quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af! En ben dr paar x geweest (538-feestjes op Museumplein) maar zie er niks mooi in die hele stadEn ik heb 2x in Rotjeknor moeten werken en allebei de keren werd of ik, of mn collega uitgescholdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talk about good memories! Toch vind ik jou niet vervelend TJDtje
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat je een individu bentnet als die Amsterdammers!
</flauw>
Nee maar srsly! Chico, Flevolanders aan de top!![]()
En succes ook met de tentamensmwah!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Lastig uit te leggen. Misschien wel dat arrogante van " WIJ ZIJN DE BESTE NU EN ALTIJD" wat ze allemaal in hun woorden laten doorklinken. Dat is ook wat me in Ajax stoort. Maar vind ook niet echt dat ze mooie dingen hebben eigenlijk...............qua Bouwwerken!quote:
Is het op 4 april?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik kom op 4 april naast je zitten
Ja want álle amsterdammers zijn arrogant jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Lastig uit te leggen. Misschien wel dat arrogante van " WIJ ZIJN DE BESTE NU EN ALTIJD" wat ze allemaal in hun woorden laten doorklinken. Dat is ook wat me in Ajax stoort. Maar vind ook niet echt dat ze mooie dingen hebben eigenlijk...............qua Bouwwerken!
Ja Greysie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het op 4 april?
* Greys naar het topic rent, dat steeds maar uit MyAt lijkt te verdwijnen?
wat doe je voor studie, muis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Maar ach ik heb toch geen tentamens gemaakt dus er zit heel veel tijd tussen bij mij
Volgende week vrijdag ga ik voor het eerst sinds begin december naar de uni. Kan je nagaan
Hmm, dus jij vindt mij bij voorbaat al arrogant? Dat vind ik best arrogant!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Lastig uit te leggen. Misschien wel dat arrogante van " WIJ ZIJN DE BESTE NU EN ALTIJD" wat ze allemaal in hun woorden laten doorklinken. Dat is ook wat me in Ajax stoort. Maar vind ook niet echt dat ze mooie dingen hebben eigenlijk...............qua Bouwwerken!
Ja en alle Surinamers zijn lui en alle leu oet Twente zijn leuke leu en alle Brabanders zijn boeren en alle Friezen zijn domquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want álle amsterdammers zijn arrogant jalijkt me toch een heel stuk logischer dat het aan je eigen minderwaardigheidscomplex ligt.
Zin om er weer naar toe te gaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Maar ach ik heb toch geen tentamens gemaakt dus er zit heel veel tijd tussen bij mij
Volgende week vrijdag ga ik voor het eerst sinds begin december naar de uni. Kan je nagaan
Dat dacht ik, maar ik lurk niet genoeg om alles bij te houdenquote:
Ja heel erg! Heb de campus een beetje gemist. En ik moet readers halen voor de nieuwe vakken. En met mensen buurtenquote:
Lullige vraag, maar wie bén jij eigenlijk? Ik zie dat je mee wil naar de meet, maar ik heb je hier pas 3x zien posten ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik lurk niet genoeg om alles bij te houden
Dan is de meet snel ten eindequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik kom op 4 april naast je zitten
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heel erg! Heb de campus een beetje gemist. En ik moet readers halen voor de nieuwe vakken. En met mensen buurten
Ik kom uit twente en ik ben niet leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ja en alle Surinamers zijn lui en alle leu oet Twente zijn leuke leu en alle Brabanders zijn boeren en alle Friezen zijn dom
Conleche heeft hem in elk geval al twee keer in het eggie gezien, dus hij is ongevaarlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lullige vraag, maar wie bén jij eigenlijk? Ik zie dat je mee wil naar de meet, maar ik heb je hier pas 3x zien posten ofzo. Stel jezelf even (opnieuw) voor aub
.
Smerig, laag kutwijf dat je d'r bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wisten
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Ik ben MuadDib, geboren en getogen Amsterdammerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Chicolate het volgende:
Lullige vraag, maar wie bén jij eigenlijk? Ik zie dat je mee wil naar de meet, maar ik heb je hier pas 3x zien posten ofzo. Stel jezelf even (opnieuw) voor aub
.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Smerig, laag kutwijf dat je d'r bent.
En vervolgens hypocriet zoete broodjes bakken hier, gadverdamme, het druipt van je posts af, onbegrijpelijk dat er een aantal nog intrappen ook....
Pff dat lucht op, hier kwam ik graag ff voor uit de lurkstand.
*Gaat achter SHE staan
En dat is onzin zoals ik het stelde is het zoals ze overkomen. Ik zeg niet dat iedereen zo is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en alle Surinamers zijn lui en alle leu oet Twente zijn leuke leu en alle Brabanders zijn boeren en alle Friezen zijn dom
Dat is het toelatingscriterium: conleche?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche heeft hem in elk geval al twee keer in het eggie gezien, dus hij is ongevaarlijk
Nee, ijsjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
dus omdat jouw buurvrouw je geld gafis heel amsterdam tof?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af! En ben dr paar x geweest (538-feestjes op Museumplein) maar zie er niks mooi in die hele stad
Cutequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar TJD! Ik had vroeger toen ik nog een MiniMaria was een hele lieve buurvrouw uit de Jordaan, die een ENORM accent had, en die riep ons altijd van over de schutting ("Hee, moooos!") en dan ging ze me mij en mijn zus ijsjes geven![]()
En ze sponsorde ons altijd heel tof voor Unicef-marathons!![]()
En en en!![]()
Dus! I made my point. Amsterdammers zijn NIET evil. Wat betreft mijn mams ben ik bevooroordeeld dus die zal ik niet naar voren halen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, ijsjesen monehz voor Unicef!
Okee het was een faulty argument![]()
Maar ik bedoelde eerder: niet ALLE Amsterdammers zijn evil! Uiteraard is generalisatie niet goed, of het nou positieve of negatieve generalisatie is
Je bedoelt kapsonesquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet alles aan Rotterdam is tof. Geef ik direct toe. Hele delen van de stad mag je van mij met de grond gelijk maken maar het is en blijft mijn stad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee rotjeknor is tof zullen we zeggen TJ?
Maar die discussie hebben jij en ik minstens 3x per week![]()
Ik ga naar bed, tot latorz peopols
nee hoor, de échte lol is alweer een paar uur voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef Aventura het volgende:
Ik kom trouwens net op het goede moment weer 's kijken hier
Gelderlanders praten helemaal geen ABNquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik versta Amsterdammers amper als ze met zo'n zwaar accent praten.
Maar dat heb ik ook bij Hagenezen.
En Limburgers.
Friezen.
Zeeuwen ietsje minder.
Brabanders dan wel weer!
Gelderlanders minder want die praten over het algemeen beschaafd.
100 gram dichterbij sinds last counting om precies te zijn! Kick-asssss!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Cute
Maria hoe gaat het met je? Al iets dichterbij de 70?
Jij snapt het al aardigquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In A'dam heb je kapsones, in R'dam kapsalones!
Kijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
TJD, Rotterdammer of niet, ik blijf je tante *sentimenteel*![]()
[..]
100 gram dichterbij sinds last counting om precies te zijn! Kick-asssss!
ik kon me die nog herinneren en vond 'm wel grappig, maar was vergeten te reagerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spooky! Die post was van 20:22 en jij reageert om 22:20!
Mysterious
Jamaar jongeman Adelante, ik heb het ook niet over Oosterlingen. Daar ben ik ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelderlanders praten helemaal geen ABNAlles in het Oosten slikt de "n" in, dan heb je natuurlijk het ernhums, beneden de Rijn krijg je de halve limbo's en op de Veluwe is het goddelijk meervoud dat de klok slaat
Nee, mensen in Bussum en Laren, die spreken vaak accentloos, ohjah, Haarlemmers ook
Vul Amsterdam in en wij lijken eigenlijk best op elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Niet alles aan Rotterdam is tof. Geef ik direct toe. Hele delen van de stad mag je van mij met de grond gelijk maken maar het is en blijft mijn stad!
Hoezo? Die overduidelijk geveinsde interesse waar de walm van onoprechtheid vanaf slaat is toch hartverwarmend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Smerig, laag kutwijf dat je d'r bent.
En vervolgens hypocriet zoete broodjes bakken hier, gadverdamme, het druipt van je posts af, onbegrijpelijk dat er een aantal nog intrappen ook....
Pff dat lucht op, hier kwam ik graag ff voor uit de lurkstand.
*Gaat achter SHE staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |