Heb nog niet bij kunnen lezen maar ga mijn best doen

Hier gaat het even wat minder, Danique is gisteravond met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Sinds de bevalling had ze stuipjes aan haar rechterkant (been en hand) die inmiddels in sterkte wat afgenomen waren.
De VK vond het echter de moeite waard om er even naar te laten kijken door een kinderarts, dus daar gingen wij richting ziekenhuis.
De arts assistent was bang dat t een vorm van epileptie is en daarom moest ze meteen opgenomen worden.
Vannacht is er meteen prefentief gestart het een epileptie medicijn en sinds dat moment heeft ze geen stuipen meer gehad!!
Het is nu afwachten of het wegblijft want dat is wel de bedoeling. Vandaag en morgen word er een echo gemaakt van haar hoofd en zoals het er nu uitziet krijgt ze morgen ook een scan van haar hoofdje om te kijken of alles er normaal uitziet.
Verder gaat het super goed met haar, en ze heeft geen last van al het gedoe om haar heen. Ze drinkt geweldig en heeft dus ook goede luiers, ze slaapt goed en reageert op prikkels zoals dat zou moeten.
Ik ga om de voeding naar het ziekenhuis om haar te voeden en verzorgen en we hopen dat ze snel weer thuis zal zijn.
Mijn moederhart doet pijn...mijn kleine lief helemaal alleen in het ziekenhuis
Dit was niet helemaal wat we ons hadden voorgesteld van de kraamdagen

de tranen vloeien rijkelijk en ik voel me echt een wrak...