Dus je bent echt een tofwijf ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allang goed hoorik kan wel tegen een stootje, Het heeft lang genoeg geduurd dus laten we erover ophouden.
Ik ben een heel tof wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent echt een tofwijf ?
Is het dan heel erg als ik inderdaad nog een keer toe moet geven dat ik nooit echt aandacht aan jou heb gegeven, maar is wat Vik nu krijgt hetzelfde als jij hebt?
En wat is er met deze jonge man aan de hand?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Ja boeiend ik kan niet op Co wachten, ik moet de foto gewoon even posten!
[ afbeelding ]
Hij is sexy!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is er met deze jonge man aan de hand?
Ahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een heel tof wijf![]()
En het is bijna hetzelfde. Die van Vik gaat iets minder diep: bij haar wordt de elektrode die het geluid doorgeeft in haar slakkenhuis geplaatst. Bij mij is dat gedeelte ook overgeslagen omdat dat helemaal kapot is, en is de elektrode rechtstreeks in mijn hersenstam geplaatst.
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Dat is geen Mcarmy meer toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
slim slimquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Ehm even denken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
AhaHoelang heb je die van jou al?
Ik ben echt benieuwd hoe het nu met haar gaat want lijkt me wel eng als je opeens weer 'nieuwe' of andere dingen hoort zeg maar.
Prima hoor, is er meer voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.Dus ik ga nog wel adoreren, maar alleen bij bepaalde plaatjes.
Die valessdingen zijn heel goed te doen. Ik zit nu aan het ijs met advocaat.
Kunnen jullie dan ook als je het zat bent dat ding uitzetten / afdoen? Lijkt me wel fijn, vooral in het begin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
ik word altijd zo rozig van douchenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.
Tis goed dat je het er ff bij zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Hij is sexy!
En nu ben je er helemaal aan gewend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |