Heb ik worteltjes die naar mij vernoemd zijn, hihi??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Rollade met een rode wijn jus, aardappel-knolselderijpuree met pecorino en Tezz worteltjes en als toetje vanille-ijs met warme kersen.![]()
En nu een glas spa rood met een beetje appelsap.
voeg daar voor mij even een patatje pinda, 3 kaassoufflés, 2 kipkorns pindasaus en een broodje kroket aan toequote:Op zondag 1 februari 2009 04:34 schreef Xennia het volgende:
Iets van nacho met kaas uit de oven en veels te veel bier
quote:
Zeker, die gaan de familiegeschiedenis in als Tezz worteltjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb ik worteltjes die naar mij vernoemd zijn, hihi??
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voeg daar voor mij even een patatje pinda, 3 kaassoufflés, 2 kipkorns pindasaus en een broodje kroket aan toe
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.
Nu liters thee.
Vanavond pasta met gerookte zalm en kruidenkaas
Best prettigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Halve ananas met gebakken rijst
[ afbeelding ]
En als toetje ananas met magere yoghurt en wat honing.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
over vergeten broodbeleg gesproken .... * Hives rent morgen meteen naar de supermarkt![]()
dat heb ik echt al 10 jaar niet meer gezien/gehad![]()
Alleen die paar stukjes die niet waren aangebrand, dus dat was onbedoeld goed voor de lijn.quote:
quote:
serieus.... een hamburger met wortelsquote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Raissa het volgende:
Vanavond
Een hamburger met wortels en pindasaus.
Nu
Glas cola
Morgen
Broodje shoarma met véél knoflooksaus en tomaten
Wat is dat?quote:
dat is ditquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik heb voor vanavond kliekjes stoofvlees uit de vriezer gehaald. Lekker met een dikke bruine boterham
Die Snack o Jacks...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vreetbui
3 snack o jacks, 3 apenkoppen, 2 mandarijnen, en een eierkoek. in een uIk moet rood worden
lekker simpelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Spitskool, aardappels en gehaktbal rundervink
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Die Snack o Jacks.... Ik had laatst onbewust zo'n heel pak leeggegeten. Je raakt er ook niet vol van.
Had je ook de caramel-versie?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk zat echt zo van "Fuck, 3 al? Nou ik heb nog honger!" Alleen er zit wel behoorlijk wat suiker in
![]()
Die had ik geprobeerd op het station. Te goor gewoon iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Idem.
Veel mensen die ik ken vinden die met kaas ook lekker, maar die vind ik ránzig.
Vanavond wat over was van gisterquote:
Ik heb zelf al gekozen, aan jullie heb ik ook nietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Tezz het volgende:
Het is diepvries-opmaak-nixinthefridge-dag. Ik weet nog niet wat ik zal gaan maken. De opties:
- Draadjesvlees (ik heb een snelkookpan) met romige aardappelpurree en diepvriesspinazie.
- Pasta met en pesto-tuinerwtjes sausje en pecorino.
Wat zal ik maken?
En wie mag Paolo dan wel zijn? Receptje graag! Ben gek op pasta in allerlei vormen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Hier wordt het weer eens Pasta a la Paolo.
De saus heeft lekker een paar uur staan pruttelen.
Wat is het dan? 50% sap, 50% water? Enlighten mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:34 schreef DarkElf het volgende:
kheb ook roosvicee 50/50 ... is best lekker
heb rood fruit smaak.
net een krentenbol op
op t pak staat; 50 % puur fruit / 50 % water.zonder toegevoegde suikers en zoetstoffen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is het dan? 50% sap, 50% water? Enlighten me
oh dat zal ook wel dus ik gooi er een lading ijs in zodat het en lekker koud is en nog wat gemengd wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gooi altijd een berg water bij sapjes.![]()
Bij roosvicee 50/50 heb ik altijd het gevoel dat ze bij een pak roosvicee gewoon extra water hebben gegooid en dat het dus een marketingtruc is!
het werd afhaal Argentijn.. lekker mixed grillquote:
waarom:quote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Net een boterham met een gebakken ei met champignons en tomaat en uitgebakken pancetta op.![]()
Vanavond wokken.
Omdat het wokken is. Persoonlijk haal ik dan nog liever een BigMac en die vind ik ook al niet te eten dus dat wil wat zeggen.quote:
is nog een beetje van over, dus hetzelfde alleen dan met noedels ipv pastaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Sylvana het volgende:
kip met gele en rode paprika, lente-ui, oestersaus, sojasaus en pasta
Het is kip piri piri geworden, was erg jammiequote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben van plan vanavond dit te maken: http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=486906&rq=kikkererwten
maar ik zit nu nog te twijfelen of ik er iets vlezigs of vissigs bij zou doen en wat dan precies..
Zijn frambozen niet ongelooflijk zuur nu?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:56 schreef Mirjam het volgende:
hele dure framboosjes, gekregen van m'n schoonmama, ze smaken érg goed
beetje zoetstof eroverheen gedaan, smaakte primaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zijn frambozen niet ongelooflijk zuur nu?
ben ik simpel als ik niet weet wat dat isquote:
En dat gaat dus shoarma worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Tammeh het volgende:
Ehm, geen idee wat dat gaat worden. Ik hoop eigenlijk op witlof met ham en kaas uit de oven.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben ik simpel als ik niet weet wat dat is
inderdaagquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Nee hoor!
Het is wel simpel te maken:
Warm een koekenpan op, leg er een tortilla in, beleg deze (bv met kaas en vlees), leg er nog een tortilla bovenop. Na een paar minuten draairen zodat allebei de tortilla's knapperig worden.
Hier een voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |