abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2009 @ 19:55:49 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67079956
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:10 schreef Bill_E het volgende:

[..]

niemand commentaar?
Onkijkbaar met die irritante stemmen. Maar de gedachte dat alle theoriën met elkaar te maken hebben in de vorm van één mega samenzwering bestaat al langer dan vandaag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67215091

wat een bullshit zeg
waar houden jullie mee bezig
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul

ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes
pi_67215280
Het is bijna lente en dat is voor mij iedere keer weer een stukje 2012 maar dan in 2007, 2008 en 2009. Lijkt wel alsof ik me steeds meer bewust wordt van het aanbreken van de lente naarmate ik ouder word. Dan beweer ik dat het aan mijn leeftijd ligt dat ik mezelf energieker en meer opgewekt ga voelen bij het aanbreken van de lente. Zou op paranormaal gebied kunnen gaan beweren dat de lente een jaartje ouder wordt na al die keren dat er een nieuwe lente is aangebroken. Dat de seizoenswisselingen dus ook misschien met 2012 te maken hebben.

In ieder geval een redelijk omslaand bewustzijn voor mij maar dat is ieder jaar zo, de wereld lijkt anders en mooier te zijn, zou bijna beweren compleet anders maar dat is dan overdreven.

10 jaar geleden was ik me dus amper bewust van het levendiger worden van de wereld, nu 10 jaar later lijkt het zo te zijn alsof er een wereld voor me open gaat zodra, jah, de lente eraan komt. Zon, blauwe lucht, vogels, mensen op straat, spelende kinderen op straat, dieren die actiever worden en dan misschien ook iets in de atmosfeer.

Kan offtopic zijn maar misschien toch een verband met het omslaand bewustzijn en het ouder worden van de aarde dus ook andere seizoenswisselingen?
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:42:32 #164
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67215610
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:

wat een bullshit zeg
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul

ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes

En ook nog geregistreerd voor deze post.. Ik zeg kloon/troll allert
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:43:46 #165
230727 sjoep
a new day!
pi_67217759
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef Topspin het volgende:
10 jaar geleden was ik me dus amper bewust van het levendiger worden van de wereld, nu 10 jaar later lijkt het zo te zijn alsof er een wereld voor me open gaat zodra, jah, de lente eraan komt. Zon, blauwe lucht, vogels, mensen op straat, spelende kinderen op straat, dieren die actiever worden en dan misschien ook iets in de atmosfeer.

Kan offtopic zijn maar misschien toch een verband met het omslaand bewustzijn en het ouder worden van de aarde dus ook andere seizoenswisselingen?
Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:45:17 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67217804
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:

wat een bullshit zeg

stelletje kleutertjes
En jij ook een goedenavond . Waarom zo boos over iets wat je toch niet boeit? Vind ik altijd wel grappig om te zien, iemand helemaal over de pis omdat ze zich met iets bezig houden wat hem niet ligt. Raar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:04:28 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67218440
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,
iemand raadde me chlorella aan ( algenconcentraat ) , goed om te ontgiften en tegen vermoeidheid en dat helpt wel na 2 dagen al , was het een dag vergeten en had meteen weer slaap s'middags .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:07:21 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67218537
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef jogy het volgende:

[..]

En jij ook een goedenavond . Waarom zo boos over iets wat je toch niet boeit? Vind ik altijd wel grappig om te zien, iemand helemaal over de pis omdat ze zich met iets bezig houden wat hem niet ligt. Raar.
Ja , dat snap ik ook niet , wat is zieliger , mensen die in iets geloven en dat vinden passen in hun leven of ergens een samenhang in zien of iemand die iets totaal onzin vind en daar bewust tijd aan gaat verspillen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_67218635
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:

[..]

Dat vermoeide kan ook komen door het levendigere hoe tegenstrijdig het ook kan klinken. Actiever in de geest of bewustzijn en vanzelf een soort van uitputting omdat het teveel eist. Ik ben dan actief en zie de wonderen des levens weer in na een winterslaap maar of ik dan super fit ben weet ik ook niet zeker. Het leven voelt actiever aan maar misschien ook een soort van vermoeidheid door die activiteit. Niet om jou na te praten maar om ff stil te staan lijkt er toch een vermoeidheid achter te schuilen maar dan het actieve dat de voorhand heeft in de geest

Weet wel dat ik niet meer in sombere toestand ben, de realiteit eist meer dan voorheen aandacht op en dat doet goed. Dan merk ik die vermoeidheid niet meer op door de aandacht die naar de realiteit uitgaat.

Ook hoe ik tegen de mensheid aankijk is anders, ik erger me niet aan mensen, ik irriteer me niet zo erg omdat ik het okey vind.

Maar dat is dan de lente De duisternis trekt weg en vanzelf is het meer rooskleurig.

Weet verder geen connectie met 2012 te maken behalve dat de zon misschien anders gaat schijnen door een andere stand in de kosmos, waardoor ik me in de zomer zoveel kan opladen dat ik de hele winter vooruit kan
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:21:56 #170
230727 sjoep
a new day!
pi_67219128
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,
iemand raadde me chlorella aan ( algenconcentraat ) , goed om te ontgiften en tegen vermoeidheid en dat helpt wel na 2 dagen al , was het een dag vergeten en had meteen weer slaap s'middags .
Ik heb het hetzelfde, echt slaapmoe zeg maar.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')