tuurlijk wel, dat blijft ze altijd. al is ze 60quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Ticootje het volgende:
volgende week is mijn baby geen baby meer....
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Dakota het volgende:
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.
Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH
Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3)
En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebjequote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen(4370 gram)
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen(4370 gram)
Ik heb het pas goed gehad, hoefde er helemaal niets uit te persenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje![]()
God, wat heb ik het goed gehad
Amber was 4580 gramquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
he ships, Ruben was 20 gram lichter. Maak ik indruk als ik zeg dat ik maar 4 hechtingen had?quote:
kom ik aan met me beerquote:
Och, 7xquote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Jelief het volgende:
[..]
he ships, Ruben was 20 gram lichter. Maak ik indruk als ik zeg dat ik maar 4 hechtingen had?
Ennuh ot, Ruben is van de week ook geslaagd voor de gehoortest, en heel bot maar het hielprikje was een beetje 'been there done that', het was ook de zevende keer die week, beetje zielig wel maar het maakte niet zo'n indruk meer.
Onthouden ditquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Dakota het volgende:
Elin gaf ook geen kik bij r hielprikje
Maargoed, die geeft sowieso geen kik
Ze ligt nu al vanaf 3 uur te slapen met 2x 20 minuten voeden en verschonen tussendoor, daarna viel ze weer in slaapIk moet me inhouden om r niet wakker te maken..ik mis r
stom he ?
Ja he? Het is een super-cliche maar wel waar; voor je het weet is ze 9 maandenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:
Mijn poppie is vandaag een maandje oud..wat gaat t snel zeg!
Veelvraatjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Reinhilde het volgende:
Hij was weer flink gegroeid, hij weegt nu 5715 gram! Dus hij is ruim 700 gram aan gekomen in 3 weken!![]()
Burdie is ook een heel bijzondere naam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veelvraatje.
Zeg, hoeveel woog Thomas bij geboorte eigenlijk?
Een vriendin van me is pas bevallen, haar dochtertje weegt 2600 gram (en is naar mij vernoemd!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |