Heb ik worteltjes die naar mij vernoemd zijn, hihi??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Rollade met een rode wijn jus, aardappel-knolselderijpuree met pecorino en Tezz worteltjes en als toetje vanille-ijs met warme kersen.![]()
En nu een glas spa rood met een beetje appelsap.
voeg daar voor mij even een patatje pinda, 3 kaassoufflés, 2 kipkorns pindasaus en een broodje kroket aan toequote:Op zondag 1 februari 2009 04:34 schreef Xennia het volgende:
Iets van nacho met kaas uit de oven en veels te veel bier
quote:
Zeker, die gaan de familiegeschiedenis in als Tezz worteltjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb ik worteltjes die naar mij vernoemd zijn, hihi??
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voeg daar voor mij even een patatje pinda, 3 kaassoufflés, 2 kipkorns pindasaus en een broodje kroket aan toe
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.
Nu liters thee.
Vanavond pasta met gerookte zalm en kruidenkaas
Best prettigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Halve ananas met gebakken rijst
[ afbeelding ]
En als toetje ananas met magere yoghurt en wat honing.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
over vergeten broodbeleg gesproken .... * Hives rent morgen meteen naar de supermarkt![]()
dat heb ik echt al 10 jaar niet meer gezien/gehad![]()
Alleen die paar stukjes die niet waren aangebrand, dus dat was onbedoeld goed voor de lijn.quote:
quote:
serieus.... een hamburger met wortelsquote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Raissa het volgende:
Vanavond
Een hamburger met wortels en pindasaus.
Nu
Glas cola
Morgen
Broodje shoarma met véél knoflooksaus en tomaten
Wat is dat?quote:
dat is ditquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik heb voor vanavond kliekjes stoofvlees uit de vriezer gehaald. Lekker met een dikke bruine boterham
Die Snack o Jacks...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vreetbui
3 snack o jacks, 3 apenkoppen, 2 mandarijnen, en een eierkoek. in een uIk moet rood worden
lekker simpelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Spitskool, aardappels en gehaktbal rundervink
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Die Snack o Jacks.... Ik had laatst onbewust zo'n heel pak leeggegeten. Je raakt er ook niet vol van.
Had je ook de caramel-versie?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk zat echt zo van "Fuck, 3 al? Nou ik heb nog honger!" Alleen er zit wel behoorlijk wat suiker in
![]()
Die had ik geprobeerd op het station. Te goor gewoon iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Idem.
Veel mensen die ik ken vinden die met kaas ook lekker, maar die vind ik ránzig.
Vanavond wat over was van gisterquote:
Ik heb zelf al gekozen, aan jullie heb ik ook nietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Tezz het volgende:
Het is diepvries-opmaak-nixinthefridge-dag. Ik weet nog niet wat ik zal gaan maken. De opties:
- Draadjesvlees (ik heb een snelkookpan) met romige aardappelpurree en diepvriesspinazie.
- Pasta met en pesto-tuinerwtjes sausje en pecorino.
Wat zal ik maken?
En wie mag Paolo dan wel zijn? Receptje graag! Ben gek op pasta in allerlei vormen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Hier wordt het weer eens Pasta a la Paolo.
De saus heeft lekker een paar uur staan pruttelen.
Wat is het dan? 50% sap, 50% water? Enlighten mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:34 schreef DarkElf het volgende:
kheb ook roosvicee 50/50 ... is best lekker
heb rood fruit smaak.
net een krentenbol op
op t pak staat; 50 % puur fruit / 50 % water.zonder toegevoegde suikers en zoetstoffen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is het dan? 50% sap, 50% water? Enlighten me
oh dat zal ook wel dus ik gooi er een lading ijs in zodat het en lekker koud is en nog wat gemengd wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gooi altijd een berg water bij sapjes.![]()
Bij roosvicee 50/50 heb ik altijd het gevoel dat ze bij een pak roosvicee gewoon extra water hebben gegooid en dat het dus een marketingtruc is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |