quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
en zo worden paaseieren gemaakt
oh je bedoeld dat het op mij sloeg , die opmerking van migraine ?quote:
griep boeit niet zoveel maar meestal ken ik niet meer uit men ogen kijken dus dat loopt een beetje moeilijk enzquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind btw dat mannen altijd gelijk net doen alsof ze dood gaan als ze een griepje onder de leden hebben
Ja maar was grapje jeweetquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je bedoeld dat het op mij sloeg , die opmerking van migraine ?
Moet je er NU last van hebben?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou ook zorgt dat je migraine krijgt mag je ook bij de club
Ja maar dan ben je nog niet doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
griep boeit niet zoveel maar meestal ken ik niet meer uit men ogen kijken dus dat loopt een beetje moeilijk enz
Ik heb vaak hoofdpijn maar geen migrainequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou ook zorgt dat je migraine krijgt mag je ook bij de club
ik kan niet veel hebben hoor op dit moment, zeg ik maar meteen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar was grapje jeweetik weet hoe lastig het is
nee maar ik ken dan toch niet lopen enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je nog niet dood
I know maar jij noemt ons piepertsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet veel hebben hoor op dit moment, zeg ik maar meteen.
dat moet je ook wel snappen denk ik
In combinatie met astma is het altijd best chillquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind btw dat mannen altijd gelijk net doen alsof ze dood gaan als ze een griepje onder de leden hebben
ja jij wil te graag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je er NU last van hebben?
anders wil ik de club-dealer wel zijn
dat kwam toch door die opmerking van pijngrens ? aktie / reaktie , je weetschtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know maar jij noemt ons piepertsin andere woorden uiteraard
helemaal tegekquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
In combinatie met astma is het altijd best chill
en ik heb nu al 1 week chronisch last van zuurtstof tekort ik zit er toch ook nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
I know maar jij noemt ons piepertsin andere woorden uiteraard
Ja hooi koorts ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
helemaal tegekneem er dan nog allergieën bij
Ja maar je weettoch..ik reageer altijd weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kwam toch door die opmerking van pijngrens ? aktie / reaktie , je weetscht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |