Dat is nog steeds eng...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vroeger niemand uit tekenfilms eng. Ik vond het journaal heel eng
Nou, ik was heel klein en toen was er een heel stuk op het journaal over atoomwapens (koude oorlog hè) en toen begreep ik dat die met 1 druk op een knop alle mensen dood konden maken op aardequote:
En wat vindt ie ervan??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij las mee en geloofde niet dat ik op een forum zat tot deze post of zo
Unicornquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Unicorn
hij zegt: nee he er zijn toch niet 20 reacties
dus ik waarop
en hij ja dat jij dat t niet was
dus ik nee..
Da's ook het veiligstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje![]()
Neen, maar hij heeft aangegeven 't nu druk te hebben, maar dat we zeker nog wat moeten gaan drinken. en dat hij het ook gezellig vond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Is er eigenlijk al een date gepland met de whiskeyman cyclegirl?
Trustequote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:49 schreef conleche het volgende:
Nou, ik moet nu echt dat licht uitdoen!! Als ik nu snel slaap kan ik nog 7 uur slapen!!! Weltrusten!!
En een broodje gyros met tzaziki?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen broodjes shoarmaIk vind die kruiden die ze gebruiken echt vies.
Ook primaquote:
Ik zou er nu nog een heel varken op kiepen, heb me toch een honger inene...mènquote:
nog ff en heel mn familie gaat er wonenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef conleche het volgende:
Yo!! TJ whazzup, met je Amsterdamprobleem? Je tante hier, woont er ook! En ik zou er noooooit meer wegwillen!! En MuaDib is heel aardig en kan je gerust naast gaan zitten de 4e!!
Tijd voor verbroedering!!
je kan je kind(eren) toch aan een lantaarn binden ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:16 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, succes met je tentamen straks!Welke film ga je vanavond zien?
Ik wil ook weer een avond lekker uit eten met S en dan een film zien!Maar voorlopig even geen kans, want geen oppas.
Ik ga vanavond wél naar de film, naar 'Kan door huid heen' met Rifka Lodeizen. Die is vanavond ook aanwezig voor een Q & A met het publiek, dus dat is wel een leuk extraatje.
Greys zei laatst ook al dat ik vaak mn tong uit steek. Ben me er niet van bewust sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
TJ, waarom steek jij altijd je tong uit tegen mij?![]()
Lantaarnpaal is een goed idee, dank!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Diegene die SHE geband heeft moet zich schamen. En als ik om deze woorden dan ook maar geband wordt prima be my guest.
Aww, wat is het een schatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:
[ link | afbeelding ]
Klik op het plaatje voor het filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |