Ja, het moederschap is nu écht. Er zijn geen andere mensen meer die op haar letten en we moeten het nu echt helemaal zelf doen, dus dat is zeker een heel vreemd gevoel.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef mrien het volgende:
Fijn dat het goed gaat met Mila! Lijkt me wel vreemd en wennen denk ik of niet? Hebben jullie nu die uitgestelde zorg nog gekregen?
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ooooh, Fruppel, wat naar. Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag
.
Voor de geïnteresseerden onder ons. Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen"
. Heerlijk kind
. I love her so much
![]()
![]()
![]()
.
Ik hoop dat het helpt.
Whoehahahahaquote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Ooooh, Fruppel, wat naar. Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar 'héél veel van moet huilen. Hopelijk slaapt de kleine Danique lekker veel en heeft ze nauwelijsk door dat ze niet thuis bij papa en mama is. En dat ze maar weer héél snel naar huis mag
.
Voor de geïnteresseerden onder ons. Stella ligt met twee luiers aan in bedje nu. Als ik haar kamertje uitloop richt ze zich altijd nog even op om te kijken hoe ik weg ga, zo ook nu en ik las in haar ogen de volgende woorden: "Mama dankjewel dat je mijn poepprobleem zo serieus neemt, en ik hoop dat ik morgen nu eens niet helemaal vies en nat wakker word en ik vind het ook heus niet heel vervelend zitten. Lieve mama, nu ga ik lekker slapen"
. Heerlijk kind
. I love her so much
![]()
![]()
![]()
.
Ik hoop dat het helpt.
Ja dat mag, maar dat maakt voor honger niets uitquote:Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef Ticootje het volgende:
je mag toch 10cc extra water erdoor doen?
heel soms verlies ik nog een beetje melk, maar toen ik het na drie dagen probeerde sabbelde jr. alleen maar, drinken doet hij niet meer aan/uit de borst (borsten zijn ook weer op omvang van voor de zwangerschap, en mijn tepels lijken meer op verschrompelde rozijnen dan op wat andersquote:Op maandag 2 februari 2009 00:30 schreef Grijs het volgende:
DJMO, kun je niet als extra voeding borstvoeding geven? Of lukt dat al niet meer?
Fruppel, sterkte! Hopelijk mag Danique snel weer naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |