sorryquote:
chronisch is altijd maar deze week erger last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtdat weet je toch nog niet
steam is goed xfire nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
hij moest ff doordringenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
steam is goed xfire niet
[..]
hij moest ff doordringen
* WhiteLightning gooit nog meer vis op de grondquote:
Ja maar je zei het gewoon..niet logischquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
chronisch is altijd maar deze week erger last van
en jij bent niet blond he
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezetquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!
je kan games broadcasten, opnemen, screenshots nemen,voice chatten en veel meer. steam kan veel dingen gewoon niet
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je zei het gewoon..niet logisch
die popups kan je gewoon uitzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezet
en thnx voor de vis
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zal even overnieuw beginnen
Zielug heur Friday![]()
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegd
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
Ik zou het zelf ook niet leuk vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt topquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jou
p00pquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:omdat Mooz me mist
Anyways ik ben weer weg
Neej dude...echt nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |