There are things you really don't want to knowquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat had ie in hemelsnaam gedaan dan
Mijn vader zijn nieren zaten verstopt door nierstenen. Hij had al een paar dagen niet geplast en dat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat had ie in hemelsnaam gedaan dan
nee dat gebeurde nadat die slang uit zn ribben was gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komen
Niet zeuren, die is al langer dan Friday onze pinguinquote:
ik ook, maar ik ben mn ADSL zat. KUT KPN!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die vind ik echt te duur eigenlijk
dat heb mn pa ook gehad. lijkt me echt kut. doet best wel pijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader zijn nieren zaten verstopt door nierstenen. Hij had al een paar dagen niet geplast en dat is gevaarlijk.
Heet jij Friday?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet zeuren, die is al langer dan Friday onze pinguin
Op donderdag welquote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op donderdag wel![]()
nee, sorry, ik bemoei me gewoon overal mee![]()
quote:
Schijnt een drama te zijn..vooral voor kerelsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb mn pa ook gehad. lijkt me echt kut. doet best wel pijn
Voor straf moet ik dit broodje opetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Dat word straf dame
Verzin je eigen straf maar
zullen we bij jou even een bowlingbal naar binnen schuiven, kijken hoe het met jouw pijngrens zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schijnt een drama te zijn..vooral voor kerelsmaar dat kan ook aan de pijngrens liggen natuurlijk
nee man, iedereen weet toch dat vrouwen een hogere pijngrens hebbenquote:
dacht ik eerst ook hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ookal hebben jullie het niet tegen mij...;
Ik dacht ook eerst dat jullie de zelfde ava hadden, maar die van jou staat en die van Ph zit
Pinguins
ik heb er 1 uitgepoeptquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we bij jou even een bowlingbal naar binnen schuiven, kijken hoe het met jouw pijngrens zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |