abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65646238
Wat rot Fruppel, veel sterkte vandaag!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:43:10 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65646257
Wat een onzekerheid, Fruppel. Maar gelukkig gaat het verder hardstikke goed. Ik hoop dat jullie snel meer weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:43:13 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65646258
Fijn dat het niet levensbedreigend is Fruppel, maar wat naar dat ze nog verdere onderzoeken moet hebben.
Dikke
pi_65646335
fruppel wat naar, heel veel sterkte
mama van 3 kids!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:58:31 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65646409
O Fruppel, wat vreselijk.... Nu loopt het inderdaad helemaal anders dan je hoopt. Fijn dat de VK zo snel besloot om ernaar te laten kijken, maar wat erg dat er dus iets aan de hand is. Heel veel sterkte met het ziekehuis in en uit, het missen van je dochter thuis, het zorgen voor haar. Voor Danique heel veel sterkte, klein stoer ding.

Het helpt voor later om nu veel foto's te maken in het ziekenhuis. En misschien voor je eigen gevoel; een hydrofielluier op je buik binden, ermee slapen en als je bij Danique bent dit onder haar hoofdje leggen, dan ruikt ze jouw geur. Ik weet niet wanneer ze naar huis mag, maar anders zou je eventueel nog verlengde kraamzorg aan kunnen vragen, je pyama aan kunnen trekken en nog een dag of 2 met haar in bed kruipen en verzorgd worden.
Niet bedoeld allemaal om betweterig over te komen, maar alleen de dingen die bij ons goeddeden. Dikke kus!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65646499
he fruppel, wat naar

missch een stomme opmerking, maar epilepsie hoeft tegenwoordig helemaal niet meer zo'n probleem te zijn hoor. het was bij ons een beetje een issue omdat schoonpapa epilepsie heeft en het erfelijk kan zijn (ook weer ingewikkeld)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 februari 2009 @ 09:15:38 #157
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65646639
Getsie, wat naar dat er echt iets niet goed zit fruppel! Wel heel fijn dat het niks levensbedreigend is, of kanker. En fijn dat de medicijnen aanslaan!

Veel sterkte nogmaals!
pi_65646666
he bah Fruppel wat naar allemaal, veel sterkte en succes voor jullie en de kleine meid!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65646691
fruppel, wat een naar nieuws over je meisje!
Hopelijk komen ze er snel achter wat het wel is, dat scheelt misschien wat onzekerheid. En gelukkig helpen de epilepsie medicijnen goed.
Sterkte met alles wat er op jullie pad gaat komen
pi_65647028
Fruppel wat rot! Zo kom je niet aan je roze wolk toe
Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er wél is, en dat het goed behandelbaar is. Fijn dat de medicijnen zo goed aanslaan iig!
Sterkte
Saartje
pi_65647217
Fruppel heel veel sterkte, bah zo klein nog, dan wil je haar het liefste gewoon bij je hebben
pi_65647364
Fijn dat het niks levensbedreigend is Fruppel. Maar zo rot dat je dr nu al zo moet missen.
Ik hoop dat de onzerzoeken snel duidelijkheid geven zodat jullie met zn drietjes op een grote roze wolk kunnen klimmen.
pi_65647417
Fruppel wat vreselijk naar Sterkte
  maandag 2 februari 2009 @ 09:54:21 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_65647449
Fruppel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 februari 2009 @ 09:55:09 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65647464
Fruppel, heel veel sterkte!
Ik wens je alle goeds toe
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:56:21 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65647494
Fruppel en man heel veel sterkte
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 februari 2009 @ 10:13:07 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647988
Bah Fruppel wat naar zo .
Hebben de doktoren een indicatie gegeven hoe lang ze in het ziekenhuis moet blijven? Of is alles nog onbekend?
Getver, er lijkt me echts niets erger dan een ziek kind . .
KuikenGuppy
  maandag 2 februari 2009 @ 10:30:34 #168
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65648465
Er kan helaas pas een tijdsindicatie gegeven worden zodra ze weten wat het is wat er in haar hoofdje zit, we zitten dus echt nog in de wachtkamer nu zeg maar.

Simmu, ik weet inderdaad dat epilepsie geen heel erg iets meer hoeft te zijn tegenwoordig.
Het is alleen het stukje onzekerheid nu, er zit iets in haar hoofd wat er niet hoort en dat maakt dat het allemaal zo naar smaakt nu.

Ik ga nu naar het ziekenhuis! Bedankt allemaal voor de lieve woorden, jullie zien me later weer!
pi_65648490
Fruppel, succes vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:44:08 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65648832
Fruppel, wat een schrik!
En over dat moederhart, toen ik dat las deed die van mij ook pijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:45:47 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65648867
bah fruppel, ook al is het niks levensbedreigends, alsnog dikke schrik en spannend.
hele dikke en sterkte!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 2 februari 2009 @ 10:50:14 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65648991
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef cattie het volgende:
Diaan, wat fijn dat het op stap gaan goed beviel! Volgens mijn kraamverzorgster mag je met een kruik wel de wandelwagen voorverwarmen, maar moet hij er uit als je gaat wandelen, omdat er dan een lek risico is door het schudden en hobbelen.
Ow ja, helemaal niet bij nagedacht. Hebben we het ook niet echt over gehad met de kraamverzorgster, het kan best zijn dat ze het gezegd heeft..

Fruppel, wat eeen spannende tijd wordt het voor jullie zeg... heel veel sterkte
Make love, not war ☮
pi_65649484
Veel sterkte Fruppel. Wat moeilijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 februari 2009 @ 11:11:44 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65649537
Fruppel, veel sterkte.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65649650
Fruppel wat spannend en naar ! Wel fijn dat ze meteen konden zeggen dat het geen tumor is trouwens! En wat zijn die hummels dan nog klein en kwetsbaar hè?

Vanmorgen met Leandertje naar de huisarts geweest. had een co-assistent, ze luisterde, haalde mijn huisarts erbij, wat overleg. Zij: mja, ik zou hem doorsturen voor een ECG. Mijn huisarts: nee, ik vind het niet héél erg verontrustend... (dus ik denk meteen, kut, krijgen we dit weer, nare man ) maar ik wil hem wel graag doorsturen naar een kindercardioloog voor een ECG én een echo, want anders is het ECG straks goed, maar dan houd je als ouder toch een beetje zo'n 'maar wat als er nu wél iets is' gevoel en dat wil ik niet hebben!!

Ik kon hem wel zoenen en had meteen spijt van de gedachte daarvoor, haha
  maandag 2 februari 2009 @ 11:29:10 #176
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65650061
Fruppel, heel veel sterkte voor jou en je man!
Hopelijk mag Danique snel weer mee naar huis.
.... met gevoel voor drama....
pi_65650774
Fruppel heel veel sterkte. Wat een onzekerheid toch. Geef je meisje maar een lekkere dikke knuffel van iedereen op Fok.
pi_65651047
Sterkte Fruppel! Hopelijk heb je haar snel weer thuis!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:03:01 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65651107
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen met Leandertje naar de huisarts geweest. had een co-assistent, ze luisterde, haalde mijn huisarts erbij, wat overleg. Zij: mja, ik zou hem doorsturen voor een ECG. Mijn huisarts: nee, ik vind het niet héél erg verontrustend... (dus ik denk meteen, kut, krijgen we dit weer, nare man ) maar ik wil hem wel graag doorsturen naar een kindercardioloog voor een ECG én een echo, want anders is het ECG straks goed, maar dan houd je als ouder toch een beetje zo'n 'maar wat als er nu wél iets is' gevoel en dat wil ik niet hebben!!
Wat fijn freecell !
Die eerste opmerking van hem was vast om jullie al een beetje gerust te stellen .
KuikenGuppy
pi_65651149
Fijn dat de arts zo netjes handelde Freecell!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 12:05:12 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65651196
fijn dat je een doorverwijzing hebt freecell!

vanmorgen (zeven uur) eerste fles gewoon honderd gegeven, meneer was duidelijk niet echt tevreden, dus om half elf een fles van 135 gegeven en die ging schoon op.. hij ligt nu lekker in zijn kinderwagenbak, ik kan nog wat dingetjes afmaken, en dan om één uur ga ik ons aankleden om naar het cb te gaan. als ik goed gerekend heb, komt hij pas om twee uur voor een fles, en die kan ik of op het cb geven, of bij mijn nichtje thuis (woont daar vijf minuten vandaan, en ik moet nog een cadeautje brengen voor haar oudste, die was vrijdag jarig )

ik ben benieuwd wat die vreetzak nu weegt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65651240
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat fijn freecell !
Die eerste opmerking van hem was vast om jullie al een beetje gerust te stellen .
Vast inderdaad. En hij is nooit zo van het doorverwijzen, vindt bijna alles onzin, dus ik was heel blij met hem
  maandag 2 februari 2009 @ 12:09:46 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65651362
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen (zeven uur) eerste fles gewoon honderd gegeven, meneer was duidelijk niet echt tevreden, dus om half elf een fles van 135 gegeven en die ging schoon op..
Wat een gulzigaard zeg .
KuikenGuppy
pi_65651508
Fruppel wat naar! Heel veel sterkte!

Freecell fijn dat je een doorverwijzing hebt!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:33:18 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65652210
Fruppel wat een schrik. Hopelijk zijn ze er gauw achter wat het nou precies is. Wel een opluchting dat de medicijnen goed aanslaan! Sterkte hoor!
pi_65652965
Lieve Fruppel,
allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtig lieve meisje

En wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn nu. Ik hoop heel erg dat het enorm mee gaat vallen allemaal en blijf voor jullie duimen. Heel veel sterkte met alles
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 februari 2009 @ 12:58:01 #187
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65653058
Fruppel wat een schrik, ik hoop dat er vandaag wat meer duidelijkheid komt.

Freecell fijn dat je huisarts meedenkt.

Zo dan nu een update over Ruben.

Ruben moest nog tot zondag (25e) in het ziekenhuis blijven omdat zijn bloedwaardes (oa bilirubine) niet goed waren én hij zijn suiker niet hoog genoeg hield op wat hij binnen kreeg aan borstvoeding. Hij heeft in het ziekenhuis dus wat (kunst) bijvoeding gekregen. Zondag was zijn suiker nog wat laag maar we mochten wel naar huis met het dringend advies om na elke voeding(naja om de drie uur) bijvoeding te geven. De kraamverzorgster heeft zondagmiddag mijn verhaal aangehoord en met de vk overlegd. als ik voldoende kon kolven konden we dat bijvoeden ipv kunstvoeding. En zo gingen we een moeilijke nacht in van voeden, kolven, vingervoeden.
In de loop van de week dronk Ruben steeds beter. Van dinsdag op woensdag was hij 140 gram aangekomen, de volgende dag weer 100 afgevallen en vrijdag weer 60 aangekomen. Per saldo ruim boven het minimum.

Nu gaat de borstvoeding goed, soms wat te goed want Ruben heeft soms moeite om een tsr weg te werken.Hij heeft wel veel last van lucht in zijn maag en darmen en moet daardoor flink boeren en geeft soms wat melk terug.
En hij is zo'n mooi en tevreden mannetje!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:01:21 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65653173
Fruppel ik hoop echt voor jullie dat er snel duidelijkheid is en jullie je lieve meisje weer mee naar huis kunnen nemen.
pi_65653421
Fruppel, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65654390
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Raissa, je kan altijd de cb lijn bellen he. 0900-8833 Ik weet het iig niet hoe het met de flesjes zit.
Bah, ben moe, ga denk ik zo in bed wat lezen ofzo. Val haast in slaap.
Bedankt voor de tip!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:37:25 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65654420
Fruppel wat naar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65654506
Klinkt herkenbaar, Jelief, bij mij was het ook niet helemaal goed met Odin's suiker, maar gelukkig is het nu helemaal hersteld (alleen bij mij zelf nog niet! maar dat is weer een ander probleem. ik vrees zelf dat ik toch ook voor mijn zwangerschap al ontregeld suiker had (diabetes lijkt me vooralsnog een iets te groot woord).)

Ruben is zeker een mooi mannetje, wat ligt ie er lekker bij!
pi_65654850
Sterkte Fruppel! (en wat een mooi meisje )
Fee

Ik moet zometeen met Elin naar het CB, ben zo benieuwd hoe lang ze is want ik vind r een enorme sliert
Volgens mij is ze ook flink aangekomen want ze drinkt nog steeds als een bouwvakker..tegenwoordig verslikt ze zich in t midden van de tepelsientjesessie..dus het zal wel niet de toeschietreflex zijn. (gisteren sproeide ik r zo over haar hoofdje toen ze even losliet )
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65655417
Ruben klinkt alsof het echt de goede kant op gaat! opstartproblemen zijn altijd vervelend

Koot, beetje te sproeien!
Update je zo ff hoe het was?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:17:13 #195
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65655711
Even een snelle update want ik moet mijn spullen inpakken!

Danique word vandaag overgeplaatst naar de VU waar ze met alle waarschijnlijkheid op de zuigelingen afdeling komt en niet meer op de couveuse afdeling, dit houd in dat als er plek is ik bij haar mag blijven op de kamer
In de loop van de week word er in de VU een MRI gemaakt om te kijken wat het nou precies is wat er in haar hoofd zit.
Erg spannend allemaal maar ook erg vermoeiend!

Helaas hebben we geen extra duidelijkheid gekregen maar we weten nu wel dat dat er wel snel aan gaat komen!
pi_65655755
Fruppel goed nieuws!
pi_65655983
Fijn dat je dan bij haar zou kunnen blijven als er plek is!
pi_65656020
Fruppel, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen vandaag! Voor de komende tijd veel sterkte nog natuurlijk

Ruben wat zie je er tevreden uit! Lief

Freecell fijn dat jullie een verwijzing hebben, beter dubbelchecken dan je steeds maar afvragen of er niets aan de hand is.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:49:32 #199
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65656776
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!
Lilah krijgt nog steeds een fles teveel (4 in plaats van 3) en dat was prima. Ze zitten vanzelf een keer vol en dan laten ze het staan. Ik denk niet dat je er commentaar op krijgt, tenzij ze enorm stevig zou worden en nog veel meer extra eten krijgt, maar dat lijkt me voorlopig nog niet aan de orde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:51:03 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65656838
Fruppel, wat een heftig nieuws! Sterkte met heen en weer scheuren, dat zal wel doodvermoeiend zijn. Ik hoop dat je kleine meisje snel naar huis mag!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65657178
Sterkte, Fruppel. Zorg goed voor jezelf ! x
pi_65657590
Fruppel, jeetje wat erg. Hopelijk zijn de onderzoeken snel achter de rug, en krijgen jullie duidelijkheid. Sterkte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 februari 2009 @ 15:33:50 #203
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65658683
sterkte fruppel. Zo'n klein hummeltje.

Nog 4 daagjes en mijn kleine vent is echt geen babietje meer. Ben al bezig met de voorbereidingen en de uitnodigingen zijn al weg. Pfff gaat veel en veel te snel
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 2 februari 2009 @ 16:18:11 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65660432
Jeetje Fruppel, wat een verhaal en sterkte hoor voor jou, je man en je kleine meisje!
Hestria, wat is dat hard gegaan zeg!
Zegge Guuz... wat was de uitslag van je luiertest????
Tico, beterschap voor Jen!

Hier een wat verkouden jongetje, hij is wat snotterig en vannacht ook niet helemaal lekker geslapen, was onrustig enzo... Is nu ook alweer wakker, dus ik ga hem lekker uit bed halen, verschonen en voeden!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65660635
volgende week is mijn baby geen baby meer....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65661153
Net terug van het CB (eerste keer 4wk controle)

gewicht= 4.385 (vorige week 4080 dus ze zuipt idd hard )
lengte= 55.5
hoofdje= 39 cm

dus ze zit met alles boven het gemiddelde
oogjes,oortjes en hartje zijn ook helemaal in orde
wanna rub mah puppeh?!
pi_65661677
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Ticootje het volgende:
volgende week is mijn baby geen baby meer....
tuurlijk wel, dat blijft ze altijd. al is ze 60
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 17:22:25 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65662675
wat een lief tevreden ventje zo jelief!!
Fruppel, fijn dat je bij je meisje mag blijven !!

Dakota! Elin is echt groot dan vergeleken bij mijn minimannetje hij was vandaag 3445 gram en 53,5 cm lang, wvk was wel zeer tevreden over hem, en ik blijf iig nog tot 2 maart ofzo (dan is de inenting ook gelijk) op de maandag bij haar wegen, gewoon voor mijn eigen geruststelling dat hij idd goed blijft groeien

oh en fles, hij mag nu idd die 135 cc voeding per keer, elke vier uur ongeveer, en het liefst heeft ze dat hij nog een nachtvoeding pakt, maar als hij om de vier uur drinkt, kom ik maar aan vijf flessen als hij snachts doorslaapt dus even kijken hoe dat gaat, hij ligt nu iig zielstevreden in de box, heeft vrijwel niets gemerkt van het thuiskomen en daar neerleggen (we waren bij mijn nicht, en ik heb hem daar zijn fles gegeven, hij is onderweg naar huis echt diep in slaap gevallen lekker ding dat het is )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65663237
Maar JJ was vast ook lichter bij de geboorte? Elin was 3790 gram en 53 cm lang
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 februari 2009 @ 17:47:17 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65663472
2770 gram, en geschatte 50 cm scheelde ruim een kilo

pi_65663568
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.

Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH

Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3 )
wanna rub mah puppeh?!
pi_65667881
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Dakota het volgende:
Ghe ze was dus al zwaarder bij de geboorte dan dat hij nu is.

Kijk eens naar je zoontje denk er dan wat gram bij op..DAT HEB IK UIT MOETEN PERSEN JAH

Heuj, anyway, mooi dat het zo goed gaat met je kleintje
(Elin ligt lekker ook al te maffen vanaf half 3 )
Kijk eens naar je dochter, dat heb ik eruit moeten persen (4370 gram)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65668352
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje

God, wat heb ik het goed gehad
pi_65668439
Jelief, wat fijn dat het zo goed gaat met Ruben, en wat een knapperd is het!

Freecell, fijn dat het helemaal uitgezocht wordt!

Fruppel, heel veel sterkte met alles. Wat lijkt het me moeilijk je kleine babietje te moeten missen.

Wij moeten morgen weer naar het CB, voor de eerste prikjes!
Gelukkig heeft nixxx vrij genomen om mee te gaan.

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe groot/zwaar Thomas nu is! Hij was met 5 weken 5010 gram, 55,5 cm en hoofdje 39 cm.
Morgen dus,met ruim 8 weken, weer meten.
pi_65668916
Och Thomas! Veel succes morgen!
  maandag 2 februari 2009 @ 20:56:43 #216
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65671012
Hoe laat moet jij Reinhilde? Maarten krijgt morgen nl. ook zijn eerste prikjes. Wij moeten om 15.10 uur er zijn...
pi_65672084
Vanochtend stond er een dame voor de deur om de gehoortest bij Mila te doen, ze is met vlag en wimpel geslaagd
  maandag 2 februari 2009 @ 21:20:09 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65672127
Wat goed Mila
pi_65673160
Wij al om 10:05...
Toen hij zijn hieleprikje kreeg heb ik zo hard zitten janken. Ik hoop dat ik mezelf morgen in kan houden...

Mila, wat goed zeg! Fijn, Raissa!
pi_65673402
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
pi_65674348
zeg, vanaf wanneer kunnen kindjes bewust dingen?
pi_65675434
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

En daar kom ik aan met mijn 1880 gram zware beebje

God, wat heb ik het goed gehad
Ik heb het pas goed gehad, hoefde er helemaal niets uit te persen
pi_65675558
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Mietjes, mijn eerste was 4450 gram, Elodietje was maar een kleintje met haar 4120 gram in vergelijking met haar grote broer.
Amber was 4580 gram
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65675994
Wat fijn Mila!

Succes morgen Reinhilde, wij moeten woensdag voor de prikjes.. altijd zielig zoiets, maar vaak hebben ze er gelukkig geen last van

BM en Llewella, baasjes boven baas
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 februari 2009 @ 22:58:38 #225
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65676466
Fruppel, ik hoop dat alles goed is met je kleintje en dat je na de MRI snel weer naar huis mag, samen met Danique.

Freecell, mooi dat je huisarts je nu wel snel doorstuurde. Ik heb zelf zo'n arts waarbij je maar hoeft te knippen met je vingers en hij stuurt je door. Dat is ook wel handig...

Morgen ons eerste CB bezoek. Ik ben benieuwd naar hoeveel ze gegroeid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')