en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
hijl onsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nog
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je weettoch..ik reageer altijd weer
mij mij mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Heb je zeker ook al een abonnement op de longontstekingquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoor
chronisch.. 1 week...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??okeej
sure
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grondquote:
Wilde al de WD40 pakkenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoor
I know, maar desondanks ben je nooit op msnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!
1 week erg last van chronische zuurstof tekort danquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
chronisch.. 1 week...
jezus, het valt mij nu pas opjij bent echt snel..
waarom dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grond
wat is datquote:
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know, maar desondanks ben je nooit op msn
Niet dat het er wat mee te maken heeft maar toch
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 week erg last van chronische zuurstof tekort dan
snap je die wel
je bent toch een pinguin ?quote:
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
sorryquote:
chronisch is altijd maar deze week erger last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtdat weet je toch nog niet
steam is goed xfire nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
hij moest ff doordringenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
steam is goed xfire niet
[..]
hij moest ff doordringen
* WhiteLightning gooit nog meer vis op de grondquote:
Ja maar je zei het gewoon..niet logischquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
chronisch is altijd maar deze week erger last van
en jij bent niet blond he
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezetquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pfff qua opties is xfire gewoon de beste hoor!
je kan games broadcasten, opnemen, screenshots nemen,voice chatten en veel meer. steam kan veel dingen gewoon niet
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je zei het gewoon..niet logisch
die popups kan je gewoon uitzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij kwam altijd op verkeerde momenten met popups enzo dus heb het maar uitgezet
en thnx voor de vis
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik verbeterde het en snapte je het nog steeds niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zal even overnieuw beginnen
Zielug heur Friday![]()
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat er eigenlijk gewoon nog hetzelfde stond..alleen erge ofzo had je eraan toegevoegd
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
Ik zou het zelf ook niet leuk vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb altijd asmta (snap je dit nog? )
zo ja: nu heb ik het dus erger
zo nee: scheer je hoofd kaal dan kunnen ze je haarkleur niet meer verwijten
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt topquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga er lekker op in...ik word straks chronisch moe van jou
p00pquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:omdat Mooz me mist
Anyways ik ben weer weg
Neej dude...echt nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leuk
Comaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt top
Wanneer ga jij chronisch dood?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je dan chronische slaap ziekte er van krijgt top
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn god, er bestaat nu ook lolrats![]()
http://lolrats.blogspot.com/
Zelfmoord rattenquote:APOPO trains African Giant Pouched rats to save human lives by using them to detect buried land mine explosives and to diagnose disease.
Beter, maar een leuke dame zou het nog beter makequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
moozzie me ava zo beter dan raak je niet in de war
Het word je gegundquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
OKeeej mededeling..nog een uur en 35 min en dan weekend
I'm so sorryquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef Crazy-p het volgende:
nog 2 uur en 35 minuten.. dan bijna weekend
morgen nog 8 uur werken
of dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beter, maar een leuke dame zou het nog beter make
Zo blauw staat wel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde hem evil maken maar dan is de gloed weg omdat hij wit is
Ze is van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt geef elkaar een knuffel ofzo en stop eens met bitchfighten, jullie vinden elkaar wel leuk
Die mag jij hebbenquote:
True love baby, true lovequote:
Denk dat de mijne het ook niet zo erg zou vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die mag jij hebben
[..]
True love baby, true love![]()
![]()
laat Fha en Pezu hier het maar niet horen... mn vent IRL zou er minder problemen mee hebben denk ik![]()
ja ik ben niet gek..quote:
Ik vind hem mooi trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
moozzie me ava zo beter dan raak je niet in de war
Mooi geniet er vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik ben niet gek..
maar ik ben zaterdag en zondag.. en dinsdag en woensdag lekker vrij
fijne avond!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
Dank je!!quote:
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat de mijne het ook niet zo erg zou vinden
Tot ziens woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
Kom ik aan met me 2 dagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat was ik wel van plan.. jij ook van je lange weekend!
Gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
ik kom even zeggen dat ik naar huis ga
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..
mijn vent:is dit het nou?
jouw vent:ik had me die partnerruil anders voorgesteld
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
ik zie je zo
ja je zei niet WELK huis![]()
tot zoquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig
ik zie je zo
ja je zei niet WELK huis![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze al zitten, samen op de bank..
mijn vent:is dit het nou?
jouw vent:ik had me die partnerruil anders voorgesteld
wij (in een andere kamer)![]()
In werkelijkheid doen we dan gewoon een maskertje, maar we kreunen af en toe om de illusie levend te houden
dat is slecht voor de oren...quote:
jawel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi trouwens
niet dat het je wat boeit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |