Ik weet nog wel ietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben 4 dagen W-loos. Wat te doen met al die vrije tijd...
weet ik niet precies, ik moet over 6 weken terugkomen, in de tussentijd "gewoon" bewegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klinkt onaangenaam. Sterkte.
Wat is de verwachting wanneer je je arm weer normaal kunt gebruiken?
Ik ook, minimaal 2 dagen in de kroeg zitten.quote:
Ja, ik ga in mijn spaarzame vrije tijd even naar Limburg om andermans trappen te schilderen... Al moet ik binnenkort wel nog eens die kant op, maar wederom niet om te schilderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Sjeen het volgende:
Jammer... ik wilde je vragen of je trappen wilde schilderen
Het hoeft niet percee trap schilderen te zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ga in mijn spaarzame vrije tijd even naar Limburg om andermans trappen te schilderen... Al moet ik binnenkort wel nog eens die kant op, maar wederom niet om te schilderen.
Is dat Nederdiets?quote:
Als je die arm 6 weken stil houdt in een mitella dan zit'ie daarna muurvast. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
weet ik niet precies, ik moet over 6 weken terugkomen, in de tussentijd "gewoon" bewegen
Nee, ik moet op kraamvisite. Ik word oud.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het hoeft niet percee trap schilderen te zijn
ja, dat weet ik. 't zal ook wel beter gaan als de pijn een beetje afzakt. hopelijk snelquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Light het volgende:
Als je die arm 6 weken stil houdt in een mitella dan zit'ie daarna muurvast. Dat moet je niet willen.
Daar vind ik ook troost in, inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
ach, zolang het niet je eigen kinderen zijn valt het allemaal nog wel mee
dat houd ik mezelf voor iig
Dat is wel te hopen ja. Naast het feit dat bewegen inderdaad vervelender zal zijn na langere tijd, is het natuurlijk ook gewoon heel erg onhandig zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. 't zal ook wel beter gaan als de pijn een beetje afzakt. hopelijk snel
Een dame gaat natuurlijk nooit zomaar haar leeftijd verradenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Echo99 het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Ben je 38?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een dame gaat natuurlijk nooit zomaar haar leeftijd verraden
Geloof dat de mods hetzelfde bouwjaar hebben
En dat op vrijdag...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
op het moment zelfs nog lichter dan standaard
Ik 16quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Echo99 het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Ik ben 28![]()
Juist op vrijdag... dan mis ik mijn oude baan. Of eigenlijk de vrijmiboquote:
Maar ik ga dan ook voor de epic failquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n hekel aan de term 'fail' heb...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, we zijn inmiddels wel weer 10 jaar verder.
Waarom ben je er uberhaupt vertrokken dan? Of was het een 'moetje'?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Juist op vrijdag... dan mis ik mijn oude baan. Of eigenlijk de vrijmibo
Er kwam een aanbod dat ik niet kon afslaan en op de vrijdagmiddagborrel na, de allerbeste beslissing ooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom ben je er uberhaupt vertrokken dan? Of was het een 'moetje'?
Tijd voor een lemmingtopicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er kwam een aanbod dat ik niet kon afslaan en op de vrijdagmiddagborrel na, de allerbeste beslissing ooit
Ik al een tijdje 29... eeuwig 29quote:
Allemaal afhakersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef Xcalibur het volgende:
Hoeveel posts moeten we nog tot deel 2? Dan zijn we een reeks![]()
Gaat nog niet heel hard hier verder
Nee, nog niet. Ik zou mijn taak wel goed waarnemen door nu iedereen naar de borrel te sturen, maar ik denk dat ik het dan iets te serieus oppak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef Light het volgende:
Veel tempo zit er niet in. Is iedereen naar een vrijdagmiddagborrel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |