abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65548862
Het vorige deeltje; Het grote kleine babietjes topic deel 173

Babietjes:

06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
6 april 2008: Stella, dochter van Guuzewuus
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van DolleMina
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastian, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-02-2009 17:51:23 ]
pi_65548934
Zo hee deel 1774 alweer!

Ticooooooooo! DE tas? Echt? DE tas?!?! Ik wil hem wel overnemen!
pi_65548962
Laatste Reacties:
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef Ticootje het volgende:
fuente, als je kleine echt allergisch is dan is hypoallergene voeding niet voldoende. Dat is namelijk om een allergie mogelijk te voorkomen, als er bijvoorbeeld allergieeen in de familie voorkomen. Is je kindje allergisch voor koemelkeiwit, dan moet je overstappen naar pepti. (natuurlijk moet je dat wel laten onderzoeken en niet op eigen houtje doen)
Dus het zegt niets dat ze ook al veel last had bij hypoallergeen. Dat is goed mogelijk als ze allergisch is.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Reinhilde het volgende:
Fuente, het voelt idd raar om die kleine kleertjes weg te leggen! Maar wel met het idee dat mijn volgende kindje het ook aan zal hebben. Nog zo'n kleintje lijkt me heerlijk. (Ja, op de bevalling na dan ).

Tico, echt?! Thomas is echt een beer dan! Je zal het wel zien zondag!

Nu ga lekker knuffelen met hem.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe waarschijnlijk DE luiertas weg. Jen krijgt een bumba rugzakje voor daar het kdv. Mijn babietje is gewoon bijna geen babietje meer.
Niet geheel onbelangrijk. Raissa's dochtertje Mila mag morgen naar huis

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 22:48:35 ]
pi_65549040
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Reinhilde het volgende:
Zo hee deel 1774 alweer!
Gossie... wat stom
Mag ik de laptop die op me schoot ligt de schuld geven??
pi_65549078
vooruit dan maar .
pi_65549119
heh, deze verkapte tvp is eigenlijk heel crossover: een foto (fototopic) van selene (baby topic, kinderfototopic) in haar door papa in elkaar gezette fonkelnieuwe kinderstoel (klustopic) we konden het niet laten om haar er heel eventjes in te zetten, nu hebben we hem eventjes weggezet nog

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65549148
Tis al laat he Het is gemeld in het FB topic, alvast bedankt!

Mooie stoel Simmu! Hendige vent heb jij!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 22:51:20 ]
pi_65549251
maar nog niet zondag hoor, volgende week krijgt ze een rugzak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65549286
Is goed hoor Tico, ik heb geduld.
pi_65549671
Fijn dat Mila morgen naar huis mag!

Saar was gisteren weer goedgekeurd op het cb Heb ff niet bij de hand wat ze woog en hoe lang ze was maar ze was iig niet zoveel gegroeid. Ze is ook ziek geweest natuurljk, en veel beweeglijker nu ze eigenlijk nooit meer in de box zit.
Kreeg applaus dat ik nog borstvoeding geef ( of probeer te geven als madam het toelaat iig) en toen ik zei geen opvolgmelk te geven maar karnemelk kreeg ik ook geen commentaar. Toen ze vroeg naar de pincetgreep zei ik dat we die oefenen met doperwtjes en mais eten omdat ze lekker zelf mag eten en dat was ook geweldig en zelfs toen ik zei dat madam regelmatig bij ons in bed slaapt kreeg ik ook niets dan lof.
Ik ging een beetje flabbergasted naar buiten Keek nog even achterom of het echt wel het cb was waar ik uit kwam
Saartje
pi_65549814
Het is bijna eng Maneki Maar fijn dat het goed was allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65550227
Fijn dat het allemaal zo goed was Maneki!

Tyler krijgt nu (hopelijk tijdelijk) pepti junior. En we zaten eens te googlen wat dat kost. Voor een blik van 450gr betaal je 36,-. Wat duur! Pfff!
We hebben trouwens voor het spoelen nog steeds de machtiging niet binnen, of een afwijzing.
pi_65555261
Selene wat een mooi stoeltje heb je

Whehe Maneki

Ingrid krijg je daar ook niet een deel van vergoed? En voor dat spoelen, gewoon even achteraan bellen hoor.

Dana heeft een ontstoken oogje, dus zo even naar de huisarts. Verder is ze een beetje verkouden en slaapt ze al 3 nachten niet zo goed (lees om t uur wakker )
De 2e nacht heb ik haar rond 5 uur maar bij ons in bed genomen...vond het wel eern beetje eng, maar zo sliep ze tenminste wel.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:44:26 #14
186094 Floria
Ghost of shark
pi_65555848
Raissa wat ontzettend geweldig dat Mila naar huis mag! Wat snel ook! En ze is werkelijk een beeldschoon meisje, een écht meisje!

Ingrid, ai! Dat zijn geen lullige prijzen! Krijg je daar nog wat van vergoed? Ik mag hopen van wel!

Maneki, ik hoor nooit dat cb's zo enthousiast zijn over 'alternatieve' opvoeding. Heel relaxed!

Fuente, ik hoop dat jullie snel een oorzaak vinden voor Merels ongemak. Dit lijkt me enorm slopend voor alle partijen (en ik huil an met Lola mee als ze langer dan 5 minuten huilt, van uren huilen zou ik gillend gek en ontroostbaar worden denk ik)

Reinhilde krijgt dé tas (en ik weet zelfs wat voor tas, dat zegt echt wel wat). Ik ga even in het foto topic kijken voor foto's van je beer. Dat je nu alweer, wéér zo'n kleintje zou willen!

Hier alles ok, het gespuug van Lola was waarschijnlijk mijn hyperlactatie. Sinds ik, thanks to Owlet en bv.com, daar aan heb gewerkt gaat het een stuk beter (met mijn borsten én met Lola's gespuug).
Ze is nog steeds heel zoet, gister had ze alleen jankdag ze was alleen stil als ze aan mij hing of lag. Daar lekker aan toegeven maar hopelijk lukt het mij vandaag wel om ook een beetje voor mezelf te zorgen.

Verder is ze zwįįįr aan het worden! en lang! Er zijn zelfs al rompers waar ik een beetje aan moet sjorren om ze dicht te krijgen! Ik heb dr dan ook niet laten wegen bij het inloopspreekuur op het cb, ik wéét dat ze aan het groeien is! Ze is alweer bijna 4 weken oud, jeetje!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:09:50 #15
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556286
Veel gelezen, maar ook een hoop weer vergeten!

In ieder geval wel onthouden dat Mila naar huis mag!

Ik heb een jongetje wat een beetje van slag is, ik denk een combinatie van niet helemaal lekker en alle indrukken van gisteren aan het verwerken van het kdv. Hij heeft de halve nacht bij me gelegen maar lag eigenlijk nooit rustig te slapen. Veel spartelen en pieperig, af en toe een slok melk eruit... Hij ligt nu even in het wippertje naar de tv te kijken, dat was even goed maar nu ook eigenlijk niet meer...

Vanmiddag wegen op het cb, ben erg benieuwd of hij nu wel goed is aangekomen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65556437
jup, hier gaan we een huildag wegens "honger mama!" tegemoet.
mevrouw blieft geen niet-kapotte speen.
mijn gulzig monstertje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:20:54 #17
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556503
Och Selene... arm meiske, mag je niet eens pap eten met een kapotte speen?
pi_65556512
en ze was vannacht ook al aan het spoken. en vanochtend werden we wakker van luid gebler: mevrouw lag overdwars en op haar buikje in bed.....

ik had begrepen dat 's nachts omdraaien niet zo erg is mits ze goed haar hoofdje opzij doet, klopt dat?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:29:03 #19
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556687
Het omdraaien kan je toch niet echt tegengaan lijkt me...

Maarten heeft net even op schoot gezeten maar begon te gapen. Hem dus toch maar even op bed gelegd, het is nu huilen maar ik hoop dat hij wel even gaat slapen...
pi_65557095
Floria wat goehoed!
pi_65558516
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:44 schreef Floria het volgende:
Raissa wat ontzettend geweldig dat Mila naar huis mag! Wat snel ook!

Nou, ik vond het lang zat
quote:
En ze is werkelijk een beeldschoon meisje, een écht meisje!
Dank je
pi_65558874
Hoi!

Maneki leuk van het CB!
Mijn cb is ook helemaal enthousiast over mijn draagdoeken en over dat ik borstvoeding geef.
De arts vandaag: hoevaak krijgt hij?
Ik: 5x per dag (denk intussen: nu krijg ik ook dat gepiep dat de late voeding er wel af mag )
arts: Als hij meer wil mag dat ook wel hoor! Of 's nachts nog een keer extra als hij honger heeft!
Whehe, leuk die onverwachte acties van CB artsen.
Wel raadde hij me aan om met groente te beginnen, omdat Leander over 2 weken 6 maanden is.

Qua gewicht zit hij weer op het onderste lijntje Dus niet veel aangekomen.
(nu 6225 gram en 64 CM) op de curve in het groene boekje zit hij trouwens nog keurig binnen de lijntjes, maar de arts raadde me wel aan om toch maar met vast eten te beginnen.

Wat wel kut is: hij is doorverwezen voor een hartruisje maandag naar de huisarts....
pi_65559564
he bah freecell. hopelijk niks ernstigs! knuffel hem maar gewoon nog wat extra, dat doet altijd goed. hier: ook eentje van mij voor jullie allebei: *knufs*
pi_65560890
Feecell, oeh kan me indenken dat dat even schrikken is Komt vast goed!
Fijn dat ze zo enthousiast waren verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65561627
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wat wel kut is: hij is doorverwezen voor een hartruisje maandag naar de huisarts....
Kan me voorstellen dat dat schrikken is, maar van mijn oudste nichtje weet ik dat dat helemaal niet ernstig hoeft te zijn hoor (als in: het is geconstateerd, maar er hoefde niets aan te gebeuren. wel goed dat ze alles goed in de gaten houden toch)
pi_65562175
freecell, dat is geen lekker nieuws. hopelijk is het niets.

Maneki, je weet heeeeel zeker dat je bij het cb bent geweest?? Wat een lof.

Jen heeft vandaag enorme mama honger. Ze wilt geen speen, maar alleen maar sabbelen aan mam. Er komt een tandje door boven en ik had vanmorgen een luier, dat was gewoon een misdaad tegen de menselijkheid.

Nu ligt ze dan lekker te slapen na een nacht spoken en aan me vast geklapt te hebben gelegen. Ze ligt nu met 3 knuffelpipjes in bed.
pi_65565754
Hoi allemaal..
Hier gaat het super hoor, morgen is Elin alweer 4 weken oud Ze huilt nog steeds niet en heeft ook nog steeds geen last van krampjes..drinken gaat ook super dus ik heb echt niets te klagen
Maandag naar het Cb voor wegen en meten.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:12:17 #28
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65566162
Maneki, wat een tof CB

Mooie omschrijving van Jen d'r luier Ticootje

Wat een modelbaby is Elin

Simmu, ze zeggen dat buikslapen slecht is, maar wat kan je er reeėl gezien aan doen als je kindje kan draaien De hele nacht ernaast staan lijkt me ook geen optie. Bij Finn hebben we het ook maar zo gelaten. Vastzetten met slaapzak enzo leek ons ook onveilig en gevaarlijk.

Isis is gelukkig nog steeds niet ziek broerlief wel en drinkt ook alweer stukken beter, dus hopelijk krijgt ze niets van alle epidemietjes mee. Inmiddels heb ik de fysio gebeld, maar die is ook al ziek, dus nog geen eerste afspraak te pakken. Jammer, want ik heb er wel zin in om ermee aan de slag te gaan. Voorlopig doen we het dus nog maar even met wat losse tips van de fysio van de Down-poli.
pi_65566401
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef Dakota het volgende:
Hoi allemaal..
Hier gaat het super hoor, morgen is Elin alweer 4 weken oud Ze huilt nog steeds niet en heeft ook nog steeds geen last van krampjes..drinken gaat ook super dus ik heb echt niets te klagen
Maandag naar het Cb voor wegen en meten.
Wat een droomkind heb jij! Wat zit er in die melk?
pi_65566491
Ik weet dat het vaak wel goed komt hoor
Alleen je maakt je toch zorgen!
pi_65566925
freecell, schrik ook niet als je huisarts je weer doorverwijst naar een kinderarts. Dat deed de onze namelijk ook. Die wilde liever dat een expert er nog eens extra naar luisterde, ook al hoorde hij niks raars.

En een voor Mila
pi_65567980
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
freecell, schrik ook niet als je huisarts je weer doorverwijst naar een kinderarts. Dat deed de onze namelijk ook. Die wilde liever dat een expert er nog eens extra naar luisterde, ook al hoorde hij niks raars.

En een voor Mila
Ja dat moesten zwij toen ook. Van huisarts naar kinderarts (die wel iets hoorde maar niet de moeite waard) maar die toch een hartfilmpje wilde maken waar niks uit kwam omdat Mikael niet stil bleef liggen. Toen tijdje later weer naar ha en daarna nog een keer voor extra controle (geloof met 1 jaar) naar de ka!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:34:04 #33
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65569234
Moet nog een beetje inkomen in dit topic Maar Raissa wat super dat Mila naar huis mag, nu kan voor jullie het grote genieten gaan beginnen.

Hier gaat alles goed. Lennon slaapt de nachten al door van ong. 12 tot 6 uur en is verder heel tevreden en zit alweer ruim boven zn geboortegewicht (nu 4260 gram). Hij krijgt al 120 cc per voeding aangeboden en drinkt dan meestal zn flesje leeg. Ik mis wel een beetje het zwanger zijn en vandaag was de geweldige kraamverzorgster voor het laatst het voelt zo vreemd dat alles weer normaal gaat worden, wil nog zo graag het bijzondere gevoel vasthouden. Gelukkig nu een weekend lekker met zn drietjes, nog geen aangekondigd bezoek, dus lekker genieten van elkaar.
Make love, not war ☮
pi_65569538
Hey Diaan! Ja raar he, dat alles weer normaal wordt? Komt vazelf wel goed En wat een goede drinker hebben jullie En doorslapen al! Jeetje!
Sara
Merel
Ukje
pi_65574092
Raaaaaaaaaar kind!!! Ja, die van mij ja!

Eerst heeft ze al aangeleerd d'r mond open te doen als ze enthousiast wordt.

Sinds vandaag kan ze ook neplachen!
Beetje als spongebob klinkt het (Ik denk wat doet ze nou? Ohwja; oma zei al dat ze neplachte vandaag; maar dan een beetje verwaand ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:03:52 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65574126
Raissa, Mila thuis, wat heerlijk! .
KuikenGuppy
pi_65575371
Diaan het went, heus!
En zonder de kraamverzorgster is ook wel lekker hoor (ook al denk je de eerste dag van niet) je huishouden weer voor jezelf
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, ik ben denk ik héél verbaasd als mijn huisarts me niet doorverwijst. Er staat ook op de verwijsbrief van de CB arts: gelieve door te verwijzen. Alleen onze CB arts verwijst nooit zelf door zonder overleg met de HA Volgens hem is het niet handig als de HA niet weet dat je in het ziekenhuis rondbanjert
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:38:27 #38
114177 Diaan73
pi_65576864
Het zal ook wel wennen maar het is even niet leuk en ik heb een hekel aan het huishouden doen, dus vond het ideaal zo. Mn moeder komt dinsdag nog wel helpen....

Mijn CB arts = mijn HA, ideaal is dat!!
Make love, not war ☮
pi_65577580
Ow Diaan, heel erg herkenbaar! Maar komt allemaal in orde, wat lekker die nachten.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_65578648
Vergoeding kan via machtiging aangevraagd worden. Dus.
Maar eerst maar afwachten of het nodig is. Zo ja, dan dus wel meteen aangetekend versturen.
Ik heb vanmiddag Unive gebeld en het is nu in behandeling. (vergoeding spoelen) Mag ook weleens een keer. Pfff! Het is dat het met Tyler zo hectisch ging allemaal, anders waren we wel over gestapt. We hebben spijt dat we dat niet gedaan hebben!

Freecell hopelijk is het niks!

Dakoa fijn dat het goed gaat!

Klinkt goed Diaan! En nu al doorslapen, das snel!
pi_65579408
ok, het is me opeens duidelijk wat er met Jen is. Boven zijn nu 2 tandjes bijna, bijna door en 1 staat op springen. Gewoon 3 tegelijk dus. Niet raar dat ze niet helemaal zichzelf is.
pi_65579430
Drie tandjes ineens? Die Jen... Hopelijk is het leed snel geleden. Dan kan ze lekker happen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65579540
Ja, ik zat echt zo Meiske het is helemaal niet raar dat je niet lekekr bent. Gelukkig zijn er al 2 bijna, bijna door. Daar zitten echt scherpe randjes, bij het andere tandje is het helemaal rood gezwollen.
pi_65579740
grmbl. elke keer als ik selene in haar bedje leg doet ze een "flipflop" en ligt ze erna overdwars en op haar buik (en is het huilen want ze wil niet op haar buik)
pi_65581292
lastig simmu
stop je de slaapzak aann de onderkant al wat in?
wij hebben voor lotte een tijd gebruik gemaakt van een safe t sleep slaapwikkel, misschien is zoiets een optie (even googlen)
pi_65589162
Jennifer, 3 tandjes dan is het idd niet zo gek dat je mama-honger hebt. Sneu hoor dat ze er zo'n last van heeft

Hier trouwens weer een nieuw iets ik wordt helemaal platgegooid met nieuwe dingen deze week en ik vind het zoooo leuk allemaal en lig ook zo vaak in een deuk. Koen blaast nu... ik probeer het op te nemen want het is echt zo en
Dan neemt ie een zucht en dan tuit hij zijn lippen (en dan zijn het net hele dikke zoeloelippen) en dan blazen maar...
pi_65589259
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef mrien het volgende:
lastig simmu
stop je de slaapzak aann de onderkant al wat in?
wij hebben voor lotte een tijd gebruik gemaakt van een safe t sleep slaapwikkel, misschien is zoiets een optie (even googlen)
daganie, daar zitten haar voetjes al
en een groter slaapzakje is gelijk veel groter, dan ben ik bang dat ze eruit floept. ik zal zo eens googlen
pi_65589348
Wow 3 tandjes! Dat gaat hard Tico!
Sara
Merel
Ukje
pi_65589361
Even snel wat kunnen bijlezen; gister niet aantoe gekomen;

Raissa; wat heerlijk dat Mila al naar huis mag/is! Jeetje; wat is ze dan een vlot en sterk kleintje!!!

Freecell; even schrikken idd; maar hartruisjes is niet altijd een ernstig iets of wat; mijn stiefbroertje had het ook als kind; en is altijd een fanatiek jochie geweest met sporten ook; en uiteindelijk eroverheen gegroeid.

Jen; 3 tanden!!!

Nou Amber doet lekker mee nog met de tandenrace; ik herken het erg van mamahonger en de hele nacht aan de borst hangen. Best gek dat het zo anders is met toen ze de eerste 2 kreeg. Vorige keer was ze overdag hangerig en snachts sliep ze goed. Nu valt het overdag mee maar is ze de hele nacht aan het spoken. Ze heeft ook m'n productie verhoogd kwam ik gister op het werk achter; had stuwing; lekte; en kreeg er een potje extra uitgekolfd.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65589401
Jen 3 tandjes Geen wonder dat ze daar zo veel last van heeft!

Mijn baby is raar als ik lipgloss opdoe gaat ze janken tot ze ook krijgt En gisteren was ik mijn tanden elektrisch aan het poetsen toen ze dat ook wilde

Raissa is je meisje al thuis?
Saartje
pi_65589865
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jen 3 tandjes Geen wonder dat ze daar zo veel last van heeft!

Mijn baby is raar als ik lipgloss opdoe gaat ze janken tot ze ook krijgt En gisteren was ik mijn tanden elektrisch aan het poetsen toen ze dat ook wilde

pics!
Een baby met lipgloss, haha
pi_65590804
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:18 schreef Maneki.Neko het volgende:

pi_65590851
Mila is thuis , wat heerlijk Raissa! De hond vindt het ook allemaal machtig interessant zo te zien .
pi_65590857
Raissa, wat een foto
Wat heerlijk dat ze thuis is! Gaat het allemaal lekker daar?
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:43:11 #55
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65591273
Ik kom hier ook maar eens kijken! Zal tzt eens goed bjlezen maar geloof dat ik voorlopig niet heel veel online zal zijn

Ons meisje

Danique Nova. Op de uitgerekende datum geboren (28-01-09)
pi_65592273
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom hier ook maar eens kijken! Zal tzt eens goed bjlezen maar geloof dat ik voorlopig niet heel veel online zal zijn

Ons meisje
[ afbeelding ]

Danique Nova. Op de uitgerekende datum geboren (28-01-09)
Welkom Fruppel! Mooi meisje is het hoor!
pi_65592339
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Fuente het volgende:
Raissa, wat een foto
Wat heerlijk dat ze thuis is! Gaat het allemaal lekker daar?
Ja! Ze drinkt lekker, ze slaapt lekker maar wat komen er veel geluidjes uit zo'n kleintje zeg (Ze huilt nog niet, het zijn alleen kreetjes/kreuntjes/piepjes)
pi_65592409
Raissa en Fruppel, wat een mooie meisjes!!!
pi_65596692
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
achossss.... het kindje is uberschattig, maar die hond ook!!!!
pi_65601783
Raissa en Fruppel wat een schatjes!
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 18:47:03 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65602058
Ah lief!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:23:41 #62
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65603200
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja! Ze drinkt lekker, ze slaapt lekker maar wat komen er veel geluidjes uit zo'n kleintje zeg (Ze huilt nog niet, het zijn alleen kreetjes/kreuntjes/piepjes)
De eerste paar dagen klonk Annicka ook zo schattig. Echt een heel lief huiltje.
Nu is ze wat krachtiger en klinkt het wat bozer als ze huilt...
pi_65603630
Ik heb een filmpje van Lotte d'r eerste huiltje, zo totaal anders dan nu en zo lief!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:19:56 #64
114177 Diaan73
pi_65605147
Ow wat een lieve mooie meisjes en wat heerlijk Raissa dat Mila thuis is
Make love, not war ☮
pi_65605170
het lijkt erop dat ze weer trug in de smiezen heeft dat ze moet zuigen, en niet rustig afwachten wat er in haar mondje komt het duurt nog wel 3 kwartier tot een uur, maar dan heb je ook wat

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 januari 2009 @ 21:33:49 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65607323
Fruppel wat een dotje en Raissa!! wat ontzettend fijn dat je je meisje thuis hebt is de hond helemaal niet jaloers???

ik ben de laatste dagen wat minder in oud te vinden heb veel aandacht voor de FP momenteel, maar ik lees nog steeds mee, ik post alleen wat minder op dit moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65608522
Wat een lieve mooie nieuwe meisjes hier!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:36:10 #68
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_65609527
O Mila is thuis.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65610251
Danique wat prachtig!
Sara
Merel
Ukje
pi_65615881
Heb ik weer hoor
Vannacht Leander vaak wakker, miepen, piepen enz. Speentje er in, even knuffelen en weer in bed!
En vanmorgen ook veel vroeger dan anders wakker.
Dus ik mopper goedmoedig dat mama's ook slaap nodig hebben en dat hij het maar even bekijkt. Mocht niet baten. Dus ik vis hem uit bed, doe de lamp aan en kijk in een heel vrolijk en blij koppie met vrolijke rode blosjes! Ik gaap eens...

wacht ff... blosjes Leander wordt alltijd wit wakker met ondertemp... hmmm....
Hij heeft ook wat waterige oogjes... Terwijl ik wat beter kijk niest hij me keihard in mijn gezicht Overal snot.
Thermometer er in: over de 38 bij het wakker worden...

Ziek dus!
En dįn voel je je lullig over je geėrger van 's nachts!
  zondag 1 februari 2009 @ 09:19:07 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_65615925
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef freecell het volgende:
Diaan het went, heus!
En zonder de kraamverzorgster is ook wel lekker hoor (ook al denk je de eerste dag van niet) je huishouden weer voor jezelf
[..]

Nou, ik ben denk ik héél verbaasd als mijn huisarts me niet doorverwijst. Er staat ook op de verwijsbrief van de CB arts: gelieve door te verwijzen. Alleen onze CB arts verwijst nooit zelf door zonder overleg met de HA Volgens hem is het niet handig als de HA niet weet dat je in het ziekenhuis rondbanjert
Wij hebben een huisarts die iedereen hopeloos ouderwets vindt (maar zelf tegen zijn pensioen aanzit ). Wij plannen nu gewoon de afspraken zo in dat we bij zijn vervangers komen, anders krijgen we niets gedaan
Zelfs voor die echo van zijn neus (we mogen 23 februari eindelijk) heb ik behoorlijk lang moeten zeuren, andere verwijzingen die het CB graag zag (en ik ook!) zijn gewoon geweigerd

Het wordt tijd dat het CB zelf kan doorverwijzen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65616060
Bij ons kan het CB wel doorverwijzen, maar ze doen het liever niet aangezien ze graag willen dat de HA weet wat er met zijn patiėnten gebeurt.
Onze HA houdt ook niet van doorverwijzen De laatste keer dat ik echt een doorverwijzing wilde voor iets (een week of 5 geleden) zei hij met een zucht: ok, ik verwijs je wel door, je krijgt wel een oproep!
Nog niks gehoord, dus dat zal hij wel gewoon niet gedaan hebben

Maarja, ik moet er maandag toch heen, haha. En ik ga er bij dit soort dingen zeker wel op hameren.

En Leandertje ligt nu met een paracetamol zetpilletje in te pitten. Hij voelde zich duidelijk zo beroerd en zijn koppie zit helemaal vol, ik zou zelf ook een paracetamolletje pakken
  zondag 1 februari 2009 @ 11:06:32 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65617170
Goedemorgen lieve mensen,

Ik heb weer eens een vraagje. Stella poept zo ongelooflijk veel (overdag ook al 5 luiers vol) 's nachts, dat ze 's ochtends echt helemaal onder zit, het komt zeg maar aan alle kanten onder haar luiertje uit. En ik begin er een beetje moe van te worden om haar elke ochtend in badje te moeten doen en alle slaapspulletjes te moeten wassen. Nou was ik zelf tot de briljante ontdekking gekomen dat ze misschien toe is aan een maatje groter (luier; ze draagt nu maatje 3 van 4 tot 9 kilo), maar de volgende maat is gewoon echt te groot nog . Dan loopt het er allemaal uit omdat het kreng niet aansluit.

Nu dacht ik, ik doe haar vanavond gewoon een luier maat 3 aan, met daaroverheen een luier maat 4 . Is daar wat op tegen? Ik vraag me af of dat niet om wat voor reden dan ook, eigenlijk niet kan of mag?

's Nachts luier verschonen heb ik ook overwogen, maar doe ik liever niet. Ze slaapt sinds de kerstvakantie door van 1900uur tot 600uur en ik ben veel te bang dat ze er dan weer een gewoonte van gaat maken. liever niet dus .

Dus nogmaals de vraag: Is mijn idee van twee luiers oké? Zijn er eventueel andere ideeėn?
pi_65617238
Volgens mij is daar niks op tegen, lijkt me alleen raar slapen op zo'n bobbel maar welk merk luiers heb je? Misschien eens een ander merk proberen?
  zondag 1 februari 2009 @ 11:12:44 #75
223453 Guuzewuus
pi_65617279
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:10 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is daar niks op tegen, lijkt me alleen raar slapen op zo'n bobbel maar welk merk luiers heb je? Misschien eens een ander merk proberen?
Echte pampers . Alle ander merken bevallen me tot nu toe niet. Stella heeft een heel smal kontje, en pampers zijn extra gerimpeld in vergelijking met andere merken, en sluiten daarom beter aan.

Ja, lijkt mij ook niet lekker slapen idd, maar één luier lijkt mij ook al niet echt een pretje .
pi_65617313
ik heb ook al veel merken getest, maar pampers zitten het beste.
  zondag 1 februari 2009 @ 11:16:33 #77
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65617350
Een hele hoop gelezen, en een hele hoop ook weer vergeten...

In ieder geval:
Diaan, je zal er best wel aan wennen hoor, zo zonder kraamverzorgster!
Mila is ook thuis, wat een heerlijk moppie is het zeg!
Leander is ziek, beterschap
Stella lekt steeds door... ik kan je niet echt helpen Guuz, 2 luiers lijken me niet zo lekker zitten!

Ik ben vrijdag bij het cb geweest en Maarten is nu eindelijk goed gegroeit, hij was 175 gram aangekomen deze week en hij is nu over de 4 kg! Nog steeds een kleintje en ook nog steeds lichter dan Lennon zelfs, maar ik ben blij Nu zo doorgaan!
  zondag 1 februari 2009 @ 11:18:59 #78
223453 Guuzewuus
pi_65617390
Jaaaaaa Maarten, goed zo knul .

Twee lijkt mij ook niks hoor, maar liggend is dat minder erg denk ik dan spelend overdag. En overdag is er geen probleem dus kan ze gewoon met één luier . Maar er zijn dus geen betere ideeėn?
pi_65617421
Waarom geen maat 4 luiers? Hoe groot is stella?

Amber heb ik sinds een week helemaal over gezet op maat 4, maar 3 was net aan nog.
Hier loopt het er niet uit; maargoed; kan zijn dat Amber gewoon dezelfde stevige bips als d'r mama heeft

Misschien een overbroekje eroverheen?

(Hier ook pampers overigens)

Hier een hele vermoeide baby; kan niet anders!
Gisternacht de hele nacht spoken, gister praktisch de hele dag wakker geweest; gisteravond wilde ze niet slapen; oververmoeid maar bij me op de borst gelegd. Vannacht weer spoken; ze is 8 keer wakker geweest (vriendlief heeft het zitten bijhouden ).
Gek genoeg wordt ze nu pas huilerig moe; vannacht ook gewoon keten in bed!
Gister op verjaardag geweest; en ze was lekker vrolijk en rustig.

Overigens heeft ze gister naast een meisje van ruim 16 maanden gestaan; ze was praktisch net zo groot!!
Ik ga me dus ook niet van de wijs laten brengen bij het cb als ze de volgende keer weer niet veel aangekomen is (Was en echte babyboom verjaardag overigens; 2 zwangere, 2 baby's en 1 dreumes ).
Amber Mae
pi_65617499
Guuzewuus, ik zou toch kijken naar een ander merk luiers voor de nacht. Sara lekte ook altijd door met de pampers, ik vind het persoonlijk rotluiers (maar zit bij ieder kind anders).
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 februari 2009 @ 11:25:47 #81
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65617574
dat stella zoveel poept joh!! geef dr es bananen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 1 februari 2009 @ 11:26:08 #82
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65617578
pampers lekten hier ook zo door. kruidvat
pi_65617593
Wat goed Marie!

Hier gaat het op zich wel goed, hoewel ik vind dat meneer na de voedingen toch wel veel last heeft van zijn maag. Daar ga ik van de week toch nog eens advies voor vragen.
Verder ben ik nu na vier weken de kraamvisite echt zat. Dat doen we bij een tweede toch anders. En mijn schoonvader zegt tegen de familie dat wij rust nodig hebben en komt zelf steeds langs zonder te bellen... vermoeiend die mensen.
  zondag 1 februari 2009 @ 11:30:34 #84
223453 Guuzewuus
pi_65617697
Hmmmm, toch maar weer eens kruidvat proberen dan? Die draagt ze op het kinderdagverblijf ook, maar goed daar is ze niet 's nachts .

Ze krijgt elke dag een halve banaan en een hele appel, het kind eet zich een ongeluk, maar blijft een spinnetje. Goede darmwerking blijkbaar . Oh en dat smalle heeft ze niet van mij hoor, ik denk dat ze later echt de helft van mijn breedte wordt, of hoe zeg je dat .

Ze was half december 7,9 kilo, ik gok nu 8,5 ą 9 kilo.
pi_65618066
Qua gewicht dus genoeg voor maat 4 zou je zeggen; Amber was afgelopen keer 7085 gram en zit nu dus in maat 4.
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 12:26:11 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65619108
ik zie wat over luiers staan .. ik gebruik ah eigen merk, sluiten goed aan, en t loopt er alleen maar uit als je de buitenste randjes niet goed naar buiten haalt zeg maar. (twee keer gehad, gelukkig alleen bij een plasluier ) ze zijn goed en goedkoop!

beterschap voor leander freecell!
ambertje zolang wakker
en marie fijn dat ie zo goed gegroeid was!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65619203
Elin draagt ook alleen pampers, ik had ze eens van een goedkoper merk maar toen kreeg ze rode bultjes..die de dag erna weg waren (met pampers) maargoed, ze poept dan ook heel erg veel en pampers is qua absorbtie en pasvorm 1000 keer beter.
wanna rub mah puppeh?!
pi_65619283
Hier ook tevreden over pampers, en mijn moeder heeft die van AH eigen merk en die zitten ook prima.

Dana is nu ruim 7 kilo denk ik en draagt nog maatje 3
  zondag 1 februari 2009 @ 12:35:36 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_65619385
Grappig, al die verschillende luierervaringen. Hier AH huismerk. Bij Ive pasten pampers nooit goed en bij Fee hebben we 1x huggies geprobeerd maar die vond ik ook niet fijn.

Ik heb de halve nacht geslapen met Fee op mijn buik. Ze had veel last van darmkrampjes. Nadat het 2 nachten goed was gegaan (om 1 uur en 4 uur een voeding en verder slapen) was het vannacht dus even helemaal hommeles. En nu slaapt ze lekker.
pi_65619622
Ahw feetje.. lijkt me erg vervelend als ze krampjes hebben
O Elin had eergisteren voor het eerst een traantje

Cattie post nog eens een foto van Fee, ben benieuwd
wanna rub mah puppeh?!
pi_65620503
Wij gebruiken ook Pampers, nu maat 4 (Lotte is 8610 gram) van de Active Fit. Heb de luiers van de Super de Boer geprobeerd maar was daar niet echt fan van
pi_65620568
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef DJMO het volgende:
Fruppel wat een dotje en Raissa!! wat ontzettend fijn dat je je meisje thuis hebt is de hond helemaal niet jaloers???
Nou, ze vindt het héél erg interessant en zodra 1 van de katten in de buurt van Mila komt dan vliegt ze die (de kat dus) zowat aan We moeten nog even utivinden hoe hier precies mee om te gaan..

Met Mila gaat het super, ze drinkt goed en slaapt lekker! De tweede nacht was ook wat minder onwennig
  zondag 1 februari 2009 @ 14:16:09 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65623219
We hebben hier ook pampers, hebben even die van de Trekpleister geprobeerd maar na een paar dagen 3x per dag helemaal schone kleertjes aan te moeten trekken, hebben we die maar laten staan. En Bumblies waren we eerst wel tevreden over maar de laatste keer was het ook steeds lekkage. Pampers dus...
pi_65623403
Fijn dat het goed gaat met Mila! Lijkt me wel vreemd en wennen denk ik of niet? Hebben jullie nu die uitgestelde zorg nog gekregen?
  zondag 1 februari 2009 @ 14:26:50 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_65623649
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef Dakota het volgende:
Ahw feetje.. lijkt me erg vervelend als ze krampjes hebben
O Elin had eergisteren voor het eerst een traantje

Cattie post nog eens een foto van Fee, ben benieuwd
U vraagt, wij draaien!

Vanochtend na de ochtendvoeding vielen we beiden in slaap op de bank:

Raissa, nog gefeliciteerd met de rhuiskomst van Mila! Fijn dat het al wat went.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:27:45 #96
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65623693
Heb nog niet bij kunnen lezen maar ga mijn best doen

Hier gaat het even wat minder, Danique is gisteravond met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Sinds de bevalling had ze stuipjes aan haar rechterkant (been en hand) die inmiddels in sterkte wat afgenomen waren.
De VK vond het echter de moeite waard om er even naar te laten kijken door een kinderarts, dus daar gingen wij richting ziekenhuis.

De arts assistent was bang dat t een vorm van epileptie is en daarom moest ze meteen opgenomen worden.
Vannacht is er meteen prefentief gestart het een epileptie medicijn en sinds dat moment heeft ze geen stuipen meer gehad!!
Het is nu afwachten of het wegblijft want dat is wel de bedoeling. Vandaag en morgen word er een echo gemaakt van haar hoofd en zoals het er nu uitziet krijgt ze morgen ook een scan van haar hoofdje om te kijken of alles er normaal uitziet.

Verder gaat het super goed met haar, en ze heeft geen last van al het gedoe om haar heen. Ze drinkt geweldig en heeft dus ook goede luiers, ze slaapt goed en reageert op prikkels zoals dat zou moeten.
Ik ga om de voeding naar het ziekenhuis om haar te voeden en verzorgen en we hopen dat ze snel weer thuis zal zijn.
Mijn moederhart doet pijn...mijn kleine lief helemaal alleen in het ziekenhuis

Dit was niet helemaal wat we ons hadden voorgesteld van de kraamdagen de tranen vloeien rijkelijk en ik voel me echt een wrak...
  zondag 1 februari 2009 @ 14:30:06 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_65623792
Oh Fruppel, wat een vreselijke schrik! Wel fijn dat het verder goed gaat met Danique. Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_65624558
Fruppel, wat vreselijk schrikken zal dat zijn Hopelijk valt het allemaal mee, en mag ze snel weer mee naar huis. Dikke voor jou!

En Fee, wat een prachtig meisje ben jij

En nog even over luiers: de eigen merk luiers van C1000 kwamen laatst als beste uit de test (beter dan pampers) en zijn ook nog eens 1 van de goedkoopste luiers. Ik heb vast een pak gehaald. We gebruiken voor Merel kruidvat luiers (ook perfect vind ik) en Sara heeft luierboekjes van de Etos (zijn de enige waarmee ze niet doorlekt).
Sara
Merel
Ukje
pi_65624981
och Fruppel, wat ontzettend vervelend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je moederhart pijn doet hoor. Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag!
Dikke knuffel voor jou
  Hoofdredactie Fotografie zondag 1 februari 2009 @ 15:35:15 #100
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65626045
Oh fruppel, wat naar! Ik hoop dat alles meevalt en jullie jullie kleintje snel weer mee naar huis mogen nemen en weer terug op het roze wolkje mogen kruipen!

Veel sterkte!
pi_65626071
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef mrien het volgende:
Fijn dat het goed gaat met Mila! Lijkt me wel vreemd en wennen denk ik of niet? Hebben jullie nu die uitgestelde zorg nog gekregen?
Ja, het moederschap is nu écht. Er zijn geen andere mensen meer die op haar letten en we moeten het nu echt helemaal zelf doen, dus dat is zeker een heel vreemd gevoel.

We hebben maar liefst 3 uur couveuse nazorg gekregen na heel veel getouwtrek met de verzekering. Eigenlijk zijn we nog steeds niet klaar met het "getouwtrek" maar ik ben het een beetje beu nu.. Je stelt je een fijne kraamperiode voor maar die is aardig vernaggeld door dit gedoe.. Maar goed.
pi_65626114
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Fruppel het volgende:
-knip-
Fruppel, je kleine beebje alleen achterlaten in het ziekenhuis is ook niet leuk
pi_65626450
Fruppel, wat naar Hopelijk mag ze snel naar huis! Kan jij anders niet in het ziekenhuis blijven of is dat geen optie?

Cattie, wat een mooie lieve foto!
  zondag 1 februari 2009 @ 16:25:09 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65627692
Wij hopen ook dat ze heel snel weer thuis zal zijn! Dit is erg naar!
Ik kan daar wel blijven maar woon om de hoek en heb besloten thuis te willen slapen enzo, vandaar dat we dus heen en weer gaan nu en tussendoor is er telefonisch contact met het ziekenhuis.
pi_65627837
Wat rot Fruppel!
Zo had je je kraamtijd inderdaad niet voor gesteld, hopelijk is ze snel weer thuis!
pi_65627846
C1000 luiers vond ik echt naar (niet zo erg als Etos trouwens, wat een drama dingen )
Pampers zitten hier het beste. AH gaat ook wel goed, maar die vallen wat groter uit en ze zijn zo stug!

Fruppel veel sterkte er mee! Dat is inderdaad niet wat je je van je kraamtijd voorstelt...
pi_65629010
Fruppel veel sterkte! Hopelijk snel meer en goed nieuws.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:14:30 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65629222
Ach Fruppel, dat is inderdaad niet wat je verwacht. Ik hoop dat Danique snel naar huis mag en dat ook snel duidelijk mag worden wat de oorzaak van de stuipjes is. Sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:41:05 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_65629974
fruppel wat naar! veel sterkte voor jullie en jullie meisje
stormy waters...
sailin'
pi_65630187
Oh Fruppel, wat naar... heel veel sterkte !

Cattie wat een ontzettend lieve foto
pi_65630270
he bah fruppel. hopelijk mag ze snel weer naar huis! sterkte ermee *knufs*
  zondag 1 februari 2009 @ 18:25:25 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65631248
Fruppel wat schrikken dat Danique ineens opgenomen moest worden. Hopelijk blijkt alles mee te vallen en mag ze snel weer mee naar huis. Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65631512
Fruppel wat een schrik. Hopelijk mag ze gauw weer lekker mee naar huis. Sterkte
Fake it till you make it...
  zondag 1 februari 2009 @ 19:24:38 #114
114177 Diaan73
pi_65632914
Fruppel, wat schrikken zeg.... Ik hoop ook dat ze snel weer naar huis mag!! Veel succes met de onderzoeken morgen.

Wij zijn vandaag voor het eerst buiten geweest met Lennon. In de kinderwagen, dik ingepakt voorzien van kruik, naar mn ouders gewandeld en daar een paar uur gezeten. Heerlijk vond ik het om er even uit te zijn en Lennon vond het ook erg leuk, tenminste dat denken we omdat hij bijna de hele middag geslapen heeft.
Vanaf morgen ben ik dan echt alleen met Lennon, kraamverzorgster weg en Peace weer gewoon werken.... het zal wel goed gaan, maar toch voelt het niet zo leuk.
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator zondag 1 februari 2009 @ 19:37:05 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65633248
Fruppel wat akelig, heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65633378
Ach gossie Danique... hopelijk valt het allemaal mee en mag ze snel weer naar huis!
Feetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65633555
Ooh fruppel ik lees nu pas het nieuws van je kleine meisje.. dat was vast even schrikken.. heel veel sterkte
  zondag 1 februari 2009 @ 20:07:26 #118
223453 Guuzewuus
pi_65634185
Ooooh, Fruppel, wat naar . Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag .

Voor de geļnteresseerden onder ons . Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen" . Heerlijk kind . I love her so much .

Ik hoop dat het helpt .
pi_65634332
2 luiers? hahaha
  zondag 1 februari 2009 @ 20:12:31 #120
223453 Guuzewuus
pi_65634361
Een maatje 3 met daaroverheen een maatje 4
pi_65634533
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ooooh, Fruppel, wat naar . Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag .

Voor de geļnteresseerden onder ons . Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen" . Heerlijk kind . I love her so much .

Ik hoop dat het helpt .

Sara
Merel
Ukje
pi_65636155
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:

Ik hoop dat het helpt .
Whoehahahaha
pi_65636382
Hier nog even een vraag... Mila dronk in het ziekenhuis 7 x 50cc, nu thuis maken we flesjes van +/- 65 cc, ze mag hiervan dus iets laten staan.. Maar hongerige Mila doet dat dus niet Ze drinkt nu ongeveer 420cc op een dag, dus ruim een fles teveel, mag dat?

Wat voel ik me dom door deze vraag zeg, maar goed, dat krijg je als je zo kort kraamzorg hebt gekregen
pi_65636399
haha Guuzewuus

Fruppel wat naar! Ik hoop dat alles mee lijkt te vallen en dat Danique snel weer mee naar huis mag
Saartje
pi_65636467
Raissa, je kan altijd de cb lijn bellen he. 0900-8833 Ik weet het iig niet hoe het met de flesjes zit.
Bah, ben moe, ga denk ik zo in bed wat lezen ofzo. Val haast in slaap.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 21:19:53 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65636963
fruppel ik hoop dat ze snel weer thuis is !!

zondag 1 februari 2009 @ 21:39:54 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_65637695
Diaan, wat fijn dat het op stap gaan goed beviel! Volgens mijn kraamverzorgster mag je met een kruik wel de wandelwagen voorverwarmen, maar moet hij er uit als je gaat wandelen, omdat er dan een lek risico is door het schudden en hobbelen.
pi_65637836
jen is helemaal ziekjes. Ze heeft koorts en ligt alweer op bed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 21:58:36 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65638330
beterschap voor jen ticootje!!

ik heb even een vraag, tot gisteren was jr. tevreden met zeven flessen van 100 cc voeding, vanavond bij zijn laatste twee flessen heb ik het idee, dat hij na dat hij zijn fles leeg heeft, nog honger heeft; kan/mag ik "zomaar" een fles van 130 cc voeding geven (voor het slapen gaan) of zou hij daar nog niet aan toe zijn?? op het cb hebben ze de laatste keer weinig gezegd, ja dat ik morgen aan mijn vaste persoon bij het wegen moest vragen, maar daar ik nu niets mee op, ik wil hem ook niet hongerig op bed leggen (ik krijg hem na een half uur wel rustig met zijn speen, dus het zou ook zuigbehoefte kśnnen zijn, maar dat betwijfel ik, hij blijft zijn speen eruit gooien, als ik hem op schoot heb, zoekt hij, en ook in de kinderwagenbak ligt hij te zoeken zodra hij zijn speen kwijt is, of hij probeert uit alle macht op allebei zijn handjes tegelijk te zuigen

pi_65638805
Ik heb geen verstand van flesvoeding, maar als hij nog honger heeft dan lijkt het me toch dat hij nog wat hebben mag
Ik zou zelf dan nog wat extra geven
Hij was tenslotte eerst ook gewend om op verzoek borstvoeding te krijgen, zo'n lijfje moet daar ook in omschakelen lijkt mij
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 22:19:04 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65638944
ja was ook mijn gedachte mrien , ik denk dat ik voor de laatste voeding dan gewoon wat extra maak, drinkt hij het op: prima, laat hij het staan ook goed.. ik vraag het morgen wel na dan, maar ik ga dat kind niet hongerig op bed leggen

pi_65639200
Ik vond online een schema met het aantal voedingen per 24 uur en de hoeveelheden voeding/poeder
http://www.medicinfo.nl/%(...)D/d_sv6050#sv6050.02
Misschien heb je daar nog wat aan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 22:34:39 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65639500
even kijken, woensdag woog hij 3350 gram, (vanaf maandag was hij 205 gram aangekomen) dus hij zou in theorie op of boven die 3,5 kilo kśnnen zitten, en dan zou hij idd die 120 cc water met vier schepjes mogen/moeten hebben .. nasty want ik heb geen weegschaal in de buurt mjah, afgaande op dat schema, geef ik hem nu wel 135 cc voeding, eens kijken of hij het opkrijgt, als dat zo is, zal hij het toch nodig hebben nu

dank je wel mrien!!

pi_65639585
Ook een beetje van je eigen gevoel uitgaan
Het zal echt niet op die paar gram aankomen denk ik
Verder gewoon morgen even navragen aan de weegpersoon
pi_65640081
DJMO, gewoon een beetje op je eigen gevoel gaan hoor! Hij drinkt wat hij op kan, echt snel teveel drinken doen ze niet. Merel is ook een hongerlapje, vorige maand woog ze 5020, dus nu over de 5,5 kilo denk ik (woensdag weer naar cb) en ze drinkt 5 flessen van 180 CC (en dat is friso comfort gemengd met friso extra voor hongerige baby's).
Sara
Merel
Ukje
pi_65640149
je mag toch 10cc extra water erdoor doen?
  zondag 1 februari 2009 @ 23:03:29 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65640674
Jeetje Fruppel meid... Zo had je het je idd niet voorgesteld.... Hopelijk is alles snel onder controle en blijkt het een tijdelijk iets te zijn en kan ze snel weer met jullie mee naar huis.
Hele dikke kus!
pi_65641022
oh nee, bah fruppel. wat griezelig, en naar. ik hoop ook dat 't allemaal mee blijkt te vallen en ze snel weer 'gewoon' bij jullie thuis kan zijn. sterkte!
pi_65641099
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef Ticootje het volgende:
je mag toch 10cc extra water erdoor doen?
Ja dat mag, maar dat maakt voor honger niets uit
Sara
Merel
Ukje
pi_65641571
Ah Fruppel wat een domper (lichtjes uitgedrukt!) Hopelijk mag ze gezond en wel weer naar huis!

Hier hebben we qua luiers alle merken al eens uitgetest maar kruidvat werkt voor ons het best Pampers vind ik zo chemisch ruiken en bovendien lekt ze nog best vaak door met die krengen. Helaas moet ik nog 3 pakken opmaken die ik in de aanbieding had gehaald Die van C1000 vind ik ook nog wel oke trouwens.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65641694
Wat een schrik Fruppel! Ik hoop dat Danique snel weer naar huis mag.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 1 februari 2009 @ 23:36:50 #142
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65641800
Fruppel! Jeetje wat akelig! Ik had je nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze! En heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 23:54:22 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65642328
omdat hij na de voeding van half 8 / 8 uur zo lang wakker bleef, beetje jengelend, en alleen rustig was met speen (echt gulzig naar die speen happen met zijn mondje etc) en een drie kwartier voor de laatste fles pas in slaap viel, dus net bij de voeding een fles van 135 ml gemaakt.. laat hij mooi 50 cc staan, hij lag zowat te snurken met die fles in zijn mond op het laatst kinderen

maandag 2 februari 2009 @ 00:30:06 #144
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65643156
DJMO, kun je niet als extra voeding borstvoeding geven? Of lukt dat al niet meer?

Fruppel, sterkte! Hopelijk mag Danique snel weer naar huis.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65645827
Fruppel; wat een schrik zeg! Kan me goed voorstellen dat je moederhart erg zeer doet.
Hopelijk mag Danique weer snel gezond en wel naar huis en valt het hopelijk allemaal mee!
Sterkte gewenst!
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 08:03:28 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65645843
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:30 schreef Grijs het volgende:
DJMO, kun je niet als extra voeding borstvoeding geven? Of lukt dat al niet meer?

Fruppel, sterkte! Hopelijk mag Danique snel weer naar huis.
heel soms verlies ik nog een beetje melk, maar toen ik het na drie dagen probeerde sabbelde jr. alleen maar, drinken doet hij niet meer aan/uit de borst (borsten zijn ook weer op omvang van voor de zwangerschap, en mijn tepels lijken meer op verschrompelde rozijnen dan op wat anders )

maandag 2 februari 2009 @ 08:24:30 #147
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65646038
Even een korte update over Danique.
Gisteren is er een echo gemaakt van haar hoofdje waaruit gebleken is dat er iets niet helemaal goed zit.
In het besturingsgedeelte van haar rechterkant zit iets in het hoofdje wat er niet hoort te zitten.
Helaas konden ze op de echo niet zien wat het was dus daarvoor gaat ze vandaag waarschijnlijk naar de VU voor een MRI scan.
Wel konden ze met zekerheid zeggen dat het geen tumor, kanker oid is en dat het niet dodelijk is.
De trekjes zijn dus echt epilieptisch en worden tot zover onderdrukt met medicijnen, dit werkt goed.

Vandaag zal er tevens een hersenfilmpje gemaakt worden.

Het is nu dus zaak uit te zoeken wat het is, waar het precies zit en hoe het er gekomen is.
Pas als dit bekend is zal er een beter beeld te vormen zijn en weten we meer.

Verder is Danique een heel gezond kindje, ze doet het hardstikke goed en lijkt verder nergens last van te hebben.
Ben zo trots op haar!

We worden erg geleefd op het moment, en we missen haar enorm...

[ Bericht 5% gewijzigd door Fruppel op 02-02-2009 08:35:31 ]
pi_65646074
Ahw Fruppel, wat rot toch, je mooie kleine meisje zo weg bij je
Wel fijn dat de medicijnen die ze nu krijgt in ieder geval helpen. Heel veel succes vandaag met de verdere onderzoeken en hopelijk hebben jullie je meiske snel weer bij jullie
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 08:28:27 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65646082
oh fruppel wat erg ik wou dat ik iets voor jullie kon doen .. hele dikke kus

pi_65646215
Fruppel, wat naar...Heel veel sterkte
Sara
Merel
Ukje
pi_65646238
Wat rot Fruppel, veel sterkte vandaag!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:43:10 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65646257
Wat een onzekerheid, Fruppel. Maar gelukkig gaat het verder hardstikke goed. Ik hoop dat jullie snel meer weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:43:13 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65646258
Fijn dat het niet levensbedreigend is Fruppel, maar wat naar dat ze nog verdere onderzoeken moet hebben.
Dikke
pi_65646335
fruppel wat naar, heel veel sterkte
mama van 3 kids!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:58:31 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65646409
O Fruppel, wat vreselijk.... Nu loopt het inderdaad helemaal anders dan je hoopt. Fijn dat de VK zo snel besloot om ernaar te laten kijken, maar wat erg dat er dus iets aan de hand is. Heel veel sterkte met het ziekehuis in en uit, het missen van je dochter thuis, het zorgen voor haar. Voor Danique heel veel sterkte, klein stoer ding.

Het helpt voor later om nu veel foto's te maken in het ziekenhuis. En misschien voor je eigen gevoel; een hydrofielluier op je buik binden, ermee slapen en als je bij Danique bent dit onder haar hoofdje leggen, dan ruikt ze jouw geur. Ik weet niet wanneer ze naar huis mag, maar anders zou je eventueel nog verlengde kraamzorg aan kunnen vragen, je pyama aan kunnen trekken en nog een dag of 2 met haar in bed kruipen en verzorgd worden.
Niet bedoeld allemaal om betweterig over te komen, maar alleen de dingen die bij ons goeddeden. Dikke kus!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65646499
he fruppel, wat naar

missch een stomme opmerking, maar epilepsie hoeft tegenwoordig helemaal niet meer zo'n probleem te zijn hoor. het was bij ons een beetje een issue omdat schoonpapa epilepsie heeft en het erfelijk kan zijn (ook weer ingewikkeld)
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 februari 2009 @ 09:15:38 #157
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65646639
Getsie, wat naar dat er echt iets niet goed zit fruppel! Wel heel fijn dat het niks levensbedreigend is, of kanker. En fijn dat de medicijnen aanslaan!

Veel sterkte nogmaals!
pi_65646666
he bah Fruppel wat naar allemaal, veel sterkte en succes voor jullie en de kleine meid!
pi_65646691
fruppel, wat een naar nieuws over je meisje!
Hopelijk komen ze er snel achter wat het wel is, dat scheelt misschien wat onzekerheid. En gelukkig helpen de epilepsie medicijnen goed.
Sterkte met alles wat er op jullie pad gaat komen
pi_65647028
Fruppel wat rot! Zo kom je niet aan je roze wolk toe
Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er wél is, en dat het goed behandelbaar is. Fijn dat de medicijnen zo goed aanslaan iig!
Sterkte
Saartje
pi_65647217
Fruppel heel veel sterkte, bah zo klein nog, dan wil je haar het liefste gewoon bij je hebben
pi_65647364
Fijn dat het niks levensbedreigend is Fruppel. Maar zo rot dat je dr nu al zo moet missen.
Ik hoop dat de onzerzoeken snel duidelijkheid geven zodat jullie met zn drietjes op een grote roze wolk kunnen klimmen.
pi_65647417
Fruppel wat vreselijk naar Sterkte
  maandag 2 februari 2009 @ 09:54:21 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_65647449
Fruppel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 februari 2009 @ 09:55:09 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65647464
Fruppel, heel veel sterkte!
Ik wens je alle goeds toe
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:56:21 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65647494
Fruppel en man heel veel sterkte
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 februari 2009 @ 10:13:07 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647988
Bah Fruppel wat naar zo .
Hebben de doktoren een indicatie gegeven hoe lang ze in het ziekenhuis moet blijven? Of is alles nog onbekend?
Getver, er lijkt me echts niets erger dan een ziek kind . .
KuikenGuppy
  maandag 2 februari 2009 @ 10:30:34 #168
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65648465
Er kan helaas pas een tijdsindicatie gegeven worden zodra ze weten wat het is wat er in haar hoofdje zit, we zitten dus echt nog in de wachtkamer nu zeg maar.

Simmu, ik weet inderdaad dat epilepsie geen heel erg iets meer hoeft te zijn tegenwoordig.
Het is alleen het stukje onzekerheid nu, er zit iets in haar hoofd wat er niet hoort en dat maakt dat het allemaal zo naar smaakt nu.

Ik ga nu naar het ziekenhuis! Bedankt allemaal voor de lieve woorden, jullie zien me later weer!
pi_65648490
Fruppel, succes vandaag.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:44:08 #170
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_65648832
Fruppel, wat een schrik!
En over dat moederhart, toen ik dat las deed die van mij ook pijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:45:47 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65648867
bah fruppel, ook al is het niks levensbedreigends, alsnog dikke schrik en spannend.
hele dikke en sterkte!
  maandag 2 februari 2009 @ 10:50:14 #172
114177 Diaan73
pi_65648991
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef cattie het volgende:
Diaan, wat fijn dat het op stap gaan goed beviel! Volgens mijn kraamverzorgster mag je met een kruik wel de wandelwagen voorverwarmen, maar moet hij er uit als je gaat wandelen, omdat er dan een lek risico is door het schudden en hobbelen.
Ow ja, helemaal niet bij nagedacht. Hebben we het ook niet echt over gehad met de kraamverzorgster, het kan best zijn dat ze het gezegd heeft..

Fruppel, wat eeen spannende tijd wordt het voor jullie zeg... heel veel sterkte
Make love, not war ☮
pi_65649484
Veel sterkte Fruppel. Wat moeilijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 februari 2009 @ 11:11:44 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65649537
Fruppel, veel sterkte.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65649650
Fruppel wat spannend en naar ! Wel fijn dat ze meteen konden zeggen dat het geen tumor is trouwens! En wat zijn die hummels dan nog klein en kwetsbaar hč?

Vanmorgen met Leandertje naar de huisarts geweest. had een co-assistent, ze luisterde, haalde mijn huisarts erbij, wat overleg. Zij: mja, ik zou hem doorsturen voor een ECG. Mijn huisarts: nee, ik vind het niet héél erg verontrustend... (dus ik denk meteen, kut, krijgen we dit weer, nare man ) maar ik wil hem wel graag doorsturen naar een kindercardioloog voor een ECG én een echo, want anders is het ECG straks goed, maar dan houd je als ouder toch een beetje zo'n 'maar wat als er nu wél iets is' gevoel en dat wil ik niet hebben!!

Ik kon hem wel zoenen en had meteen spijt van de gedachte daarvoor, haha
  maandag 2 februari 2009 @ 11:29:10 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65650061
Fruppel, heel veel sterkte voor jou en je man!
Hopelijk mag Danique snel weer mee naar huis.
.... met gevoel voor drama....
pi_65650774
Fruppel heel veel sterkte. Wat een onzekerheid toch. Geef je meisje maar een lekkere dikke knuffel van iedereen op Fok.
pi_65651047
Sterkte Fruppel! Hopelijk heb je haar snel weer thuis!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:03:01 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65651107
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen met Leandertje naar de huisarts geweest. had een co-assistent, ze luisterde, haalde mijn huisarts erbij, wat overleg. Zij: mja, ik zou hem doorsturen voor een ECG. Mijn huisarts: nee, ik vind het niet héél erg verontrustend... (dus ik denk meteen, kut, krijgen we dit weer, nare man ) maar ik wil hem wel graag doorsturen naar een kindercardioloog voor een ECG én een echo, want anders is het ECG straks goed, maar dan houd je als ouder toch een beetje zo'n 'maar wat als er nu wél iets is' gevoel en dat wil ik niet hebben!!
Wat fijn freecell !
Die eerste opmerking van hem was vast om jullie al een beetje gerust te stellen .
KuikenGuppy
pi_65651149
Fijn dat de arts zo netjes handelde Freecell!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 12:05:12 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65651196
fijn dat je een doorverwijzing hebt freecell!

vanmorgen (zeven uur) eerste fles gewoon honderd gegeven, meneer was duidelijk niet echt tevreden, dus om half elf een fles van 135 gegeven en die ging schoon op.. hij ligt nu lekker in zijn kinderwagenbak, ik kan nog wat dingetjes afmaken, en dan om één uur ga ik ons aankleden om naar het cb te gaan. als ik goed gerekend heb, komt hij pas om twee uur voor een fles, en die kan ik of op het cb geven, of bij mijn nichtje thuis (woont daar vijf minuten vandaan, en ik moet nog een cadeautje brengen voor haar oudste, die was vrijdag jarig )

ik ben benieuwd wat die vreetzak nu weegt

pi_65651240
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat fijn freecell !
Die eerste opmerking van hem was vast om jullie al een beetje gerust te stellen .
Vast inderdaad. En hij is nooit zo van het doorverwijzen, vindt bijna alles onzin, dus ik was heel blij met hem
  maandag 2 februari 2009 @ 12:09:46 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65651362
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen (zeven uur) eerste fles gewoon honderd gegeven, meneer was duidelijk niet echt tevreden, dus om half elf een fles van 135 gegeven en die ging schoon op..
Wat een gulzigaard zeg .
KuikenGuppy
pi_65651508
Fruppel wat naar! Heel veel sterkte!

Freecell fijn dat je een doorverwijzing hebt!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:33:18 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65652210
Fruppel wat een schrik. Hopelijk zijn ze er gauw achter wat het nou precies is. Wel een opluchting dat de medicijnen goed aanslaan! Sterkte hoor!
pi_65652965
Lieve Fruppel,
allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtig lieve meisje

En wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn nu. Ik hoop heel erg dat het enorm mee gaat vallen allemaal en blijf voor jullie duimen. Heel veel sterkte met alles
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 februari 2009 @ 12:58:01 #187
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65653058
Fruppel wat een schrik, ik hoop dat er vandaag wat meer duidelijkheid komt.

Freecell fijn dat je huisarts meedenkt.

Zo dan nu een update over Ruben.

Ruben moest nog tot zondag (25e) in het ziekenhuis blijven omdat zijn bloedwaardes (oa bilirubine) niet goed waren én hij zijn suiker niet hoog genoeg hield op wat hij binnen kreeg aan borstvoeding. Hij heeft in het ziekenhuis dus wat (kunst) bijvoeding gekregen. Zondag was zijn suiker nog wat laag maar we mochten wel naar huis met het dringend advies om na elke voeding(naja om de drie uur) bijvoeding te geven. De kraamverzorgster heeft zondagmiddag mijn verhaal aangehoord en met de vk overlegd. als ik voldoende kon kolven konden we dat bijvoeden ipv kunstvoeding. En zo gingen we een moeilijke nacht in van voeden, kolven, vingervoeden.
In de loop van de week dronk Ruben steeds beter. Van dinsdag op woensdag was hij 140 gram aangekomen, de volgende dag weer 100 afgevallen en vrijdag weer 60 aangekomen. Per saldo ruim boven het minimum.

Nu gaat de borstvoeding goed, soms wat te goed want Ruben heeft soms moeite om een tsr weg te werken.Hij heeft wel veel last van lucht in zijn maag en darmen en moet daardoor flink boeren en geeft soms wat melk terug.
En hij is zo'n mooi en tevreden mannetje!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:01:21 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65653173
Fruppel ik hoop echt voor jullie dat er snel duidelijkheid is en jullie je lieve meisje weer mee naar huis kunnen nemen.
pi_65653421
Fruppel, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65654390
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, je kan altijd de cb lijn bellen he. 0900-8833 Ik weet het iig niet hoe het met de flesjes zit.
Bah, ben moe, ga denk ik zo in bed wat lezen ofzo. Val haast in slaap.
Bedankt voor de tip!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:37:25 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65654420
Fruppel wat naar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65654506
Klinkt herkenbaar, Jelief, bij mij was het ook niet helemaal goed met Odin's suiker, maar gelukkig is het nu helemaal hersteld (alleen bij mij zelf nog niet! maar dat is weer een ander probleem. ik vrees zelf dat ik toch ook voor mijn zwangerschap al ontregeld suiker had (diabetes lijkt me vooralsnog een iets te groot woord).)

Ruben is zeker een mooi mannetje, wat ligt ie er lekker bij!
pi_65654850
Sterkte Fruppel! (en wat een mooi meisje )
Fee

Ik moet zometeen met Elin naar het CB, ben zo benieuwd hoe lang ze is want ik vind r een enorme sliert
Volgens mij is ze ook flink aangekomen want ze drinkt nog steeds als een bouwvakker..tegenwoordig verslikt ze zich in t midden van de tepelsientjesessie..dus het zal wel niet de toeschietreflex zijn. (gisteren sproeide ik r zo over haar hoofdje toen ze even losliet )
wanna rub mah puppeh?!
pi_65655417
Ruben klinkt alsof het echt de goede kant op gaat! opstartproblemen zijn altijd vervelend

Koot, beetje te sproeien!
Update je zo ff hoe het was?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:17:13 #195
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65655711
Even een snelle update want ik moet mijn spullen inpakken!

Danique word vandaag overgeplaatst naar de VU waar ze met alle waarschijnlijkheid op de zuigelingen afdeling komt en niet meer op de couveuse afdeling, dit houd in dat als er plek is ik bij haar mag blijven op de kamer
In de loop van de week word er in de VU een MRI gemaakt om te kijken wat het nou precies is wat er in haar hoofd zit.
Erg spannend allemaal maar ook erg vermoeiend!

Helaas hebben we geen extra duidelijkheid gekregen maar we weten nu wel dat dat er wel snel aan gaat komen!
pi_65655755
Fruppel goed nieuws!
pi_65655983
Fijn dat je dan bij haar zou kunnen blijven als er plek is!
pi_65656020
Fruppel, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen vandaag! Voor de komende tijd veel sterkte nog natuurlijk

Ruben wat zie je er tevreden uit! Lief

Freecell fijn dat jullie een verwijzing hebben, beter dubbelchecken dan je steeds maar afvragen of er niets aan de hand is.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:49:32 #199
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65656776
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!
Lilah krijgt nog steeds een fles teveel (4 in plaats van 3) en dat was prima. Ze zitten vanzelf een keer vol en dan laten ze het staan. Ik denk niet dat je er commentaar op krijgt, tenzij ze enorm stevig zou worden en nog veel meer extra eten krijgt, maar dat lijkt me voorlopig nog niet aan de orde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:51:03 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65656838
Fruppel, wat een heftig nieuws! Sterkte met heen en weer scheuren, dat zal wel doodvermoeiend zijn. Ik hoop dat je kleine meisje snel naar huis mag!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65657178
Sterkte, Fruppel. Zorg goed voor jezelf ! x
pi_65657590
Fruppel, jeetje wat erg. Hopelijk zijn de onderzoeken snel achter de rug, en krijgen jullie duidelijkheid. Sterkte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 februari 2009 @ 15:33:50 #203
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65658683
sterkte fruppel. Zo'n klein hummeltje.

Nog 4 daagjes en mijn kleine vent is echt geen babietje meer. Ben al bezig met de voorbereidingen en de uitnodigingen zijn al weg. Pfff gaat veel en veel te snel
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 2 februari 2009 @ 16:18:11 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65660432
Jeetje Fruppel, wat een verhaal en sterkte hoor voor jou, je man en je kleine meisje!
Hestria, wat is dat hard gegaan zeg!
Zegge Guuz... wat was de uitslag van je luiertest????
Tico, beterschap voor Jen!

Hier een wat verkouden jongetje, hij is wat snotterig en vannacht ook niet helemaal lekker geslapen, was onrustig enzo... Is nu ook alweer wakker, dus ik ga hem lekker uit bed halen, verschonen en voeden!
pi_65660635
volgende week is mijn baby geen baby meer....
pi_65661153
Net terug van het CB (eerste keer 4wk controle)

gewicht= 4.385 (vorige week 4080 dus ze zuipt idd hard )
lengte= 55.5
hoofdje= 39 cm

dus ze zit met alles boven het gemiddelde
oogjes,oortjes en hartje zijn ook helemaal in orde
wanna rub mah puppeh?!
pi_65661677
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Ticootje het volgende:
volgende week is mijn baby geen baby meer....
tuurlijk wel, dat blijft ze altijd. al is ze 60
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 17:22:25 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65662675
wat een lief tevreden ventje zo jelief!!
Fruppel, fijn dat je bij je meisje mag blijven !!

Dakota! Elin is echt groot dan vergeleken bij mijn minimannetje hij was vandaag 3445 gram en 53,5 cm lang, wvk was wel zeer tevreden over hem, en ik blijf iig nog tot 2 maart ofzo (dan is de inenting ook gelijk) op de maandag bij haar wegen, gewoon voor mijn eigen geruststelling dat hij idd goed blijft groeien

oh en fles, hij mag nu idd die 135 cc voeding per keer, elke vier uur ongeveer, en het liefst heeft ze dat hij nog een nachtvoeding pakt, maar als hij om de vier uur drinkt, kom ik maar aan vijf flessen als hij snachts doorslaapt dus even kijken hoe dat gaat, hij ligt nu iig zielstevreden in de box, heeft vrijwel niets gemerkt van het thuiskomen en daar neerleggen (we waren bij mijn nicht, en ik heb hem daar zijn fles gegeven, hij is onderweg naar huis echt diep in slaap gevallen lekker ding dat het is )

pi_65663237
Maar JJ was vast ook lichter bij de geboorte? Elin was 3790 gram en 53 cm lang
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 17:47:17 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65663472
2770 gram, en geschatte 50 cm scheelde ruim een kilo

pi_65663568
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.

Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH

Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3 )
wanna rub mah puppeh?!
pi_65667881
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Dakota het volgende:
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.

Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH

Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3 )
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen (4370 gram)
Sara
Merel
Ukje
pi_65668352
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje

God, wat heb ik het goed gehad
pi_65668439
Jelief, wat fijn dat het zo goed gaat met Ruben, en wat een knapperd is het!

Freecell, fijn dat het helemaal uitgezocht wordt!

Fruppel, heel veel sterkte met alles. Wat lijkt het me moeilijk je kleine babietje te moeten missen.

Wij moeten morgen weer naar het CB, voor de eerste prikjes!
Gelukkig heeft nixxx vrij genomen om mee te gaan.

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe groot/zwaar Thomas nu is! Hij was met 5 weken 5010 gram, 55,5 cm en hoofdje 39 cm.
Morgen dus,met ruim 8 weken, weer meten.
pi_65668916
Och Thomas! Veel succes morgen!
  maandag 2 februari 2009 @ 20:56:43 #216
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65671012
Hoe laat moet jij Reinhilde? Maarten krijgt morgen nl. ook zijn eerste prikjes. Wij moeten om 15.10 uur er zijn...
pi_65672084
Vanochtend stond er een dame voor de deur om de gehoortest bij Mila te doen, ze is met vlag en wimpel geslaagd
  maandag 2 februari 2009 @ 21:20:09 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65672127
Wat goed Mila
pi_65673160
Wij al om 10:05...
Toen hij zijn hieleprikje kreeg heb ik zo hard zitten janken. Ik hoop dat ik mezelf morgen in kan houden...

Mila, wat goed zeg! Fijn, Raissa!
pi_65673402
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
pi_65674348
zeg, vanaf wanneer kunnen kindjes bewust dingen?
pi_65675434
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje

God, wat heb ik het goed gehad
Ik heb het pas goed gehad, hoefde er helemaal niets uit te persen
pi_65675558
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
Amber was 4580 gram
Amber Mae
pi_65675994
Wat fijn Mila!

Succes morgen Reinhilde, wij moeten woensdag voor de prikjes.. altijd zielig zoiets, maar vaak hebben ze er gelukkig geen last van

BM en Llewella, baasjes boven baas
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 februari 2009 @ 22:58:38 #225
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65676466
Fruppel, ik hoop dat alles goed is met je kleintje en dat je na de MRI snel weer naar huis mag, samen met Danique.

Freecell, mooi dat je huisarts je nu wel snel doorstuurde. Ik heb zelf zo'n arts waarbij je maar hoeft te knippen met je vingers en hij stuurt je door. Dat is ook wel handig...

Morgen ons eerste CB bezoek. Ik ben benieuwd naar hoeveel ze gegroeid is.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:59:07 #226
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65676490
wow Llewella, wat een reusje
max was 4000
pi_65676723
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef Llewella het volgende:

[..]

Amber was 4580 gram
wop
  maandag 2 februari 2009 @ 23:08:43 #228
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65676975
quote:

[..]

Amber was 4580 gram
he ships, Ruben was 20 gram lichter. Maak ik indruk als ik zeg dat ik maar 4 hechtingen had?

Ennuh ot, Ruben is van de week ook geslaagd voor de gehoortest, en heel bot maar het hielprikje was een beetje 'been there done that', het was ook de zevende keer die week, beetje zielig wel maar het maakte niet zo'n indruk meer.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65677695
Elin gaf ook geen kik bij r hielprikje
Maargoed, die geeft sowieso geen kik

Ze ligt nu al vanaf 3 uur te slapen met 2x 20 minuten voeden en verschonen tussendoor, daarna viel ze weer in slaap Ik moet me inhouden om r niet wakker te maken..ik mis r stom he ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65678055
slaapkop die Elin!
pi_65679690
Thomas moest echt hard huilen bij zijn hieleprikje.
Maar dat was vooral omdat hij het niet fijn vond dat de vk aan zijn voetje zat
  dinsdag 3 februari 2009 @ 06:54:03 #232
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65681519
Sterkte voor jou Reinhilde straks
pi_65681730
quote:
Amber was 4580 gram
kom ik aan met me beer 4610 gram

Reinhilde succes vandaag! Die 1e prikjes (en alle prikjes er na) blijven klote
pi_65681864
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Jelief het volgende:

[..]

he ships, Ruben was 20 gram lichter. Maak ik indruk als ik zeg dat ik maar 4 hechtingen had?

Ennuh ot, Ruben is van de week ook geslaagd voor de gehoortest, en heel bot maar het hielprikje was een beetje 'been there done that', het was ook de zevende keer die week, beetje zielig wel maar het maakte niet zo'n indruk meer.
Och, 7x arm ding!
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Dakota het volgende:
Elin gaf ook geen kik bij r hielprikje
Maargoed, die geeft sowieso geen kik

Ze ligt nu al vanaf 3 uur te slapen met 2x 20 minuten voeden en verschonen tussendoor, daarna viel ze weer in slaap Ik moet me inhouden om r niet wakker te maken..ik mis r stom he ?
Onthouden dit Voor als ze straks een maandje of 10 is en gewoon een hele dag helemaal niet slaapt terwijl ze wel moe is
Ik vind het trouwens helemaal niet stom hoor, is toch logisch! Je wilt met dat lieve wakkere wurmpje spelen en praten en knuffelen! En Elin is een bijzonder mooi exemplaar!
pi_65681903
Jelief, voor het suiker prikken zeker? Had Merel ook, dat vond ik wel zielig Het hielprikje heeft ze maar 1 kreet bij gelaten.

Het gaat trouwens heel goed met Merel! Ik kan haar echt geen huilbaby meer noemen. Ze huilt misschien 1 a 2 uurtjes per dag, slaapt beter overdag, is veel rustiger. Echt, in haar hele doen en laten zit rust. Ze kan ineens een half uur in de box liggen 'spelen' zonder huilen.
Heel bijzonder wat 1 bezoek aan een osteopaat kan doen!
Sara
Merel
Ukje
pi_65681987
Fuente, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Al vond ik wel echt dat je er heel erg goed mee omging! Ik denk dat ik wanhopig geworden was!
pi_65682051
Ik moet eerlijk zeggen Freecell dat het echt niet altijd goed ging hoor. Ik was best wanhopig, maar als B. thuiskwam kon ik ook meteen weg. Nam hij het over en ging ik gewoon 2 uur boodschappen doen. En de avonden hield hij haar ook vast, dan trok ik dat echt niet meer, om haar nog te troosten na zo'n dag. Maar ik heb mezelf wel steeds voorgehouden dat zij er ook niets aan kan doen, dat het echt ooit over gaat. En het ergste was niet eens het geluid van het huilen, maar gewoon dat je weet dat ze ergens last van heeft en dat je er niets aan kon doen.

Maar ik wil jullie in ieder geval allemaal heel erg bedanken voor de lieve woorden, het meedenken, de tips en alles. Want dat was echt heel erg fijn!

ze heeft nu zelfs gisteravond in haar bed geslapen, lukt normaal pas na de laatste voedng!
Sara
Merel
Ukje
pi_65682113
Natuurlijk word je daar wanhopig van! Ik vind het heel normaal! Maar dan nog kwam je redelijk rustig over hier hoor

Maar echt heel tof dat het nu beter gaat!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:36:50 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682181
Oh Fuente, wat fijn dat er zoveel verbetering is zeg! Wat dan idd 1 zo'n bezoekje kan opleveren he!
En ik kan me goed voorstellen dat je dan echt wel op was aan het eind van een dag.
pi_65682202
Fuente, wat fijn!!
Reinhilde, alvast een dikke knuffel voor jou en Thomas!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65682323
Wat een goed nieuws Fuente! Heerlijk en wat goed van Merel dat ze het zo goed doet. Leve de osteopaat!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:27:22 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65682976
Fruppel, ik lees nu pas dat Danique in het ziekenhuis ligt. Wat rot zeg! Ik hoop en duim dat de onderzoeken snel iets opleveren en dat het héél erg meevalt! Sterkte met alles!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65683468
Mijn poppie is vandaag een maandje oud ..wat gaat t snel zeg!
wanna rub mah puppeh?!
pi_65683782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:
Mijn poppie is vandaag een maandje oud ..wat gaat t snel zeg!
Ja he? Het is een super-cliche maar wel waar; voor je het weet is ze 9 maanden
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_65686991
Ik had net een hele post getypt, druk op invoeren, lag mn internet er weer af.

Nog een keertje proberen!

We zijn weer thuis van de prikjes. Na het eerste prikje moest Thomas al erg hard huilen, maar hield redelijk snel weer op. Maar na het tweede prikje... Het deed hem zichtbaar echt pijn. Mijn arme jochie .
Hij ligt nu rustig te slapen in de armen van zijn papa .

Hij was weer flink gegroeid, hij weegt nu 5715 gram! Dus hij is ruim 700 gram aan gekomen in 3 weken!

Marie, veel sterkte vanmiddag! Het belangrijkste is dat je Maarten na de prikjes lekker even een tijdje tegen je aan houdt, zodat hij weet dat het weer veilig is. Dat werkte iig goed bij Thomas!

Fuente, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Merel! Ik heb echt bewondering voor je hoe je ermee bent omgegaan!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:55:54 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65687090
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Reinhilde het volgende:
Hij was weer flink gegroeid, hij weegt nu 5715 gram! Dus hij is ruim 700 gram aan gekomen in 3 weken!
Veelvraatje .
Zeg, hoeveel woog Thomas bij geboorte eigenlijk?
Een vriendin van me is pas bevallen, haar dochtertje weegt 2600 gram (en is naar mij vernoemd !!!)
KuikenGuppy
pi_65687207
Ow Burdie wat cool! Gefeliciteerd!
Thomas woog 3770.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:03:35 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65687328
Dus 2600 is een kleintje?
(en ja, ik ben helemaal vereerd ).
KuikenGuppy
pi_65687412
3500 is het gemiddelde, dus 2600 is wel aan de kleine kant ja

Fijn dat de prikjes van Thomas achter de rug zijn. Avalon mag volgende week voor het eerst.
pi_65687473
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Veelvraatje .
Zeg, hoeveel woog Thomas bij geboorte eigenlijk?
Een vriendin van me is pas bevallen, haar dochtertje weegt 2600 gram (en is naar mij vernoemd !!!)
Burdie is ook een heel bijzondere naam.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:12:01 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65687552
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:08 schreef Webkim het volgende:
.
Dat hoor je idd niet vaak .
KuikenGuppy
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:12:01 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_65687553
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:
Dus 2600 is een kleintje?
(en ja, ik ben helemaal vereerd ).
Ja, dat is een kleintje. Ruben was 2645. Als hij minder dan 2500 was geweest had hij in het ziekenhuis moeten blijven en was hij naar de afdeling gegaan voor te kleine kindjes Lekker in een warm bedje. Nu mocht hij gelukkig bij mij blijven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65687627
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:08 schreef Webkim het volgende:

[..]

pi_65688014
Zo ligt Thomas er nu bij:

dinsdag 3 februari 2009 @ 12:30:18 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65688103
Wat een popje zeg !

En Nixxx lijkt een beetje moe .
KuikenGuppy
pi_65688196
Hij zit idd erg te gapen .
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:35:17 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65688244
Zachtjes doen dan, misschien vallen ze saampjes in slaap !
KuikenGuppy
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:39:03 #258
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65688338
Ik begin al zenuwachtig te worden
(vanmiddag knuffel ik hem heel veel hoor Reinhilde, en ook meteen na de prikjes)

Maar nu eerst het manneke ophalen van het kdv
pi_65688664
Sterkte Marie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 februari 2009 @ 12:58:05 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65688872
sterkte marie!

JJ mankeert, op het snotteren na, gelukkig nog niets.. hij drinkt nog steeds even gulzig zijn flessen (behalve die van half tien vanmorgen, die liet ie voor een kwart staan) en heeft geen verhoging of koorts. ik ben zo bang dat ik hem aansteek met mijn griep.. ik hoest ontzettend veel, en blijf dan ook zo veel mogelijk uit zijn buurt, maar het voeden en verschonen gaat door natuurlijk. ik wil hem zo graag knuffelen na het eten en slapen, maar dat gaat even niet gelukkig knuffelt papa hem savonds heel veel! vanmiddag bij de ha een kuurtje halen en iets tegen het hoesten.. en dan maar hopen dat het snel over is!

btw iemand nog tips wat je in huis moet hebben qua medicijnen voor een baby?? ik heb iig nu de gifwijzer staan, ors en babyparacetamol... nog suggesties??

pi_65688994
DJMO, als JJ iets van jou op zou pikken dan doet hij dat vast ook wel zonder knuffelen. Ik zou me daar niet zo veel zorgen over maken

Qua medicijnen.... arnicazalf of -gel! Misschien voor JJ nu nog niet, maar zodra hij wat meer gaat bewegen gaat hij zich stoten en dan werkt arnica goed tegen blauwe plekken.
Wij hebben de vallen-en-stoten-gel, die is kleurloos en niet vet en kan dus rijkelijk op een behaard hoofd gesmeerd worden
pi_65688998
Reinhilde, wat is Thomas goed gegroeid! Heeft hij nog last van de prikjes? En die foto

Marie, succes hoor

DJMO, ik heb eigenlijk niets in huis voor Merel. Ik haal morgen wel zetpillen vanwegede prikjes, voor als ze er last van krijgt. Maar heel veel dingen kun je altijd bij de apotheek halen. Ik vind het zelf zonde om veel in huis te hebben wat dan misschien over de datum gaat omdat je het niet gebruikt.

Beterschap trouwens!

Oh ja, arnica is inderdaad superspul, dat heb ik wel altijd in huis!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:02:33 #263
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65689001
Terug van het CB. Annicka is een sterke baby, volgens de arts. Ze is nu 3810 gram en 53,5 cm.

Wel heeft ze een raar hoofdje door een sterke voorkeurdhouding. Nog even aan werken dus, want als het zich niet verbeterd, krijgen we volgende keer een verwijzing voor de fysio. Alleen jammer dat het zo'n eigenwijsje is, want ze is echt dol op die voorkeurskant...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 februari 2009 @ 13:06:03 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65689119
dank fuente !! en owlet, mja, ik ben overbezorgd ik weet het, maar kan er niets aan doen misschien dat het nog overgaat, maar voorlopig niet ben ik bang

amicia gel opgeschreven!

dinsdag 3 februari 2009 @ 13:12:33 #265
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_65689330
Vandaag naar het cb geweest met Thijmen en Jesper:

Thijmen weegt alweer 5200 gram En de prikjes waren zielig

Jesper woog maar 9.8 kilo en 81 cm... die moet voor de zekerheid even naar de kinderarts om de afbuigende groeicurven te onderzoeken
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_65689399
DJMO, ik heb inderdaad ook zetpillen in huis. Verder nog oordruppels en zoutoplossing. Altijd handig om bij je te hebben.
Volgens mij ben je niet overbezorgd hoor. Dat is toch normaal , dat je het beste voor je kindje wil? Zou niet best zijn als je dat helemaal niet had hoor.

Oh ja, ik ben vlieft..op mijn eigen meisje . Ze ligt zo lief te slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 03-02-2009 13:51:12 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_65689456
ik heb paracetamol in huis en verder eigenlijk niets (ja ibuprofen, maar dat is niet vrij verkrijgbaar) Verder wel zinkzalf voor als de billetjes rood worden en ik heb nog daktarin liggen voor spruw.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 februari 2009 @ 13:19:52 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65689549
kunnen ze eigenlijk ook spruw krijgen bij volledige flesvoeding?
ik heb ook zinkzalf, oordruppels vraag ik wel even

vervelend miffy! ik hoop dat het niets ernstigs is!!

pi_65689580
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef DJMO het volgende:

Volgens mij wel... Maar dat weet ik niet zeker.
pi_65689735
Ja, dat kan
pi_65692344
Ow Miffy, wat lastig van Jesper! Buigt hij al langer af of begint dat nu net?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:30:58 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_65694232
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef DJMO het volgende:

Ja, en zeker als die kleintjes Ventolinachtige medicijnen moeten gebruiken, de kans is dan heel erg groot! (Zo kreeg Ruben het dus )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65698019
Leander kan echt zo boos op me zijn

Zonet door de babyfoon *huilhuilhuil* ik laat hem dan vaak een minuut of 3 huilen voor ik er heen ga, hij wordt nl. ook vaak zelf wel weer stil. Kom ik daar, hij meteen stil, kijkt me met grote ogen aan en:
HAAAAAAA! Doet hij.

Het was echt zo van: je hóórde me toch huilen mensch!

Het was erg lachwekkend, maar ik denk dat je er bij moest zijn
pi_65699054
Marie, hoe is het gegaan?

Thomas heeft toch echt last van de prikjes. Hij heeft een uur hartverscheurend gehuild, niets was goed... hij huilt echt (bijna) nooit, dus het moet wel van de prikjes zijn. Zetpil gegeven, en sinds 15:00 slaapt hij nu. Eerst 2 uur bij mij op de borst, nu bij nixxx. Ik hoop dat hij snel weer opknapt!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:43:25 #275
4177 Jojogirl
pi_65699145
Ja, dat kan DJMO. Als kindjes antibiotica gehad hebben worden ze ook gevoeliger voor spruw en andere schimmelinfecties, bv of fles maakt dan niet uit.

Fuente, wat fijn dat dat bezoekje aan de osteopaat zo'n verschil heeft gemaakt
pi_65699332
Och arme Thomas
* freecell geeft Thomas aaitje!
pi_65700524
Lief freecell! Hij is nu weer wakker en aan het drinken, even afwachten hoe het zo gaat met hem.
pi_65701401
Och wat zielig die prikjes, hier moeten we 3 maart voor de eerste prikjes.
Ik heb besloten om toch maar een afspraak te maken bij de huisarts voor Seb. Hij heeft heel veel last van maagzuur dat omhoog komt. Na de voeding is hij zeker een uur onrustig met zijn armen aan het zwaaien en verkrampt hij helemaal en gaat hij erg kreunen, dan valt hij half in slaap om steeds huilend wakker te worden en vieze gezichten te trekken en te gaan kokhalzen, hij slikt datgene wat er dreigt uit te komen steeds terug, na twee uur (niet lang voor de volgende voeding) moet hij heel zuur spugen en komt het met een noodgang uit zijn mond en neus tegelijkertijd (en hartverscheurend huilen daarna). Vervolgens moet hij weer een voeding en begint het hele feest weer van voor af aan. Hij ruikt ook erg zuur. Het kan nooit goed zijn voor zijn slokdarm al dat maagzuur dus morgen even overleg met de huisarts.
pi_65702091
Reinhilde, ik vind die foto zo lief
Hopelijk knapt Thomas snel op!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:48:17 #280
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65706708
Goede beslissing Estrys denk ik!

Och arme Thomas ook al last van de prikjes. Maarten heeft er ook zichtbaar last van, zoveel huilt hij helemaal nooit en nu was het echt huilen op zo'n toontje dat we zeker wisten dat het van de prikjes kwam. Hij heeft dus ook een zetpilletje gehad en ligt sinds half 7 in zijn bedje. Laat hem nu ook wat langer slapen, want dan komt hij er sneller doorheen...
Hij was trouwens sinds vrijdag 110 gram aangekomen en zijn lengte is 58 cm.
Hij weegt nu dus 4130 gram!!!
pi_65708033
reinhilde ik vind Thomas trouwens heel veel op zn vader lijken. Hebben jullie gekloont ofzo?
pi_65708257
Hoppa Marie, groeit lekker

Waarschijnlijk gaat hij ook heel erg miepen bij verschonen, tenminste dat had Leander wel bij de prikjes. Zijn ene beentje deed echt pijn bij bewegen.
pi_65708320
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat is een kleintje. Ruben was 2645. Als hij minder dan 2500 was geweest had hij in het ziekenhuis moeten blijven en was hij naar de afdeling gegaan voor te kleine kindjes Lekker in een warm bedje. Nu mocht hij gelukkig bij mij blijven
oh jah? selene was net geen 2500 (2495 ) maar ze mocht wel bij mij blijven hoor. we zijn wel een keertje op controle gemoeten bij de kinderarts. maar toen had ze alles al ingehaald. ik trek net vandaag de maat 74 kleertje tevoorschijn
pi_65708353
dat herken ik ook. Heel zielig. Overigens was dat alleen bij de eerste prikjes.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:21:23 #285
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65708646
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef freecell het volgende:
Hoppa Marie, groeit lekker

Waarschijnlijk gaat hij ook heel erg miepen bij verschonen, tenminste dat had Leander wel bij de prikjes. Zijn ene beentje deed echt pijn bij bewegen.
Ik kreeg voor ik zwanger was zelf regelmatig een tetanus-prik, omdat ik plasma doneer om juist vaccinaties van te maken. Maar als ik zo'n prik had gehad, was mijn arm de dagen daarna ook heel gevoelig. Even knuffelen was er dan ook niet bij. Of eigenlijk wel, maar dat was dan eventjes wat minder leuk...

Straks weer prikken krijgen en doneren, een half jaar na de geboorte. Auw...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:54:37 #286
114177 Diaan73
pi_65710680
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef Marie79 het volgende:

Hij weegt nu dus 4130 gram!!!
Lennon is net 11 dagen oud en weegt al 4260 gram

even een dikke knuffel voor alle kindjes die vandaag prikjes hebben gehad en/of zich niet helemaal lekker voelen.

Hier gaat alles goed, Lennon is vandaag goedgekeurd door de wijkverpleegkundige die hier was... ze bleef maar zeggen hoe goed ze hem eruit vond zien.. naveltje was ook mooi aan het dichtgaan. 3 maart voor het eerst op bezoek bij CB. Lennon drinkt nu ong. 100 cc per fles, dat was voldoende... we mogen ook 135 cc aanbieden, maar dat drinkt hij vaak niet leeg. Lennons gehoortest was trouwens ook goed en bij het hielprikje heeft hij geen kik gegeven, hij was het ook "gewend" van het bloed afnemen in het ziekenhuis ivm bloedsuikers.
Make love, not war ☮
pi_65711232
Hop voor Lennon! Die doet het goed!
pi_65718838
Wat leuk om de verhalen over de kleine babietjes te lezen en wat lijken sommige dingen alweer lang geleden! Sterkte voor alle babietjes en moeder waar het even niet allemaal super gaat.

Jasja is zaterdag alweer 6 maanden !
We gaan dus zoetjesaan met hapjes beginnen. Daar is ze nu geloof ik ook wel aan toe, eerst had ze totaal geen belangstelling als wij zaten te eten of drinken maar nu volgt ze echt de beweging van elke lepel/beker in haar vizier. We zijn ook begonnen met water tussen de voedingen in, aangezien daar nu 6 uur tussen zit. Het water gaf ik eerst in haar fles maar dat was gen succes, waarschijnlijk verwachtte ze de bekende smaak van melk en klopte dit niet in haar beleving. Nu dus een tuitbeker en de eerste keer dat ik ermee aankwam reikte ze er gelijk naar toe, pakte hem vast en zette hem aan haar mond! Dat had ze dus prima door, misschien had ze de kindjes op het kdv dat wel zien doen, die gebruiken dezelfde tuitbekers.

O ja, op het kdv is de fotograaf langsgeweest en vandaag zagen we het resultaat. Erg leuk geworden, met name de wat kunstzinnige zwartwit foto (mooi) en de groepsfoto (grappig). De 2 kleurenfoto's vond ik wat minder, wel erg geposeerd.

Jasja is momenteel erg aan het hoesten, zeker na haar fles ligt ze wel een uur te blaffen. Soms valt ze na de fles gelijk in slaap zonder speen en slaapt ze ook gewoon door het hoesten heen maar er zijn ook nachten dat ze wel een speen wil. Die valt er door het hoesten dan uit en ze is dan zo duf dat ze niet het benul heeft hem zelf terug te stoppen dus dan is het huilen. Nadat ik van de week tussen 12 en 1 er wel 8x uit was geweest haar maar lekker in bed genomen. Geen kuchje meer gehoord en ze heeft heerlijk doorgeslapen
Sowieso zitten we sinds een week op een prima schema met 4 flessen dus niet meer midden in de nacht eruit . Ik deed het met liefde hoor en het was ook wel knus maar na 4 dagen werken was ik op donderdagavond wel bekaf dus ik ben blij dat ze nu lekker doorslaapt van circa 12 tot 6.30.
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:42:06 #289
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65720431
Wat een verschil hč Diaan...

Jasja al aan de aan de bijvoeding!! Ze gaat hard Madelieve...

Gisteravond had Maarten toch ondanks de zetpil 38.2. Gelukkig heeft hij goed geslapen! Tussen 6 en kwart over 7 gedronken en hij slaapt nu. Ik ben nu aan het ontbijten, Fok!ken en kolven tegelijk... gaat best aardig moet ik zeggen!
pi_65720573
Ben ik nou een beetje van de oude stempel?? Er wordt de afgelopen pagina's maar met zetpillen gegooid alsof het niets is Ik ben zelf niet zo'n van van zo snel zetpilletjes geven.
Het is toch normaal dat kindjes last van prikjes kunnen krijgen? Het lichaam is dan toch bezig om anti-stoffen te maken en dat schijnt weer goed te zijn voor het afweersysteem. Met zetpillen onderdruk je dat toch alleen maar?

woensdag 4 februari 2009 @ 08:20:58 #291
4177 Jojogirl
pi_65720820
Ik ben er ook nooit zo snel mee LL. Als Finn of Isis koorts heeft geef ik eik alleen een zetpil als ze zich echt niet lekker voelen. Als ze gewoon lekker slapen of spelen ondanks de koorts geef ik niks en laat ik ze gewoon uitzieken.
Paracetamol onderdrukt trouwens alleen de koorts, het aanmaken van antistoffen gaat wel gewoon door.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:32:51 #292
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65720968
hier heb ik wel standaard zetpillen in huis, voor michelle 120 mg, voor dennis de 90 mg. (ze zouden beide 240 mg mogen, maar ze doen het goed op deze dosis)Over het algemeen krijgen ze ze alleen s'avonds voor het slapen. Onder de noemer slapen ze lekker goed(al hoewel michelle iets te goed slaapt op zetpillen, die krijgt dan mee ongelukjes)
Verder zijn wij zelf ook al niet zo'n pillenslikkers dus dat werkt natuurlijk ook mee.

maar met een zetpil is opzich niks mis mee hoor.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65721418
Ik heb zetpillen in huis en ORS; gezien ik dat voor de zekerheid in huis had gehaald voor de vakantie; anders had ik het denk nog niet in huis gehad.
Ik ben er ook niet snel mee; maar Amber is gelukkig ook niet nog ziek geweest afgezien van wat gekuch en tandjesleed. Ik zou zoiets alleen durven te geven na overleg met een huisarts denk ik.
Amber Mae
pi_65721573
Ik geef een zetpil als ik merk dat mijn kind pijn heeft. Daar is de zetpil toch ook voor bedoeld? (naar mijn mening dan).
Natuurlijk niet bij het eerste beste pijntje, maar als je kind er duidelijk last van heeft, waarom zou je dat dan niet doen?

Wij gaan zo richting CB, prikjes , wegen, meten
Sara
Merel
Ukje
pi_65721750
Bij koorts krijgt Jen paracetamol of Ibuprofen... Anders eigenlijk niet.
pi_65722362
Bweuh ik word er zo gek van dat niemand Elin uit kan spreken

ELIN? Come on, zo moeilijk is het toch niet? :S Elien Eline Ielin Ellen Ellin
Er staat ELIN ARGH

Oke dat was dat.

Elin is gisteren aan het etteren geweest..als r speentje uitviel begon ze te schreeuwen, niet huilen maar gewoon een boze gil en als ik r speen terug wilde geven rukte ze m zowat uit mn handen met haar 2 kleine vuistjes en drukte m in r eigen mond.. zo grappig dat ging een uur door en toen heb ik r maar gekalmeerd met een badje..wat werkte.

Mevrouwtjes die BV geven..hebben jullie ook dat je kind als een enorme zuignap zich op je tiet stort en na enkele minuten loslaat op de rug gaat liggen spartelen blij kijken en enthousiaste geluiden uitstoot, in de handjes knijpt van plezier en vervolgens weer terug zuignapt? het is zwaar aandoenlijk maar soms ook vervelend omdat ze bijna niet rustig te krijgen is door haar enorme enthousiasme
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:43:18 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65722397
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Bij koorts krijgt Jen paracetamol of Ibuprofen... Anders eigenlijk niet.
ibuprofen???? daar moet je misschien maar mee stoppen.
pi_65722678
Ik was voor het ruisje bij de huisarts, maar Leander was ook snipverkouden en zij zei dat ik hem gewoon 3x per dag een zetpil moet geven als hij zich naar voelt. Paracetamol kan (mits goed gedoseerd) helemaal geen kwaad en hij voelt zich er een stuk beter door, waardoor hij ook beter drinkt en slaapt en dus sneller beter is. Het immuunsysteem blijft wel werken ook met paracetamol hoor

Dus als Leander zich duidelijk beroerd voelt, krijgt hij van mij een paracetamolletje voor het naar bed gaan
pi_65724561
Ibuprofen lijkt mij ook vrij heftig? Of is dat ook in baby variant?

Dakota, Elin heeft ook al truukjes dus Wat leuk om te lezen hehehe

Ja, een zetpil (paracetamol) kan echt geen enkel kwaad, dus ik snap ook niet waarom men dat niet zou geven.

We zijn terug van het CB! Merel weegt nu 5700 gram (spekkies ) en is 55,7 cm lang. Ze doet het super, is heel sterk in haar nekje. De verpleegkundige voelde inderdaad nog wel spanning bij Merel, vooral in haar nek. Bepaalde houdingen vindt ze nog steeds niet fijn, door die spanning. Eigenlijk juichde ze de osteopaat toe en ze adviseerde om nog een keer te gaan voor Merel haar spanning, verkramping.

En de prikjes Wat zielig, Sara was altijd een onwijze bikkel, maar Mereltje moest zo hard huilen, met traantjes, helemaal verdrietig. Nou ja, we hebben het in ieder geval weer gehad.
Sara
Merel
Ukje
pi_65724810
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:41 schreef Dakota het volgende:

Mevrouwtjes die BV geven..hebben jullie ook dat je kind als een enorme zuignap zich op je tiet stort en na enkele minuten loslaat op de rug gaat liggen spartelen blij kijken en enthousiaste geluiden uitstoot, in de handjes knijpt van plezier en vervolgens weer terug zuignapt? het is zwaar aandoenlijk maar soms ook vervelend omdat ze bijna niet rustig te krijgen is door haar enorme enthousiasme
Elin is toch heel simpel uit te spreken?

Leander zuignapt heel enthousiast, laat na 5 minuten los en gaat op zijn rug liggend tevreden gorgelgeluidjes maken en lachen en hapt dan weer aan.
Bij de tweede borst blijft hij lol trappen. Soms ook heel vervelend. Maar echt spartelen doet hij alleen bij de eerste aanhap.
pi_65725117
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:

[..]

ibuprofen???? daar moet je misschien maar mee stoppen.

Er is ook ibuprofen voor kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')