Wat leuk om de verhalen over de kleine babietjes te lezen en wat lijken sommige dingen alweer lang geleden! Sterkte voor alle babietjes en moeder waar het even niet allemaal super gaat.
Jasja is zaterdag alweer 6 maanden

!
We gaan dus zoetjesaan met hapjes beginnen. Daar is ze nu geloof ik ook wel aan toe, eerst had ze totaal geen belangstelling als wij zaten te eten of drinken maar nu volgt ze echt de beweging van elke lepel/beker in haar vizier. We zijn ook begonnen met water tussen de voedingen in, aangezien daar nu 6 uur tussen zit. Het water gaf ik eerst in haar fles maar dat was gen succes, waarschijnlijk verwachtte ze de bekende smaak van melk en klopte dit niet in haar beleving. Nu dus een tuitbeker en de eerste keer dat ik ermee aankwam reikte ze er gelijk naar toe, pakte hem vast en zette hem aan haar mond! Dat had ze dus prima door, misschien had ze de kindjes op het kdv dat wel zien doen, die gebruiken dezelfde tuitbekers.
O ja, op het kdv is de fotograaf langsgeweest en vandaag zagen we het resultaat. Erg leuk geworden, met name de wat kunstzinnige zwartwit foto (mooi) en de groepsfoto (grappig). De 2 kleurenfoto's vond ik wat minder, wel erg geposeerd.
Jasja is momenteel erg aan het hoesten, zeker na haar fles ligt ze wel een uur te blaffen. Soms valt ze na de fles gelijk in slaap zonder speen en slaapt ze ook gewoon door het hoesten heen maar er zijn ook nachten dat ze wel een speen wil. Die valt er door het hoesten dan uit en ze is dan zo duf dat ze niet het benul heeft hem zelf terug te stoppen dus dan is het huilen. Nadat ik van de week tussen 12 en 1 er wel 8x uit was geweest haar maar lekker in bed genomen. Geen kuchje meer gehoord en ze heeft heerlijk doorgeslapen
Sowieso zitten we sinds een week op een prima schema met 4 flessen dus niet meer midden in de nacht eruit

. Ik deed het met liefde hoor en het was ook wel knus maar na 4 dagen werken was ik op donderdagavond wel bekaf dus ik ben blij dat ze nu lekker doorslaapt van circa 12 tot 6.30.