Dat is Barry Watson, hij speelde in 7th Heaven, hier uitgezonden door de EOquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wiesda, Uniekje?
En veel plezier, fiets!
Oeh, jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Pandorah het volgende:
Ik was "vroeger" gek van Michael Hutchence, de zanger van INXS, maar ja, die leeft niet meer die moest zich zo nodig zichzelf laten stikken (althans, dat is het verhaal)
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Ik was trouwens hevig flieft op Jim Morrison, dus een iets verser lijk draaide ik mijn hand niet voor om.
Mr Mojo Risin you mean?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Ik was trouwens hevig flieft op Jim Morrison, dus een iets verser lijk draaide ik mijn hand niet voor om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg je ik heb paar cd's van hun!
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Dat wordt elke dag weer uitgezonden, dat huisje op de prairie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Toen ik heel klein was had je het kleine huis op de prairie en daar speelde deze in mee en dan droomde ik dat hij me ging redden van een kidnap.
[ afbeelding ]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chicoquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb 1,5 uur gedaan over Amsterdam-Almere. Eerst reed de trein voor mn neus weg (als mijn tram op tijd was geweest, had ik hem gehaald). En toen moest ik een kwartier wachten. En de volgende trein had 5 min vertraging. En toen was de aansluiting in Weesp al weg. En moest ik weer een kwartier wachten. In de kou enzo. En was ik half 9 pas thuis. Normaal heb ik mn avondeten om 5 uur, nu dus pas om half 9
.
Huh wat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chico
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat?Ik snap je zin niet eens.
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat?Ik snap je zin niet eens.
Feyenoord staat toch zelfs niet meer in het eerste rijtje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoen) dus hij houdt de kritiek voor zich.
Niet eens voetbal-gerelateerd hoor wat ik er mee bedoelde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoen) dus hij houdt de kritiek voor zich.
* Dizzy-Miss-Lizzy raises handquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, al die jeugdcrushes..
Wie was dat ook alweer die zelf ook een kaartje naar Vik in het ziekenhuis wilde sturen? Want ik weet d'r afdeling en kamernummer wel.
Oh maar ik geef geen fuck om voetbal. Het zal me mn reet roesten hoe ajax en omniworld (oh ja, das de almeerse betaalde voetbal en die bakken dr ook niets van) het doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]
Hoop dat je het zo wel snapt
Ja wrijf het er ff lekker in. Voel me er al geweldig doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Feyenoord staat toch zelfs niet meer in het eerste rijtje?
Ik snapte je zin wel. Iets zegt me dat ik te veel teksten van je lees dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chico
Brand maar los hoor, nu maak je me nieuwsgierig. Het is niet dat ik verliefd op een van beide steden benquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]
Hoop dat je het zo wel snapt
Ok, dan pm ik je dat even.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy raises hand
Dat was ikke
Het gaat niet om voetbal!!!!!!!!!! Dat ik Ajax niet mag staat los van Amsterdam!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh maar ik geef geen fuck om voetbal. Het zal me mn reet roesten hoe ajax en omniworld (oh ja, das de almeerse betaalde voetbal en die bakken dr ook niets van) het doen. Als mn trein maar rijdt en ik binnen 10 jaar een eigen kamer kan vinden.
Tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan pm ik je dat even..
Bel je zus dat ze het ding komt brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Halp
Ik wil heel graag Supernatural zien maar de externe HD met de afleveringen erop staat bij mijn zus. En dat is 10 minuten lopen en het is koud en ik kan niet goed lopen in het donker dus nu heb ik afkickverschijnselen.
Whatammagonnadoooooo
Nee want ze is dinsdagavond uit zichzelf al gekomen om seizoen 1 langs te brengen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bel je zus dat ze het ding komt brengen.
Maggikook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan pm ik je dat even..
Ach het gaat toch vast wel goedkomen? Ik heb al 4 jaar geen voetbal meer gevolgd dus zou eigenlijk niet weten hoe slecht/goed het eigenlijk gaat...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wrijf het er ff lekker in. Voel me er al geweldig door
Tssssssssssquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik snapte je zin wel. Iets zegt me dat ik te veel teksten van je lees dus
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
leren de gekstenog even een week collegesheets doornemen en dan douchen en dan de laatste 3 doen
en had ik al gezegd dat ik in de Wilde Whiskey-dagen van GallenGall een heerlijke fles Glenlivet 12 jaar oude Single Malt heb gekocht?![]()
![]()
en dat ik mezelf als ik klaar ben op een klein glaasje ga trakteren?
Nee maar klinkt puikquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
leren de gekstenog even een week collegesheets doornemen en dan douchen en dan de laatste 3 doen
en had ik al gezegd dat ik in de Wilde Whiskey-dagen van GallenGall een heerlijke fles Glenlivet 12 jaar oude Single Malt heb gekocht?![]()
![]()
en dat ik mezelf als ik klaar ben op een klein glaasje ga trakteren?
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Brand maar los hoor, nu maak je me nieuwsgierig. Het is niet dat ik verliefd op een van beide steden ben. Almere is om te slapen, daar woont mn huis, Amsterdam is om te studeren.
Wat hab jaaj teejgeh me moeder!?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.
Ik wou nog vragen of ik whiskey van je mocht maar als het zo moetquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, enFeyenoord
![]()
die rel om die kakkerlak![]()
Wat precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weer
de sheets van een weekquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weer
Als je niet wil zeggen, laat maar zitten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af! En ben dr paar x geweest (538-feestjes op Museumplein) maar zie er niks mooi in die hele stadquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat hab jaaj teejgeh me moeder!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wou nog vragen of ik whiskey van je mocht maar als het zo moet
Is toch ook de normale gang van zaken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.
Ik vind dat er minimaal een week tussen moet zitten eig'kquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.
Das ook niet leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
En in Utreg vinden ze dat je de vrije week tussen de blokken toch ook maar mooi voor het schrijven van essays kunt gebruikenEn dan de een op donderdag inleveren en de ander op vrijdag, uiteraard.
FAAAAL.
Vinden wij ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind dat er minimaal een week tussen moet zitten eig'k
Ik kom op 4 april naast je zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |