quote:
Zeker, die gaan de familiegeschiedenis in als Tezz worteltjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb ik worteltjes die naar mij vernoemd zijn, hihi??
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voeg daar voor mij even een patatje pinda, 3 kaassoufflés, 2 kipkorns pindasaus en een broodje kroket aan toe
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whaha, dan was ik nog bescheiden. En ik had de nacho's nog aan laten branden ook.
Nu liters thee.
Vanavond pasta met gerookte zalm en kruidenkaas
Best prettigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Halve ananas met gebakken rijst
[ afbeelding ]
En als toetje ananas met magere yoghurt en wat honing.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
over vergeten broodbeleg gesproken .... * Hives rent morgen meteen naar de supermarkt![]()
dat heb ik echt al 10 jaar niet meer gezien/gehad![]()
Alleen die paar stukjes die niet waren aangebrand, dus dat was onbedoeld goed voor de lijn.quote:
quote:
serieus.... een hamburger met wortelsquote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Raissa het volgende:
Vanavond
Een hamburger met wortels en pindasaus.
Nu
Glas cola
Morgen
Broodje shoarma met véél knoflooksaus en tomaten
Wat is dat?quote:
dat is ditquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik heb voor vanavond kliekjes stoofvlees uit de vriezer gehaald. Lekker met een dikke bruine boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |