abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65589865
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jen 3 tandjes Geen wonder dat ze daar zo veel last van heeft!

Mijn baby is raar als ik lipgloss opdoe gaat ze janken tot ze ook krijgt En gisteren was ik mijn tanden elektrisch aan het poetsen toen ze dat ook wilde

Raissa is je meisje al thuis?
pics!
Een baby met lipgloss, haha
pi_65590804
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Raissa is je meisje al thuis?

pi_65590851
Mila is thuis , wat heerlijk Raissa! De hond vindt het ook allemaal machtig interessant zo te zien .
pi_65590857
Raissa, wat een foto
Wat heerlijk dat ze thuis is! Gaat het allemaal lekker daar?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:43:11 #55
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65591273
Ik kom hier ook maar eens kijken! Zal tzt eens goed bjlezen maar geloof dat ik voorlopig niet heel veel online zal zijn

Ons meisje

Danique Nova. Op de uitgerekende datum geboren (28-01-09)
pi_65592273
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom hier ook maar eens kijken! Zal tzt eens goed bjlezen maar geloof dat ik voorlopig niet heel veel online zal zijn

Ons meisje
[ afbeelding ]

Danique Nova. Op de uitgerekende datum geboren (28-01-09)
Welkom Fruppel! Mooi meisje is het hoor!
pi_65592339
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Fuente het volgende:
Raissa, wat een foto
Wat heerlijk dat ze thuis is! Gaat het allemaal lekker daar?
Ja! Ze drinkt lekker, ze slaapt lekker maar wat komen er veel geluidjes uit zo'n kleintje zeg (Ze huilt nog niet, het zijn alleen kreetjes/kreuntjes/piepjes)
pi_65592409
Raissa en Fruppel, wat een mooie meisjes!!!
pi_65596692
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
achossss.... het kindje is uberschattig, maar die hond ook!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65601783
Raissa en Fruppel wat een schatjes!
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 18:47:03 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65602058
Ah lief!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:23:41 #62
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65603200
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja! Ze drinkt lekker, ze slaapt lekker maar wat komen er veel geluidjes uit zo'n kleintje zeg (Ze huilt nog niet, het zijn alleen kreetjes/kreuntjes/piepjes)
De eerste paar dagen klonk Annicka ook zo schattig. Echt een heel lief huiltje.
Nu is ze wat krachtiger en klinkt het wat bozer als ze huilt...
pi_65603630
Ik heb een filmpje van Lotte d'r eerste huiltje, zo totaal anders dan nu en zo lief!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:19:56 #64
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65605147
Ow wat een lieve mooie meisjes en wat heerlijk Raissa dat Mila thuis is
Make love, not war ☮
pi_65605170
het lijkt erop dat ze weer trug in de smiezen heeft dat ze moet zuigen, en niet rustig afwachten wat er in haar mondje komt het duurt nog wel 3 kwartier tot een uur, maar dan heb je ook wat

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 januari 2009 @ 21:33:49 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65607323
Fruppel wat een dotje en Raissa!! wat ontzettend fijn dat je je meisje thuis hebt is de hond helemaal niet jaloers???

ik ben de laatste dagen wat minder in oud te vinden heb veel aandacht voor de FP momenteel, maar ik lees nog steeds mee, ik post alleen wat minder op dit moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65608522
Wat een lieve mooie nieuwe meisjes hier!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:36:10 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65609527
O Mila is thuis.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65610251
Danique wat prachtig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65615881
Heb ik weer hoor
Vannacht Leander vaak wakker, miepen, piepen enz. Speentje er in, even knuffelen en weer in bed!
En vanmorgen ook veel vroeger dan anders wakker.
Dus ik mopper goedmoedig dat mama's ook slaap nodig hebben en dat hij het maar even bekijkt. Mocht niet baten. Dus ik vis hem uit bed, doe de lamp aan en kijk in een heel vrolijk en blij koppie met vrolijke rode blosjes! Ik gaap eens...

wacht ff... blosjes Leander wordt alltijd wit wakker met ondertemp... hmmm....
Hij heeft ook wat waterige oogjes... Terwijl ik wat beter kijk niest hij me keihard in mijn gezicht Overal snot.
Thermometer er in: over de 38 bij het wakker worden...

Ziek dus!
En dán voel je je lullig over je geërger van 's nachts!
  zondag 1 februari 2009 @ 09:19:07 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_65615925
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef freecell het volgende:
Diaan het went, heus!
En zonder de kraamverzorgster is ook wel lekker hoor (ook al denk je de eerste dag van niet) je huishouden weer voor jezelf
[..]

Nou, ik ben denk ik héél verbaasd als mijn huisarts me niet doorverwijst. Er staat ook op de verwijsbrief van de CB arts: gelieve door te verwijzen. Alleen onze CB arts verwijst nooit zelf door zonder overleg met de HA Volgens hem is het niet handig als de HA niet weet dat je in het ziekenhuis rondbanjert
Wij hebben een huisarts die iedereen hopeloos ouderwets vindt (maar zelf tegen zijn pensioen aanzit ). Wij plannen nu gewoon de afspraken zo in dat we bij zijn vervangers komen, anders krijgen we niets gedaan
Zelfs voor die echo van zijn neus (we mogen 23 februari eindelijk) heb ik behoorlijk lang moeten zeuren, andere verwijzingen die het CB graag zag (en ik ook!) zijn gewoon geweigerd

Het wordt tijd dat het CB zelf kan doorverwijzen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65616060
Bij ons kan het CB wel doorverwijzen, maar ze doen het liever niet aangezien ze graag willen dat de HA weet wat er met zijn patiënten gebeurt.
Onze HA houdt ook niet van doorverwijzen De laatste keer dat ik echt een doorverwijzing wilde voor iets (een week of 5 geleden) zei hij met een zucht: ok, ik verwijs je wel door, je krijgt wel een oproep!
Nog niks gehoord, dus dat zal hij wel gewoon niet gedaan hebben

Maarja, ik moet er maandag toch heen, haha. En ik ga er bij dit soort dingen zeker wel op hameren.

En Leandertje ligt nu met een paracetamol zetpilletje in te pitten. Hij voelde zich duidelijk zo beroerd en zijn koppie zit helemaal vol, ik zou zelf ook een paracetamolletje pakken
  zondag 1 februari 2009 @ 11:06:32 #73
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65617170
Goedemorgen lieve mensen,

Ik heb weer eens een vraagje. Stella poept zo ongelooflijk veel (overdag ook al 5 luiers vol) 's nachts, dat ze 's ochtends echt helemaal onder zit, het komt zeg maar aan alle kanten onder haar luiertje uit. En ik begin er een beetje moe van te worden om haar elke ochtend in badje te moeten doen en alle slaapspulletjes te moeten wassen. Nou was ik zelf tot de briljante ontdekking gekomen dat ze misschien toe is aan een maatje groter (luier; ze draagt nu maatje 3 van 4 tot 9 kilo), maar de volgende maat is gewoon echt te groot nog . Dan loopt het er allemaal uit omdat het kreng niet aansluit.

Nu dacht ik, ik doe haar vanavond gewoon een luier maat 3 aan, met daaroverheen een luier maat 4 . Is daar wat op tegen? Ik vraag me af of dat niet om wat voor reden dan ook, eigenlijk niet kan of mag?

's Nachts luier verschonen heb ik ook overwogen, maar doe ik liever niet. Ze slaapt sinds de kerstvakantie door van 1900uur tot 600uur en ik ben veel te bang dat ze er dan weer een gewoonte van gaat maken. liever niet dus .

Dus nogmaals de vraag: Is mijn idee van twee luiers oké? Zijn er eventueel andere ideeën?
pi_65617238
Volgens mij is daar niks op tegen, lijkt me alleen raar slapen op zo'n bobbel maar welk merk luiers heb je? Misschien eens een ander merk proberen?
  zondag 1 februari 2009 @ 11:12:44 #75
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65617279
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:10 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is daar niks op tegen, lijkt me alleen raar slapen op zo'n bobbel maar welk merk luiers heb je? Misschien eens een ander merk proberen?
Echte pampers . Alle ander merken bevallen me tot nu toe niet. Stella heeft een heel smal kontje, en pampers zijn extra gerimpeld in vergelijking met andere merken, en sluiten daarom beter aan.

Ja, lijkt mij ook niet lekker slapen idd, maar één luier lijkt mij ook al niet echt een pretje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')