Ow ja, helemaal niet bij nagedacht. Hebben we het ook niet echt over gehad met de kraamverzorgster, het kan best zijn dat ze het gezegd heeft..quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef cattie het volgende:
Diaan, wat fijn dat het op stap gaan goed beviel! Volgens mijn kraamverzorgster mag je met een kruik wel de wandelwagen voorverwarmen, maar moet hij er uit als je gaat wandelen, omdat er dan een lek risico is door het schudden en hobbelen.
Wat fijn freecellquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen met Leandertje naar de huisarts geweest. had een co-assistent, ze luisterde, haalde mijn huisarts erbij, wat overleg. Zij: mja, ik zou hem doorsturen voor een ECG. Mijn huisarts: nee, ik vind het niet héél erg verontrustend... (dus ik denk meteen, kut, krijgen we dit weer, nare man) maar ik wil hem wel graag doorsturen naar een kindercardioloog voor een ECG én een echo, want anders is het ECG straks goed, maar dan houd je als ouder toch een beetje zo'n 'maar wat als er nu wél iets is' gevoel en dat wil ik niet hebben!!
Vast inderdaad. En hij is nooit zo van het doorverwijzen, vindt bijna alles onzin, dus ik was heel blij met hemquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat fijn freecell!
Die eerste opmerking van hem was vast om jullie al een beetje gerust te stellen.
Wat een gulzigaard zegquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen (zeven uur) eerste fles gewoon honderd gegeven, meneer was duidelijk niet echt tevreden, dus om half elf een fles van 135 gegeven en die ging schoon op..
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, je kan altijd de cb lijn bellen he. 0900-8833 Ik weet het iig niet hoe het met de flesjes zit.
Bah, ben moe, ga denk ik zo in bed wat lezen ofzo. Val haast in slaap.
Lilah krijgt nog steeds een fles teveel (4 in plaats van 3) en dat was prima. Ze zitten vanzelf een keer vol en dan laten ze het staan. Ik denk niet dat je er commentaar op krijgt, tenzij ze enorm stevig zou worden en nog veel meer extra eten krijgt, maar dat lijkt me voorlopig nog niet aan de ordequote:
tuurlijk wel, dat blijft ze altijd. al is ze 60quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Ticootje het volgende:
volgende week is mijn baby geen baby meer....
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Dakota het volgende:
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.
Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH
Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3)
En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebjequote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen(4370 gram)
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen(4370 gram)
Ik heb het pas goed gehad, hoefde er helemaal niets uit te persenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje![]()
God, wat heb ik het goed gehad
Amber was 4580 gramquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |