Jij kwam toch uit Beuningen bij Nijmegen ofzo, volgens mij spreken ze daar ook met zachte G en hebben ze het over ons pap en ons mam.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar jongeman Adelante, ik heb het ook niet over Oosterlingen. Daar ben ik ook nog nooit geweest
Maar ik kom uit Gelderland en ik ben wel opgevoed met ABN
Vroegah, toen het gras nog groen was en sex nog vies... Toén hadden we mods!quote:
Tante je bent een schat dat weet je toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
TJD, Rotterdammer of niet, ik blijf je tante *sentimenteel*![]()
[..]
Jaa uit Beuningen! En ik had een harde G, harde R en ik spreek over mijn vader en moeder en over mijn pappa en mamma en over mijn pappie en moesjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Beuningen bij Nijmegen ofzo, volgens mij spreken ze daar ook met zachte G en hebben ze het over ons pap en ons mam.
en toen had je internettikkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroegah, toen het gras nog groen was en sex nog vies... Toén hadden we mods!
Jullie hier geen van beide nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Muis! je woont hier gvd om de hoek!
En Groesbeeks dan!?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaa uit Beuningen! En ik had een harde G, harde R en ik spreek over mijn vader en moeder en over mijn pappa en mamma en over mijn pappie en moesje
Spap en smam is Brabants!
Mijn woordenboek zegt 'illocutie; handeling die in het spreken gebeurt'quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
ah.. er zijn hier nu mensen BFF's![]()
how cute
weet iemand trouwens wat 'illocutionary' betekent?woordenboek vindt het niet, en kan opzich wel de 'algemene betekenis' opmaken uit de tekst, maar ik wil weten wat 't woord zelf betekent
Gewoon die stinkrivier afvaren, dan komen ze er welquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jullie hier geen van beide niet
*drukt aan den boezem*quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tante je bent een schat dat weet je toch?
Sjonge Jonge die blauwtjes van tegenwoordig btw
quote:llocutionary force is the effect a speech act has in the world. The speech act involved in this way is therefore also called an illocutionary act. In certain situations, for example, merely uttering the words "I resign" effects one's resignation. In this example, the resignation is the illocutionary force of the utterance.
Some utterances' illocutionary force is less obvious: if someone says, "it sure is cold in here", the effect of the statement is contextual. It could be that the person is simply describing the room, in which case the illocutionary force would the description of the temperature of the room. If it is possible to change the environment, say by turning up the heat or closing a window, the person's intent may be to get someone else to do something about the cold, in which case the illocutionary force would be the other person's action.
dankquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Mootje!
illocutionary = te maken hebbende met het uitspreken.
Ik dacht toen ik vanuit twente naar de randstad verhuisde van OMG dat wordt wat. Maar ze zijn hier veel aardiger en toegankelijker dan in twentequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ohja en Amsterdam is toch enkel hoeren en heroine? Zo heb ik het op school geleerd, niet heen gaan meisjes, is gevaaaaarlijk....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar iiiiis die lapo, wie heeeeft die lapo, die mooooie lapo van goud!
Bier Frituur Frouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, dan mag jij mij helpen, wat is een BFF?
Ik dacht dat ik interwebz-lingo redelijk beheerste![]()
Boob-Fat-Fever?
Best-Fruit-Fork?
Better-Fight-Fair?
Doe geen moeite; we hebben weer iets om over te praten, dus voor het latere stadium is aangebroken, is dit topic al weer volquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef neen het volgende:
Deze post plaats ik zodat ik het topic makkelijker kan terugvinden in een later stadium.
Best Friend Forever!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, dan mag jij mij helpen, wat is een BFF?
Ik dacht dat ik interwebz-lingo redelijk beheerste![]()
Boob-Fat-Fever?
Best-Fruit-Fork?
Better-Fight-Fair?
Vrouwtje Theelepel!quote:
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon die stinkrivier afvaren, dan komen ze er wel
Ja zekers. Volgens mij was ik de laatste en postte Adelante toen bruut door het slotje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha Aventura heb jij de op gefikst?
Naaaais!
Alles behalve je pincode!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef MuadDib het volgende:
Wil Chicolate nog iets van mij weten voor ik ga slapen?
Fax mij die DVDtjes anders ffquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef motorbloempje het volgende:dit wil ik ooit nog een keer állemaal zien
Hoe was Deans verjaardag??quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
Ik lees weer mee!
quote:Other voices is het eerste album van The Doors dat verscheen na de dood van zanger Jim Morrison. Het werd uitgebracht in november 1971. De zang werd overgenomen door: Ray Manzarek (toetsenist) & Robby Krieger (gitarist).
Tracklist:
Kant 1
In The Eye Of The Sun (4:48)
Variety Is the Spice of Life (2:50)
Ships W/ Sails (7:38)
Tightrope Ride (4:15)
Kant 2
Down On The Farm (4:15)
I'm Horny, I'm Stoned (3:55)
Wandering Musician (6:25)
Hang On To Your Life (5:36)
Alle nummers werden geschreven door The Doors. Als singles werden uitgebracht:
Tightrope Ride/Variety Is The Spice Of Life (november 1971)
Ships W/ Sails/In The Eye Of The Sun (mei 1972)
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dames die wil ik voor mn verjaardag!
Ik was altijd bang voor de karbonkel uit Ik Mik Lorelandquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh Teddy Ruxpin!![]()
Dat was zo stoer! Daar was tenminste een ECHTE enge bad guy
De enige echte enge is karbonkelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh Teddy Ruxpin!![]()
Met Co als referentie zit je gebeiteld joh!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef MuadDib het volgende:
Wil Chicolate nog iets van mij weten voor ik ga slapen?
Nee joh, dat was een kneuzenbaas met die rode hond van 'mquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh Teddy Ruxpin!![]()
Juist! Ik was altijd bang maar je weet het, een man mag niet huilen ook al heeft hij veel verdriet. Dus ik zat gewoon vooraan in de klas.quote:
Groep 3 basisschool ofzoquote:
Ik heb het huilend aan mijn ouders verteld en die hebben toen samen een keer ik mik loreland gekeken. Ze vonden me een aanstellerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef neen het volgende:
[..]
Juist! Ik was altijd bang maar je weet het, een man mag niet huilen ook al heeft hij veel verdriet. Dus ik zat gewoon vooraan in de klas.
Met mijn held Uniquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een kneuzenbaas met die rode hond van 'm
Dungeons en Dragons met Venger was tof
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het huilend aan mijn ouders verteld en die hebben toen samen een keer ik mik loreland gekeken. Ze vonden me een aansteller
Ja brr enge vent!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he, kippenvel en de bibbers maar ik post het gewoon!
OMG, hij was echt eng ja. Was hij ook niet soms zo'n vis? Of was dat weer een ander monsterquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was hij dat ook ja, die kwam altijd uit zo'n put. Ook dat was echt eng... misschien was het wel een soort spion voor Karbonkel. Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
OMG, hij was echt eng ja. Was hij ook niet soms zo'n vis? Of was dat weer een ander monster
Lijkt wel een beetje op de pratende afvalberg van "De Freggels"quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaaah tantequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet je wie eng was!
Krab de Kater! Van Alfred Jodocus Kwak!Vooral als ie ging zingen! "Miaaaaauwwwww".
Brrrr. Ik heb daar menig traantje om gelaten!
En toen ik hem laatst hoorde kreeg ik weer de bibbers</sad>
Yep, voor mijn tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef neen het volgende:
[..]
Groep 3 basisschool ofzobij het wekelijkse tv kijken.... net als koekeloere, tv weekjournaal en nieuws uit de natuur
die had toch ook zo'n slissende inktvisquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet je wie eng was!
Krab de Kater! Van Alfred Jodocus Kwak!Vooral als ie ging zingen! "Miaaaaauwwwww".
Brrrr. Ik heb daar menig traantje om gelaten!
En toen ik hem laatst hoorde kreeg ik weer de bibbers</sad>
[ afbeelding ]
Huuuu![]()
Hehe, met z'n zwarte haar in een scheiding en dat snorretjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
die had toch ook zo'n slissende inktvis
en natuurlijk dolfde kraai
Bij de Freggels had je ook de onzichtbare warboel. Zo eng; vroegah hadden we een sloot, daarvoor een grasland, daarvoor weer een schuur, daarvoor een lang pad en dan ons huis. Als we thuiskwamen moest de fiets eerst in de schuur. Een eind lopen en in het donker supereng. Hoe vaak ik niet hollend en gierend van angst dat pad ben opgehold, uit angst dat de warboel (die natuurlijk achter de schuur op het weiland woonde) achter me aanzatquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de pratende afvalberg van "De Freggels"
Die vis is nog veel enger ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Met die vis! En een dude die ook eng is
Oh hij was eng ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je dan nog wel je bed uit na die whiskeyquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik euh.... zie 't niet meer
ik ga mijzelf een klein laagje whiskey schenken en nog even de eerste sheets doorlezen oppervlakkig en dan slapen
morgen gaat de wekker om half 7
Soms wel, maar hier nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
M'n vriendje gelooft niet dat ik op een forum zit en PF heet en is gelooft niet met een d?
laat 'm dan meeleeszelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
M'n vriendje gelooft niet dat ik op een forum zit en PF heet en is gelooft niet met een d?
Heb je het hem eindelijk verteld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
Ja alleen geen videaorecorder meer dus dat is wel jammerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
hèb jij een Teddy Ruxpin?![]()
![]()
![]()
ik wil ze zó graag állemaal nog een keer zien.
Na de tentamenweek ga ik overal topics openen, of iemand me kan helpen
Dat is nog steeds eng...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vroeger niemand uit tekenfilms eng. Ik vond het journaal heel eng
Nou, ik was heel klein en toen was er een heel stuk op het journaal over atoomwapens (koude oorlog hè) en toen begreep ik dat die met 1 druk op een knop alle mensen dood konden maken op aardequote:
En wat vindt ie ervan??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij las mee en geloofde niet dat ik op een forum zat tot deze post of zo
Unicornquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Unicorn
hij zegt: nee he er zijn toch niet 20 reacties
dus ik waarop
en hij ja dat jij dat t niet was
dus ik nee..
Da's ook het veiligstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje![]()
Neen, maar hij heeft aangegeven 't nu druk te hebben, maar dat we zeker nog wat moeten gaan drinken. en dat hij het ook gezellig vond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Is er eigenlijk al een date gepland met de whiskeyman cyclegirl?
Trustequote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:49 schreef conleche het volgende:
Nou, ik moet nu echt dat licht uitdoen!! Als ik nu snel slaap kan ik nog 7 uur slapen!!! Weltrusten!!
En een broodje gyros met tzaziki?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen broodjes shoarmaIk vind die kruiden die ze gebruiken echt vies.
Ook primaquote:
Ik zou er nu nog een heel varken op kiepen, heb me toch een honger inene...mènquote:
nog ff en heel mn familie gaat er wonenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef conleche het volgende:
Yo!! TJ whazzup, met je Amsterdamprobleem? Je tante hier, woont er ook! En ik zou er noooooit meer wegwillen!! En MuaDib is heel aardig en kan je gerust naast gaan zitten de 4e!!
Tijd voor verbroedering!!
je kan je kind(eren) toch aan een lantaarn binden ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:16 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, succes met je tentamen straks!Welke film ga je vanavond zien?
Ik wil ook weer een avond lekker uit eten met S en dan een film zien!Maar voorlopig even geen kans, want geen oppas.
Ik ga vanavond wél naar de film, naar 'Kan door huid heen' met Rifka Lodeizen. Die is vanavond ook aanwezig voor een Q & A met het publiek, dus dat is wel een leuk extraatje.
Greys zei laatst ook al dat ik vaak mn tong uit steek. Ben me er niet van bewust sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
TJ, waarom steek jij altijd je tong uit tegen mij?![]()
Lantaarnpaal is een goed idee, dank!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Diegene die SHE geband heeft moet zich schamen. En als ik om deze woorden dan ook maar geband wordt prima be my guest.
Aww, wat is het een schatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:
[ link | afbeelding ]
Klik op het plaatje voor het filmpje
God, hou eens op zeg, je hebt geen flauw idee wàt je daar zegt en plaats je dat nu hier zodat SHE kan zien dat je nog helemaal achter haar staatquote:
Vik = Heldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik smste vanochtend! Ze voelt zich stukken beter dan gisteren en is niet meer misselijk. Vandaag moet ze op bed blijven maar morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis. En ze kwam er nu pas achter dat we ook een ballon hadden gegeven..
Dat klinkt super!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik smste vanochtend! Ze voelt zich stukken beter dan gisteren en is niet meer misselijk. Vandaag moet ze op bed blijven maar morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis. En ze kwam er nu pas achter dat we ook een ballon hadden gegeven..
laat ik daar dan weer net niet warm van wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:46 schreef Adelante het volgende:
milk lijkt me niet echt een toffe bioscoopfilm, veel te veel verhaal en weinig actie
Als ik het niet met dr eens ben zeg ik het ook hoor. Maar ik begreep dat ze is geband om haar mening en dat is kinderachtig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
God, hou eens op zeg, je hebt geen flauw idee wàt je daar zegt en plaats je dat nu hier zodat SHE kan zien dat je nog helemaal achter haar staat?
Nee hoor je hebt gelijk, mijn opmerking was ook vals.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij was muis net zo vals tegen haar, of ben ik nou gek? Ik 'ken' Miss S nu al jaren, dus het is heus niet nieuw voor me dat ze bepaalde reacties oproept bij mensen. Maar het lijkt een soort 'één keer een dief is altijd een dief' iets te zijn geworden en Miss S krijgt zelden tot nooit het voordeel van de twijfel. Lees eens terug voor de gein hoe onbeheerst en fel er op haar wordt gereageerd, echt niet normaal meer. Je kan het ook gewoon zo laten wat ze zegt, je hóeft er niet op te reageren. En als je dan per sé iets tegen Miss S wilt zeggen dan kan dat toch ook beschaafd of eventueel (beschaafd) via PM?
Dan heb je dat verkeerd berepen want dat heb je nergens gelezen uit 'officiele' bron (een crewlid), als jij met de waan van de dag wilt meegaan: whatever.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als ik het niet met dr eens ben zeg ik het ook hoor. Maar ik begreep dat ze is geband om haar mening en dat is kinderachtig.
Dat is net zoiets als onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting. Ik ben absoluut voor vrijheid van meningsuiting, maar op het moment dat jij je mening vooral wilt uiten om anderen te kwetsen, dan moet je maar lekker je mond houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als ik het niet met dr eens ben zeg ik het ook hoor. Maar ik begreep dat ze is geband om haar mening en dat is kinderachtig.
Is dat nou wel verstandig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff is weer!
20 hele seconden had de tandarts (een slecht bebaarde vlaming dit keer) ervoor nodig om te bepalen dat ik weer geen gaatjes had. Maar ik durfde niet te vertellen dat ik soms een zeurend gevoel heb
Een wijze Rotterdammer zei ooit: Alles komt goed. En het kwam goed voor de mensen die die toesprakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nu in de tentamenzaal en de moed zakt me in de schoenen
Weet jij met wie ik PM ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd berepen want dat heb je nergens gelezen uit 'officiele' bron (een crewlid), als jij met de waan van de dag wilt meegaan: whatever.
En Muis, ik zeg niet dat je dan je andere zere been maar moet toekeren, maar je kan ook wat terughoudender zijn in je reactie. Jullie roepen dat Miss S de sfeer verziekt, ik vind dat dit soort tegenreacties de sfeer nog meer onderuit halen.
Ik heb ge-editquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd berepen want dat heb je nergens gelezen uit 'officiele' bron (een crewlid), als jij met de waan van de dag wilt meegaan: whatever.
En Muis, ik zeg niet dat je dan je andere zere been maar moet toekeren, maar je kan ook wat terughoudender zijn in je reactie. Jullie roepen dat Miss S de sfeer verziekt, ik vind dat dit soort tegenreacties de sfeer nog meer onderuit halen.
Nee, en als een crewlid je iets dergelijks heeft verteld dan is die ook verkeerd ingelichtquote:
Ja niet dusquote:
quote:
quote:Het geld is gewoon al bij het rode kruis. FOK! hield de aktie trouwens niet. Zoals duidelijk in de topics te lezen valt is de aktie van SHE en faciliteerden we slechts een bankrekening. Als de shoot inderdaad niet doorgaat (en alleen dan) kun je bij mij een verzoek neerleggen tot terugbetaling.
SHE heeft echter al aangegeven dat de shoot gewoon doorgaat, hoewel waarschijnlijk verder buiten FOK! om en dus is er geen enkele reden tot bezorgdheid. Ook zijn verdere topics hierover niet nodig en kunnen de scheldpartijen al helemaal achterwege blijven.
Keurig opgelost (sofar)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:24 schreef sigme het volgende:
Mededeling mbt SHE Serious Request Fotoshoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n voorverpakt stuk ontbijtkoek met minder suiker? 94 cal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat zou trouwens het beste tussendoortje zijn dat je makkelijk kan meenemen in toch al overvolle zakken, genoeg energie bevat om ong. 2 uur mee te gaan en niet veel suiker of vet bevat (marsen enzo dus niet). En die sultana koekjes komen mn neus ook uit en die bevatten eigenlijk ook wel 240 ofzo...
Doet me goed om dit nog even te lezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een beetje terug gelezen en ik wilde nog even zeggen dat Miss S gewoon haar mening mag geven (of je het er nou mee eens bent of niet), alleen springen een paar van de meiden hier er als wilde hyena's boven op. Zo komt het op mij over. Get real zeg. Je kan ook 'normaal' zeggen dat je het niet leuk vindt wat ze zegt, maar direct dat gescheld en dergelijke, bah! Dat verpest de sfeer ook behoorlijk. En dan moet Miss S haar excuses aanbieden, maar de mensen die echt verrotte dingen over haar hebben gezegd zijn lief, leuk en normaal en hoeven dat niet.Ik vind het krom.
Sorry dat ik er nog even op terugkom
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:
[ link | afbeelding ]
Klik op het plaatje voor het filmpje
Misschien is dat wel een goedequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n voorverpakt stuk ontbijtkoek met minder suiker? 94 cal.
OMFG ik weet gewoon alle cal. uit m'n hoofd. Ik moet me toch eens een life getten)
Dus...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje![]()
Goh, denk je dan; niets mis mee.quote:Eetlijstje voor vandaag van gister:
O: brinta
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, rucola, balsamico-azijn en verse peper
T: opkikker
D: weet nog niet (waarschijnlijk een wrap met kidneybonen)
T: handje amandelen niets
Rolletje druivensuiker? Bevat wel veel suiker, maar zit verder niet veel in en helpt mij bij het niet omvallen/flauwvallen. En natuurlijk niet het hele rolletje opetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat zou trouwens het beste tussendoortje zijn dat je makkelijk kan meenemen in toch al overvolle zakken, genoeg energie bevat om ong. 2 uur mee te gaan en niet veel suiker of vet bevat (marsen enzo dus niet). En die sultana koekjes komen mn neus ook uit en die bevatten eigenlijk ook wel 240 ofzo...
Ik krijg er ook een beetje een "quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
God, hou eens op zeg, je hebt geen flauw idee wàt je daar zegt en plaats je dat nu hier zodat SHE kan zien dat je nog helemaal achter haar staat?
Bedankt voor je stuiver (en splinter, je kan dingen goed uitleggen en duidelijk maken)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef loveli het volgende:
Ook ik heb nog 2 cent over de rel. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen (post-)gedrag. Het maakt mij niet uit wie er 'begon', het zou prettig zijn als iedereen lette op het niveau van z'n eigen post. Als je een post van iemand beneden peil vindt, is het niet nodig om daarop ook beneden peil te reageren. Anderen afzeiken is geen kunst. Dat kan iedere kleuter. Zorgen dat iets niet buiten proporties opgeblazen wordt is de kunst.
Tussen Miss_S en anderen in dit topic is een verleden. Er is oud zeer waardoor blijkbaar niet (altijd) normaal gereageerd kan worden. Een oude splinter die gaat ontsteken doet pijn. Als die dan zachtjes wordt aangeraakt, doet dat veel meer pijn dan de bedoeling was. De persoon met splinter is dan geneigd om net zoveel pijn terug te doen, terwijl de aanleiding redelijk onschuldig kan zijn geweest. (Om in de beeldspraak van de splinter te blijven: He, je hebt daar een rood plekje *drukt op ontstoken plek*.)
Verzoek aan iedereen: probeer je eigen splinter eruit te halen en wijs anderen niet te vaak op hun splinter. Een keer aanwijzen is genoeg, als blijkt dat het een gevoelig plekje is hoef je niet te blijven porren. En omgekeerd, als iemand blijft doorgaan op een onprettig onderwerp, maak op een nette manier duidelijk dat het genoeg is geweest en ga over tot de orde van de dag. Nogmaals, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen gedrag. Dus ook als je reageert op een kut-opmerking mag je je eigen post netjes houden.
Verder vind ik het sneu dat ook een lurker het nodig vond om zich erin te mengen. Of je post normaal mee, of je houdt je buiten zaken die geen betrekking op jou hebben. Als we willen dat het escaleert kunnen we dat prima zelf regelen.
Aan het formaat van mijn post te zien is het misschien eerder een stuiver.
Nee unicorn uit dungeons en dragonsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even voor de goede orde... dat ben ik niet
Sorry ik was een beetje bezopen gisterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:51 schreef conleche het volgende:
Ik snap er weer geen ene fuck van. Niet wie unicorn is niet wie jij zou moeten zijn en 20 reacties waarop??
Ik denk dat ik moet gaan slapen, m'n hersencellen vernieuwen. Hoewel ik vandaag las, dat die zich niet vervangen. Ben ik mooi klaar mee dan.
Oh wat heerlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Even weer een megasnelpost. Hoewel ik me de afgelopen dagen helemaal heb volgestopt met ongezonde troep, weeg ik nog steeds hetzelfde als vorige week.
En ik heb vandaag m'n laatste tentamen! Op dat moment heb ik een half jaar gewacht! Keihard gewerkt en alles eruit gehaald en nu ben ik 'r bijna! Ik ben zo blij vanmiddag. Maar eerst nog even dat tentamen maken. En daarna lekker meteen op vakantie
.
Dus tot over anderhalve week ofzo.
Oh en veel succes en alles voor Vik en Moblo en iedereen die het nodig heeft!
Oh veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Even weer een megasnelpost. Hoewel ik me de afgelopen dagen helemaal heb volgestopt met ongezonde troep, weeg ik nog steeds hetzelfde als vorige week.
En ik heb vandaag m'n laatste tentamen! Op dat moment heb ik een half jaar gewacht! Keihard gewerkt en alles eruit gehaald en nu ben ik 'r bijna! Ik ben zo blij vanmiddag. Maar eerst nog even dat tentamen maken. En daarna lekker meteen op vakantie
.
Dus tot over anderhalve week ofzo.
Oh en veel succes en alles voor Vik en Moblo en iedereen die het nodig heeft!
Bedankt voor de tip, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Check even K&W, daar heeft ze een topic geopend.
56ECTS in 6 maanden? Wowquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, niet m'n laatste tentamen ooit hoor![]()
. Maar ik heb het afgelopen halfjaar een dubbel programma gedaan (en dus als het goed is straks 56 ECTS binnengehaald in 6 maanden
.) en dat was wel een beeeeetje zwaar. Straks heb ik juist een bizar rustig programma (met maar 2 dagen college per week...) En ik ga deze maand 2 keer op vakantie, dus ik vind dat ik even heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mag zijn
![]()
.
Nouja, na het tentamen dan.
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren. Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student
.
Dan ben ik het ook niet hoor, want ik kan me er soms ook echt niet toe zetten. Ok, nu lukt het wel beter dan vroeger maar ik ben ook zesdejaars dus dan mag het wel een keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren. Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student
.
denk daar maar even aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
En dan heb ik na vanavond komende 2 maanden geen tentamens meer.
Dat had ik gisteren. Echt alle energie was uit mn lijf gesijpelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben echt zeldzaam slaperig![]()
Je kent het wel, zodanig dat als je hoofd het kussen zou raken, dat je in coma zou raken.
Oh well, ik ga maar eens fietsen.....
Hm, dan heb je zeker op het VWO ook niet keihard hoeven blokken voor je examens?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
Mijn grootste probleem: ik weet dat ik het kan, maar de vaardigheden zijn een beetje weggezakt (het is wiskunde). En ik hou echt heel erg van nieuwe dingen leren, maar heb een hekel aan het herhalen van dingen die ik allang kan/kon. Vond examen VWO doen een van de meest vreselijke periodes: dr was geen nieuwe stof, je hoefde niets echt te leren begrijpen, alleen maar vaardigheden ophalen ...
Nu ga ik het boek door en van de verschillende sommen (differentiaalvergelijkingen, matrixen) 1 som maken, en aan de hand daarvan een standaardmethode maken. Dat is nog wel leuk.
En dan heb ik na vanavond komende 2 maanden geen tentamens meer.
Valt wel mee hoor. Al moet ik bekennen dat ik, toen ik een werkstuk schreef over de prostitutie in Amsterdam in de 19e eeuw, wel het idee kreeg dat Amsterdam 1 grote hoerenkast wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ohja en Amsterdam is toch enkel hoeren en heroine? Zo heb ik het op school geleerd, niet heen gaan meisjes, is gevaaaaarlijk....
deze haal ik écht niet per ongelukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ach, volgende keer beter, joh. En je zou niet de eerste zijn die vakken per ongeluk haalt
Gisteren hardlopen was lekker, trouwens! Maar nu heb ik pijn in mijn knieDus ik ga er voorlopig maar niet mee verder.
Mijn bewegingscoach mailde me dat er letterlijk om de hoek bij mij pilateslessen worden gegeven. Dat is mooi!
*probeert ergens geld te vinden voor een abonnement
Nope. Ik las het even door, maakte een 2 oude examens en dan was het wel weer genoeg. Ik verveelde me echt kapot in die periodequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dan heb je zeker op het VWO ook niet keihard hoeven blokken voor je examens?
Ik was ook altijd gemotiveerd door het leren van nieuwe dingen, helemaal vanzelf eigenlijk, maar daardoor raak je ook snel verveeld en leer je niet om die motivatie toch ergens vandaan te halen als je niet vanzelf geboeid bent door de stof.
Ok, genoeg egopost.
Wel een interessant onderwerpquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Al moet ik bekennen dat ik, toen ik een werkstuk schreef over de prostitutie in Amsterdam in de 19e eeuw, wel het idee kreeg dat Amsterdam 1 grote hoerenkast was
Als je een leuke DVD meestuurt, maak ik wel wat over!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
En o ja mensen, ik ga vandaag Viking een kaartje sturen, plus eventueel wat vermaak (een paar tijdschriften ofzo). Wil er nog iemand meedoen?
Ik studeer Scheikundequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wel een interessant onderwerp
Chico wat studeer je precies? Ik hoor je altijd ook zoveel over praktijkdingen vertellen.
Goed idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
En o ja mensen, ik ga vandaag Viking een kaartje sturen, plus eventueel wat vermaak (een paar tijdschriften ofzo). Wil er nog iemand meedoen?
watzijzei!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je een leuke DVD meestuurt, maak ik wel wat over!
Aardappeltjes kan je ook in kleine blokjes even opbakken en dan door de sla doen. met spekjes, uitje en tomaatjes echt heel lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
<boodschappenlijstje>
Helaas geen tijd om een etentje te geven, dat is natuurlijk ook een goede oplossing
Scheikunde....doe maar moeilijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik studeer Scheikunde. Dus practica en theorie door elkaar. Had afgelopen maand een groot practicum en dan komende weken weer theorie. Best of both worlds
.
Ik wilde eigenlijk alleen maar weten of ik iemands naam moest vermeldenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed idee!
PM je rekeningnummer maar!
Ja, leuk idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Da's wel goedkoperquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar weten of ik iemands naam moest vermelden
Ik heb trouwens niet iedereens naam op het kaartje gezet gister hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar goed, als mensen een kleine bijdrage willen leveren, dan ga ik vandaag wel op zoek naar een leuke DVD
Waarom is het een probleem als je een vak gehaald hebt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope. Ik las het even door, maakte een 2 oude examens en dan was het wel weer genoeg. Ik verveelde me echt kapot in die periode.
Probleem 2: ik kreeeg gister te horen dat ik dit vak perongeluk wél gehaald heb. Dus het kan Moblo, een vak perongeluk halen
.
Mensen denken altijd dat je wel heel slim moet zijn voor bètastudies (dat is Chico ws ook wel) maar als je er aanleg voor hebt is zo'n studie niet moeilijker dan een andere studie voor iemand anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Scheikunde....doe maar moeilijk
Je vind het dus wel leuk zo'n combinatie?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet iedereens naam op het kaartje gezet gister hoor.. Alleen maar: Veel liefs van het hele slanktopic!
Da's wel slim, want mensen die er net even niet zijn wensen haar natuurlijk net zo goed beterschap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet iedereens naam op het kaartje gezet gister hoor.. Alleen maar: Veel liefs van het hele slanktopic!
dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat je wel heel slim moet zijn voor bètastudies (dat is Chico ws ook wel) maar als je er aanleg voor hebt is zo'n studie niet moeilijker dan een andere studie voor iemand anders.
Net zoals op de middelbare Cultuur en Maatschappij nooit serieus werd genomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat je wel heel slim moet zijn voor bètastudies (dat is Chico ws ook wel) maar als je er aanleg voor hebt is zo'n studie niet moeilijker dan een andere studie voor iemand anders.
Het was meer een impulsief idee, ik woon namelijk op honderd meter van het ziekenhuis. M'n vriend en ik hebben dus een kaartje afgegeven waarop ik dat heb geschreven en zo'n ziekenhuisballon weet je wel, zo'n heliumding.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is lief. Ik wist namelijk niet dat je een kaartje had gestuurd en had mee willen doen.
De druk is van de ketelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom is het een probleem als je een vak gehaald hebt?
Hahaha, en nu bedenken we zomaar een middagvullend programma voor jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar goed, als mensen een kleine bijdrage willen leveren, dan ga ik vandaag wel op zoek naar een leuke DVD
Aanleg, maar interesse scheelt ook erg veel hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |