quote:Ari stapte vandaag (vrijdag) geblesseerd van de training. “Het is dus niet zeker of hij de wedstrijd tegen Sparta gaat halen”, zegt Van Gaal. “Patrick Kluivert heeft de training op zijn positie afgemaakt.”
En:quote:
quote:Het herstel van Niklas Moisander verloopt beter dan verwacht. “Dat gaat echt heel goed. Niklas kan wellicht sneller terug zijn dan de termijn die de dokter heeft gesteld.”
Totdat MoMo weer terug is, want met hen vergeleken is KeKe maar een droeve bende...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
En toch he, die gast heefthad gewoon een puike verdediging en verdedigend middenveld voor zich.
Daarom lijkt me. Hoewel ze beide een steekje los hebben als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:24 schreef Doezelhaar het volgende:
waarom zou je zo'n afschuwelijk lelijke tattoo willen laten zetten..
Nee, gewoon 2 spitsen en dan kommetje van 4 erachter bij balbezit tegenstander.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Dembele, mounir en Pelle lijkt me prima, pelle diep in de spits
Pelle ver weg op de tribune lijkt mij een beter plan. Holman als stok achter de deur vind ik een veel betere optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Dembele, mounir en Pelle lijkt me prima, pelle diep in de spits
Zou erg lekker zijn ja. Dit is het moment om een gat te slaan, gezien het zware programma verderop. Ajax draagt zelf in ieder geval een aardig steentje bij zo. Alhoewel eerlijk gezegd Heerenveen ook een puike pot speelde, op de 1e 20-30 minuten na, toen was het nog wat slordig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Ajax verloren. Nu Twente ook nog punten morsen, AZ zelf winnen, en we staan goed los.
Eerst nog van Sparta winnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
Gefelicteerd met het kampioenschap...
Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
Gefelicteerd met het kampioenschap...
Dit Ajax wordt geen kampioenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.
Gedragen jullie je altijd zo als je een keertje verloren hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dit Ajax wordt geen kampioenVeels te wisselvallig. Ik blijf achter ze staan in de hoop dat ze de vr CL halen, maar kampioen worden ze niet meer.
Wel als je 2x relatief kansloos verliestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gedragen jullie je altijd zo als je een keertje verloren hebben?
Alleen dan zie ik het nog gebeuren. Op dit moment is AZ veels te degelijk. Het spel is misschien niet goed, maar met die degelijkheid winnen jullie het in Nederland van iedereen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Kriegel het volgende:
Jullie hadden natuurlijk wel Grunn en Heerenveen achter elkaar, die moeten wij ook nog maar opzij zien te vegen.
Zou ik ook zeggen als ik jullie was. Maar lets face it; als AZ geen domme dingen meer doet en Ajax blijft deze domme dingen doen, dan worden jullie met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jullie was. Maar lets face it; als AZ geen domme dingen meer doet en Ajax blijft deze domme dingen doen, dan worden jullie met 2 vingers in de neus kampioen.
*zoveel* ? Er zijn nog 14 wedstrijden te spelen, dat is nog 40%.......je hebt 9 punten voorsprong morgen, dan mag je er 3 van die 14 verkloten en heb je nog een veilige marge op doelsaldo......moet wel gek lopen willen jullie nu opeens punten gaan morsen, aangezien jullie dat de afgelopen weken ook niet deden.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.![]()
Met *zoveel* wedstrijden te gaan, kun je er nu nog geen ene kut voor zeggen, behalve dat AZ nu er beter voor staat dan Ajax. Dat is alles.
De tegenstanders waren nou niet van een hoog niveau. Elke ploeg heeft het wel moeilijk tegen ons, maar we maken het ons ook vaak zelf heel moeilijk. Zeker nu Moisander en Moreno ontbreken is het opbouwend kut met peren. Tegen een Volendam, De Graafschap en ook morgen tegen een gehavend Sparta is dat nog niet zo'n groot probleem, maar PSV zal over twee weken een stuk geconcentreerder spelen dan eerder genoemde ploegen en dan zie ik AZ niet zomaar punten mee naar huis nemen. Qua kansen werd er de laatste wedstrijden namelijk niet echt veel gecreëerd...quote:Op zondag 1 februari 2009 02:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*zoveel* ? Er zijn nog 14 wedstrijden te spelen, dat is nog 40%.......je hebt 9 punten voorsprong morgen, dan mag je er 3 van die 14 verkloten en heb je nog een veilige marge op doelsaldo......moet wel gek lopen willen jullie nu opeens punten gaan morsen, aangezien jullie dat de afgelopen weken ook niet deden.
quote:Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef Bayswater het volgende:
Jongens, jullie record staat op 150 man. Zelfs De Graafschap neemt er meer mee. Verwacht morgen minimaal 500 gloryhunters uit Alkmaar en omstreken.
Oja, winnen zal geen probleem zijn ivm onze defensieve problemen. 2-6
Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaanquote:Op zondag 1 februari 2009 04:14 schreef Gatalin het volgende:
[..]
En het is een uitverkocht uitvak, dus je kan gerust gaan slapen.
neem er nog een debiel.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaan(Az en clubliefde
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 04:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaan(Az en clubliefde
)
Wtf...quote:Jol haalt oude bekende Sinouh naar Hamburg
01/02/2009 11:48
Khalid Sinouh staat voor een opvallende stap in zijn carrière. De 33-jarige keeper gaat aan de slag bij Hamburger SV, dat de Braziliaanse miskoop Thiago Neves kwijtraakt.
Sinouh heeft sinds zijn vertrek bij het Turkse Kasimpasa afgelopen zomer geen club meer gehad. In Hamburg, waar hij als reservekeeper aan de slag gaat, komt de Marokkaan een oude bekende tegen. Trainer Martin Jol werkte eerder bij RKC Waalwijk met Sinouh.
Hamburger SV kan het teleurstellende hoofdstuk Thiago Neves waarschijnlijk sluiten. De Braziliaan, die bij Die Hanseaten nimmer aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen, staat op het punt te vertrekken. Tot juli gaat hij in zijn geboorteland spelen voor Fluminense voordat hij naar het Saudische Al-Hilal verhuist.
'De laatste details worden uiterlijk zondag ingevuld', vertelde zaakwaarnemer Leo Rabello in Brazilië. 'Het waren moeilijke onderhandelingen, maar wij zijn erin geslaagd te krijgen wat de speler wilde.' Hamburger SV betaalde Neves afgelopen zomer ruim zes miljoen euro voor Neves, die werd gezien als opvolger van Rafael van der Vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |