Ik zag pas Brad Pitt weer in Fightclub en daar ziet hij er zelfs toch wel erg goed uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het alternatief was doof blijven en daar had ik dus echt geen zin in![]()
En Simon Baker is ook sexay!
Er zijn teveel sexy mannen, dan gaat mijn hoofd op hol! Potver.
Ja toen was Brad Pitt nog lekker! Ik vind hem nu meer een poor man's Robert Redford.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zag pas Brad Pitt weer in Fightclub en daar ziet hij er zelfs toch wel erg goed uit.
Maar Simon Baker is toch wel mijn favo, vanavond weer
Waarom twijfel je precies??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
You go Mo![]()
Ik denk er steeds serieuzer over om HBO vertaler Engels te gaan doen maar ik ben nog in de twijfel modus...
ik ga eerst wie is de mol kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie kunnen hem vanaf nu 5 minuten bewonderen en dan 3 minuten bijkomen dankzij SBS6
c) je wordt genegeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik poste laatst trouwens de vraag hoe het nu met jouw baan is! Maar of jij miste mijn post, of ik miste je antwoordKortom: como estas?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(maar dan een paar jaar later)
Net 4 seizoenen L-Word er doorheen gejaagd. Ow man, wat is die vrouw hot! Ondanks die achterlijke kleren en ondanks het onhebbelijke van de Bette die ze speelt. Ik heb van mijn beeb een zelfgemaakte Jennifer Beals verjaardagskalender gekregen (met haakje, voor boven het bed); ik kan er uren naar kijken.
Jij weet wel hoe je me terug moet krijgen
Ik had het over zijn sixpackquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Maar wat doe je!
the first rule of fight club is don't talk about fight club!
Omdat het een studie van 4 jaar is maar ik 'm in 2,5 jaar zou willen halen om van mijn studieschuld af te komen. Ik heb geen zin om ondanks een diploma toch studieschuld af te betalen alleen omdat ik mijn papiertje na 11 jaar ipv na 10 jaar haal.quote:
Hmm ja, ookal als je het heel erg graag wil en het is te lang geledenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, om het douchen van te vorenseks als je al 3-4 dagen niet gedoucht hebt en nog langer niet geschoren
Ja okee, maar ik ben een positieveling in hart en nierenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
c) je wordt genegeerd
d) anders, namelijk....
Wat ik me afvroeg he, was je daarvoor dan compleet doof? Of is het zo gegroeid/kunnen ze nog andere dingen buiten een cochleair implantaat? (of heet het bij jou weer anders?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een heel tof wijf![]()
En het is bijna hetzelfde. Die van Vik gaat iets minder diep: bij haar wordt de elektrode die het geluid doorgeeft in haar slakkenhuis geplaatst. Bij mij is dat gedeelte ook overgeslagen omdat dat helemaal kapot is, en is de elektrode rechtstreeks in mijn hersenstam geplaatst.
Echt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Simon Baker zat in Heart Break high. Toen was ik stupéfait over zoveel charme in één man. En ik val niet eens op blond!!
In Heart Break High kan ik hem dus niet meer herinnerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Simon Baker zat in Heart Break high. Toen was ik stupéfait over zoveel charme in één man. En ik val niet eens op blond!!
Ja Drazquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt?Ik keek altijd Heartbreak High
Ik was zwaar verslaafd zeggikje! Drazic
![]()
Achteraf gezien HEEL fout, maar ja, youth *nostalgie*
Het heet bij mij een auditory brainstem implant, en ik was ervoor aan mijn linkeroor doof. Ik heb echter een ziekte waardoor ik tumoren in mijn hoofd heb (hoezee!) en twee zaten er op mijn gehoorzenuwen, een links een rechts. De rechter is in 2004 meteen verwijderd, voordat ze me implanteerden. Door het verwijderen van die tumor werd ik namelijk helemaal doof. Het alternatief was echter afwachten tot ik doof werd door de tumor (want die krengen groeien) en daar had ik geen zin in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg he, was je daarvoor dan compleet doof? Of is het zo gegroeid/kunnen ze nog andere dingen buiten een cochleair implantaat? (of heet het bij jou weer anders?)
Drazic had ik ook wat mee!! Maar dat kwam door de broeierige blik icm met z'n foute karakter.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Achteraf gezien HEEL fout, maar ja, youth *nostalgie*
Ik was ook op hem. En ik was op die jongen met die dreads uit fort alpha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Ik kan het je in alle eerlijkheid niet zeggen. Als je je niet stoort aan lesbo-shizzle, dan vind je het misschien wel komisch / schattig / geinig / grappig / interessant (en wat je verder allemaal kunt vinden van een serie).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik heb die hele serie nooit gezien. Is het wat voor een dame die niet zo heel veel bivezels in d'r lijf heeft???
En jij wou maar al te graag the teacher's pet zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Drazic had ik ook wat mee!! Maar dat kwam door de broeierige blik icm met z'n foute karakter.......
Simon speelde een leraar.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja okee, maar ik ben een positieveling in hart en nieren
Fort Alphaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was ook op hem. En ik was op die jongen met die dreads uit fort alpha.
Dat betekent dus dat de ban in principe altijd blijft tot de admins er anders over denken. Een tijdelijke ban wordt vanzelf na een tijdje opgeheven, deze niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga nu vast de onnozele vraag van het jaar stellen:
Als Mo een permban had, en perm betekent (lees ik hier net) dat het voor altijd is, hoe kan Mo dan weer posten?
Oh ok, thx voor de uitlegquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het heet bij mij een auditory brainstem implant, en ik was ervoor aan mijn linkeroor doof. Ik heb echter een ziekte waardoor ik tumoren in mijn hoofd heb (hoezee!) en twee zaten er op mijn gehoorzenuwen, een links een rechts. De rechter is in 2004 meteen verwijderd, voordat ze me implanteerden. Door het verwijderen van die tumor werd ik namelijk helemaal doof. Het alternatief was echter afwachten tot ik doof werd door de tumor (want die krengen groeien) en daar had ik geen zin in.
Naast een CI of een ABI heb je ook nog een bone anchored hearing aid (BAHA), dat is de minst invasieve manier en ik weet niet precies wanneer je daarvoor in aanmerking komt.
Klinkt logisch eigenlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat het een studie van 4 jaar is maar ik 'm in 2,5 jaar zou willen halen om van mijn studieschuld af te komen. Ik heb geen zin om ondanks een diploma toch studieschuld af te betalen alleen omdat ik mijn papiertje na 11 jaar ipv na 10 jaar haal.
Ja hoor, maar vooral muziek die ik al kende toen ik nog 'gewoon' hoorde. Die herinner ik me namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh ok, thx voor de uitlegKan je eigenlijk nog genieten van muziek met zo'n implantaat?
(als ik te nieuwsgierig ben geef je maar een gil he)
Ik doe niet aan horen zeggen zonder verificatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Kim, oke, je hebt het van haar zelf dus! Thanks, ik wist niet helemaal zeker of je het ergens had horen zeggen of gelezen op Fok, of dat je het echt van haar zelf had, maar ja dus.
Dan snap ik er echt geen kont van waarom ze een ban heeft en een permban nog welMaar daar kunnen we het hier natuurlijk niet over hebben.
Als Mo een permban had, en perm betekent (lees ik hier net) dat het voor altijd is, hoe kan Mo dan weer posten?
Guusje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klinkt logisch eigenlijk welMaar jij bent zo goed dat 4 jaar in 2 jaar jou moet lukken!!
Trouwens op ned 3 is nu Guus MeeuwisLekker muziek om bij op te ruimen!
Een andere tijdzone MissG, een andere tijdzonequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Hoe oud was jij ook alweer?? 21??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de tijd dat je nog zei dat je 'op' iemand wasTegenwoordig krijgt dat alleen maar foute connotaties
![]()
Ik ben 'op' zoveel geweestEen van die dudes van 3T, Drazic, zo'n knaapje van Silverchair...
Oh man, ik word oud.
Ik ben nog op George Michael geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de tijd dat je nog zei dat je 'op' iemand wasTegenwoordig krijgt dat alleen maar foute connotaties
![]()
Ik ben 'op' zoveel geweestEen van die dudes van 3T, Drazic, zo'n knaapje van Silverchair...
Oh man, ik word oud.
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh man, ik word oud.
Misschien onder je koele exterior toch een soort stress? Ik bedoel, je man was kort geleden opgenomen met creepy gedoe, je hypotheek werd hoger, je baan ging niet zoals jij zou willen... Dat gaat je niet in de koude kleren zitten, al ben je nog zo goed in gewoon almaar doorgaan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vroeg me trouwens of ik ergens mij zit ofzo. Het viel hem namelijk op dat ik zo ontzettend snoep op het moment. Kan niets verzinnen eigenlijk,maar het is toch wel iets om even bij stil te staan.
Toen hij Careless whisper zong??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog op George Michael geweest
Die goeie ouwe tijd
22! En dat doet het 'emquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?? 21??
Ik hoor dat wel vaker, maar ik denk dat het als 'meer' overkomt omdat ik het nu in 1 keer vertel. Terwijl ik het allemaal verspreid over een aantal jaar heb meegemaakt. Maar goed, ik ben heel goed in het onderschatten van mijn ziekte en ik ben gewoon gestoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
@Muis: ik krijg altijd helemaal "slappe handjes" weet niet of je die uitdrukking kent van die ziekenhuisverhalen van jouw. Wat heb jij al veel moeten verstouwen! En dan nog zoveel levenslust hebben. Petje af hoor.
Dylan!!! Doh!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |