Lees je nou eens in Echo99quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben zo vrij een stukje uit mijn FoBo te quoten
[..]
Ja, wie ben je eigenlijk?quote:
Kap eens met je getroll joh...quote:
PI's krijg je ook niet te zien zeker?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, ik zit hier in de trein en ik weet nog niet alle codes uit mijn hoofd, dan krijg je niet altijd de juiste smileys...
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
PI's krijg je ook niet te zien zeker?
Het was zo'n 'hihi... het was een grapje PI...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker
Ook al niet te vinden hierquote:
alicey, 27 jaar jong, wonend in Rotterdam e.o. Voorheen actief als (o.a.) WGR mod. Enigszins thuis in voornamelijk R, maar heb wel ook interesse in sommige dingetjes van W en G.quote:
SingleCoil, 50 jaar, woonachtig in rotterdam e.o., is bemoeial bij een ict-bedrijf en gitarist bij Kramer http://www.kramer-music.nlquote:
Je merkt wel dat er hier weinig sc-ervaring is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit het topic dan waar ik FH mag uitlachen op zondagen?
Hehe thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh ja... da's waar... jij bent in het verkeerde gaatje beland
Feli nog
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Dit gata 'm niet worden, vermoed ik.
Maar op dagen als deze is het wel extra leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je merkt wel dat er hier weinig sc-ervaring is...
Natuurlijk mag dat!en trouwens ook als het geen zondag is!
maar jij bent toch die noob?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:48 schreef r_one het volgende:
Gauw nog even hier posten ...
... voor het topic vol is !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |