Omdat je geen kleuter op zoek naar grenzen bent (althans, dat moeten we aannemen); grow up, recht je rug, doe normaal en post gewoon mee. Punt. Period.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
mooi dan is het goedquote:
Dat zei Kim net in dit topic?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tja moet je niet in zo'n dorp gaan wonen maaruh heeft SHE echt een ban greys?
Posten in een topic waar nagenoeg iedereen je uitkotst kán ook gewoon niet leuk zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk alleen eerlijk gezegd echt dat je hier gewoon niet meer moet posten. Da's beter voor ons allemaal, ook voor jou.
Nope, heb Skype nog niet aan gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef mspoez het volgende:
ZO, fiets is verhozen.
Greysie heb je SHE al online?
Goeie zinquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
SHE een ban is TJ die met Mods ga ruziën
Wacht het nou maar gewoon even af tot we het hele verhaal weten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
SHE een ban is TJ die met Mods ga ruziën
Jeetje, bij jou ligt alles altijd aan de gemene buitenwereld, of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Miss_S het volgende:
Waarom zei je niet gewoon rot opnu maak je me aan het twijfelen
Ohhh lekker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jeetje, bij jou ligt alles altijd aan de gemene buitenwereld, of niet?![]()
Ik ga maar s een biefstukje bakken
Ik ga zo eens in de crew-fora lezen brbquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht het nou maar gewoon even af tot we het hele verhaal weten.
Da's denk ik het beste
Neuh, magikniequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh lekker!
Doe je er kruidenboter op, of krijg je dan last van je maag? Of vind je het gewoon niet lekker?
Lekker! Eet smakelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neuh, magikniemaar ik vind het al verrukkelijk zonder, en ben aan het wennen aan een klein beetje peper. Eerst echt 3 moleculen peper en steeds een beetje meer. Dus nu is biefstuk nóg lekkerder omdat ik er dat kleine beetje peper op kan doen
![]()
En ik heb er een smoothie bij
Tot de spannendste heb je geen toegang helaasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ga zo eens in de crew-fora lezen brb
Ik heb er ook even op zitten puzzelen.....quote:
quote:SBS6 en NET5 gaan ons bombarderen met reclameblokken. SBS6 gaat tv-zenders in de VS na-apen, want ze gaan op donderdagavond de series House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor een commercialbreak van ongeveer drie minuten. Dit heeft een zegsman van de campingzender vandaag gemeld.
Mijne ook niet, terwijl hij ze goed kan bakken en ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief houdt er alleen niet van.. jammer.
Oh gezellie! Ben ik even blij dat ik het gros via internet kijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
SBS start met reclame-bombardement
[..]
Vreselijk; ik ga geen series kijken waar dat in gebeurt
(en om ontopic te blijven: ik ga uit pure frustratie waarschijnlijk zitten schranzen en knagen)
Nee hoor, dat doe je niet. Je gaat gewoon wachten tot die series op DVD uitkomen en dan ga je af en toe een dagje in bed liggen en een stuk of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Alleen onderbroken door wat sex en wat te eten!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vreselijk; ik ga geen series kijken waar dat ik gebeurt
(en om ontopic te blijven: ik ga uit pure frustratie waarschijnlijk zitten schranzen en knagen)
ATWTquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
LOL, Muis noemde net ATWT![]()
Baai de wee: MUIS! Nog 5!Boom, bebeh
Je kan niet pm'en met een permbanquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, heb Skype nog niet aan gehad.
Ik ben eerst even in afwachting van eten, ik heb nu toch echt wel veel trek.
Heb d'r wel een PM gestuurd vanmiddag maar nog niets op gehoord. Misschien moet ze gewoon ook even rust aan d'r koppie hebben en heeft ze helemaal geen trek in PM's en Skype gedoe enzo.
Mag dat wel? Ik meende dat er een maximum aantal minuten reclame per uur was in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KPD bedoel je? LOLquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot de spannendste heb je geen toegang helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, dat doe je niet. Je gaat gewoon wachten tot die series op DVD uitkomen en dan ga je af en toe een dagje in bed liggen en een stuk of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Alleen onderbroken door wat sex en wat te eten!!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan niet pm'en met een permban.
ik kon met mijn permban nog wel PM-enquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt erg jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
en waarom had je een permban of is dat een stomme vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kon met mijn permban nog wel PM-en![]()
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga ff wat mods PM-en zo want SHE is te lief voor een banquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?
Het is dat we dat van jou hoorden, hier was het nergens te lezen in elk geval. En aan een permban had al helemaal niemand gedacht denk ik...
Wat een ellende zeg. Snap ook totaal niet waar zij dat aan te danken heeft.
Allang goed hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Miss_S het volgende:
Na een warm bad (dus gedachten op een rijtje gezet)
Inderdaad als eerste excuses aan Muis, dat ging serieus way too far. Ik hoop dat wij sowieso opnieuw kunnen beginnen want ik heb het idee dat ik nooit de moeite heb gedaan om je te leren kennen (dus inderdaad mijn schuld). En aan de andere te merken moet je toch een tof wijf zijn
Dus je bent echt een tofwijf ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allang goed hoorik kan wel tegen een stootje, Het heeft lang genoeg geduurd dus laten we erover ophouden.
Ik ben een heel tof wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent echt een tofwijf ?
Is het dan heel erg als ik inderdaad nog een keer toe moet geven dat ik nooit echt aandacht aan jou heb gegeven, maar is wat Vik nu krijgt hetzelfde als jij hebt?
En wat is er met deze jonge man aan de hand?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Ja boeiend ik kan niet op Co wachten, ik moet de foto gewoon even posten!
[ afbeelding ]
Hij is sexy!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is er met deze jonge man aan de hand?
Ahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een heel tof wijf![]()
En het is bijna hetzelfde. Die van Vik gaat iets minder diep: bij haar wordt de elektrode die het geluid doorgeeft in haar slakkenhuis geplaatst. Bij mij is dat gedeelte ook overgeslagen omdat dat helemaal kapot is, en is de elektrode rechtstreeks in mijn hersenstam geplaatst.
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Dat is geen Mcarmy meer toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
slim slimquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou halverwege douchen, want je moet toch pauzeren en dan is die tijd nuttig besteed.
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, leren.
Ik moet dus ook nog douchen, maar zit te twijfelen: eerst douchen en daarna leren of eerst leren en daarna douchen?![]()
Wat zouden jullie doen? Ik heb aan de ene kant zoiets van: dan ben ik straks nog duffer dan ik al ben nu, maar pas om 12 uur douchen zie ik ook niet zo zitten en morgenochtend heb ik daar geen tijd voor![]()
Ehm even denken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
AhaHoelang heb je die van jou al?
Ik ben echt benieuwd hoe het nu met haar gaat want lijkt me wel eng als je opeens weer 'nieuwe' of andere dingen hoort zeg maar.
Prima hoor, is er meer voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Muissie, ik moet wat bekennen: de foto die ik gister postte, met torso vond ik muy sympatico, maar hij heeft voor mij toch echt een te babyface.Dus ik ga nog wel adoreren, maar alleen bij bepaalde plaatjes.
Die valessdingen zijn heel goed te doen. Ik zit nu aan het ijs met advocaat.
Kunnen jullie dan ook als je het zat bent dat ding uitzetten / afdoen? Lijkt me wel fijn, vooral in het begin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
ik word altijd zo rozig van douchenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik douche altijd eerst, dan voel ik me juist lekker fris en kan ik dus ook met een frisse moed aan de slag. Maar ik denk dat dat heel persoonlijk is.
Tis goed dat je het er ff bij zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Muis006 het volgende:
Hij is sexy!
En nu ben je er helemaal aan gewend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm even denken!
Ik ben in... najaar 2004 geimplanteerd, dus iets meer dan 4 jaar nu
En het is inderdaad wennen, hoewel ik weinig kan zeggen over de revalidatie van Vik: met haar implantaat kun je veel meer en veel beter horen dan met het mijne
Yep! En dat is tevens de grootste valkuil, in het begin dat ding afzetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan ook als je het zat bent dat ding uitzetten / afdoen? Lijkt me wel fijn, vooral in het begin.
Klopt, er bestaat een aparte PM ban, maar die wordt, voor zover ik weet, niet automatisch gezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kon met mijn permban nog wel PM-en![]()
Ik vind die van net toch lekkerderquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar McArmy is ook nog steeds in tha picture![]()
Ik ben gewoon een hitsig wief af en toe.
Ja ik was er na 2 weken al aan gewendquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En nu ben je er helemaal aan gewend?
Komt Vik eigenlijk wel naar de meet toe? Of gaat dat revalideren best snel (is wel te hopen natuurlijk)?
Kom maar weer terug!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis goed dat je het er ff bij zegt
* afdruipt...
Oh dat klinkt wel logisch. Je moet natuurlijk nieuwe zenuwverbindingen leggen. JIj hebt die het meest gestimuleerd dus blijven er meer leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Yep! En dat is tevens de grootste valkuil, in het begin dat ding afzetten.
Ik ben de eerste patient die mijn arts heeft gehad die het implantaat, sinds ik hem heb, iedere dag de hele dag (m.u.v. slapen en douchen) aan heeft gehad. En ik ben ook de patient die het meeste resultaat heeft geboekt.
Veel mensen met een hersenstamimplantaat doen er niets mee, omdat ze het geluid in het begin te 'vreemd' vinden.
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten officieel nog niet eens dat ze uberhaupt een ban hééft he?
Het is dat we dat van jou hoorden, hier was het nergens te lezen in elk geval. En aan een permban had al helemaal niemand gedacht denk ik...
Wat een ellende zeg. Snap ook totaal niet waar zij dat aan te danken heeft.
Komt omdat ie zo breeduit lacht!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Die kerel heeft wel kei rimpels voor zo'n babyface
Eerste zin: Je bent typisch een man... dat moet je op gevoel doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Godver de godver mn pizza verkloot doordat die oven niet op 190 kan maar op 200 stond. En dus is het een kwartier te lang ...................Ik haat mezelf
Hij is ook al 30quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Die kerel heeft wel kei rimpels voor zo'n babyface
O daar zijn we het eens. Ik vind hem heel, heel fijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind die van net toch lekkerder
Maar niet zo lekker als deze:
[ afbeelding ]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebbenquote:
Klinkt als iets dat inderdaad veel energie kost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik was er na 2 weken al aan gewendin het begin hoorde ik alleen piepjes en suizen, maar opeens was het of iemand een knop had omgezet en klonk alles weer zoals ik het me 'herinnerde'. Vanaf dat punt is revalideren een stuk beter gegaan bij mij, maar ik ben toch zeker twee jaar heel intensief bezig geweest.
het is weer 'goed' en ze heeft 'sorry' gezegd en en en en enquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huis.
Hee, Miss_S is terug. Als een strontvlieg op de stroop, what a surprise.
Ja het alternatief was doof blijven en daar had ik dus echt geen zin inquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat inderdaad veel energie kost.
Maar knap dat je hem zovaak aan hebt gelaten
Had je altijd sex in de badkamer of gaat het om het douchen daarna?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebben
Ah! Als je d'r spreekt, kan je dr smoochies geven van moi?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weten we wel, want dat heeft ze me gemaild. Had ik dat niet gezegd? Sorry, het is hier een beetje een chaos in huis.
Hee, Miss_S is terug. Als een strontvlieg op de stroop, what a surprise.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh man ik ook. Ik heb echt nog nooit zo weinig seks gehad als sinds we geen badkamer meer hebben
En nog bescheiden bovendien!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben een slimme dame die niet voor niets WO doet en volgend jaar rond deze tijd de P binnen heeft, een tof bestuur heeft gevormd en allemaal interessante vakken volgt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerste zin: Je bent typisch een man... dat moet je op gevoel doen.
Tweede zin: typisch vrouw...
Nu ben ik in de warrig
Heel, heelquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
[..]
O daar zijn we het eens. Ik vind hem heel, heel fijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
Kom maar weer terug!!
[ afbeelding ]
Nee, om het douchen van te vorenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Had je altijd sex in de badkamer of gaat het om het douchen daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |