Goedemorgen lieve mensen,
Ik heb weer eens een vraagje. Stella poept zo ongelooflijk veel (overdag ook al 5 luiers vol) 's nachts, dat ze 's ochtends echt helemaal onder zit, het komt zeg maar aan alle kanten onder haar luiertje uit. En ik begin er een beetje moe van te worden om haar elke ochtend in badje te moeten doen en alle slaapspulletjes te moeten wassen. Nou was ik zelf tot de briljante ontdekking gekomen dat ze misschien toe is aan een maatje groter

(luier; ze draagt nu maatje 3 van 4 tot 9 kilo), maar de volgende maat is gewoon echt te groot nog

. Dan loopt het er allemaal uit omdat het kreng niet aansluit.
Nu dacht ik, ik doe haar vanavond gewoon een luier maat 3 aan, met daaroverheen een luier maat 4

. Is daar wat op tegen? Ik vraag me af of dat niet om wat voor reden dan ook, eigenlijk niet kan of mag?
's Nachts luier verschonen heb ik ook overwogen, maar doe ik liever niet. Ze slaapt sinds de kerstvakantie door van 1900uur tot 600uur en ik ben veel te bang dat ze er dan weer een gewoonte van gaat maken. liever niet dus

.
Dus nogmaals de vraag: Is mijn idee van twee luiers oké? Zijn er eventueel andere ideeën?