Vanwaar die hostiliteit vriend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent een gekloonde clown en nu wegwezen
Te opvallendquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu is debbie weg is is de kloon er
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef Nostro het volgende:
kloon? clown?
En dat is een doodzonde hierquote:
mag ik eerst ff checken of het een (mannelijk) lekker ding is?quote:
Leeftijd en picquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Nostro het volgende:
Oh sorry. Nou ik ben Nostro en ik ben werkeloos. Als je verder wat wilt weten dan vraag je maar
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Nostro het volgende:
Laat maar weten wanneer je een gaatje vrij hebt ladylike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrij
welke mag hij vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Eerst picquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er momenteel nog 3 gaatjes vrij
nou dat scheelt, hij heeft 11 vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat scheelt, hij heeft 11 vingers
je moet maar zo denken, wat niet rekt scheurt welquote:
probeer mij niet zwart te maken jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu is debbie weg is is de kloon er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |