Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk, dat ontbrak altijd al in dit forum.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk, dat ontbrak altijd al in dit forum.
Toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien i.p.v. de mede-posters belachelijk te maken...
Of gewoon lekker SC-en natuurlijk...![]()
Nee daarom zit ik hier te klotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je al zo'n student die van toeten nog blazen weet aan de lijn?
Dan komt Houniet ons in elkaar slaan denk ik. Alles wat maar iets refereert aan die kwestie wordt gelijk weggemod...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
We kunnen de slowchat ook gebruiken o te discussiëren over evt stappen om geld terug te vragen ivm evt niet na t komen afspraken betreffende SHE fotoshoot
Misschien dat we juridische stappen kunnen nemen tegen Houniet wegens beperken van vrijheid van meingsuiting..... hmmm zo'n slowchat kan je idd alle kanten mee opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan komt Houniet ons in elkaar slaan denk ik. Alles wat maar iets refereert aan die kwestie wordt gelijk weggemod...
Heerlijk hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien dat we juridische stappen kunnen nemen tegen Houniet wegens beperken van vrijheid van meingsuiting..... hmmm zo'n slowchat kan je idd alle kanten mee op
Jammer dat je vandaag niet bij de inlichtingendienst zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef SingleCoil het volgende:
sc ftw!
Wegwezen lelijke mod.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Dit gata 'm niet worden, vermoed ik.
hoezo, wil je weten waar de files staan of wat voor weer het morgen wordt? WIj hebben echt allerhanden inlichtingen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer dat je vandaag niet bij de inlichtingendienst zit.
Nee, ik wilde de dienstregeling van de metro weten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoezo, wil je weten waar de files staan of wat voor weer het morgen wordt? WIj hebben echt allerhanden inlichtingen hoor...
We gaan ONZ voorbij in aantallen posts en kwaliteitstopicsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wegwezen lelijke mod.We hebben het hier jaren zonder gedaan, maar we gaan nu eens gewoon hip met de mode mee om views en posts te genereren. We doen het prima in de jaarlijstjes en dat zonder een [SC], nu gaat het nóg beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |