Omdat je geen kleuter op zoek naar grenzen bent (althans, dat moeten we aannemen); grow up, recht je rug, doe normaal en post gewoon mee. Punt. Period.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
mooi dan is het goedquote:
Dat zei Kim net in dit topic?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tja moet je niet in zo'n dorp gaan wonen maaruh heeft SHE echt een ban greys?
Posten in een topic waar nagenoeg iedereen je uitkotst kán ook gewoon niet leuk zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk alleen eerlijk gezegd echt dat je hier gewoon niet meer moet posten. Da's beter voor ons allemaal, ook voor jou.
Nope, heb Skype nog niet aan gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef mspoez het volgende:
ZO, fiets is verhozen.
Greysie heb je SHE al online?
Goeie zinquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
SHE een ban is TJ die met Mods ga ruziën
Wacht het nou maar gewoon even af tot we het hele verhaal weten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
SHE een ban is TJ die met Mods ga ruziën
Jeetje, bij jou ligt alles altijd aan de gemene buitenwereld, of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
Ohhh lekker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jeetje, bij jou ligt alles altijd aan de gemene buitenwereld, of niet?![]()
Ik ga maar s een biefstukje bakken
Ik ga zo eens in de crew-fora lezen brbquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht het nou maar gewoon even af tot we het hele verhaal weten.
Da's denk ik het beste
Neuh, magikniequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh lekker!
Doe je er kruidenboter op, of krijg je dan last van je maag? Of vind je het gewoon niet lekker?
Lekker! Eet smakelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neuh, magikniemaar ik vind het al verrukkelijk zonder, en ben aan het wennen aan een klein beetje peper. Eerst echt 3 moleculen peper en steeds een beetje meer. Dus nu is biefstuk nóg lekkerder omdat ik er dat kleine beetje peper op kan doen
![]()
En ik heb er een smoothie bij
Tot de spannendste heb je geen toegang helaasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ga zo eens in de crew-fora lezen brb
Ik heb er ook even op zitten puzzelen.....quote:
quote:SBS6 en NET5 gaan ons bombarderen met reclameblokken. SBS6 gaat tv-zenders in de VS na-apen, want ze gaan op donderdagavond de series House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor een commercialbreak van ongeveer drie minuten. Dit heeft een zegsman van de campingzender vandaag gemeld.
Mijne ook niet, terwijl hij ze goed kan bakken en ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief houdt er alleen niet van.. jammer.
Oh gezellie! Ben ik even blij dat ik het gros via internet kijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
SBS start met reclame-bombardement
[..]
Vreselijk; ik ga geen series kijken waar dat in gebeurt
(en om ontopic te blijven: ik ga uit pure frustratie waarschijnlijk zitten schranzen en knagen)
Nee hoor, dat doe je niet. Je gaat gewoon wachten tot die series op DVD uitkomen en dan ga je af en toe een dagje in bed liggen en een stuk of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Alleen onderbroken door wat sex en wat te eten!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vreselijk; ik ga geen series kijken waar dat ik gebeurt
(en om ontopic te blijven: ik ga uit pure frustratie waarschijnlijk zitten schranzen en knagen)
ATWTquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
LOL, Muis noemde net ATWT![]()
Baai de wee: MUIS! Nog 5!Boom, bebeh
Je kan niet pm'en met een permbanquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, heb Skype nog niet aan gehad.
Ik ben eerst even in afwachting van eten, ik heb nu toch echt wel veel trek.
Heb d'r wel een PM gestuurd vanmiddag maar nog niets op gehoord. Misschien moet ze gewoon ook even rust aan d'r koppie hebben en heeft ze helemaal geen trek in PM's en Skype gedoe enzo.
Mag dat wel? Ik meende dat er een maximum aantal minuten reclame per uur was in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KPD bedoel je? LOLquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot de spannendste heb je geen toegang helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, dat doe je niet. Je gaat gewoon wachten tot die series op DVD uitkomen en dan ga je af en toe een dagje in bed liggen en een stuk of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Alleen onderbroken door wat sex en wat te eten!!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan niet pm'en met een permban.
ik kon met mijn permban nog wel PM-enquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt erg jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
en waarom had je een permban of is dat een stomme vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kon met mijn permban nog wel PM-en![]()
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga ff wat mods PM-en zo want SHE is te lief voor een banquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?
Het is dat we dat van jou hoorden, hier was het nergens te lezen in elk geval. En aan een permban had al helemaal niemand gedacht denk ik...
Wat een ellende zeg. Snap ook totaal niet waar zij dat aan te danken heeft.
Allang goed hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Miss_S het volgende:
Na een warm bad (dus gedachten op een rijtje gezet)
Inderdaad als eerste excuses aan Muis, dat ging serieus way too far. Ik hoop dat wij sowieso opnieuw kunnen beginnen want ik heb het idee dat ik nooit de moeite heb gedaan om je te leren kennen (dus inderdaad mijn schuld). En aan de andere te merken moet je toch een tof wijf zijn
Dus je bent echt een tofwijf ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allang goed hoorik kan wel tegen een stootje, Het heeft lang genoeg geduurd dus laten we erover ophouden.
Ik ben een heel tof wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent echt een tofwijf ?
Is het dan heel erg als ik inderdaad nog een keer toe moet geven dat ik nooit echt aandacht aan jou heb gegeven, maar is wat Vik nu krijgt hetzelfde als jij hebt?
En wat is er met deze jonge man aan de hand?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Ja boeiend ik kan niet op Co wachten, ik moet de foto gewoon even posten!
[ afbeelding ]
Hij is sexy!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is er met deze jonge man aan de hand?
Ahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een heel tof wijf![]()
En het is bijna hetzelfde. Die van Vik gaat iets minder diep: bij haar wordt de elektrode die het geluid doorgeeft in haar slakkenhuis geplaatst. Bij mij is dat gedeelte ook overgeslagen omdat dat helemaal kapot is, en is de elektrode rechtstreeks in mijn hersenstam geplaatst.
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Dat is geen Mcarmy meer toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
slim slimquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Ehm even denken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
AhaHoelang heb je die van jou al?
Ik ben echt benieuwd hoe het nu met haar gaat want lijkt me wel eng als je opeens weer 'nieuwe' of andere dingen hoort zeg maar.
Prima hoor, is er meer voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.Dus ik ga nog wel adoreren, maar alleen bij bepaalde plaatjes.
Die valessdingen zijn heel goed te doen. Ik zit nu aan het ijs met advocaat.
Kunnen jullie dan ook als je het zat bent dat ding uitzetten / afdoen? Lijkt me wel fijn, vooral in het begin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
ik word altijd zo rozig van douchenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.
Tis goed dat je het er ff bij zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Hij is sexy!
En nu ben je er helemaal aan gewend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
Yep! En dat is tevens de grootste valkuil, in het begin dat ding afzetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan ook als je het zat bent dat ding uitzetten / afdoen? Lijkt me wel fijn, vooral in het begin.
Klopt, er bestaat een aparte PM ban, maar die wordt, voor zover ik weet, niet automatisch gezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kon met mijn permban nog wel PM-en![]()
Ik vind die van net toch lekkerderquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar McArmy is ook nog steeds in tha picture![]()
Ik ben gewoon een hitsig wief af en toe.
Ja ik was er na 2 weken al aan gewendquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En nu ben je er helemaal aan gewend?
Komt Vik eigenlijk wel naar de meet toe? Of gaat dat revalideren best snel (is wel te hopen natuurlijk)?
Kom maar weer terug!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis goed dat je het er ff bij zegt
* afdruipt...
Oh dat klinkt wel logisch. Je moet natuurlijk nieuwe zenuwverbindingen leggen. JIj hebt die het meest gestimuleerd dus blijven er meer leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Yep! En dat is tevens de grootste valkuil, in het begin dat ding afzetten.
Ik ben de eerste patient die mijn arts heeft gehad die het implantaat, sinds ik hem heb, iedere dag de hele dag (m.u.v. slapen en douchen) aan heeft gehad. En ik ben ook de patient die het meeste resultaat heeft geboekt.
Veel mensen met een hersenstamimplantaat doen er niets mee, omdat ze het geluid in het begin te 'vreemd' vinden.
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?
Het is dat we dat van jou hoorden, hier was het nergens te lezen in elk geval. En aan een permban had al helemaal niemand gedacht denk ik...
Wat een ellende zeg. Snap ook totaal niet waar zij dat aan te danken heeft.
Komt omdat ie zo breeduit lacht!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Die kerel heeft wel kei rimpels voor zo'n babyface
Eerste zin: Je bent typisch een man... dat moet je op gevoel doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Godver de godver mn pizza verkloot doordat die oven niet op 190 kan maar op 200 stond. En dus is het een kwartier te lang ...................Ik haat mezelf
Hij is ook al 30quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Die kerel heeft wel kei rimpels voor zo'n babyface
O daar zijn we het eens. Ik vind hem heel, heel fijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind die van net toch lekkerder
Maar niet zo lekker als deze:
[ afbeelding ]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebbenquote:
Klinkt als iets dat inderdaad veel energie kost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik was er na 2 weken al aan gewendin het begin hoorde ik alleen piepjes en suizen, maar opeens was het of iemand een knop had omgezet en klonk alles weer zoals ik het me 'herinnerde'. Vanaf dat punt is revalideren een stuk beter gegaan bij mij, maar ik ben toch zeker twee jaar heel intensief bezig geweest.
het is weer 'goed' en ze heeft 'sorry' gezegd en en en en enquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huis.
Hee, Miss_S is terug. Als een strontvlieg op de stroop, what a surprise.
Ja het alternatief was doof blijven en daar had ik dus echt geen zin inquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat inderdaad veel energie kost.
Maar knap dat je hem zovaak aan hebt gelaten
Had je altijd sex in de badkamer of gaat het om het douchen daarna?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebben
Ah! Als je d'r spreekt, kan je dr smoochies geven van moi?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huis.
Hee, Miss_S is terug. Als een strontvlieg op de stroop, what a surprise.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebben
En nog bescheiden bovendien!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben een slimme dame die niet voor niets WO doet en volgend jaar rond deze tijd de P binnen heeft, een tof bestuur heeft gevormd en allemaal interessante vakken volgt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerste zin: Je bent typisch een man... dat moet je op gevoel doen.
Tweede zin: typisch vrouw...
Nu ben ik in de warrig
Heel, heelquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
[..]
O daar zijn we het eens. Ik vind hem heel, heel fijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
Kom maar weer terug!!
[ afbeelding ]
Nee, om het douchen van te vorenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Had je altijd sex in de badkamer of gaat het om het douchen daarna?
Ik zag pas Brad Pitt weer in Fightclub en daar ziet hij er zelfs toch wel erg goed uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het alternatief was doof blijven en daar had ik dus echt geen zin in![]()
En Simon Baker is ook sexay!
Er zijn teveel sexy mannen, dan gaat mijn hoofd op hol! Potver.
Ja toen was Brad Pitt nog lekker! Ik vind hem nu meer een poor man's Robert Redford.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zag pas Brad Pitt weer in Fightclub en daar ziet hij er zelfs toch wel erg goed uit.
Maar Simon Baker is toch wel mijn favo, vanavond weer
Waarom twijfel je precies??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
You go Mo![]()
Ik denk er steeds serieuzer over om HBO vertaler Engels te gaan doen maar ik ben nog in de twijfel modus...
ik ga eerst wie is de mol kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie kunnen hem vanaf nu 5 minuten bewonderen en dan 3 minuten bijkomen dankzij SBS6
c) je wordt genegeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik poste laatst trouwens de vraag hoe het nu met jouw baan is! Maar of jij miste mijn post, of ik miste je antwoordKortom: como estas?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(maar dan een paar jaar later)
Net 4 seizoenen L-Word er doorheen gejaagd. Ow man, wat is die vrouw hot! Ondanks die achterlijke kleren en ondanks het onhebbelijke van de Bette die ze speelt. Ik heb van mijn beeb een zelfgemaakte Jennifer Beals verjaardagskalender gekregen (met haakje, voor boven het bed); ik kan er uren naar kijken.
Jij weet wel hoe je me terug moet krijgen
Ik had het over zijn sixpackquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Maar wat doe je!
the first rule of fight club is don't talk about fight club!
Omdat het een studie van 4 jaar is maar ik 'm in 2,5 jaar zou willen halen om van mijn studieschuld af te komen. Ik heb geen zin om ondanks een diploma toch studieschuld af te betalen alleen omdat ik mijn papiertje na 11 jaar ipv na 10 jaar haal.quote:
Hmm ja, ookal als je het heel erg graag wil en het is te lang geledenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, om het douchen van te vorenseks als je al 3-4 dagen niet gedoucht hebt en nog langer niet geschoren
Ja okee, maar ik ben een positieveling in hart en nierenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
c) je wordt genegeerd
d) anders, namelijk....
Wat ik me afvroeg he, was je daarvoor dan compleet doof? Of is het zo gegroeid/kunnen ze nog andere dingen buiten een cochleair implantaat? (of heet het bij jou weer anders?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een heel tof wijf![]()
En het is bijna hetzelfde. Die van Vik gaat iets minder diep: bij haar wordt de elektrode die het geluid doorgeeft in haar slakkenhuis geplaatst. Bij mij is dat gedeelte ook overgeslagen omdat dat helemaal kapot is, en is de elektrode rechtstreeks in mijn hersenstam geplaatst.
Echt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Simon Baker zat in Heart Break high. Toen was ik stupéfait over zoveel charme in één man. En ik val niet eens op blond!!
In Heart Break High kan ik hem dus niet meer herinnerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Simon Baker zat in Heart Break high. Toen was ik stupéfait over zoveel charme in één man. En ik val niet eens op blond!!
Ja Drazquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt?Ik keek altijd Heartbreak High
Ik was zwaar verslaafd zeggikje! Drazic
![]()
Achteraf gezien HEEL fout, maar ja, youth *nostalgie*
Het heet bij mij een auditory brainstem implant, en ik was ervoor aan mijn linkeroor doof. Ik heb echter een ziekte waardoor ik tumoren in mijn hoofd heb (hoezee!) en twee zaten er op mijn gehoorzenuwen, een links een rechts. De rechter is in 2004 meteen verwijderd, voordat ze me implanteerden. Door het verwijderen van die tumor werd ik namelijk helemaal doof. Het alternatief was echter afwachten tot ik doof werd door de tumor (want die krengen groeien) en daar had ik geen zin in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg he, was je daarvoor dan compleet doof? Of is het zo gegroeid/kunnen ze nog andere dingen buiten een cochleair implantaat? (of heet het bij jou weer anders?)
Drazic had ik ook wat mee!! Maar dat kwam door de broeierige blik icm met z'n foute karakter.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Achteraf gezien HEEL fout, maar ja, youth *nostalgie*
Ik was ook op hem. En ik was op die jongen met die dreads uit fort alpha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Ik kan het je in alle eerlijkheid niet zeggen. Als je je niet stoort aan lesbo-shizzle, dan vind je het misschien wel komisch / schattig / geinig / grappig / interessant (en wat je verder allemaal kunt vinden van een serie).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik heb die hele serie nooit gezien. Is het wat voor een dame die niet zo heel veel bivezels in d'r lijf heeft???
En jij wou maar al te graag the teacher's pet zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Drazic had ik ook wat mee!! Maar dat kwam door de broeierige blik icm met z'n foute karakter.......
Simon speelde een leraar.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja okee, maar ik ben een positieveling in hart en nieren
Fort Alphaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was ook op hem. En ik was op die jongen met die dreads uit fort alpha.
Dat betekent dus dat de ban in principe altijd blijft tot de admins er anders over denken. Een tijdelijke ban wordt vanzelf na een tijdje opgeheven, deze niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga nu vast de onnozele vraag van het jaar stellen:
Als Mo een permban had, en perm betekent (lees ik hier net) dat het voor altijd is, hoe kan Mo dan weer posten?
Oh ok, thx voor de uitlegquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het heet bij mij een auditory brainstem implant, en ik was ervoor aan mijn linkeroor doof. Ik heb echter een ziekte waardoor ik tumoren in mijn hoofd heb (hoezee!) en twee zaten er op mijn gehoorzenuwen, een links een rechts. De rechter is in 2004 meteen verwijderd, voordat ze me implanteerden. Door het verwijderen van die tumor werd ik namelijk helemaal doof. Het alternatief was echter afwachten tot ik doof werd door de tumor (want die krengen groeien) en daar had ik geen zin in.
Naast een CI of een ABI heb je ook nog een bone anchored hearing aid (BAHA), dat is de minst invasieve manier en ik weet niet precies wanneer je daarvoor in aanmerking komt.
Klinkt logisch eigenlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat het een studie van 4 jaar is maar ik 'm in 2,5 jaar zou willen halen om van mijn studieschuld af te komen. Ik heb geen zin om ondanks een diploma toch studieschuld af te betalen alleen omdat ik mijn papiertje na 11 jaar ipv na 10 jaar haal.
Ja hoor, maar vooral muziek die ik al kende toen ik nog 'gewoon' hoorde. Die herinner ik me namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh ok, thx voor de uitlegKan je eigenlijk nog genieten van muziek met zo'n implantaat?
(als ik te nieuwsgierig ben geef je maar een gil he)
Ik doe niet aan horen zeggen zonder verificatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Kim, oke, je hebt het van haar zelf dus! Thanks, ik wist niet helemaal zeker of je het ergens had horen zeggen of gelezen op Fok, of dat je het echt van haar zelf had, maar ja dus.
Dan snap ik er echt geen kont van waarom ze een ban heeft en een permban nog welMaar daar kunnen we het hier natuurlijk niet over hebben.
Als Mo een permban had, en perm betekent (lees ik hier net) dat het voor altijd is, hoe kan Mo dan weer posten?
Guusje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klinkt logisch eigenlijk welMaar jij bent zo goed dat 4 jaar in 2 jaar jou moet lukken!!
Trouwens op ned 3 is nu Guus MeeuwisLekker muziek om bij op te ruimen!
Een andere tijdzone MissG, een andere tijdzonequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Hoe oud was jij ook alweer?? 21??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de tijd dat je nog zei dat je 'op' iemand wasTegenwoordig krijgt dat alleen maar foute connotaties
![]()
Ik ben 'op' zoveel geweestEen van die dudes van 3T, Drazic, zo'n knaapje van Silverchair...
Oh man, ik word oud.
Ik ben nog op George Michael geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh de tijd dat je nog zei dat je 'op' iemand wasTegenwoordig krijgt dat alleen maar foute connotaties
![]()
Ik ben 'op' zoveel geweestEen van die dudes van 3T, Drazic, zo'n knaapje van Silverchair...
Oh man, ik word oud.
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh man, ik word oud.
Misschien onder je koele exterior toch een soort stress? Ik bedoel, je man was kort geleden opgenomen met creepy gedoe, je hypotheek werd hoger, je baan ging niet zoals jij zou willen... Dat gaat je niet in de koude kleren zitten, al ben je nog zo goed in gewoon almaar doorgaan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vroeg me trouwens of ik ergens mij zit ofzo. Het viel hem namelijk op dat ik zo ontzettend snoep op het moment. Kan niets verzinnen eigenlijk,maar het is toch wel iets om even bij stil te staan.
Toen hij Careless whisper zong??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog op George Michael geweest
Die goeie ouwe tijd
22! En dat doet het 'emquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?? 21??
Ik hoor dat wel vaker, maar ik denk dat het als 'meer' overkomt omdat ik het nu in 1 keer vertel. Terwijl ik het allemaal verspreid over een aantal jaar heb meegemaakt. Maar goed, ik ben heel goed in het onderschatten van mijn ziekte en ik ben gewoon gestoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
@Muis: ik krijg altijd helemaal "slappe handjes" weet niet of je die uitdrukking kent van die ziekenhuisverhalen van jouw. Wat heb jij al veel moeten verstouwen! En dan nog zoveel levenslust hebben. Petje af hoor.
Dylan!!! Doh!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.
Ja, dan zou je daar gewoon een fulltime baan aan hebben! Nu al bijna!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En wat moet je zonder levenslust?! Zonder levenslust kan ik Jensen Ackles en McArmy niet adoreren
Het kon me niet schelen wat hij zong / of hij zong. Ik heb een traantje gelaten bij de laatste tonen in Wembleyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
Toen hij Careless whisper zong??
Dat liedje moet ik duizend x hebben gezongen, zo'n liefdesverdriet om Richard had ik toen!!
Ja preciesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, dan zou je daar gewoon een fulltime baan aan hebben! Nu al bijna!
You kick-ass mousez0rs
Me too!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het grootste dilemma in mijn leven was ongeveer een half jaar lang of ik nou meer op Brendon was of meer op Dylan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook 'op' de jongens van Westlife.
En die van BSB!
Maak me gekquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las SBS en ik vond het al zo vreemd dat je op Gerard Joling viel...
Harhar! Baywatch! Dat keek ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Maar ik hou dus niet van blond, ook niet toen ik 8 was.
Het dilemma is beslecht omdat Baywatch opkwam en toen was ik op Howie.
Soms wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Maar ik heb mijn jeugd een beetje overgeslagen dus ik fantaseer nu over hoe ik J.A. tegen het lijf loop en dat ie dan helemaal hoteldebotel van me is en me het hof maakt en dat iedereen dan jaloers is en hij alleen MIJ wil en dat we nog lang en gelukkig levenen hete seks hebben natuurlijk.
Of doen jullie dat ook nog?
Haha ik zeg niks!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Carria het volgende:
[..]
Soms wel.
Niet tegen mijn man zeggen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik zeg niks!
Ik heb ook een vriend hoor
Jij viel zeker op de lelijkerd want 'die was zo lief!'quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:Wat hadden jullie een slechte smaak
Wij ook van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:Wat hadden jullie een slechte smaak
Post een zwoele pic; dan worden we misschien wel allemaal op jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
En ineens voel ik me hier minder thuis
En ik vind het heel knap van je dat je zo nuchter over je ziekte kan praten. Dus petje af hoor dat je zo goed kan uitleggen en levendig bent. Enne, eenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoor dat wel vaker, maar ik denk dat het als 'meer' overkomt omdat ik het nu in 1 keer vertel. Terwijl ik het allemaal verspreid over een aantal jaar heb meegemaakt. Maar goed, ik ben heel goed in het onderschatten van mijn ziekte en ik ben gewoon gestoord![]()
Overmarsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor TJD: ik was vast ook wel eens op een voetballer! Kijk, matching interests!
Ohhh DIE serie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeugdsentiment-alert! Zij waren zo lief samen![]()
[ afbeelding ]
De voetballers die door vele meiden aanbeden werden: Christiano Ronaldo, halve Italiaanse selectie en Overmars is allemaal leuk en aardig maar vind het irritante gasten. Wel goeie voetballers. Je hebt er ook aantal die kunnen niet voetballen en die zijn alleen mooi en die vind ik nog irritanter!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor TJD: ik was vast ook wel eens op een voetballer! Kijk, matching interests!
Ja en dat kan je vergeten schat! Foto's staan op mijn: http://85.17.175.234quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]Post een zwoele pic
quote:
quote:![]()
Gelukkig, dan kan ik straks met een gerust hart gaan slapen.![]()
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij viel zeker op de lelijkerd want 'die was zo lief!'
Cannavaroquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De voetballers die door vele meiden aanbeden werden: Christiano Ronaldo, halve Italiaanse selectie en Overmars is allemaal leuk en aardig maar vind het irritante gasten. Wel goeie voetballers. Je hebt er ook aantal die kunnen niet voetballen en die zijn alleen mooi en die vind ik nog irritanter!
[..]
Ja en dat kan je vergeten schat! Foto's staan op mijn: http://85.17.175.234
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja Muis, die!
En dit was de Baywatch dude in kwestie:
[ afbeelding ]
Veel fouter wordt ie niet! Toen ik hem googelde vond ik allemaal mug-shots
Enneh: señor TJD, no tengo el Hyves!![]()
Bedoel je niet Hobie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!
Nee nee, Hobie (idd Hobie, was ik ook vergeten XD) vond ik niet leuk, dus ik poste die dude die ik WEL leuk vond!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet mijn Howie!!! Mijn Howie was 11 ofzo!!
Een Plato-petje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmz ja Pandorah, dat was inderdaad eeuwig zonde.![]()
Ik zie trouwens een patroon: als ik serieus post krijg ik geen reactie, als ik idioot post welThere must be a pattern here...
![]()
Misschien dat mijn gekke posts de serieusheid van mijn serieuze ondermijnen! *zet Plato-petje op*
WLAARGH MAKE IT STOP!!quote:
Ohhhquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeugdsentiment-alert! Zij waren zo lief samen![]()
[ afbeelding ]
Ik las: Jensen, Ackles en mcArmy. Huu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[...]
En wat moet je zonder levenslust?! Zonder levenslust kan ik Jensen Ackles en McArmy niet adoreren
Dank Maria!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wiesda, Uniekje?
En veel plezier, fiets!
Hans Theeuwen vroeger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik altijd wel lekkah
Wie zei je? LOL Goeie voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minst slechte
Mijn vriendquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef cyclechick het volgende:
Gaan er nog meer de stad in vanavond?
Dat is Barry Watson, hij speelde in 7th Heaven, hier uitgezonden door de EOquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wiesda, Uniekje?
En veel plezier, fiets!
Oeh, jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Pandorah het volgende:
Ik was "vroeger" gek van Michael Hutchence, de zanger van INXS, maar ja, die leeft niet meer die moest zich zo nodig zichzelf laten stikken (althans, dat is het verhaal)
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Ik was trouwens hevig flieft op Jim Morrison, dus een iets verser lijk draaide ik mijn hand niet voor om.
Mr Mojo Risin you mean?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Ik was trouwens hevig flieft op Jim Morrison, dus een iets verser lijk draaide ik mijn hand niet voor om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg je ik heb paar cd's van hun!
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Dat wordt elke dag weer uitgezonden, dat huisje op de prairie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Toen ik heel klein was had je het kleine huis op de prairie en daar speelde deze in mee en dan droomde ik dat hij me ging redden van een kidnap.
[ afbeelding ]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chicoquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb 1,5 uur gedaan over Amsterdam-Almere. Eerst reed de trein voor mn neus weg (als mijn tram op tijd was geweest, had ik hem gehaald). En toen moest ik een kwartier wachten. En de volgende trein had 5 min vertraging. En toen was de aansluiting in Weesp al weg. En moest ik weer een kwartier wachten. In de kou enzo. En was ik half 9 pas thuis. Normaal heb ik mn avondeten om 5 uur, nu dus pas om half 9
.
Huh wat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chico
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat?Ik snap je zin niet eens.
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh wat?Ik snap je zin niet eens.
Feyenoord staat toch zelfs niet meer in het eerste rijtje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoen) dus hij houdt de kritiek voor zich.
Niet eens voetbal-gerelateerd hoor wat ik er mee bedoelde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Ajax 2e staat in de eredivisie en dat ie dat als kritiek wil gebruiken. Maar Feyenoord doet het ook keislecht dit seizoen (okee niet alleen dit seizoen) dus hij houdt de kritiek voor zich.
* Dizzy-Miss-Lizzy raises handquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk, al die jeugdcrushes..
Wie was dat ook alweer die zelf ook een kaartje naar Vik in het ziekenhuis wilde sturen? Want ik weet d'r afdeling en kamernummer wel.
Oh maar ik geef geen fuck om voetbal. Het zal me mn reet roesten hoe ajax en omniworld (oh ja, das de almeerse betaalde voetbal en die bakken dr ook niets van) het doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]
Hoop dat je het zo wel snapt
Ja wrijf het er ff lekker in. Voel me er al geweldig doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Feyenoord staat toch zelfs niet meer in het eerste rijtje?
Ik snapte je zin wel. Iets zegt me dat ik te veel teksten van je lees dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan wat lulligs zeggen over Amsterdam en dat Amsterdam 2 maar het enige dat ik zeg is klote Chico
Brand maar los hoor, nu maak je me nieuwsgierig. Het is niet dat ik verliefd op een van beide steden benquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[Fabeltjeskrantmodus] Ik zou eventueel iets kunnen zeggen over die beide steden. Maar dat is negatief dus dat zeg ik niet. In plaats daarvan blijft het bij een welgemeend: Dat is erg vervelend Chico[/fabeltjeskrantmodus]
Hoop dat je het zo wel snapt
Ok, dan pm ik je dat even.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy raises hand
Dat was ikke
Het gaat niet om voetbal!!!!!!!!!! Dat ik Ajax niet mag staat los van Amsterdam!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh maar ik geef geen fuck om voetbal. Het zal me mn reet roesten hoe ajax en omniworld (oh ja, das de almeerse betaalde voetbal en die bakken dr ook niets van) het doen. Als mn trein maar rijdt en ik binnen 10 jaar een eigen kamer kan vinden.
Tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan pm ik je dat even..
Bel je zus dat ze het ding komt brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Halp
Ik wil heel graag Supernatural zien maar de externe HD met de afleveringen erop staat bij mijn zus. En dat is 10 minuten lopen en het is koud en ik kan niet goed lopen in het donker dus nu heb ik afkickverschijnselen.
Whatammagonnadoooooo
Nee want ze is dinsdagavond uit zichzelf al gekomen om seizoen 1 langs te brengen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bel je zus dat ze het ding komt brengen.
Maggikook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan pm ik je dat even..
Ach het gaat toch vast wel goedkomen? Ik heb al 4 jaar geen voetbal meer gevolgd dus zou eigenlijk niet weten hoe slecht/goed het eigenlijk gaat...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wrijf het er ff lekker in. Voel me er al geweldig door
Tssssssssssquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik snapte je zin wel. Iets zegt me dat ik te veel teksten van je lees dus
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
leren de gekstenog even een week collegesheets doornemen en dan douchen en dan de laatste 3 doen
en had ik al gezegd dat ik in de Wilde Whiskey-dagen van GallenGall een heerlijke fles Glenlivet 12 jaar oude Single Malt heb gekocht?![]()
![]()
en dat ik mezelf als ik klaar ben op een klein glaasje ga trakteren?
Nee maar klinkt puikquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
leren de gekstenog even een week collegesheets doornemen en dan douchen en dan de laatste 3 doen
en had ik al gezegd dat ik in de Wilde Whiskey-dagen van GallenGall een heerlijke fles Glenlivet 12 jaar oude Single Malt heb gekocht?![]()
![]()
en dat ik mezelf als ik klaar ben op een klein glaasje ga trakteren?
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Brand maar los hoor, nu maak je me nieuwsgierig. Het is niet dat ik verliefd op een van beide steden ben. Almere is om te slapen, daar woont mn huis, Amsterdam is om te studeren.
Wat hab jaaj teejgeh me moeder!?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.
Ik wou nog vragen of ik whiskey van je mocht maar als het zo moetquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, enFeyenoord
![]()
die rel om die kakkerlak![]()
Wat precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weer
de sheets van een weekquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn die tentamenweken nu nog niet klaar, volgende week beginnen de normale colleges al weer
Als je niet wil zeggen, laat maar zitten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af! En ben dr paar x geweest (538-feestjes op Museumplein) maar zie er niks mooi in die hele stadquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat hab jaaj teejgeh me moeder!?
whehequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wou nog vragen of ik whiskey van je mocht maar als het zo moet
Is toch ook de normale gang van zaken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.
Ik vind dat er minimaal een week tussen moet zitten eig'kquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Tilburg zijn de colleges deze week begonnen en waren er afgelopen donderdag en vrijdag nog tentamens.
Das ook niet leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
En in Utreg vinden ze dat je de vrije week tussen de blokken toch ook maar mooi voor het schrijven van essays kunt gebruikenEn dan de een op donderdag inleveren en de ander op vrijdag, uiteraard.
FAAAAL.
Vinden wij ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind dat er minimaal een week tussen moet zitten eig'k
Ik kom op 4 april naast je zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Lastig uit te leggen maar als iemand met zo'n Amsterdamse tongval tegen me begint te praten haak ik af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |