Ja, dan zou je daar gewoon een fulltime baan aan hebben! Nu al bijna!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En wat moet je zonder levenslust?! Zonder levenslust kan ik Jensen Ackles en McArmy niet adoreren
Het kon me niet schelen wat hij zong / of hij zong. Ik heb een traantje gelaten bij de laatste tonen in Wembleyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
Toen hij Careless whisper zong??
Dat liedje moet ik duizend x hebben gezongen, zo'n liefdesverdriet om Richard had ik toen!!
Ja preciesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, dan zou je daar gewoon een fulltime baan aan hebben! Nu al bijna!
You kick-ass mousez0rs
Me too!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook 'op' de jongens van Westlife.
En die van BSB!
Maak me gekquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las SBS en ik vond het al zo vreemd dat je op Gerard Joling viel...
Harhar! Baywatch! Dat keek ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Maar ik hou dus niet van blond, ook niet toen ik 8 was.
Het dilemma is beslecht omdat Baywatch opkwam en toen was ik op Howie.
Soms wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Maar ik heb mijn jeugd een beetje overgeslagen dus ik fantaseer nu over hoe ik J.A. tegen het lijf loop en dat ie dan helemaal hoteldebotel van me is en me het hof maakt en dat iedereen dan jaloers is en hij alleen MIJ wil en dat we nog lang en gelukkig levenen hete seks hebben natuurlijk.
Of doen jullie dat ook nog?
Haha ik zeg niks!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Carria het volgende:
[..]
Soms wel.
Niet tegen mijn man zeggen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik zeg niks!
Ik heb ook een vriend hoor
Jij viel zeker op de lelijkerd want 'die was zo lief!'quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:Wat hadden jullie een slechte smaak
Wij ook van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:Wat hadden jullie een slechte smaak
Post een zwoele pic; dan worden we misschien wel allemaal op jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
En ineens voel ik me hier minder thuis
En ik vind het heel knap van je dat je zo nuchter over je ziekte kan praten. Dus petje af hoor dat je zo goed kan uitleggen en levendig bent. Enne, eenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoor dat wel vaker, maar ik denk dat het als 'meer' overkomt omdat ik het nu in 1 keer vertel. Terwijl ik het allemaal verspreid over een aantal jaar heb meegemaakt. Maar goed, ik ben heel goed in het onderschatten van mijn ziekte en ik ben gewoon gestoord![]()
Overmarsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor TJD: ik was vast ook wel eens op een voetballer! Kijk, matching interests!
Ohhh DIE serie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeugdsentiment-alert! Zij waren zo lief samen![]()
[ afbeelding ]
De voetballers die door vele meiden aanbeden werden: Christiano Ronaldo, halve Italiaanse selectie en Overmars is allemaal leuk en aardig maar vind het irritante gasten. Wel goeie voetballers. Je hebt er ook aantal die kunnen niet voetballen en die zijn alleen mooi en die vind ik nog irritanter!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor TJD: ik was vast ook wel eens op een voetballer! Kijk, matching interests!
Ja en dat kan je vergeten schat! Foto's staan op mijn: http://85.17.175.234quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]Post een zwoele pic
quote:
quote:![]()
Gelukkig, dan kan ik straks met een gerust hart gaan slapen.![]()
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij viel zeker op de lelijkerd want 'die was zo lief!'
Cannavaroquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De voetballers die door vele meiden aanbeden werden: Christiano Ronaldo, halve Italiaanse selectie en Overmars is allemaal leuk en aardig maar vind het irritante gasten. Wel goeie voetballers. Je hebt er ook aantal die kunnen niet voetballen en die zijn alleen mooi en die vind ik nog irritanter!
[..]
Ja en dat kan je vergeten schat! Foto's staan op mijn: http://85.17.175.234
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja Muis, die!
En dit was de Baywatch dude in kwestie:
[ afbeelding ]
Veel fouter wordt ie niet! Toen ik hem googelde vond ik allemaal mug-shots
Enneh: señor TJD, no tengo el Hyves!![]()
Bedoel je niet Hobie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!
Nee nee, Hobie (idd Hobie, was ik ook vergeten XD) vond ik niet leuk, dus ik poste die dude die ik WEL leuk vond!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!
Een Plato-petje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmz ja Pandorah, dat was inderdaad eeuwig zonde.![]()
Ik zie trouwens een patroon: als ik serieus post krijg ik geen reactie, als ik idioot post welThere must be a pattern here...
![]()
Misschien dat mijn gekke posts de serieusheid van mijn serieuze ondermijnen! *zet Plato-petje op*
WLAARGH MAKE IT STOP!!quote:
Ohhhquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeugdsentiment-alert! Zij waren zo lief samen![]()
[ afbeelding ]
Ik las: Jensen, Ackles en mcArmy. Huu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[...]
En wat moet je zonder levenslust?! Zonder levenslust kan ik Jensen Ackles en McArmy niet adoreren
Dank Maria!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wiesda, Uniekje?
En veel plezier, fiets!
Hans Theeuwen vroeger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik altijd wel lekkah
Wie zei je? LOL Goeie voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minst slechte
Mijn vriendquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef cyclechick het volgende:
Gaan er nog meer de stad in vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |