abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65548862
Het vorige deeltje; Het grote kleine babietjes topic deel 173

Babietjes:

06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
6 april 2008: Stella, dochter van Guuzewuus
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van DolleMina
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastian, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-02-2009 17:51:23 ]
pi_65548934
Zo hee deel 1774 alweer!

Ticooooooooo! DE tas? Echt? DE tas?!?! Ik wil hem wel overnemen!
pi_65548962
Laatste Reacties:
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef Ticootje het volgende:
fuente, als je kleine echt allergisch is dan is hypoallergene voeding niet voldoende. Dat is namelijk om een allergie mogelijk te voorkomen, als er bijvoorbeeld allergieeen in de familie voorkomen. Is je kindje allergisch voor koemelkeiwit, dan moet je overstappen naar pepti. (natuurlijk moet je dat wel laten onderzoeken en niet op eigen houtje doen)
Dus het zegt niets dat ze ook al veel last had bij hypoallergeen. Dat is goed mogelijk als ze allergisch is.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Reinhilde het volgende:
Fuente, het voelt idd raar om die kleine kleertjes weg te leggen! Maar wel met het idee dat mijn volgende kindje het ook aan zal hebben. Nog zo'n kleintje lijkt me heerlijk. (Ja, op de bevalling na dan ).

Tico, echt?! Thomas is echt een beer dan! Je zal het wel zien zondag!

Nu ga lekker knuffelen met hem.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe waarschijnlijk DE luiertas weg. Jen krijgt een bumba rugzakje voor daar het kdv. Mijn babietje is gewoon bijna geen babietje meer.
Niet geheel onbelangrijk. Raissa's dochtertje Mila mag morgen naar huis

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 22:48:35 ]
pi_65549040
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef Reinhilde het volgende:
Zo hee deel 1774 alweer!
Gossie... wat stom
Mag ik de laptop die op me schoot ligt de schuld geven??
pi_65549078
vooruit dan maar .
pi_65549119
heh, deze verkapte tvp is eigenlijk heel crossover: een foto (fototopic) van selene (baby topic, kinderfototopic) in haar door papa in elkaar gezette fonkelnieuwe kinderstoel (klustopic) we konden het niet laten om haar er heel eventjes in te zetten, nu hebben we hem eventjes weggezet nog

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65549148
Tis al laat he Het is gemeld in het FB topic, alvast bedankt!

Mooie stoel Simmu! Hendige vent heb jij!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 22:51:20 ]
pi_65549251
maar nog niet zondag hoor, volgende week krijgt ze een rugzak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65549286
Is goed hoor Tico, ik heb geduld.
pi_65549671
Fijn dat Mila morgen naar huis mag!

Saar was gisteren weer goedgekeurd op het cb Heb ff niet bij de hand wat ze woog en hoe lang ze was maar ze was iig niet zoveel gegroeid. Ze is ook ziek geweest natuurljk, en veel beweeglijker nu ze eigenlijk nooit meer in de box zit.
Kreeg applaus dat ik nog borstvoeding geef ( of probeer te geven als madam het toelaat iig) en toen ik zei geen opvolgmelk te geven maar karnemelk kreeg ik ook geen commentaar. Toen ze vroeg naar de pincetgreep zei ik dat we die oefenen met doperwtjes en mais eten omdat ze lekker zelf mag eten en dat was ook geweldig en zelfs toen ik zei dat madam regelmatig bij ons in bed slaapt kreeg ik ook niets dan lof.
Ik ging een beetje flabbergasted naar buiten Keek nog even achterom of het echt wel het cb was waar ik uit kwam
Saartje
pi_65549814
Het is bijna eng Maneki Maar fijn dat het goed was allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65550227
Fijn dat het allemaal zo goed was Maneki!

Tyler krijgt nu (hopelijk tijdelijk) pepti junior. En we zaten eens te googlen wat dat kost. Voor een blik van 450gr betaal je 36,-. Wat duur! Pfff!
We hebben trouwens voor het spoelen nog steeds de machtiging niet binnen, of een afwijzing.
pi_65555261
Selene wat een mooi stoeltje heb je

Whehe Maneki

Ingrid krijg je daar ook niet een deel van vergoed? En voor dat spoelen, gewoon even achteraan bellen hoor.

Dana heeft een ontstoken oogje, dus zo even naar de huisarts. Verder is ze een beetje verkouden en slaapt ze al 3 nachten niet zo goed (lees om t uur wakker )
De 2e nacht heb ik haar rond 5 uur maar bij ons in bed genomen...vond het wel eern beetje eng, maar zo sliep ze tenminste wel.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:44:26 #14
186094 Floria
Ghost of shark
pi_65555848
Raissa wat ontzettend geweldig dat Mila naar huis mag! Wat snel ook! En ze is werkelijk een beeldschoon meisje, een écht meisje!

Ingrid, ai! Dat zijn geen lullige prijzen! Krijg je daar nog wat van vergoed? Ik mag hopen van wel!

Maneki, ik hoor nooit dat cb's zo enthousiast zijn over 'alternatieve' opvoeding. Heel relaxed!

Fuente, ik hoop dat jullie snel een oorzaak vinden voor Merels ongemak. Dit lijkt me enorm slopend voor alle partijen (en ik huil an met Lola mee als ze langer dan 5 minuten huilt, van uren huilen zou ik gillend gek en ontroostbaar worden denk ik)

Reinhilde krijgt dé tas (en ik weet zelfs wat voor tas, dat zegt echt wel wat). Ik ga even in het foto topic kijken voor foto's van je beer. Dat je nu alweer, wéér zo'n kleintje zou willen!

Hier alles ok, het gespuug van Lola was waarschijnlijk mijn hyperlactatie. Sinds ik, thanks to Owlet en bv.com, daar aan heb gewerkt gaat het een stuk beter (met mijn borsten én met Lola's gespuug).
Ze is nog steeds heel zoet, gister had ze alleen jankdag ze was alleen stil als ze aan mij hing of lag. Daar lekker aan toegeven maar hopelijk lukt het mij vandaag wel om ook een beetje voor mezelf te zorgen.

Verder is ze zwįįįr aan het worden! en lang! Er zijn zelfs al rompers waar ik een beetje aan moet sjorren om ze dicht te krijgen! Ik heb dr dan ook niet laten wegen bij het inloopspreekuur op het cb, ik wéét dat ze aan het groeien is! Ze is alweer bijna 4 weken oud, jeetje!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:09:50 #15
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556286
Veel gelezen, maar ook een hoop weer vergeten!

In ieder geval wel onthouden dat Mila naar huis mag!

Ik heb een jongetje wat een beetje van slag is, ik denk een combinatie van niet helemaal lekker en alle indrukken van gisteren aan het verwerken van het kdv. Hij heeft de halve nacht bij me gelegen maar lag eigenlijk nooit rustig te slapen. Veel spartelen en pieperig, af en toe een slok melk eruit... Hij ligt nu even in het wippertje naar de tv te kijken, dat was even goed maar nu ook eigenlijk niet meer...

Vanmiddag wegen op het cb, ben erg benieuwd of hij nu wel goed is aangekomen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65556437
jup, hier gaan we een huildag wegens "honger mama!" tegemoet.
mevrouw blieft geen niet-kapotte speen.
mijn gulzig monstertje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:20:54 #17
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556503
Och Selene... arm meiske, mag je niet eens pap eten met een kapotte speen?
pi_65556512
en ze was vannacht ook al aan het spoken. en vanochtend werden we wakker van luid gebler: mevrouw lag overdwars en op haar buikje in bed.....

ik had begrepen dat 's nachts omdraaien niet zo erg is mits ze goed haar hoofdje opzij doet, klopt dat?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:29:03 #19
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65556687
Het omdraaien kan je toch niet echt tegengaan lijkt me...

Maarten heeft net even op schoot gezeten maar begon te gapen. Hem dus toch maar even op bed gelegd, het is nu huilen maar ik hoop dat hij wel even gaat slapen...
pi_65557095
Floria wat goehoed!
pi_65558516
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:44 schreef Floria het volgende:
Raissa wat ontzettend geweldig dat Mila naar huis mag! Wat snel ook!

Nou, ik vond het lang zat
quote:
En ze is werkelijk een beeldschoon meisje, een écht meisje!
Dank je
pi_65558874
Hoi!

Maneki leuk van het CB!
Mijn cb is ook helemaal enthousiast over mijn draagdoeken en over dat ik borstvoeding geef.
De arts vandaag: hoevaak krijgt hij?
Ik: 5x per dag (denk intussen: nu krijg ik ook dat gepiep dat de late voeding er wel af mag )
arts: Als hij meer wil mag dat ook wel hoor! Of 's nachts nog een keer extra als hij honger heeft!
Whehe, leuk die onverwachte acties van CB artsen.
Wel raadde hij me aan om met groente te beginnen, omdat Leander over 2 weken 6 maanden is.

Qua gewicht zit hij weer op het onderste lijntje Dus niet veel aangekomen.
(nu 6225 gram en 64 CM) op de curve in het groene boekje zit hij trouwens nog keurig binnen de lijntjes, maar de arts raadde me wel aan om toch maar met vast eten te beginnen.

Wat wel kut is: hij is doorverwezen voor een hartruisje maandag naar de huisarts....
pi_65559564
he bah freecell. hopelijk niks ernstigs! knuffel hem maar gewoon nog wat extra, dat doet altijd goed. hier: ook eentje van mij voor jullie allebei: *knufs*
pi_65560890
Feecell, oeh kan me indenken dat dat even schrikken is Komt vast goed!
Fijn dat ze zo enthousiast waren verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65561627
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wat wel kut is: hij is doorverwezen voor een hartruisje maandag naar de huisarts....
Kan me voorstellen dat dat schrikken is, maar van mijn oudste nichtje weet ik dat dat helemaal niet ernstig hoeft te zijn hoor (als in: het is geconstateerd, maar er hoefde niets aan te gebeuren. wel goed dat ze alles goed in de gaten houden toch)
pi_65562175
freecell, dat is geen lekker nieuws. hopelijk is het niets.

Maneki, je weet heeeeel zeker dat je bij het cb bent geweest?? Wat een lof.

Jen heeft vandaag enorme mama honger. Ze wilt geen speen, maar alleen maar sabbelen aan mam. Er komt een tandje door boven en ik had vanmorgen een luier, dat was gewoon een misdaad tegen de menselijkheid.

Nu ligt ze dan lekker te slapen na een nacht spoken en aan me vast geklapt te hebben gelegen. Ze ligt nu met 3 knuffelpipjes in bed.
pi_65565754
Hoi allemaal..
Hier gaat het super hoor, morgen is Elin alweer 4 weken oud Ze huilt nog steeds niet en heeft ook nog steeds geen last van krampjes..drinken gaat ook super dus ik heb echt niets te klagen
Maandag naar het Cb voor wegen en meten.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:12:17 #28
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65566162
Maneki, wat een tof CB

Mooie omschrijving van Jen d'r luier Ticootje

Wat een modelbaby is Elin

Simmu, ze zeggen dat buikslapen slecht is, maar wat kan je er reeėl gezien aan doen als je kindje kan draaien De hele nacht ernaast staan lijkt me ook geen optie. Bij Finn hebben we het ook maar zo gelaten. Vastzetten met slaapzak enzo leek ons ook onveilig en gevaarlijk.

Isis is gelukkig nog steeds niet ziek broerlief wel en drinkt ook alweer stukken beter, dus hopelijk krijgt ze niets van alle epidemietjes mee. Inmiddels heb ik de fysio gebeld, maar die is ook al ziek, dus nog geen eerste afspraak te pakken. Jammer, want ik heb er wel zin in om ermee aan de slag te gaan. Voorlopig doen we het dus nog maar even met wat losse tips van de fysio van de Down-poli.
pi_65566401
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef Dakota het volgende:
Hoi allemaal..
Hier gaat het super hoor, morgen is Elin alweer 4 weken oud Ze huilt nog steeds niet en heeft ook nog steeds geen last van krampjes..drinken gaat ook super dus ik heb echt niets te klagen
Maandag naar het Cb voor wegen en meten.
Wat een droomkind heb jij! Wat zit er in die melk?
pi_65566491
Ik weet dat het vaak wel goed komt hoor
Alleen je maakt je toch zorgen!
pi_65566925
freecell, schrik ook niet als je huisarts je weer doorverwijst naar een kinderarts. Dat deed de onze namelijk ook. Die wilde liever dat een expert er nog eens extra naar luisterde, ook al hoorde hij niks raars.

En een voor Mila
pi_65567980
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
freecell, schrik ook niet als je huisarts je weer doorverwijst naar een kinderarts. Dat deed de onze namelijk ook. Die wilde liever dat een expert er nog eens extra naar luisterde, ook al hoorde hij niks raars.

En een voor Mila
Ja dat moesten zwij toen ook. Van huisarts naar kinderarts (die wel iets hoorde maar niet de moeite waard) maar die toch een hartfilmpje wilde maken waar niks uit kwam omdat Mikael niet stil bleef liggen. Toen tijdje later weer naar ha en daarna nog een keer voor extra controle (geloof met 1 jaar) naar de ka!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:34:04 #33
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65569234
Moet nog een beetje inkomen in dit topic Maar Raissa wat super dat Mila naar huis mag, nu kan voor jullie het grote genieten gaan beginnen.

Hier gaat alles goed. Lennon slaapt de nachten al door van ong. 12 tot 6 uur en is verder heel tevreden en zit alweer ruim boven zn geboortegewicht (nu 4260 gram). Hij krijgt al 120 cc per voeding aangeboden en drinkt dan meestal zn flesje leeg. Ik mis wel een beetje het zwanger zijn en vandaag was de geweldige kraamverzorgster voor het laatst het voelt zo vreemd dat alles weer normaal gaat worden, wil nog zo graag het bijzondere gevoel vasthouden. Gelukkig nu een weekend lekker met zn drietjes, nog geen aangekondigd bezoek, dus lekker genieten van elkaar.
Make love, not war ☮
pi_65569538
Hey Diaan! Ja raar he, dat alles weer normaal wordt? Komt vazelf wel goed En wat een goede drinker hebben jullie En doorslapen al! Jeetje!
Sara
Merel
Ukje
pi_65574092
Raaaaaaaaaar kind!!! Ja, die van mij ja!

Eerst heeft ze al aangeleerd d'r mond open te doen als ze enthousiast wordt.

Sinds vandaag kan ze ook neplachen!
Beetje als spongebob klinkt het (Ik denk wat doet ze nou? Ohwja; oma zei al dat ze neplachte vandaag; maar dan een beetje verwaand ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:03:52 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65574126
Raissa, Mila thuis, wat heerlijk! .
KuikenGuppy
pi_65575371
Diaan het went, heus!
En zonder de kraamverzorgster is ook wel lekker hoor (ook al denk je de eerste dag van niet) je huishouden weer voor jezelf
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, ik ben denk ik héél verbaasd als mijn huisarts me niet doorverwijst. Er staat ook op de verwijsbrief van de CB arts: gelieve door te verwijzen. Alleen onze CB arts verwijst nooit zelf door zonder overleg met de HA Volgens hem is het niet handig als de HA niet weet dat je in het ziekenhuis rondbanjert
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:38:27 #38
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65576864
Het zal ook wel wennen maar het is even niet leuk en ik heb een hekel aan het huishouden doen, dus vond het ideaal zo. Mn moeder komt dinsdag nog wel helpen....

Mijn CB arts = mijn HA, ideaal is dat!!
Make love, not war ☮
pi_65577580
Ow Diaan, heel erg herkenbaar! Maar komt allemaal in orde, wat lekker die nachten.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_65578648
Vergoeding kan via machtiging aangevraagd worden. Dus.
Maar eerst maar afwachten of het nodig is. Zo ja, dan dus wel meteen aangetekend versturen.
Ik heb vanmiddag Unive gebeld en het is nu in behandeling. (vergoeding spoelen) Mag ook weleens een keer. Pfff! Het is dat het met Tyler zo hectisch ging allemaal, anders waren we wel over gestapt. We hebben spijt dat we dat niet gedaan hebben!

Freecell hopelijk is het niks!

Dakoa fijn dat het goed gaat!

Klinkt goed Diaan! En nu al doorslapen, das snel!
pi_65579408
ok, het is me opeens duidelijk wat er met Jen is. Boven zijn nu 2 tandjes bijna, bijna door en 1 staat op springen. Gewoon 3 tegelijk dus. Niet raar dat ze niet helemaal zichzelf is.
pi_65579430
Drie tandjes ineens? Die Jen... Hopelijk is het leed snel geleden. Dan kan ze lekker happen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65579540
Ja, ik zat echt zo Meiske het is helemaal niet raar dat je niet lekekr bent. Gelukkig zijn er al 2 bijna, bijna door. Daar zitten echt scherpe randjes, bij het andere tandje is het helemaal rood gezwollen.
pi_65579740
grmbl. elke keer als ik selene in haar bedje leg doet ze een "flipflop" en ligt ze erna overdwars en op haar buik (en is het huilen want ze wil niet op haar buik)
pi_65581292
lastig simmu
stop je de slaapzak aann de onderkant al wat in?
wij hebben voor lotte een tijd gebruik gemaakt van een safe t sleep slaapwikkel, misschien is zoiets een optie (even googlen)
pi_65589162
Jennifer, 3 tandjes dan is het idd niet zo gek dat je mama-honger hebt. Sneu hoor dat ze er zo'n last van heeft

Hier trouwens weer een nieuw iets ik wordt helemaal platgegooid met nieuwe dingen deze week en ik vind het zoooo leuk allemaal en lig ook zo vaak in een deuk. Koen blaast nu... ik probeer het op te nemen want het is echt zo en
Dan neemt ie een zucht en dan tuit hij zijn lippen (en dan zijn het net hele dikke zoeloelippen) en dan blazen maar...
pi_65589259
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef mrien het volgende:
lastig simmu
stop je de slaapzak aann de onderkant al wat in?
wij hebben voor lotte een tijd gebruik gemaakt van een safe t sleep slaapwikkel, misschien is zoiets een optie (even googlen)
daganie, daar zitten haar voetjes al
en een groter slaapzakje is gelijk veel groter, dan ben ik bang dat ze eruit floept. ik zal zo eens googlen
pi_65589348
Wow 3 tandjes! Dat gaat hard Tico!
Sara
Merel
Ukje
pi_65589361
Even snel wat kunnen bijlezen; gister niet aantoe gekomen;

Raissa; wat heerlijk dat Mila al naar huis mag/is! Jeetje; wat is ze dan een vlot en sterk kleintje!!!

Freecell; even schrikken idd; maar hartruisjes is niet altijd een ernstig iets of wat; mijn stiefbroertje had het ook als kind; en is altijd een fanatiek jochie geweest met sporten ook; en uiteindelijk eroverheen gegroeid.

Jen; 3 tanden!!!

Nou Amber doet lekker mee nog met de tandenrace; ik herken het erg van mamahonger en de hele nacht aan de borst hangen. Best gek dat het zo anders is met toen ze de eerste 2 kreeg. Vorige keer was ze overdag hangerig en snachts sliep ze goed. Nu valt het overdag mee maar is ze de hele nacht aan het spoken. Ze heeft ook m'n productie verhoogd kwam ik gister op het werk achter; had stuwing; lekte; en kreeg er een potje extra uitgekolfd.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65589401
Jen 3 tandjes Geen wonder dat ze daar zo veel last van heeft!

Mijn baby is raar als ik lipgloss opdoe gaat ze janken tot ze ook krijgt En gisteren was ik mijn tanden elektrisch aan het poetsen toen ze dat ook wilde

Raissa is je meisje al thuis?
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')