en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
hijl onsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van een irritante collega en ik zit er toch ook nog
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nog
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je weettoch..ik reageer altijd weer
mij mij mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zat je zeker op school na de zomervakantie altijd met rooie ogen op school
Heb je zeker ook al een abonnement op de longontstekingquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee alleen met griep enz voor de rest goede meds ervoor
chronisch.. 1 week...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt al 1 week last van chronisch zuurstof tekort??okeej
sure
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat hoor ik toch piepen de hele tijd
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grondquote:
Wilde al de WD40 pakkenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook, zeker als ik naar de coffeeshop was geweest ervoor
I know, maar desondanks ben je nooit op msnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben er ook keigoed in hoor!
1 week erg last van chronische zuurstof tekort danquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
chronisch.. 1 week...
jezus, het valt mij nu pas opjij bent echt snel..
waarom dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning gooit snel wat rotte vis op de grond
wat is datquote:
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know, maar desondanks ben je nooit op msn
Niet dat het er wat mee te maken heeft maar toch
Je hebt iets chronisch wat pas een week duurtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 week erg last van chronische zuurstof tekort dan
snap je die wel
je bent toch een pinguin ?quote:
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben idd nooit op mns. weet ook niet waarom eigelijk. heb wel iedereen toegevoegd, en zeg altijd ja ik kom wel op msn, maar het komt er maar niet van
terwijl ik wel xfire en steam aan heb staan enzo
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch een pinguin ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |