abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:12:39 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65552409
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vroeger niemand uit tekenfilms eng. Ik vond het journaal heel eng
Dat is nog steeds eng...

* uniekhoorn droge crackers eet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65552652
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:12 schreef motorbloempje het volgende:

jij en je realiteit

Nou, ik was heel klein en toen was er een heel stuk op het journaal over atoomwapens (koude oorlog hè) en toen begreep ik dat die met 1 druk op een knop alle mensen dood konden maken op aarde en toen werd ik dus heel bang voor het journaal Ik kroop snel achter de bank als er journaal op kwam en dan deed ik mijn handen over mijn oren omdat ik hetniet wilde horen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65552704
pi_65552837
Uiteindelijk Lijstje

O: eitje, 2 crackers filet A.
L: 2 crackers, 1 met filet 1 met ei
T: 250 gram ananas
T: wodka met 30 gram wasabinootjes
D: valessschnitzel met camembert, opgebakken rijst met veel groenten.
toetje: ijs met advocaat.
T: glas vers sinaasappelsap

cal: ± 1700
pi_65553040
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

laat 'm dan meeleeszelen
Hij las mee en geloofde niet dat ik op een forum zat tot deze post of zo
pi_65553063
UuUuuUuuuuUUNicorrrrTrrRrrr is naar
pi_65553066
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Hij las mee en geloofde niet dat ik op een forum zat tot deze post of zo
En wat vindt ie ervan??
pi_65553074
Ik weet 't niet
pi_65553076
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
UuUuuUuuuuUUNicorrrrTrrRrrr is naar
Wie is naar???
pi_65553097
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
Ik weet 't niet

OhOh, nu gaat hij natuurlijk ook een account aanmaken!

Leest hij nu nog mee?
pi_65553102
Toen hadden we mja.. dinges. geen idee dus.
pi_65553131
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Wie is naar???
Unicorn

hij zegt: nee he er zijn toch niet 20 reacties
dus ik waarop
en hij ja dat jij dat t niet was
dus ik nee..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:47:22 #117
236335 neen
schone schijn
pi_65553180
Jij bent het niet hoor, maak je niet druk!
het lijkt niet wat het is
pi_65553267
Ik snap er weer geen ene fuck van. Niet wie unicorn is niet wie jij zou moeten zijn en 20 reacties waarop??

Ik denk dat ik moet gaan slapen, m'n hersencellen vernieuwen. Hoewel ik vandaag las, dat die zich niet vervangen. Ben ik mooi klaar mee dan.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:59:18 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65553425
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Unicorn

hij zegt: nee he er zijn toch niet 20 reacties
dus ik waarop
en hij ja dat jij dat t niet was
dus ik nee..

Even voor de goede orde... dat ben ik niet
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65553442
Ik ga slapem kusjes
pi_65553490
Ik heb een beetje terug gelezen en ik wilde nog even zeggen dat Miss S gewoon haar mening mag geven (of je het er nou mee eens bent of niet), alleen springen een paar van de meiden hier er als wilde hyena's boven op. Zo komt het op mij over. Get real zeg. Je kan ook 'normaal' zeggen dat je het niet leuk vindt wat ze zegt, maar direct dat gescheld en dergelijke, bah! Dat verpest de sfeer ook behoorlijk. En dan moet Miss S haar excuses aanbieden, maar de mensen die echt verrotte dingen over haar hebben gezegd zijn lief, leuk en normaal en hoeven dat niet. Ik vind het krom.

Sorry dat ik er nog even op terugkom
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:07:14 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65553550
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje
pi_65553588
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik teruglees dan wil ik altijd van alles zeggen tegen iedereen maar als ik dan aan een bericht begin dan ben ik alles compleet kwijt en dan post ik gewoon een eetlijstje
Da's ook het veiligst

* Isabeau roept snel:

O: 2 volkorenboterhammen, 1 met kaas, 1 met rookvlees en karnemelk
L: stamppot boerenkool zonder jus, maar met stukje rookworst, schaaltje optimel vla
D: karnemelk

+ ca. 50 ml fruitdrank in de supermarkt geproefd en 2 happen koek (van collega gekregen) die ik daarna snel heb weggegooid.
pi_65553656
Nou Isabeau. Ik heb echt heel lang gedacht zoals jij en het iedere keer opgenomen voor haar, maar sinds een tijd kan ik het ook niet meer hebben. Ze post hier bijna niet meer, maar als er dan iets is, zoals nu met de foto's van SHE, dan komt ze direct haar mening geven en die is toevallig dan altijd opruierig en gelardeerd met veel en . En tegen Muis was ze ronduit gemeen. Het spijt me, maar het is gewoon heel vervelend. En ze belooft vaak beterschap en van mij mag ze posten hoor en als dan blijkt dat ze wel leuk meedoet: prima.

Maar het is wel logisch dat ze minder krediet heeft dan de gemiddelde fokster.

Maar goed. Het is nu weer soort van goed en misschien blijft het zo deze keer!!
pi_65553718
Volgens mij was muis net zo vals tegen haar, of ben ik nou gek? Ik 'ken' Miss S nu al jaren, dus het is heus niet nieuw voor me dat ze bepaalde reacties oproept bij mensen. Maar het lijkt een soort 'één keer een dief is altijd een dief' iets te zijn geworden en Miss S krijgt zelden tot nooit het voordeel van de twijfel. Lees eens terug voor de gein hoe onbeheerst en fel er op haar wordt gereageerd, echt niet normaal meer. Je kan het ook gewoon zo laten wat ze zegt, je hóeft er niet op te reageren. En als je dan per sé iets tegen Miss S wilt zeggen dan kan dat toch ook beschaafd of eventueel (beschaafd) via PM?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:31:13 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65553846
Wij zijn vrouwen... ben blij dat op het werk 100 tegen 5 vrouw is
pi_65553939
Ik geef ook wel toe, dat er heel fel op haar wordt gereageerd! Maar Ik vind wel dat de discussie kip en ei hier al snel uitgepuzzeld is.

En wat ik vervelend vind is vooral dat ze niet rechtstreeks zegt wat ze vindt, maar met een omweg. En dat ik echt het gevoel krijg dat ze het fijn vindt, die rellen.

Er zijn een paar heel zinnige dingen gezegd. Het ene door Greys, die stelde dat ze zich eerst maar eens gedeisd moest houden en dan rustig aan weer kon opbouwen en het tweede door Mzpoes die zei, dat als ze dat zou doen dat ze dan ook weer in de groep zou worden opgenomen (ieuw, dit klinkt wel zweverig) Dat had ze uit eigen ervaring ondervonden. En dat is ook zo. Maar mensen voelen haarfijn aan of iets gemeend is ja of nee. Dus het moet wel echt zijn.
pi_65553968
Er zijn ook heel verstandige dingen gezegd, klopt Daar ben ik ook heel blij mee, mensen die wel een beetje rationeel denken en niet kwaad met kwaad proberen te bestrijden. Al blijf ik er bij dat ik Miss S haar opmerking helemaal niet zo vals vond, maar goed.
pi_65554018
Nou, ik moet nu echt dat licht uitdoen!! Als ik nu snel slaap kan ik nog 7 uur slapen!!! Weltrusten!!
pi_65554020
Nou,. ik hou me er gewoon lekker buiten, dat gedoe met Miss S
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Is er eigenlijk al een date gepland met de whiskeyman cyclegirl?
Neen, maar hij heeft aangegeven 't nu druk te hebben, maar dat we zeker nog wat moeten gaan drinken. en dat hij het ook gezellig vond.
Dus ehm, geduld is denk ik de juiste optie?

Nu eerst slapen iig!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65554026
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:49 schreef conleche het volgende:
Nou, ik moet nu echt dat licht uitdoen!! Als ik nu snel slaap kan ik nog 7 uur slapen!!! Weltrusten!!
Truste !
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:14:38 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65554238
Ik luister nog even
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:30:14 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65554550
ik was ook bang voor dolf de kraai toen ie eenmaal groot was...

hoi! ik heb weer vanalles gemist zie ik... maar aangezien ik mnet 17 uur gereisd heb en al 22 uur wakker ben ga ik even niet teruglezen misschien als ik morgen een verveel momentje heb...

er ligt hier 20 cm sneeuw!!! alles is goed met mij, de reis was wel echt kut-lang. gatver.

ik heb me 17 uur wakker gehouden met eten, en ongeveer 8 liter water gedronken ofzo lalala

hoest met vikje???

nou ik lees binnenkort wel weer bij...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:33:20 #134
237059 Twerk
The Spurs
pi_65554551
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554565
Ik moet er niet aan denken, Twerk bah bah bah
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:46:24 #136
237059 Twerk
The Spurs
pi_65554579
Ach kom op.. Een goed broodje shoarma is best lekker zo snachts
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554581
Ik lust geen broodjes shoarma Ik vind die kruiden die ze gebruiken echt vies.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:49:16 #138
84524 Morwen
I got life
pi_65554586
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 03:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen broodjes shoarma Ik vind die kruiden die ze gebruiken echt vies.
En een broodje gyros met tzaziki?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:51:37 #139
237059 Twerk
The Spurs
pi_65554594
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 03:49 schreef Morwen het volgende:

[..]

En een broodje gyros met tzaziki?
Ook prima
pi_65554598
Tzaziki alleen dan geen gyros graag
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:57:50 #141
84524 Morwen
I got life
pi_65554616
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Tzaziki alleen dan geen gyros graag
Ik zou er nu nog een heel varken op kiepen, heb me toch een honger inene...mèn

*verdwijnt hier maar weer
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_65555006
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef conleche het volgende:
Yo!! TJ whazzup, met je Amsterdamprobleem? Je tante hier, woont er ook! En ik zou er noooooit meer wegwillen!! En MuaDib is heel aardig en kan je gerust naast gaan zitten de 4e!!

Tijd voor verbroedering!!
nog ff en heel mn familie gaat er wonen
pi_65555013
moggeuh

straks tentamen echt zo geeeeeen zin in
Daarna werken en dan! Lekker uit eten met en daarna naar de bios en daarna lekker biertje(s) drinken! Ik verheug me er nu al op, al ga ik denk ik wel een powernap nodig hebben

Oh, en de druiven die ik mee wilde zijn op want die heb ik gisteren opgegeten allemaal op een klein trosje na die ik naar René bracht
Ja doei.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:16:11 #144
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65555025
Motorbloempje, succes met je tentamen straks! Welke film ga je vanavond zien?

Ik wil ook weer een avond lekker uit eten met S en dan een film zien! Maar voorlopig even geen kans, want geen oppas. Ik ga vanavond wél naar de film, naar 'Kan door huid heen' met Rifka Lodeizen. Die is vanavond ook aanwezig voor een Q & A met het publiek, dus dat is wel een leuk extraatje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65555027
Owja ik vergeet nog mogguh

MoBlo ik had ook wel een druif gelustsucces met je tentamen
pi_65555060
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:16 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, succes met je tentamen straks! Welke film ga je vanavond zien?

Ik wil ook weer een avond lekker uit eten met S en dan een film zien! Maar voorlopig even geen kans, want geen oppas. Ik ga vanavond wél naar de film, naar 'Kan door huid heen' met Rifka Lodeizen. Die is vanavond ook aanwezig voor een Q & A met het publiek, dus dat is wel een leuk extraatje.
je kan je kind(eren) toch aan een lantaarn binden ofzo Of je brengt ze naar Greys of Isegrim (waar is die btw) die passen vast wel op
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:27:18 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65555090
TJ, waarom steek jij altijd je tong uit tegen mij?
Lantaarnpaal is een goed idee, dank!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65555112
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
TJ, waarom steek jij altijd je tong uit tegen mij?
Lantaarnpaal is een goed idee, dank!
Greys zei laatst ook al dat ik vaak mn tong uit steek. Ben me er niet van bewust sorry
pi_65555117
Danks voor de succeswensen

We gaan naar "Milk" of naar "Boy A", filmhuis

nu lekker ontbijten

Lijstje:

O: kop melk en 3 knackebrodjes (2 filet americain, 1 slankie)
T: fruitsels
L: pastarest van eergisteren
T: fruitsels
D: uit eten
T: bier

Ja doei.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:33:20 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65555125
Ja, Milk schijnt érg goed te zijn. Die vertonen wij ook nu.
pi_65555130
kay!

Die heeft mijn voorkeur en René heeft Boy A als voorkeur maar dan ga ik maar lekker mijn zin doordrijven
Ja doei.
pi_65555148
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Diegene die SHE geband heeft moet zich schamen. En als ik om deze woorden dan ook maar geband wordt prima be my guest.
pi_65555170
oh en

zo maar weer eens op de motor *brrrr*

toch maar eens handvatverwarming hosselen binnenkort
Ja doei.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:24:28 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65555553
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:

Klik op het plaatje voor het filmpje
pi_65555715
Vik smste vanochtend! Ze voelt zich stukken beter dan gisteren en is niet meer misselijk. Vandaag moet ze op bed blijven maar morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis. En ze kwam er nu pas achter dat we ook een ballon hadden gegeven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65555765
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sugar het volgende:
Storm (mijn zoon) heeft ook een goed dieet bedacht: zingen i.p.v. eten:

[ link | afbeelding ]
Klik op het plaatje voor het filmpje
Aww, wat is het een schatje! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')