abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:44:13 #151
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_66504150
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef Bill_E het volgende:
Gasten ik kan jullie niet meer volgen
Take my hand, I'll guide you.

Even kort gezegd, 2012 zou een 'overgang' zijn van onze 'ziel' van de huidige '3rd Density' naar de '4th Density'. Dat kan 4de positief zijn, of 4de negatief. (Of je blijft nog een poosje hier, om verder te leren.)

Een 'Wanderer' is een 'buitenaardse ziel', meestal uit de '6th Density' die hier is om b.v. te helpen 'wakker worden'.

Dat is tenminste de bewering / theorie
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:23:42 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66509968
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef R0N1N het volgende:

Daar zit ik net een stuk van te lezen !
http://www.planetlightwor(...)nderers_handbook.htm

Soms he ... kost het echt moeite om kritisch te blijven
'toevallig'. Maar, gelukkig gaat het met vlagen, ebt wel weer weg .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_66512710
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Na een eventueel 2012 fiasco ben ik er wel klaar mee. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie de logica er wel van in, het is (voor mij) ook geen geloven, ik denk het. nuance verschil
Maar ik krijg de indruk dat veel mensen extreem selectief hun informatie vergaren hier. Niet op gangbare websites, maar juist de sites die opgezet zijn door mensen die eigenlijk ook niet echt verder kijken. No offense intended uiteraard, maar wat ik simpelweg wil aangeven: Er gaat niks gebeuren, dat kan ik je op dit moment met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beloven.

Vooral eigenlijk omdat het net als toentertijd met het millennium gedoe ook zo vaag was allemaal. Ja, een heleboel "feiten" en theorieën die allemaal wel enigszins klopten, maar vooral eigenlijk onzin aan elkaar geplakt met feitjes die eigenlijk niets bijdragen aan waar het op neer komt: In het jaar 2000 gebeurde niks.

En dit 2012 verhaal lijkt er weer enorm op..
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Persoonlijk doe ik niet aan 'geloven'.
Ik weet het (zeker), of ik weet het niet. (& twijfel = ik weet het niet (zeker))
Wat al deze 'mogelijkheden' (hoe klein de kans ook is) betreft, vind ik de term 'onzin' bovendien getuigen van vooringenomenheid. Jij wil het dus blijkbaar absoluut NIET weten/geloven. Net zo bizar.

"De drang om te willen geloven" heeft er, wat mij persoonlijk betreft, dus ook helemaal niets mee te maken.

Als DAT het was, zat ik wel elke zondag in de kerk of zo

(overigens, 2012 = ik weet het niet )
Goed goed, we zullen het wel zien. Maar het blijft interessant. Mensen willen altijd dat ze bijzonder zijn, dus de ultieme ondergang van de mensheid (of bewustzijnswijziging, whatever) is erg aantrekkelijk en romantisch.

We zullen 't wel zien. Nog maar een jaartje of 3.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:08:48 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66514626
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Maar ik krijg de indruk dat veel mensen extreem selectief hun informatie vergaren hier. Niet op gangbare websites, maar juist de sites die opgezet zijn door mensen die eigenlijk ook niet echt verder kijken. No offense intended uiteraard, maar wat ik simpelweg wil aangeven: Er gaat niks gebeuren, dat kan ik je op dit moment met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beloven.
Dat dikgedrukte, dat doet iedereen. En alleen omdat er mensen zijn die in minderheid zijn qua opvatting/idee maakt die opvatting niet per definitie incorrect. Dus no offence intended want jij doet hetzelfde. Ik probeer de rationaliteit voor het grootste gedeelte ook vast te houden als leidraad maar haal het uit andere bronnen. Je kan te ver gaan en meteen alles als waar zien. De eerste de beste gekke channelaar bijvoorbeeld en die hebben de draden enigszins verkeerd gekruist in het hoofd. Al vind ik hetzelfde van de mensen die niets aannemen als het niet binnen het stramien van de door meerderheid geaccepteerde wetenschap komt. Nieuwe ideëen worden eerst genegeerd, dan verketterd en daarna was het altijd al evident dat het zo was. Aardig wat mensen in de wetenschap zijn nu bezig om de vreemde zaken van onze realiteit rationeel uiteen te zetten zonder dat er 'massa-illusie' aan te pas komt. Persoonlijk vind ik dat een betere benadering dan dat men het gooit op een psychische aandoening bij iedereen die beweert iets gezien/gemerkt te hebben of iets te kunnen wat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn in een Newtoniaans universum.
quote:
Dat zeker. Make or break time .
Vrijheid
  zaterdag 28 februari 2009 @ 02:26:36 #155
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_66543928
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef Blue-eagle het volgende:
<snip>
Goed goed, we zullen het wel zien. Maar het blijft interessant. Mensen willen altijd dat ze bijzonder zijn, dus de ultieme ondergang van de mensheid (of bewustzijnswijziging, whatever) is erg aantrekkelijk en romantisch.

De 'ultieme ondergang' wil ik nou niet meteen aantrekkelijk of romantisch noemen maar, ja agreed

Het is ook absoluut de 'interesse' en toch ook meer 'de drang om (de ultieme waarheid) te willen weten.' die ik zelf als 'drive' heb om steeds maar weer door alle opgeklopte onzin verhalen heen te worstelen op zoek naar de echte 'steek houdende' theorieën e.d. (en dat is zoeken naar een specifieke naald in een berg naalden )

Ook gedreven door dingen die ik als sinds kind van 5 a 6 heb meegemaakt en 'aangevoeld'.
Dingen uit m'n eigen toekomst voorspeld, waar ik nooit in 'geloofd' heb ... tot ze uitkwamen.
Hoe dat kan, waar het vandaan komt, etc. ik heb geen flauw idee, maar ik kan er niet meer 'omheen'
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_66649633
Wat nu als op 21-12-2012 tijdreizen mogelijk wordt door bv het uitvinden van een tijdmachine. En dan bedoel ik meer iets in de zin van CERN dan bv wormholes. Het is dan nog niet eens nodig om fysiek door de tijd te kunnen reizen, maar het versturen van informatie zou al genoeg kunnen zijn! Tot aan 2012 zou de tijd dan lineair zijn mede ook omdat tijdreizen vóór de uitvinding van een dergelijke machine niet mogelijk is, omdat de machine er dan al moet zijn.

Maar stel, wat zou dat dan geven? Op dat moment zou de tijd niet meer lineair zijn en alles zou al bekend zijn doordat informatie uit de toekomst doorgegeven kan worden naar minimaal 21-12-2012. Stel er komt in 2020 een komeet op de aarde af. Op 21-12-2012 weten we dit dan al en kunnen we er wat aan gaan doen. Maar ook informatie uit latere tijdperken zouden al op 21-12-2012 tot ons kunnen komen. In het kort, alle toekomstige wetenschap zou op 21-12-2012 bekend kunnen zijn. Ook bv de wetenschap van de vernietiging van alles.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_66681195
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef Montagui het volgende:... Stel er komt in 2020 een komeet op de aarde af. Op 21-12-2012 weten we dit dan al en kunnen we er wat aan gaan doen...
Dus we doen er wat aan, zodat in 2020 de planeet feitelijk veilig is, waardoor het geen bedreiging vormt en we er dus niets aan doen, zodat we in 2020 met een komeet op onze aarde komen, die een bedreiging vormt waar we wat aan doen, zodat in 2020 de planeet feitelijk veilig is, waardoor het geen bedreiging vormt en we er dus niets aan doen, zodat we in 2020 met een komeet op onze aarde komen, die een bedreiging vormt waar we wat aan doen, zodat in 2020 de planeet feitelijk veilig is, waardoor het geen bedreiging vormt en we er dus niets aan doen, zodat we in 2020 met een komeet op onze aarde komen, die een bedreiging vormt waar we wat aan doen, zodat in 2020 de planeet feitelijk veilig is, waardoor het geen bedreiging vormt en we er dus niets aan doen, zodat we in 2020 met een komeet op onze aarde komen, die een bedreiging vormt waar we wat aan doen ....

True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:00:16 #158
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_66879288

Briljant Alle conspiracy theorieën op een hoop ! Met 2012 erin verwerkt
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:10:53 #159
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67040107
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef Bill_E het volgende:

niemand commentaar?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:19:37 #160
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67040303
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef Bill_E het volgende:

Leuk voer voor Lambiekje
*Hosselcopter*
  zondag 15 maart 2009 @ 19:55:49 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67079956
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:10 schreef Bill_E het volgende:

[..]

niemand commentaar?
Onkijkbaar met die irritante stemmen. Maar de gedachte dat alle theoriën met elkaar te maken hebben in de vorm van één mega samenzwering bestaat al langer dan vandaag.
Vrijheid
pi_67215091

wat een bullshit zeg
waar houden jullie mee bezig
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul

ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes
pi_67215280
Het is bijna lente en dat is voor mij iedere keer weer een stukje 2012 maar dan in 2007, 2008 en 2009. Lijkt wel alsof ik me steeds meer bewust wordt van het aanbreken van de lente naarmate ik ouder word. Dan beweer ik dat het aan mijn leeftijd ligt dat ik mezelf energieker en meer opgewekt ga voelen bij het aanbreken van de lente. Zou op paranormaal gebied kunnen gaan beweren dat de lente een jaartje ouder wordt na al die keren dat er een nieuwe lente is aangebroken. Dat de seizoenswisselingen dus ook misschien met 2012 te maken hebben.

In ieder geval een redelijk omslaand bewustzijn voor mij maar dat is ieder jaar zo, de wereld lijkt anders en mooier te zijn, zou bijna beweren compleet anders maar dat is dan overdreven.

10 jaar geleden was ik me dus amper bewust van het levendiger worden van de wereld, nu 10 jaar later lijkt het zo te zijn alsof er een wereld voor me open gaat zodra, jah, de lente eraan komt. Zon, blauwe lucht, vogels, mensen op straat, spelende kinderen op straat, dieren die actiever worden en dan misschien ook iets in de atmosfeer.

Kan offtopic zijn maar misschien toch een verband met het omslaand bewustzijn en het ouder worden van de aarde dus ook andere seizoenswisselingen?
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:42:32 #164
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67215610
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:

wat een bullshit zeg
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul

ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes

En ook nog geregistreerd voor deze post.. Ik zeg kloon/troll allert
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:43:46 #165
230727 sjoep
a new day!
pi_67217759
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef Topspin het volgende:
10 jaar geleden was ik me dus amper bewust van het levendiger worden van de wereld, nu 10 jaar later lijkt het zo te zijn alsof er een wereld voor me open gaat zodra, jah, de lente eraan komt. Zon, blauwe lucht, vogels, mensen op straat, spelende kinderen op straat, dieren die actiever worden en dan misschien ook iets in de atmosfeer.

Kan offtopic zijn maar misschien toch een verband met het omslaand bewustzijn en het ouder worden van de aarde dus ook andere seizoenswisselingen?
Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:45:17 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67217804
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:

wat een bullshit zeg

stelletje kleutertjes
En jij ook een goedenavond . Waarom zo boos over iets wat je toch niet boeit? Vind ik altijd wel grappig om te zien, iemand helemaal over de pis omdat ze zich met iets bezig houden wat hem niet ligt. Raar.
Vrijheid
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:04:28 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67218440
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,
iemand raadde me chlorella aan ( algenconcentraat ) , goed om te ontgiften en tegen vermoeidheid en dat helpt wel na 2 dagen al , was het een dag vergeten en had meteen weer slaap s'middags .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:07:21 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67218537
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef jogy het volgende:

[..]

En jij ook een goedenavond . Waarom zo boos over iets wat je toch niet boeit? Vind ik altijd wel grappig om te zien, iemand helemaal over de pis omdat ze zich met iets bezig houden wat hem niet ligt. Raar.
Ja , dat snap ik ook niet , wat is zieliger , mensen die in iets geloven en dat vinden passen in hun leven of ergens een samenhang in zien of iemand die iets totaal onzin vind en daar bewust tijd aan gaat verspillen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_67218635
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:

[..]

Dat vermoeide kan ook komen door het levendigere hoe tegenstrijdig het ook kan klinken. Actiever in de geest of bewustzijn en vanzelf een soort van uitputting omdat het teveel eist. Ik ben dan actief en zie de wonderen des levens weer in na een winterslaap maar of ik dan super fit ben weet ik ook niet zeker. Het leven voelt actiever aan maar misschien ook een soort van vermoeidheid door die activiteit. Niet om jou na te praten maar om ff stil te staan lijkt er toch een vermoeidheid achter te schuilen maar dan het actieve dat de voorhand heeft in de geest

Weet wel dat ik niet meer in sombere toestand ben, de realiteit eist meer dan voorheen aandacht op en dat doet goed. Dan merk ik die vermoeidheid niet meer op door de aandacht die naar de realiteit uitgaat.

Ook hoe ik tegen de mensheid aankijk is anders, ik erger me niet aan mensen, ik irriteer me niet zo erg omdat ik het okey vind.

Maar dat is dan de lente De duisternis trekt weg en vanzelf is het meer rooskleurig.

Weet verder geen connectie met 2012 te maken behalve dat de zon misschien anders gaat schijnen door een andere stand in de kosmos, waardoor ik me in de zomer zoveel kan opladen dat ik de hele winter vooruit kan
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:21:56 #170
230727 sjoep
a new day!
pi_67219128
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,
iemand raadde me chlorella aan ( algenconcentraat ) , goed om te ontgiften en tegen vermoeidheid en dat helpt wel na 2 dagen al , was het een dag vergeten en had meteen weer slaap s'middags .
Ik heb het hetzelfde, echt slaapmoe zeg maar.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:25:51 #171
230727 sjoep
a new day!
pi_67219286
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Topspin het volgende:
Weet verder geen connectie met 2012 te maken behalve dat de zon misschien anders gaat schijnen door een andere stand in de kosmos, waardoor ik me in de zomer zoveel kan opladen dat ik de hele winter vooruit kan
Nou, als je het hele verhaal over die cycli van 26.000 jaar bekijkt, en dan de uitleg van de mayakalender enzo, dan is het op zich wel logisch dat het allemaal steeds sneller en erger wordt.
Ook de agressie van mensen lijkt steeds heftiger te worden.

Van de andere kant gaat mijn "kruin" steeds verder open, dus da's ook positief. Lastig daarbij is dat er nogal veel en vaak wat aan m'n "antennes" hangt, waar ik me niet altijd meteen bewust van ben
pi_67219656
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nou, als je het hele verhaal over die cycli van 26.000 jaar bekijkt, en dan de uitleg van de mayakalender enzo, dan is het op zich wel logisch dat het allemaal steeds sneller en erger wordt.
Ook de agressie van mensen lijkt steeds heftiger te worden.

Van de andere kant gaat mijn "kruin" steeds verder open, dus da's ook positief. Lastig daarbij is dat er nogal veel en vaak wat aan m'n "antennes" hangt, waar ik me niet altijd meteen bewust van ben
Dat van die agressie is altijd geweest in de moderne maatschappij. Gejaagd en allemaal opgefokt omdat er altijd een tijdslimiet aan een handeling hangt. Vroeger in de jaren 50 was het volgens mij een stuk rustiger. Alsnog op straat zie ik genoeg mensen die overkomen alsof het allemaal relaxed is zoals het is. Vraag me dan wel af of het bij die 70 procent van al andere mensen die jagen in het verkeer, winkel, gezien en nog meer ooit anders zal zijn. De maatschappij die ook niet bepaald minder gaat verlangen van de mens, meer werk afhandelen in minder tijd omdat de kosten gedrukt moeten worden en ga zo door. Prestatie gerichtheid werkt niet bepaald bij aan een relaxt bestaan Dan zou de hele maatschappij moeten veranderen ook.

Nu in de lente zie ik er dan zelf ook uit alsof ik strak sta van de impulsen dus zo relaxed kom ik ook niet over, de wereld lijkt dan wel mooier.

De film "the time machine" waar iedereen lekker relaxed ligt te rusten op een grasveld lijkt me dan geen reeel beeld over de toekomst, mensen die zo rustig zijn dat ze anderen niet meer helpen wanneer ze in nood zijn.

Denk dus ook dat de informatie die naar voren komt in hoeveelheid gaat toenemen. Steeds meer nieuwe informatie dus steeds minder rust. Overal online en up to date wat vrienden uitspoken. Overal bereikbaar en overal het nieuws te lezen of te zien. Overal, overal overal. Kijk eens terug naar 20 jaar geleden toen er amper informatie te krijgen was.

Denk dus echt dat informatie die mensen te verwerken hebben ook bijdraagt aan het proces. Tenzij je in een klooster gaat zitten als mens zijnde en niets meemaakt van de wereld.

Overigens van die antennes merk ik ook, merk negatieve energie van anderen ook op. Mensen steken me aan als ze depressief, opgefokt of wat anders zijn. Een positieve sfeer kan me doen opliften. Maar antennes staan wijd open vaker hier, het sfeertje dat heerst en vervolgens dat ik zelf meegesleurt wordt in die sfeer en dan kan 1 persoon bij de kassa in de winkel er even voor zorgen dat ik in een negatieve vibration ga hangen. Gebeurt dat vaker op een dag en zie ik zulke mensen langer dan een paar uur dan raak ik al helemaal infected.
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:46:29 #173
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67222827
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Topspin het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kan het je lukken op informatie op record tempo te verwerken en er achter te komen dat je niets meer moet doen.

Gewoon klaar.

Dit overkomt me steeds vaker, alle dagelijkse taken lijken zo simpel. Op me werk ben ik regelmatig om 16.00 al klaar ipv 17.30

Nu ook weer. Ergens in mijn achterhoofd heb ik het gevoel dat ik iets nog moet doen. Iets nog moet afmaken. Maar alles is al klaar ! Echt alles, ik moet niets momenteel. Weetje hoe lekker dat gevoel is!
pi_67223535
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kan het je lukken op informatie op record tempo te verwerken en er achter te komen dat je niets meer moet doen.

Gewoon klaar.

Dit overkomt me steeds vaker, alle dagelijkse taken lijken zo simpel. Op me werk ben ik regelmatig om 16.00 al klaar ipv 17.30

Nu ook weer. Ergens in mijn achterhoofd heb ik het gevoel dat ik iets nog moet doen. Iets nog moet afmaken. Maar alles is al klaar ! Echt alles, ik moet niets momenteel. Weetje hoe lekker dat gevoel is!
Hoe vaak heb je dat gevoel dat helemaal niets moet maar alles mag?

En hoelang kun je genieten van de rust in dat moment? Ik heb momenten van rust maar die momenten duren vaak niet langer dan 30 minuten want dan ga ik vanzelf weer op zoek naar iets om op te zoeken. NIet eens werk-gerelateerd direct, kan met vrije tijd te maken hebben of zomaar een zinloze zondag.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 01:03:02 #175
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67227248
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je dat gevoel dat helemaal niets moet maar alles mag?

En hoelang kun je genieten van de rust in dat moment? Ik heb momenten van rust maar die momenten duren vaak niet langer dan 30 minuten want dan ga ik vanzelf weer op zoek naar iets om op te zoeken. NIet eens werk-gerelateerd direct, kan met vrije tijd te maken hebben of zomaar een zinloze zondag.
Dat gevoel heb ik steeds vaker. Alleen geniet ik van me rust door nieuwe dingen te leren/lezen wat ik leuk vind.
Ik kan bv niet meer dan een uur tv kijken voor ik me helemaal dood verveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')