Vanwaar die hostiliteit vriend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent een gekloonde clown en nu wegwezen
Te opvallendquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu is debbie weg is is de kloon er
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef Nostro het volgende:
kloon? clown?
En dat is een doodzonde hierquote:
mag ik eerst ff checken of het een (mannelijk) lekker ding is?quote:
Leeftijd en picquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Nostro het volgende:
Oh sorry. Nou ik ben Nostro en ik ben werkeloos. Als je verder wat wilt weten dan vraag je maar
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Nostro het volgende:
Laat maar weten wanneer je een gaatje vrij hebt ladylike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrij
welke mag hij vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Eerst picquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrij
nou dat scheelt, hij heeft 11 vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat scheelt, hij heeft 11 vingers
je moet maar zo denken, wat niet rekt scheurt welquote:
probeer mij niet zwart te maken jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu is debbie weg is is de kloon er
Wat jij zegt maakt me eigenlijk niet zoveel uitquote:
eigenlijk niet ik heb maar 1 kloon met 3 postsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat jij zegt maakt me eigenlijk niet zoveel uit
Jij bent er zo mee bezig dat waarschijnlijk jij erachter zit
sssst gewoon doen alsof het je niet opvaltquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssst gewoon doen alsof het je niet opvalt
jij kunt ons alles proberen wijs te makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk niet ik heb maar 1 kloon met 3 posts
same goes for youquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij kunt ons alles proberen wijs te makenmaar dat lukt je niet
Doe dat niet naar mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je weet wel dat het zijn idee was he
Wie ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je weet wel dat het zijn idee was he
heb jij eigenlijk altijd last van PMS ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe dat niet naar mij
Kan me niet schelen hem mag ik, jou niet
Alleen bij jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk altijd last van PMS ofzo?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe dat niet naar mij
Kan me niet schelen hem mag ik, jou niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk altijd last van PMS ofzo?
Nee hoor want dan zou ik altijd bij je moeten zijn en thank god that's not what's happeningquote:
Twee browsers?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoe kan ik als dat mijn kloon is in dezelfde seconden als hem posten
ha!
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik gebruik alleen firefox de rest is taboe
[..]
hoezo dan[ afbeelding ]
Geef mij maar weer de schuldquote:
hey klap(long)jostiquote:
Hey slet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey klap(long)josti
hoest?![]()
hoe is het ? ben je al ontslagen uit het zh ?quote:
Dat zeg ikquote:
Mocht gisteren na wat tests al weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe is het ? ben je al ontslagen uit het zh ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey slet!
Ja het gaat redelijk...voel me alsof ik 2x de marathon van Rotterdam gelopen heb![]()
Hoeist daar?
zooo jij hebt echt geluk gehad vriend! collega van me moest dat wel, en dan gaat de slang ook ergens anders inquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moch gisteren na wat tests al weg.
Het was niet zodanig dat ze een slang in m'n long hoefde te steken
Het gaat een stuk beter, morgen wss al weer aan het werk
ouchquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zooo jij hebt echt geluk gehad vriend! collega van me moest dat wel, en dan gaat de slang ook ergens anders in
Ik kom net van de lijn af met een Ziggo werknemerquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik 9 uur heb geslapen
mn adsl snelheid i s net verhoogt van 3 naar 8 mbit
Ja ik weet dat ik er goed mee weg ben gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zooo jij hebt echt geluk gehad vriend! collega van me moest dat wel, en dan gaat de slang ook ergens anders in
* WhiteLightning zit er aan te denken om de 60mbit te nemen bij upcquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net van de lijn af met een Ziggo werknemer
Even de verbinding hier op laten schroeven van 2 naar 15 Mbit
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik er goed mee weg ben gekomen.
Die slang gaat door je ribben je longen in hoor, dat hebben ze me gisteren haarfijn uitgelegd
Er gaat niks ergens anders in
Dat heeft me vader ook al heul vaak gehad...schijnt nogal pijnlijk te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.
Die vind ik echt te duur eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning zit er aan te denken om de 60mbit te nemen bij upc
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die dingen zijn voor 1 richtingsverkeer...uitgaand.. daar moet niks ingejast wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heeft me vader ook al heul vaak gehad...schijnt nogal pijnlijk te zijn
Tja, je kan me geen ongelijk gevenquote:
katheterquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, je kan me geen ongelijk geven
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, je kan me geen ongelijk geven
Tja maar anders was ie vergiftigdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die dingen zijn voor 1 richtingsverkeer...uitgaand.. daar moet niks ingejast worden
Dan de verkeersregels maar even aan je laars lappen en die 1 richtingsstraat gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar anders was ie vergiftigd
wat had ie in hemelsnaam gedaan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar anders was ie vergiftigd
quote:
There are things you really don't want to knowquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat had ie in hemelsnaam gedaan dan
Mijn vader zijn nieren zaten verstopt door nierstenen. Hij had al een paar dagen niet geplast en dat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat had ie in hemelsnaam gedaan dan
nee dat gebeurde nadat die slang uit zn ribben was gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet zeuren, die is al langer dan Friday onze pinguinquote:
ik ook, maar ik ben mn ADSL zat. KUT KPN!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die vind ik echt te duur eigenlijk
dat heb mn pa ook gehad. lijkt me echt kut. doet best wel pijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader zijn nieren zaten verstopt door nierstenen. Hij had al een paar dagen niet geplast en dat is gevaarlijk.
Heet jij Friday?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet zeuren, die is al langer dan Friday onze pinguin
Op donderdag welquote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op donderdag wel![]()
nee, sorry, ik bemoei me gewoon overal mee![]()
quote:
Schijnt een drama te zijn..vooral voor kerelsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb mn pa ook gehad. lijkt me echt kut. doet best wel pijn
Voor straf moet ik dit broodje opetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Dat word straf dame
Verzin je eigen straf maar
zullen we bij jou even een bowlingbal naar binnen schuiven, kijken hoe het met jouw pijngrens zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schijnt een drama te zijn..vooral voor kerelsmaar dat kan ook aan de pijngrens liggen natuurlijk
nee man, iedereen weet toch dat vrouwen een hogere pijngrens hebbenquote:
dacht ik eerst ook hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ookal hebben jullie het niet tegen mij...;
Ik dacht ook eerst dat jullie de zelfde ava hadden, maar die van jou staat en die van Ph zit
Pinguins
ik heb er 1 uitgepoeptquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we bij jou even een bowlingbal naar binnen schuiven, kijken hoe het met jouw pijngrens zit
maar waarom doen vrouwen dan altijd zo zielig ?>quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, iedereen weet toch dat vrouwen een hogere pijngrens hebben
idd LL Foei!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb er 1 uitgepoept![]()
Oh ja, vergeet ik weer dat ik alleen mag reageren op posts naar mij
aha, ze heeft dr tieten via de oksels laten vergrotenquote:
weet ik ook niet, maar die wijven verpesten het wel voor vrouwen zoals ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar waarom doen sommigevrouwen dan altijd zo zielig ?>
Daar gaat je pinguinquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ookal hebben jullie het niet tegen mij...;
Ik dacht ook eerst dat jullie de zelfde ava hadden, maar die van jou staat en die van Ph zit
Pinguins
omdat ze denken dat de pijngrens hoger is maar dat is niet zoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar waarom doen vrouwen dan altijd zo zielig ?>
ben jij toevallig geen bouwvakker ook ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar die wijven verpesten het wel voor vrouwen zoals ik
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar waarom doen vrouwen dan altijd zo zielig ?>
Kequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor straf moet ik dit broodje opeten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we bij jou even een bowlingbal naar binnen schuiven, kijken hoe het met jouw pijngrens zit
Dus daar komen bowling ballen vandaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb er 1 uitgepoept![]()
Oh ja, vergeet ik weer dat ik alleen mag reageren op posts naar mij
halve automonteur.. hoezo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij toevallig geen bouwvakker ook ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus daar komen bowling ballen vandaan
gewoon, omdat je pijngrens zo hoog ligt enzoquote:
Dat zijn geen grappen moozquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar gaat je pinguin
[ afbeelding ]
ja we zijn nu al met zn 2enquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een clubje oprichten
Gezelligquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we zijn nu al met zn 2en
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en zo worden paaseieren gemaakt
stiekum hou ik gewoon van sm enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon, omdat je pijngrens zo hoog ligt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
als je nou ook zorgt dat je migraine krijgt mag je ook bij de clubquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en zo worden paaseieren gemaakt
oh je bedoeld dat het op mij sloeg , die opmerking van migraine ?quote:
griep boeit niet zoveel maar meestal ken ik niet meer uit men ogen kijken dus dat loopt een beetje moeilijk enzquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind btw dat mannen altijd gelijk net doen alsof ze dood gaan als ze een griepje onder de leden hebben
Ja maar was grapje jeweetquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je bedoeld dat het op mij sloeg , die opmerking van migraine ?
Moet je er NU last van hebben?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou ook zorgt dat je migraine krijgt mag je ook bij de club
Ja maar dan ben je nog niet doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
griep boeit niet zoveel maar meestal ken ik niet meer uit men ogen kijken dus dat loopt een beetje moeilijk enz
Ik heb vaak hoofdpijn maar geen migrainequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou ook zorgt dat je migraine krijgt mag je ook bij de club
ik kan niet veel hebben hoor op dit moment, zeg ik maar meteen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar was grapje jeweetik weet hoe lastig het is
nee maar ik ken dan toch niet lopen enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je nog niet dood
I know maar jij noemt ons piepertsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet veel hebben hoor op dit moment, zeg ik maar meteen.
dat moet je ook wel snappen denk ik
In combinatie met astma is het altijd best chillquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind btw dat mannen altijd gelijk net doen alsof ze dood gaan als ze een griepje onder de leden hebben
ja jij wil te graag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je er NU last van hebben?
anders wil ik de club-dealer wel zijn
dat kwam toch door die opmerking van pijngrens ? aktie / reaktie , je weetschtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know maar jij noemt ons piepertsin andere woorden uiteraard
helemaal tegekquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
In combinatie met astma is het altijd best chill
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know maar jij noemt ons piepertsin andere woorden uiteraard
Ja hooi koorts ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
helemaal tegekneem er dan nog allergieën bij
Ja maar je weettoch..ik reageer altijd weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kwam toch door die opmerking van pijngrens ? aktie / reaktie , je weetscht
en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
hijl onsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nog
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je weettoch..ik reageer altijd weer
mij mij mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Heb je zeker ook al een abonnement op de longontstekingquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoor
chronisch.. 1 week...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??okeej
sure
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grondquote:
Wilde al de WD40 pakkenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoor
I know, maar desondanks ben je nooit op msnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!
1 week erg last van chronische zuurstof tekort danquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
chronisch.. 1 week...
jezus, het valt mij nu pas opjij bent echt snel..
waarom dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grond
wat is datquote:
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know, maar desondanks ben je nooit op msn
Niet dat het er wat mee te maken heeft maar toch
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 week erg last van chronische zuurstof tekort dan
snap je die wel
je bent toch een pinguin ?quote:
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
sorryquote:
chronisch is altijd maar deze week erger last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtdat weet je toch nog niet
steam is goed xfire nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
hij moest ff doordringenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
steam is goed xfire niet
[..]
hij moest ff doordringen
* WhiteLightning gooit nog meer vis op de grondquote:
Ja maar je zei het gewoon..niet logischquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
chronisch is altijd maar deze week erger last van
en jij bent niet blond he
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezetquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!
je kan games broadcasten, opnemen, screenshots nemen,voice chatten en veel meer. steam kan veel dingen gewoon niet
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je zei het gewoon..niet logisch
die popups kan je gewoon uitzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezet
en thnx voor de vis
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zal even overnieuw beginnen
Zielug heur Friday![]()
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegd
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
Ik zou het zelf ook niet leuk vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt topquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jou
p00pquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:omdat Mooz me mist
Anyways ik ben weer weg
Neej dude...echt nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leuk
Comaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt top
Wanneer ga jij chronisch dood?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt top
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn god, er bestaat nu ook lolrats![]()
http://lolrats.blogspot.com/
Zelfmoord rattenquote:APOPO trains African Giant Pouched rats to save human lives by using them to detect buried land mine explosives and to diagnose disease.
Beter, maar een leuke dame zou het nog beter makequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
moozzie me ava zo beter dan raak je niet in de war
Het word je gegundquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
OKeeej mededeling..nog een uur en 35 min en dan weekend
I'm so sorryquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef Crazy-p het volgende:
nog 2 uur en 35 minuten.. dan bijna weekend
morgen nog 8 uur werken
of dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beter, maar een leuke dame zou het nog beter make
Zo blauw staat wel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde hem evil maken maar dan is de gloed weg omdat hij wit is
Ze is van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leuk
Die mag jij hebbenquote:
True love baby, true lovequote:
Denk dat de mijne het ook niet zo erg zou vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die mag jij hebben
[..]
True love baby, true love![]()
![]()
laat Fha en Pezu hier het maar niet horen... mn vent IRL zou er minder problemen mee hebben denk ik![]()
ja ik ben niet gek..quote:
Ik vind hem mooi trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
moozzie me ava zo beter dan raak je niet in de war
Mooi geniet er vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik ben niet gek..
maar ik ben zaterdag en zondag.. en dinsdag en woensdag lekker vrij
fijne avond!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
Dank je!!quote:
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat de mijne het ook niet zo erg zou vinden
Tot ziens woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
Kom ik aan met me 2 dagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat was ik wel van plan.. jij ook van je lange weekend!
Gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..
mijn vent:is dit het nou?
jouw vent:ik had me die partnerruil anders voorgesteld
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
ik zie je zo
ja je zei niet WELK huis![]()
tot zoquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
ik zie je zo
ja je zei niet WELK huis![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..
mijn vent:is dit het nou?
jouw vent:ik had me die partnerruil anders voorgesteld
wij (in een andere kamer)![]()
In werkelijkheid doen we dan gewoon een maskertje, maar we kreunen af en toe om de illusie levend te houden
dat is slecht voor de oren...quote:
jawel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi trouwens
niet dat het je wat boeit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |