Toen hadden ze ook nog geen nukes om elkaar mee plat te gooien. Op die 2 overbodige op het einde van WO2 na dan. Soort "tactiek van de versgroeide aarde"quote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Scorpie het volgende:
Ach, ik denk dat zo`n crisis niet *alle* structuur zal wegvagen die we kennen. Kijk maar WO-I en WO-2, hele continenten die in oorlog waren met elkaar, ook toen was er nog structuur in de bezette gebieden, ook tijdens veldslagen. Als we zulke oorlogen kunnen overleven moet zo`n crisis ook te overleven zijn.
Je kan ook speciale nood voedsel pakketten kopen met houdbaarheid van 10+ jaar. Met allerlei soorten eten erin. (gevriesdroogd e.d.) Zie TEOTWAWKI topicquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef maedel het volgende:
Ja, nog even wachten tot er blikken voedsel in de supermarkt liggen met een tht van ná 2013
Zodra mensen met nukes gaan gooien heeft vluchten weinig zin meerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook nog geen nukes om elkaar mee plat te gooien. Op die 2 overbodige op het einde van WO2 na dan. Soort "tactiek van de versgroeide aarde"
True, true. Dan maar gewoon hopen dat je in een blastzone zitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra mensen met nukes gaan gooien heeft vluchten weinig zin meer
Ja, daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je kan ook speciale nood voedsel pakketten kopen met houdbaarheid van 10+ jaar. Met allerlei soorten eten erin. (gevriesdroogd e.d.) Zie TEOTWAWKI topic
Misschien is het juist wel de bedoeling dat je overleefd, maar daar wel zelf moeite voor moet doen.. Zeg maar een soort test, of Maedel het wel waard is om te overlevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik niet aan hoor
Ik ga er van uit dat áls er iets gebeurt, dat dat de bedoeling is. De les moet geleerd. Als ik daarbij dood moet, dan is het zo.
Ja, en als ik het niet waard ben, dan hoort dat wat mij betreft ook in het grotere plan. Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel de bedoeling dat je overleefd, maar daar wel zelf moeite voor moet doen.. Zeg maar een soort test, of Maedel het wel waard is om te overleven
En als je genoeg blikvoer bij elkaar hebt geschraapt kan je ook mensen helpen met dat bij elkaar geschraapte blikvoerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en als ik het niet waard ben, dan hoort dat wat mij betreft ook in het grotere plan. Dat bedoel ik
Overigens zie ik het bonuspunten verdienen meer in het goed met mensen omgaan dan in het hamsteren van blikvoer
Dat topic was op abovetopsecretquote:
Nog ff geduld, the show is warming up.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit hele 2012 gebeuren zooooooooo irritant. Just do it already of houd je muil
Oh, heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog ff geduld, the show is warming up.
Na een eventueel 2012 fiasco ben ik er wel klaar mee. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie de logica er wel van in, het is (voor mij) ook geen geloven, ik denk het. nuance verschilquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel mensen dit toch serieus nemen.. Heel bizar.
Als jullie het wagen om na 2012 weer een nieuw iets aan te gaan hangen lijkt het me duidelijk tijd om een keer een dokter te gaan bezoeken.
En dan heb ik het over mijzelf, niet over jullie. Want dan wil ik van die dokter weleens weten wat er mis is met mensen zoals jullie.
De drang om te willen geloven in onzin. Echt.. heel bizar..
* Blue-eagle lurkt lekker verder..
Dat vind ik nou een hele flauwe opmerking van je. 2012 = 2012. Dusss... Do it already, helaas. Dat zou je already kunnen doen met Atlantis zoeken op Antarticaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit hele 2012 gebeuren zooooooooo irritant. Just do it already of houd je muil
Persoonlijk doe ik niet aan 'geloven'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel mensen dit toch serieus nemen.. Heel bizar.
<snip>
De drang om te willen geloven in onzin. Echt.. heel bizar..
Thnx voor de link. Had er nog niet van gehoord. Wel een lang verhaal ...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef jogy het volgende:
http://home.comcast.net/~readingnews/Hidden_Hand.html Zijn volledige tekst met linkje naar topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |