Ik kom net van de lijn af met een Ziggo werknemerquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik 9 uur heb geslapen
mn adsl snelheid i s net verhoogt van 3 naar 8 mbit
Ja ik weet dat ik er goed mee weg ben gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zooo jij hebt echt geluk gehad vriend! collega van me moest dat wel, en dan gaat de slang ook ergens anders in
* WhiteLightning zit er aan te denken om de 60mbit te nemen bij upcquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net van de lijn af met een Ziggo werknemer
Even de verbinding hier op laten schroeven van 2 naar 15 Mbit
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik er goed mee weg ben gekomen.
Die slang gaat door je ribben je longen in hoor, dat hebben ze me gisteren haarfijn uitgelegd
Er gaat niks ergens anders in
Dat heeft me vader ook al heul vaak gehad...schijnt nogal pijnlijk te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn collega kreeg ook een slang in zn piemel.
Die vind ik echt te duur eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning zit er aan te denken om de 60mbit te nemen bij upc
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijk, daarnaast een hele omweg om bij je longen te komen
Die dingen zijn voor 1 richtingsverkeer...uitgaand.. daar moet niks ingejast wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heeft me vader ook al heul vaak gehad...schijnt nogal pijnlijk te zijn
Tja, je kan me geen ongelijk gevenquote:
katheterquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, je kan me geen ongelijk geven
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, je kan me geen ongelijk geven
Tja maar anders was ie vergiftigdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die dingen zijn voor 1 richtingsverkeer...uitgaand.. daar moet niks ingejast worden
Dan de verkeersregels maar even aan je laars lappen en die 1 richtingsstraat gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar anders was ie vergiftigd
wat had ie in hemelsnaam gedaan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja maar anders was ie vergiftigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |