abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65555130
kay!

Die heeft mijn voorkeur en René heeft Boy A als voorkeur maar dan ga ik maar lekker mijn zin doordrijven
Ja doei.
pi_65555148
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Diegene die SHE geband heeft moet zich schamen. En als ik om deze woorden dan ook maar geband wordt prima be my guest.
pi_65555170
oh en

zo maar weer eens op de motor *brrrr*

toch maar eens handvatverwarming hosselen binnenkort
Ja doei.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:24:28 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65555553
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:

Klik op het plaatje voor het filmpje
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65555715
Vik smste vanochtend! Ze voelt zich stukken beter dan gisteren en is niet meer misselijk. Vandaag moet ze op bed blijven maar morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis. En ze kwam er nu pas achter dat we ook een ballon hadden gegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65555765
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:

[ link | afbeelding ]
Aww, wat is het een schatje! .
pi_65555774
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

God, hou eens op zeg, je hebt geen flauw idee wàt je daar zegt en plaats je dat nu hier zodat SHE kan zien dat je nog helemaal achter haar staat ?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65555779
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik smste vanochtend! Ze voelt zich stukken beter dan gisteren en is niet meer misselijk. Vandaag moet ze op bed blijven maar morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis. En ze kwam er nu pas achter dat we ook een ballon hadden gegeven. .
Vik = Held
pi_65555794
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat klinkt super! Hopelijk zet dat zich beter voelen alleen maar voort

En MoBlo, succes met je tentamen en veel plezier vanavond (ik zou voor Milk gaan )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:46:03 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_65555871
milk lijkt me niet echt een toffe bioscoopfilm, veel te veel verhaal en weinig actie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65555886
ik zit nu in de tentamenzaal en de moed zakt me in de schoenen
Ja doei.
pi_65555893
Kom op Mo, je kunt het!
pi_65555908
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:46 schreef Adelante het volgende:
milk lijkt me niet echt een toffe bioscoopfilm, veel te veel verhaal en weinig actie
laat ik daar dan weer net niet warm van worden

ik versta de tentaminator niet
Ja doei.
pi_65555965
Lieverd, adem in, adem uit. Gewoon rustig je tentamen maken. Lukt het echt niet: het kan altijd over. Heel veel succes en je kan het!!
pi_65556109
Suces Moblo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65556163
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

God, hou eens op zeg, je hebt geen flauw idee wàt je daar zegt en plaats je dat nu hier zodat SHE kan zien dat je nog helemaal achter haar staat ?
Als ik het niet met dr eens ben zeg ik het ook hoor. Maar ik begreep dat ze is geband om haar mening en dat is kinderachtig.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:04:18 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65556176
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij was muis net zo vals tegen haar, of ben ik nou gek? Ik 'ken' Miss S nu al jaren, dus het is heus niet nieuw voor me dat ze bepaalde reacties oproept bij mensen. Maar het lijkt een soort 'één keer een dief is altijd een dief' iets te zijn geworden en Miss S krijgt zelden tot nooit het voordeel van de twijfel. Lees eens terug voor de gein hoe onbeheerst en fel er op haar wordt gereageerd, echt niet normaal meer. Je kan het ook gewoon zo laten wat ze zegt, je hóeft er niet op te reageren. En als je dan per sé iets tegen Miss S wilt zeggen dan kan dat toch ook beschaafd of eventueel (beschaafd) via PM?
Nee hoor je hebt gelijk, mijn opmerking was ook vals.

Maar get real: Vik ligt in het ziekenhuis met een gat in haar kop en ja, toevallig komt dat heel dicht bij mijn bed. Dan is het toch niet verwonderlijk dat het tegen mijn zere been is als daar een opmerking over wordt gemaakt?

Edit: en verder ben ik absoluut geen voorstander van een rel. Ik ben ook vaak genoeg op volwassen manier de discussie aangegaan en ik heb een discussie ook vaak genoeg omzeild. Maar dat iemand de volwassene moet zijn betekent toch niet dat ik het altijd moet zijn? Bovendien moet je weten waar je grenzen liggen. En voor mij ging die opmerking over Vik veel, véél te ver.

[ Bericht 14% gewijzigd door Muis006 op 30-01-2009 09:10:51 ]
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65556234
Succes moblo! Je kan het vast halen

* MevrouwPuff is weer !
20 hele seconden had de tandarts (een slecht bebaarde vlaming dit keer ) ervoor nodig om te bepalen dat ik weer geen gaatjes had. Maar ik durfde niet te vertellen dat ik soms een zeurend gevoel heb
pi_65556261
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:

Als ik het niet met dr eens ben zeg ik het ook hoor. Maar ik begreep dat ze is geband om haar mening en dat is kinderachtig.
Dan heb je dat verkeerd berepen want dat heb je nergens gelezen uit 'officiele' bron (een crewlid), als jij met de waan van de dag wilt meegaan: whatever.

En Muis, ik zeg niet dat je dan je andere zere been maar moet toekeren, maar je kan ook wat terughoudender zijn in je reactie. Jullie roepen dat Miss S de sfeer verziekt, ik vind dat dit soort tegenreacties de sfeer nog meer onderuit halen.
pi_65556281
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting. Ik ben absoluut voor vrijheid van meningsuiting, maar op het moment dat jij je mening vooral wilt uiten om anderen te kwetsen, dan moet je maar lekker je mond houden.
pi_65556283
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

* MevrouwPuff is weer !
20 hele seconden had de tandarts (een slecht bebaarde vlaming dit keer ) ervoor nodig om te bepalen dat ik weer geen gaatjes had. Maar ik durfde niet te vertellen dat ik soms een zeurend gevoel heb
Is dat nou wel verstandig?
pi_65556296
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nu in de tentamenzaal en de moed zakt me in de schoenen
Een wijze Rotterdammer zei ooit: Alles komt goed. En het kwam goed voor de mensen die die toesprak
pi_65556307
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan heb je dat verkeerd berepen want dat heb je nergens gelezen uit 'officiele' bron (een crewlid), als jij met de waan van de dag wilt meegaan: whatever.

En Muis, ik zeg niet dat je dan je andere zere been maar moet toekeren, maar je kan ook wat terughoudender zijn in je reactie. Jullie roepen dat Miss S de sfeer verziekt, ik vind dat dit soort tegenreacties de sfeer nog meer onderuit halen.
Weet jij met wie ik PM ofzo?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:11:13 #174
148689 Muis006
pi_65556311
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ge-edit
pi_65556331
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet jij met wie ik PM ofzo?
Nee, en als een crewlid je iets dergelijks heeft verteld dan is die ook verkeerd ingelicht
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:12:40 #176
148689 Muis006
pi_65556336
Oh en trouwens, ik heb nog nóóit gepost dat Miss S het probleem van het Slanktopic is.

Nooit.
pi_65556343
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat nou wel verstandig?
Ja niet dus . Maar het zou ook best tussen m'n oren kunnen zitten, zoals je jeuk krijgt bij een film over mieren. Heb namelijk een keer tandarts overgeslagen per ongeluk, dus ik ging meteen denken dat ik gaatjes zou hebben.
Als het blijft kan ga ik alsnog gaan.
pi_65556359
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:11 schreef Muis006 het volgende:

Ik heb ge-edit
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:20:54 #179
148689 Muis006
pi_65556504
En nu ga ik richting Amsterdam!

Voor de verandering
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:22:23 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65556542
goeiemorgen!

M'n twee Hollandse vriendinnetjes liggen nog te slapen na flink wat alcholconsumptie, maar ik ga zo fris en fruitig aan de studie. Eerst even ontbijt en een kop koffie!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65556598
Mededeling mbt SHE Serious Request Fotoshoot
quote:
Het geld is gewoon al bij het rode kruis. FOK! hield de aktie trouwens niet. Zoals duidelijk in de topics te lezen valt is de aktie van SHE en faciliteerden we slechts een bankrekening. Als de shoot inderdaad niet doorgaat (en alleen dan) kun je bij mij een verzoek neerleggen tot terugbetaling.

SHE heeft echter al aangegeven dat de shoot gewoon doorgaat, hoewel waarschijnlijk verder buiten FOK! om en dus is er geen enkele reden tot bezorgdheid. Ook zijn verdere topics hierover niet nodig en kunnen de scheldpartijen al helemaal achterwege blijven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:32:19 #182
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65556759
quote:
Keurig opgelost (sofar)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65556880
Goedemorgen allemaal
Even terug lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65556934
Wat zou trouwens het beste tussendoortje zijn dat je makkelijk kan meenemen in toch al overvolle zakken, genoeg energie bevat om ong. 2 uur mee te gaan en niet veel suiker of vet bevat (marsen enzo dus niet). En die sultana koekjes komen mn neus ook uit en die bevatten eigenlijk ook wel 240 ofzo...
pi_65556999
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat zou trouwens het beste tussendoortje zijn dat je makkelijk kan meenemen in toch al overvolle zakken, genoeg energie bevat om ong. 2 uur mee te gaan en niet veel suiker of vet bevat (marsen enzo dus niet). En die sultana koekjes komen mn neus ook uit en die bevatten eigenlijk ook wel 240 ofzo...
Zo'n voorverpakt stuk ontbijtkoek met minder suiker? 94 cal.

OMFG ik weet gewoon alle cal. uit m'n hoofd. Ik moet me toch eens een life getten )
pi_65557013
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een beetje terug gelezen en ik wilde nog even zeggen dat Miss S gewoon haar mening mag geven (of je het er nou mee eens bent of niet), alleen springen een paar van de meiden hier er als wilde hyena's boven op. Zo komt het op mij over. Get real zeg. Je kan ook 'normaal' zeggen dat je het niet leuk vindt wat ze zegt, maar direct dat gescheld en dergelijke, bah! Dat verpest de sfeer ook behoorlijk. En dan moet Miss S haar excuses aanbieden, maar de mensen die echt verrotte dingen over haar hebben gezegd zijn lief, leuk en normaal en hoeven dat niet. Ik vind het krom.

Sorry dat ik er nog even op terugkom
Doet me goed om dit nog even te lezen
En die felle reacties zal ik van sommige nog wel blijven houden en negeren. Maar dat wat ik van Muis zei ging ook gewoon te ver en Muis ook maar dat is iets dat gebeurt is en volgens mij zijn we verder gegaan.
pi_65557039
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:

[ link | afbeelding ]
slimme zoon (en mooie naam)
pi_65557043
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo'n voorverpakt stuk ontbijtkoek met minder suiker? 94 cal.

OMFG ik weet gewoon alle cal. uit m'n hoofd. Ik moet me toch eens een life getten )

Misschien is dat wel een goede Al vrees ik wel dat die dingen pletbaar zijn, das minder handig
Het gaat vooral om het niet-omvallen. En ik drink ook veel te weinig als ik bezig ben, en als ik dan wat drink is het meestal koffie --> ook niet goed
coschappen zijn ongezond
pi_65557171
Goedemorgen.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje
Dus...
quote:
Eetlijstje voor vandaag van gister:
O: brinta
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, rucola, balsamico-azijn en verse peper
T: opkikker
D: weet nog niet (waarschijnlijk een wrap met kidneybonen)
T: handje amandelen niets
Goh, denk je dan; niets mis mee.
Resultaat vanochtend: >2kilo zwaarder.
Geen tijd van de maand, dus dat is het niet.
Volgens mij hou ik ook geen extra vocht vast of zo, niet zout gegeten.
Ik snap er werkelijk niets van.

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, rucola, balsamico-azijn en verse peper
T: opkikker
D: weet nog niet
T: handje amandelen

MoBlo: Succes!

Fijn dat Vik zich beter voelt.
pi_65557478
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rolletje druivensuiker? Bevat wel veel suiker, maar zit verder niet veel in en helpt mij bij het niet omvallen/flauwvallen. En natuurlijk niet het hele rolletje opeten . Anders: iets van een klein flesje zuivel?
  Vis een optie? vrijdag 30 januari 2009 @ 10:02:31 #191
70532 loveli
N
pi_65557495
Ook ik heb nog 2 cent over de rel. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen (post-)gedrag. Het maakt mij niet uit wie er 'begon', het zou prettig zijn als iedereen lette op het niveau van z'n eigen post. Als je een post van iemand beneden peil vindt, is het niet nodig om daarop ook beneden peil te reageren. Anderen afzeiken is geen kunst. Dat kan iedere kleuter. Zorgen dat iets niet buiten proporties opgeblazen wordt is de kunst.

Tussen Miss_S en anderen in dit topic is een verleden. Er is oud zeer waardoor blijkbaar niet (altijd) normaal gereageerd kan worden. Een oude splinter die gaat ontsteken doet pijn. Als die dan zachtjes wordt aangeraakt, doet dat veel meer pijn dan de bedoeling was. De persoon met splinter is dan geneigd om net zoveel pijn terug te doen, terwijl de aanleiding redelijk onschuldig kan zijn geweest. (Om in de beeldspraak van de splinter te blijven: He, je hebt daar een rood plekje *drukt op ontstoken plek*.)

Verzoek aan iedereen: probeer je eigen splinter eruit te halen en wijs anderen niet te vaak op hun splinter. Een keer aanwijzen is genoeg, als blijkt dat het een gevoelig plekje is hoef je niet te blijven porren. En omgekeerd, als iemand blijft doorgaan op een onprettig onderwerp, maak op een nette manier duidelijk dat het genoeg is geweest en ga over tot de orde van de dag. Nogmaals, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen gedrag. Dus ook als je reageert op een kut-opmerking mag je je eigen post netjes houden.

Verder vind ik het sneu dat ook een lurker het nodig vond om zich erin te mengen. Of je post normaal mee, of je houdt je buiten zaken die geen betrekking op jou hebben. Als we willen dat het escaleert kunnen we dat prima zelf regelen.

Aan het formaat van mijn post te zien is het misschien eerder een stuiver.
crap in = crap out
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:04:13 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65557545
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik krijg er ook een beetje een " " gevoel van, vooral dat zichzelf quoten dan ook nog .

SHE is leuke meid maar echt niet roomser dan de paus ofzo .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65557554
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef loveli het volgende:
Ook ik heb nog 2 cent over de rel. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen (post-)gedrag. Het maakt mij niet uit wie er 'begon', het zou prettig zijn als iedereen lette op het niveau van z'n eigen post. Als je een post van iemand beneden peil vindt, is het niet nodig om daarop ook beneden peil te reageren. Anderen afzeiken is geen kunst. Dat kan iedere kleuter. Zorgen dat iets niet buiten proporties opgeblazen wordt is de kunst.

Tussen Miss_S en anderen in dit topic is een verleden. Er is oud zeer waardoor blijkbaar niet (altijd) normaal gereageerd kan worden. Een oude splinter die gaat ontsteken doet pijn. Als die dan zachtjes wordt aangeraakt, doet dat veel meer pijn dan de bedoeling was. De persoon met splinter is dan geneigd om net zoveel pijn terug te doen, terwijl de aanleiding redelijk onschuldig kan zijn geweest. (Om in de beeldspraak van de splinter te blijven: He, je hebt daar een rood plekje *drukt op ontstoken plek*.)

Verzoek aan iedereen: probeer je eigen splinter eruit te halen en wijs anderen niet te vaak op hun splinter. Een keer aanwijzen is genoeg, als blijkt dat het een gevoelig plekje is hoef je niet te blijven porren. En omgekeerd, als iemand blijft doorgaan op een onprettig onderwerp, maak op een nette manier duidelijk dat het genoeg is geweest en ga over tot de orde van de dag. Nogmaals, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen gedrag. Dus ook als je reageert op een kut-opmerking mag je je eigen post netjes houden.

Verder vind ik het sneu dat ook een lurker het nodig vond om zich erin te mengen. Of je post normaal mee, of je houdt je buiten zaken die geen betrekking op jou hebben. Als we willen dat het escaleert kunnen we dat prima zelf regelen.

Aan het formaat van mijn post te zien is het misschien eerder een stuiver.
Bedankt voor je stuiver (en splinter, je kan dingen goed uitleggen en duidelijk maken)
pi_65557581
Pff, alweer een rel? When are you people gonna learn?
Negatieve aandacht is ook aandacht.

Anyway, mijn lijstje van vandaag:
O: geroosterd brood, 1 met brie en 1 met pindakaas
L: 2 bruine boterhammen met boterhamworst en mosterd
T: 1 of 2 sneetjes bruin brood met stroop
S: fitnessen
D: chili zonder vlees met veel groente
T: misschien nog een biertje of wijntje

Morgen maar eens wat gezonder beleg aanschaffen want dit is allemaal een beetje zonde van de calorieën.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:09:39 #195
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65557707
Hallo!

Even weer een megasnelpost. Hoewel ik me de afgelopen dagen helemaal heb volgestopt met ongezonde troep, weeg ik nog steeds hetzelfde als vorige week .

En ik heb vandaag m'n laatste tentamen! Op dat moment heb ik een half jaar gewacht! Keihard gewerkt en alles eruit gehaald en nu ben ik 'r bijna! Ik ben zo blij vanmiddag. Maar eerst nog even dat tentamen maken . En daarna lekker meteen op vakantie .

Dus tot over anderhalve week ofzo .

Oh en veel succes en alles voor Vik en Moblo en iedereen die het nodig heeft!
pi_65557752
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Even voor de goede orde... dat ben ik niet
Nee unicorn uit dungeons en dragons
pi_65557773
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:51 schreef conleche het volgende:
Ik snap er weer geen ene fuck van. Niet wie unicorn is niet wie jij zou moeten zijn en 20 reacties waarop??

Ik denk dat ik moet gaan slapen, m'n hersencellen vernieuwen. Hoewel ik vandaag las, dat die zich niet vervangen. Ben ik mooi klaar mee dan.
Sorry ik was een beetje bezopen gister

Hij zei hier over
"Nah, niet mijn ding"

Helaas
pi_65557794
PF hoe gaat het met je kamer?
pi_65557847
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!

Even weer een megasnelpost. Hoewel ik me de afgelopen dagen helemaal heb volgestopt met ongezonde troep, weeg ik nog steeds hetzelfde als vorige week .

En ik heb vandaag m'n laatste tentamen! Op dat moment heb ik een half jaar gewacht! Keihard gewerkt en alles eruit gehaald en nu ben ik 'r bijna! Ik ben zo blij vanmiddag. Maar eerst nog even dat tentamen maken . En daarna lekker meteen op vakantie .

Oh wat heerlijk! Succes met je tentamen en veel plezier op vakantie!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65557857
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!

Oh veel plezier op vakantie . Je laatste tentamen ooit, dit is de laatste van je studie?

Ik heb pindakaas gegeten. En nu dus buikpijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')