abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65626071
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef mrien het volgende:
Fijn dat het goed gaat met Mila! Lijkt me wel vreemd en wennen denk ik of niet? Hebben jullie nu die uitgestelde zorg nog gekregen?
Ja, het moederschap is nu écht. Er zijn geen andere mensen meer die op haar letten en we moeten het nu echt helemaal zelf doen, dus dat is zeker een heel vreemd gevoel.

We hebben maar liefst 3 uur couveuse nazorg gekregen na heel veel getouwtrek met de verzekering. Eigenlijk zijn we nog steeds niet klaar met het "getouwtrek" maar ik ben het een beetje beu nu.. Je stelt je een fijne kraamperiode voor maar die is aardig vernaggeld door dit gedoe.. Maar goed.
pi_65626114
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Fruppel het volgende:
-knip-
Fruppel, je kleine beebje alleen achterlaten in het ziekenhuis is ook niet leuk
pi_65626450
Fruppel, wat naar Hopelijk mag ze snel naar huis! Kan jij anders niet in het ziekenhuis blijven of is dat geen optie?

Cattie, wat een mooie lieve foto!
  zondag 1 februari 2009 @ 16:25:09 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65627692
Wij hopen ook dat ze heel snel weer thuis zal zijn! Dit is erg naar!
Ik kan daar wel blijven maar woon om de hoek en heb besloten thuis te willen slapen enzo, vandaar dat we dus heen en weer gaan nu en tussendoor is er telefonisch contact met het ziekenhuis.
pi_65627837
Wat rot Fruppel!
Zo had je je kraamtijd inderdaad niet voor gesteld, hopelijk is ze snel weer thuis!
pi_65627846
C1000 luiers vond ik echt naar (niet zo erg als Etos trouwens, wat een drama dingen )
Pampers zitten hier het beste. AH gaat ook wel goed, maar die vallen wat groter uit en ze zijn zo stug!

Fruppel veel sterkte er mee! Dat is inderdaad niet wat je je van je kraamtijd voorstelt...
pi_65629010
Fruppel veel sterkte! Hopelijk snel meer en goed nieuws.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:14:30 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65629222
Ach Fruppel, dat is inderdaad niet wat je verwacht. Ik hoop dat Danique snel naar huis mag en dat ook snel duidelijk mag worden wat de oorzaak van de stuipjes is. Sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:41:05 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_65629974
fruppel wat naar! veel sterkte voor jullie en jullie meisje
stormy waters...
sailin'
pi_65630187
Oh Fruppel, wat naar... heel veel sterkte !

Cattie wat een ontzettend lieve foto
pi_65630270
he bah fruppel. hopelijk mag ze snel weer naar huis! sterkte ermee *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 1 februari 2009 @ 18:25:25 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65631248
Fruppel wat schrikken dat Danique ineens opgenomen moest worden. Hopelijk blijkt alles mee te vallen en mag ze snel weer mee naar huis. Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65631512
Fruppel wat een schrik. Hopelijk mag ze gauw weer lekker mee naar huis. Sterkte
Fake it till you make it...
  zondag 1 februari 2009 @ 19:24:38 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65632914
Fruppel, wat schrikken zeg.... Ik hoop ook dat ze snel weer naar huis mag!! Veel succes met de onderzoeken morgen.

Wij zijn vandaag voor het eerst buiten geweest met Lennon. In de kinderwagen, dik ingepakt voorzien van kruik, naar mn ouders gewandeld en daar een paar uur gezeten. Heerlijk vond ik het om er even uit te zijn en Lennon vond het ook erg leuk, tenminste dat denken we omdat hij bijna de hele middag geslapen heeft.
Vanaf morgen ben ik dan echt alleen met Lennon, kraamverzorgster weg en Peace weer gewoon werken.... het zal wel goed gaan, maar toch voelt het niet zo leuk.
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator zondag 1 februari 2009 @ 19:37:05 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65633248
Fruppel wat akelig, heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65633378
Ach gossie Danique... hopelijk valt het allemaal mee en mag ze snel weer naar huis!
Feetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65633555
Ooh fruppel ik lees nu pas het nieuws van je kleine meisje.. dat was vast even schrikken.. heel veel sterkte
  zondag 1 februari 2009 @ 20:07:26 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65634185
Ooooh, Fruppel, wat naar . Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag .

Voor de geïnteresseerden onder ons . Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen" . Heerlijk kind . I love her so much .

Ik hoop dat het helpt .
pi_65634332
2 luiers? hahaha
  zondag 1 februari 2009 @ 20:12:31 #120
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65634361
Een maatje 3 met daaroverheen een maatje 4
pi_65634533
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ooooh, Fruppel, wat naar . Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag .

Voor de geïnteresseerden onder ons . Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen" . Heerlijk kind . I love her so much .

Ik hoop dat het helpt .

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65636155
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:

Ik hoop dat het helpt .
Whoehahahaha
pi_65636382
Hier nog even een vraag... Mila dronk in het ziekenhuis 7 x 50cc, nu thuis maken we flesjes van +/- 65 cc, ze mag hiervan dus iets laten staan.. Maar hongerige Mila doet dat dus niet Ze drinkt nu ongeveer 420cc op een dag, dus ruim een fles teveel, mag dat?

Wat voel ik me dom door deze vraag zeg, maar goed, dat krijg je als je zo kort kraamzorg hebt gekregen
pi_65636399
haha Guuzewuus

Fruppel wat naar! Ik hoop dat alles mee lijkt te vallen en dat Danique snel weer mee naar huis mag
Saartje
pi_65636467
Raissa, je kan altijd de cb lijn bellen he. 0900-8833 Ik weet het iig niet hoe het met de flesjes zit.
Bah, ben moe, ga denk ik zo in bed wat lezen ofzo. Val haast in slaap.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 21:19:53 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65636963
fruppel ik hoop dat ze snel weer thuis is !!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 1 februari 2009 @ 21:39:54 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_65637695
Diaan, wat fijn dat het op stap gaan goed beviel! Volgens mijn kraamverzorgster mag je met een kruik wel de wandelwagen voorverwarmen, maar moet hij er uit als je gaat wandelen, omdat er dan een lek risico is door het schudden en hobbelen.
pi_65637836
jen is helemaal ziekjes. Ze heeft koorts en ligt alweer op bed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 21:58:36 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65638330
beterschap voor jen ticootje!!

ik heb even een vraag, tot gisteren was jr. tevreden met zeven flessen van 100 cc voeding, vanavond bij zijn laatste twee flessen heb ik het idee, dat hij na dat hij zijn fles leeg heeft, nog honger heeft; kan/mag ik "zomaar" een fles van 130 cc voeding geven (voor het slapen gaan) of zou hij daar nog niet aan toe zijn?? op het cb hebben ze de laatste keer weinig gezegd, ja dat ik morgen aan mijn vaste persoon bij het wegen moest vragen, maar daar ik nu niets mee op, ik wil hem ook niet hongerig op bed leggen (ik krijg hem na een half uur wel rustig met zijn speen, dus het zou ook zuigbehoefte kúnnen zijn, maar dat betwijfel ik, hij blijft zijn speen eruit gooien, als ik hem op schoot heb, zoekt hij, en ook in de kinderwagenbak ligt hij te zoeken zodra hij zijn speen kwijt is, of hij probeert uit alle macht op allebei zijn handjes tegelijk te zuigen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65638805
Ik heb geen verstand van flesvoeding, maar als hij nog honger heeft dan lijkt het me toch dat hij nog wat hebben mag
Ik zou zelf dan nog wat extra geven
Hij was tenslotte eerst ook gewend om op verzoek borstvoeding te krijgen, zo'n lijfje moet daar ook in omschakelen lijkt mij
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 22:19:04 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65638944
ja was ook mijn gedachte mrien , ik denk dat ik voor de laatste voeding dan gewoon wat extra maak, drinkt hij het op: prima, laat hij het staan ook goed.. ik vraag het morgen wel na dan, maar ik ga dat kind niet hongerig op bed leggen

pi_65639200
Ik vond online een schema met het aantal voedingen per 24 uur en de hoeveelheden voeding/poeder
http://www.medicinfo.nl/%(...)D/d_sv6050#sv6050.02
Misschien heb je daar nog wat aan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 22:34:39 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65639500
even kijken, woensdag woog hij 3350 gram, (vanaf maandag was hij 205 gram aangekomen) dus hij zou in theorie op of boven die 3,5 kilo kúnnen zitten, en dan zou hij idd die 120 cc water met vier schepjes mogen/moeten hebben .. nasty want ik heb geen weegschaal in de buurt mjah, afgaande op dat schema, geef ik hem nu wel 135 cc voeding, eens kijken of hij het opkrijgt, als dat zo is, zal hij het toch nodig hebben nu

dank je wel mrien!!

pi_65639585
Ook een beetje van je eigen gevoel uitgaan
Het zal echt niet op die paar gram aankomen denk ik
Verder gewoon morgen even navragen aan de weegpersoon
pi_65640081
DJMO, gewoon een beetje op je eigen gevoel gaan hoor! Hij drinkt wat hij op kan, echt snel teveel drinken doen ze niet. Merel is ook een hongerlapje, vorige maand woog ze 5020, dus nu over de 5,5 kilo denk ik (woensdag weer naar cb) en ze drinkt 5 flessen van 180 CC (en dat is friso comfort gemengd met friso extra voor hongerige baby's).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65640149
je mag toch 10cc extra water erdoor doen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:03:29 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65640674
Jeetje Fruppel meid... Zo had je het je idd niet voorgesteld.... Hopelijk is alles snel onder controle en blijkt het een tijdelijk iets te zijn en kan ze snel weer met jullie mee naar huis.
Hele dikke kus!
pi_65641022
oh nee, bah fruppel. wat griezelig, en naar. ik hoop ook dat 't allemaal mee blijkt te vallen en ze snel weer 'gewoon' bij jullie thuis kan zijn. sterkte!
pi_65641099
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef Ticootje het volgende:
je mag toch 10cc extra water erdoor doen?
Ja dat mag, maar dat maakt voor honger niets uit
Sara
Merel
Ukje
pi_65641571
Ah Fruppel wat een domper (lichtjes uitgedrukt!) Hopelijk mag ze gezond en wel weer naar huis!

Hier hebben we qua luiers alle merken al eens uitgetest maar kruidvat werkt voor ons het best Pampers vind ik zo chemisch ruiken en bovendien lekt ze nog best vaak door met die krengen. Helaas moet ik nog 3 pakken opmaken die ik in de aanbieding had gehaald Die van C1000 vind ik ook nog wel oke trouwens.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65641694
Wat een schrik Fruppel! Ik hoop dat Danique snel weer naar huis mag.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 1 februari 2009 @ 23:36:50 #142
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65641800
Fruppel! Jeetje wat akelig! Ik had je nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze! En heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 februari 2009 @ 23:54:22 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65642328
omdat hij na de voeding van half 8 / 8 uur zo lang wakker bleef, beetje jengelend, en alleen rustig was met speen (echt gulzig naar die speen happen met zijn mondje etc) en een drie kwartier voor de laatste fles pas in slaap viel, dus net bij de voeding een fles van 135 ml gemaakt.. laat hij mooi 50 cc staan, hij lag zowat te snurken met die fles in zijn mond op het laatst kinderen

maandag 2 februari 2009 @ 00:30:06 #144
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65643156
DJMO, kun je niet als extra voeding borstvoeding geven? Of lukt dat al niet meer?

Fruppel, sterkte! Hopelijk mag Danique snel weer naar huis.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65645827
Fruppel; wat een schrik zeg! Kan me goed voorstellen dat je moederhart erg zeer doet.
Hopelijk mag Danique weer snel gezond en wel naar huis en valt het hopelijk allemaal mee!
Sterkte gewenst!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 08:03:28 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65645843
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:30 schreef Grijs het volgende:
DJMO, kun je niet als extra voeding borstvoeding geven? Of lukt dat al niet meer?

Fruppel, sterkte! Hopelijk mag Danique snel weer naar huis.
heel soms verlies ik nog een beetje melk, maar toen ik het na drie dagen probeerde sabbelde jr. alleen maar, drinken doet hij niet meer aan/uit de borst (borsten zijn ook weer op omvang van voor de zwangerschap, en mijn tepels lijken meer op verschrompelde rozijnen dan op wat anders )

maandag 2 februari 2009 @ 08:24:30 #147
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65646038
Even een korte update over Danique.
Gisteren is er een echo gemaakt van haar hoofdje waaruit gebleken is dat er iets niet helemaal goed zit.
In het besturingsgedeelte van haar rechterkant zit iets in het hoofdje wat er niet hoort te zitten.
Helaas konden ze op de echo niet zien wat het was dus daarvoor gaat ze vandaag waarschijnlijk naar de VU voor een MRI scan.
Wel konden ze met zekerheid zeggen dat het geen tumor, kanker oid is en dat het niet dodelijk is.
De trekjes zijn dus echt epilieptisch en worden tot zover onderdrukt met medicijnen, dit werkt goed.

Vandaag zal er tevens een hersenfilmpje gemaakt worden.

Het is nu dus zaak uit te zoeken wat het is, waar het precies zit en hoe het er gekomen is.
Pas als dit bekend is zal er een beter beeld te vormen zijn en weten we meer.

Verder is Danique een heel gezond kindje, ze doet het hardstikke goed en lijkt verder nergens last van te hebben.
Ben zo trots op haar!

We worden erg geleefd op het moment, en we missen haar enorm...

[ Bericht 5% gewijzigd door Fruppel op 02-02-2009 08:35:31 ]
pi_65646074
Ahw Fruppel, wat rot toch, je mooie kleine meisje zo weg bij je
Wel fijn dat de medicijnen die ze nu krijgt in ieder geval helpen. Heel veel succes vandaag met de verdere onderzoeken en hopelijk hebben jullie je meiske snel weer bij jullie
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 08:28:27 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65646082
oh fruppel wat erg ik wou dat ik iets voor jullie kon doen .. hele dikke kus

pi_65646215
Fruppel, wat naar...Heel veel sterkte
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')