Onkijkbaar met die irritante stemmen. Maar de gedachte dat alle theoriën met elkaar te maken hebben in de vorm van één mega samenzwering bestaat al langer dan vandaag.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:
wat een bullshit zeg
waar houden jullie mee bezig
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul
![]()
ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes
Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef Topspin het volgende:
10 jaar geleden was ik me dus amper bewust van het levendiger worden van de wereld, nu 10 jaar later lijkt het zo te zijn alsof er een wereld voor me open gaat zodra, jah, de lente eraan komt. Zon, blauwe lucht, vogels, mensen op straat, spelende kinderen op straat, dieren die actiever worden en dan misschien ook iets in de atmosfeer.
Kan offtopic zijn maar misschien toch een verband met het omslaand bewustzijn en het ouder worden van de aarde dus ook andere seizoenswisselingen?
En jij ook een goedenavondquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef ChiliBastard het volgende:
wat een bullshit zeg
waar houden jullie mee bezig
sporen jullie wel met jullie rare dingen over doomsday poolverschuivingen ufo's aliens en alle andere flauwe kul
![]()
ga leven en hou je niet bezig met dingen die niet bestaan, behalve in sprookjesboekjes
stelletje kleutertjes
Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
Ja , dat snap ik ook niet , wat is zieliger , mensen die in iets geloven en dat vinden passen in hun leven of ergens een samenhang in zien of iemand die iets totaal onzin vind en daar bewust tijd aan gaat verspillenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef jogy het volgende:
[..]
En jij ook een goedenavond. Waarom zo boos over iets wat je toch niet boeit? Vind ik altijd wel grappig om te zien, iemand helemaal over de pis omdat ze zich met iets bezig houden wat hem niet ligt. Raar.
Dat vermoeide kan ook komen door het levendigere hoe tegenstrijdig het ook kan klinken. Actiever in de geest of bewustzijn en vanzelf een soort van uitputting omdat het teveel eist. Ik ben dan actief en zie de wonderen des levens weer in na een winterslaap maar of ik dan super fit ben weet ik ook niet zeker. Het leven voelt actiever aan maar misschien ook een soort van vermoeidheid door die activiteit. Niet om jou na te praten maar om ff stil te staan lijkt er toch een vermoeidheid achter te schuilen maar dan het actieve dat de voorhand heeft in de geestquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet zo aan seizoenen gekoppeld, maar levendiger en bewuster merk ik zeker ook.
Voor mij gaat de gang naar 2012 overigens eerder gepaard met vermoeidheid dan met een energieker gevoel.
Ik heb het hetzelfde, echt slaapmoe zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben de laatste weken ook doodmoe , en aan de lopende band kwaaltjes , om half twee s'middags wil en kan ik ook slapen ,
iemand raadde me chlorella aan ( algenconcentraat ) , goed om te ontgiften en tegen vermoeidheid en dat helpt wel na 2 dagen al , was het een dag vergeten en had meteen weer slaap s'middags .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |