SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Dat kan best anders hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Mirel het volgende:
Dat met die vrouw kan ook niet anders omdat de tanden individueel gedaan moeten worden en met die inkt lijkt het gewoon een vieze zooi.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef Evenveel het volgende:
[ afbeelding ]
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Voor een goede avond eerst postgeschiedenis van TS van bovenstaan topic lezen en dan pas de spoiler...C!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Verneukt én grappigquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:52 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Verneukt of grappig?
die gezichten!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 18:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Ronaldo naar Madrid verhuist kan die er Park van maken.
quote:Jonathan Legear heeft een nieuwe tattoo. Niets bijzonders denken we dan, of toch: de sneltrein van Anderlecht liet zich overtuigen om de Latijnse spreuk 'Vini vidi vici' op zijn voorarm te borduren. Jammer genoeg is Legear blijkbaar niet van de slimste en vergiste hij zich schromelijk. De correcte versie luidt immers 'Veni vidi vici' (ik kwam, ik zag, ik overwon). "Ik zocht het wel 20 keer op en ik stootte steeds op mijn versie. Toch vind ik ze nog steeds mooi", pocht Legear.
...
Dat moet toch wel redelijk eenvoudig aan te passen zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 20:21 schreef Quannum het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)islukte-tattoo.dhtml
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik echt even hard om lachen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Dat moet toch wel redelijk eenvoudig aan te passen zijn?
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme, hele mooie post gemaakt met allemaal verneukte tattoos, loopt ie vast en is alles weg. Magoed.
Gaaf topic!
Hier mijn bijdrage:
'The flying 8 ball'
[ afbeelding ]
'Something nation'
[ afbeelding ]
'Bad Kitty'
[ afbeelding ]
'Du..Du hast!!'
[ afbeelding ]
"Its still questionable whats worse... the tattoo or the song."
'Scary'
[ afbeelding ]
Maar deze vond ik toch wel het meest bizar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bron: http://www.tattoosgonebad.com
Ik heb het tussen haakjes gezet omdat ik het niet zelf verzonnen heb. Ik nam het over van de site.quote:
Die stad is toch rotquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
* moussy was er stil van toen ze dit tegen kwam.
Hij heeft speltip 9 nooit gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die bovenste spant de kroon
[ afbeelding ]
"quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mooi, maar wel leuk:
[ afbeelding ]
Lizardman is tof!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef AngerManagement het volgende:
Staan heel wat trieste dingen tussen![]()
Denk (weet eigenlijk vrijwel zeker) dat hij een stuk slimmer is dan 99% van de fokkers. Omdat iemand er vreemd uitziet en dingen doet die niet als "normaal"worden gezien wil nog niet zeggen dat hij een debiel is.quote:
Of het is gewoon een fucking debielquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Denk (weet eigenlijk vrijwel zeker) dat hij een stuk slimmer is dan 99% van de fokkers. Omdat iemand er vreemd uitziet en dingen doet die niet als "normaal"worden gezien wil nog niet zeggen dat hij een debiel is.
Bovendien is het iemand die heel goed weet waar hij aan begonnen is. Iets wat van een del van de mensen met tattoo's weer niet gezegd kan worden.
quote:"Ik kreeg opeens het idee, en nu ben ik de drager van deze gekke tattoo", aldus de meid. "Ik weet niet of het mijn leven ook beter zal maken." Hoax? Bepaal het zelf:
Of hij weet dat "de maatschappij" zo denkt, en doet 't expres om dat soort reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of het is gewoon een fucking debiel
pagina 1 van dit topic een filmpje...quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef PouwelZ het volgende:
AZ Kampioen tattoo iemand?
[ afbeelding ]
ah crap ja :/ zat op stage en youtube is daar gebloktquote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef ForrestX het volgende:
[..]
pagina 1 van dit topic een filmpje...
moest er toch ff om lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:15 schreef Toempf het volgende:
Je zal er maar trots op zijn:
[ afbeelding ]
Haha die gast moet zich kut voelen maar diegene die de tattoo heeft gezet is ook wel een ontzettende lul.quote:
die bovenste is eigenlijk nog een lekker ding ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Falers
OHMYGOD.quote:Op zondag 21 december 2008 00:50 schreef MoltiSanti het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoo is niet echt mislukt,
eigenaar van de tattoo is daarentegen wel mislukt.
Ohjaquote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef PouwelZ het volgende:
AZ Kampioen tattoo iemand?
[ afbeelding ]
Volgens mij hadden wat mensen problemen met zijn tattoo'squote:Op zondag 21 december 2008 00:50 schreef MoltiSanti het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoo is niet echt mislukt,
eigenaar van de tattoo is daarentegen wel mislukt.
Ja, jij hebt er gezeten?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef BB-boy het volgende:
In de Amerikaanse gevangenissen krijg je als blanke klappen als je geen hakenkruis op je voorhoofd hebt
Zo goed als.quote:
Right..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo goed als.
(over een kwartier weer gevangen en gevaarlijk op SBS, mis het niet!)
OMG!quote:
Heerlijk, zwangerschapsstriemen en een behaarde doosquote:
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk, zwangerschapsstriemen en een behaarde doos![]()
die's hilarischquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Ephemera het volgende:
En deze vind ik stiekem nog wel grappig...
Ventttt.....quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo goed als.
(over een kwartier weer gevangen en gevaarlijk op SBS, mis het niet!)
[ afbeelding ]
Deze is wel heel sneu![]()
...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ventttt.....
dus jij bent OF flink mishandeld (klappen gehad/in de kont gepopt bij zeep rapen)
of je hebt een hakenkruis.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt één van mijn lievelingstopics!
Ik kwam zojuist deze tegen:
[ afbeelding ]
serieus, dit zijn eigelijk allemaal goeie tattoeages..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://xs435.xs.to/xs435/09021/1231178501328907.jpg
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portrettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef dork22 het volgende:
Dat portret van Jack Black ziet er anders toch verdomd netjes uit heur...
een echte tattoo artiest doet zoiets niet. Die lelijke dingen zullen wel zijn gezet voor een fles drank ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef robbolo het volgende:
Die mensen met die verschrikkelijke portrettenJe zou toch denken dat je research doet naar een tattoo artiest voordat je zoiets groots op je lichaam zet.
oh 't was niet echt een reactie op jou postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portretten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld
Ok, en die is ook vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef dork22 het volgende:
[..]
oh 't was niet echt een reactie op jou post[ afbeelding ]
ik vind 'm vet!!
Ik zou zoiets nooit op mijn lichaam willen, maar dit is zeker geen mislukte tattoo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef dork22 het volgende:
[..]
oh 't was niet echt een reactie op jou post![]()
[ afbeelding ]
ik vind 'm vet!!
Free ecard greetings for bithdays holidays and all occasions?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
En dan de reclamebanner onder dit topic
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Free ecard greetings for bithdays holidays and all occasions?
Lucky?!?!!? OMFGquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef robbolo het volgende:
Hier een tvp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook dieren hebben tattoo's:
[ afbeelding ]
Toch vind ik het best knap hoe ze dat gezicht erop hebben getatoeëerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
..
to enjoy this ride"
ik denk dat die meetlat over 10 jaar niet meer klopt![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef robbolo het volgende:
En ook dieren hebben tattoo's:
[ afbeelding ]
bwahahahahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef doppelgänger het volgende:
gottegot..wat je al niet tegen komt als je ff zoekt.
[ afbeelding ]
Sommigen moeten wel nep zijn (hoop ik)
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
en dan maar huilen dat ie met geen mogelijkheid een meisje krijgtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wel dat </head> <body> daadwerkelijk HTML code is hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)
ik ben niet zo dom als ik eruit ziequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Je snapt wel dat </head> <body> daadwerkelijk HTML code is he
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Kende 'm uiteraard al, maar echt ziek gewoon.quote:
Ja, en er is geen houden aan helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef IrishCoffee het volgende:
Het word steeds erger...
Welk lichaamsdeel is dat eigenlijk? Ik kan er echt niets van maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kende 'm uiteraard al, maar echt ziek gewoon.
Rechtsbovenrug lijkt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel is dat eigenlijk? Ik kan er echt niets van maken.
hoe cool ben je dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik ben niet zo dom als ik eruit zie
[ afbeelding ]
maar het is iemand anders trouwens (die nek zit lager)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Deze stinkerd zit vol mislukte disney figuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet, maar volgens mij staat dat logo ook op zijn shirt. Iemand nog ideeen waar dat logo voor staat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef LockonStratos het volgende:
Ja die tweede is tof, maar waar is die derde van?
Het logo van Obama tijdens de verkiezingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar volgens mij staat dat logo ook op zijn shirt. Iemand nog ideeen waar dat logo voor staat?
OMG, je hebt gelijk. Fijn zo'n tattooquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het logo van Obama tijdens de verkiezingen.
Echt dom, zo loop je dan een heel leven ''geweldig te wezen'' met je puntjes die een giraffe moeten voorstellen.quote:
WTFquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf in de lach schieten bij die eerstequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Falers
Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef doppelgänger het volgende:
gottegot..wat je al niet tegen komt als je ff zoekt.
[ afbeelding ]
Yes, ben niet de enigequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bovenstaande vind ik echt fucking vet.
wat moet dit eigelijk voorstellen?quote:
Hij kan wel tegen al z'n ''mattie's'' zeggen dat het orgineel geweest zou zijn als het allemaal was uitgekomenquote:
Whaaaaaaaaaaaaahahahahahaa!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Met name deze :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je zoiets wil!!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef Evenveel het volgende:
[ afbeelding ]
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Voor een goede avond eerst postgeschiedenis van TS van bovenstaan topic lezen en dan pas de spoiler...het verneukte hieraan is het vieze okselhaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Is dat michael jakson ??quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Vingernagelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
wat moet dit eigelijk voorstellen?![]()
Dat vraag ik me van het hele topic al af! Mensen die zichzelf nodeloos beschadigenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Van die zelfde kerel:quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef LordNemephis het volgende:
Het lijkt wel of veel van die mislukte dingen gewoon uit de losse hand zijn gedaan of door een dronken tatoeëerder met maar 1 oog ofzo...
deze vind ik wel grappig
en ik dacht, ik zoek op de Googles ook nog even een mislukte op voor dit topic en toen kwam ik op dit blog terecht waar het verhaal achter deze (hier al geposte) tattoo staat, inclusief comments van ex-medewerkers van die tattooshop.
Die tattooshop vind je hier, en alle foto's van die site zouden zo in dit topic kunnen worden geplempt... die gast is serieus trots op die superslechte tattoo's...
"Inexplicable Zombie Wife tattoo"quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef LordNemephis het volgende:
Het lijkt wel of veel van die mislukte dingen gewoon uit de losse hand zijn gedaan of door een dronken tatoeëerder met maar 1 oog ofzo...
deze vind ik wel grappig
en ik dacht, ik zoek op de Googles ook nog even een mislukte op voor dit topic en toen kwam ik op dit blog terecht waar het verhaal achter deze (hier al geposte) tattoo staat, inclusief comments van ex-medewerkers van die tattooshop.
Die tattooshop vind je hier, en alle foto's van die site zouden zo in dit topic kunnen worden geplempt... die gast is serieus trots op die superslechte tattoo's...
idd zeg..de kans dat het echt mooi wordt is vrij klein volgens mij...ik zou het zeker niet overwegen..daarnaast vervaagt het ook nog eens en wordt het dus dubbel zo lelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef SeLang het volgende:
Nog los van het feit dat je een ultieme pauper bent als je een portret op je lichaam laat tatoeeren, meestal worden het echte horror plaatjes.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:44 schreef BdR het volgende:
Zune tattoo guy was nog niet langs gekomen..
Als je die Kat van Miami Ink (Discovery Channel) aan het werkt ziet..quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef SeLang het volgende:
Nog los van het feit dat je een ultieme pauper bent als je een portret op je lichaam laat tatoeeren, meestal worden het echte horror plaatjes.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Deze ben ik al vaker tegen gekomen maar ik snap hem niet
Aha! Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Conekiller het volgende:
Het is het Zune logo. DE absolute faal in MP3 land
Veel mensen vinden het nogal gaar om het logo van de Microsoft Zune mp3 speler op je arm getattoeerd te hebben. Blijkbaar is deze meneer een hele grote Zune fan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Deze ben ik al vaker tegen gekomen maar ik snap hem niet
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef classpc het volgende:
Wat je dus doet is dat plaatje uitvergroten op de computer, en dan zo overtrekken op die arm.
Ik geloof dat ze daar zelfs nog speciaal papier voor hebben ofzo dat je zo met die tatoonaald over dat papier heen tekent en je dan een kopie op de arm of waar dan ook hebt zitten.
Ik weet het ook allemaal niet precies maar ik zag het op Discovery Channel dus dan is het waar.
Dat is idd net zoiets als: "I EDITED THE WIKIPEDIA PAGE THUS IT IS TRUE"quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
![]()
Dat wil niet direct zeggen dat het waar is... Het blijft tv, veel van die survival achtige programmas bijvoorbeeld zijn bij lange na niet zo gevaarlijk als dat ze je laten denken.
Nou, inderdaad. Daarom nog eentje van zijn handquote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef LordNemephis het volgende:
how!! geniaal gemaakt zegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als je die Kat van Miami Ink (Discovery Channel) aan het werkt ziet..![]()
die kan echt heel goed portretten tatoeëren!
edit: Pic van een van haar tattoo's:
[ afbeelding ]
en d'r website.
Uhm, ik dank dat dat juist het hele idee is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Echt dom, zo loop je dan een heel leven ''geweldig te wezen'' met je puntjes die een giraffe moeten voorstellen.
Het probleem is dat hij/zij de tanden compleet omlijnd, wat je sowieso nooit moet doen als je gaat tekenen. De rest is ook niet helemaal perfect maar het grootste probleem zijn de tanden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef Bolter het volgende:
Die kerel kan gewoon geen monden tekenen. De gezichtsuitdrukkingen raken compleet vertekend hierdoor.
En dat over het Discovery channel was duidelijk een grap, dus al die lui die er serieus op ingaan
Lekker sletterigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
..
to enjoy this ride"
ik denk dat die meetlat over 10 jaar niet meer klopt![]()
de tattoo ziet er beter uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portretten
Bijvoorbeeld
Hoe heet die alien?quote:
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef SeLang het volgende:
Dat hondje is geweldig.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als je die Kat van Miami Ink (Discovery Channel) aan het werkt ziet..![]()
die kan echt heel goed portretten tatoeëren!
edit: Pic van een van haar tattoo's:
[ afbeelding ]
en d'r website.
Jack!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook op zoek gaan naar een goede tattooeerder die portretten kan. Maar goed, bovenstaande is wel echt een heeeeele goede, hoort ook niet thuis in dit topic.
Ik haal er geen P uit,quote:
holy crap, wow die zijn goed! Johnnyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook op zoek gaan naar een goede tattooeerder die portretten kan. Maar goed, bovenstaande is wel echt een heeeeele goede, hoort ook niet thuis in dit topic.
WOW vet mooi!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel heel dom zijn, maar ik snap niet zo goed wat er mislukt is aan die tattoo en wat 't voor moet stellen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Beregd het volgende:
Ik weet niet of deze van de Belgische voetballer legear al vernoemd is:
[ afbeelding ]
Maar het is wel vrij erg
De bekende latijnse uitspraak 'veni vidi vici': ik kwam, ik zag, ik overwon.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zal wel heel dom zijn, maar ik snap niet zo goed wat er mislukt is aan die tattoo en wat 't voor moet stellen.![]()
Ohhh nu zie ik het. Ik dacht dat het iets in spiegelbeeld was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
De bekende latijnse uitspraak 'veni vidi vici': ik kwam, ik zag, ik overwon.
Joah, dat heb ik ook gezien. Werelds .. Omdat hij altijd lachtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik zojuist op televisie, een mevrouw heeft het portret van André Pronk op haar schouder laten prikken.
André wie?
Ja, echt.
OMG wat erg!! dat laat je toch niet zetten of op zijn minst accepteer je toch niet hoe slecht ze zijn gezet!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik zojuist op televisie, een mevrouw heeft het portret van André Pronk op haar schouder laten prikken.
André wie?
Ja, echt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
André wie?
Ja, echt.
ziet er gefoto-shopt uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:35 schreef Xlarge het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet echt is
[ afbeelding ]
voorbeeldjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
hahah, geweldig
hoe heet trouwens zown tekending ?
"sarcasme"quote:
Ah, okay. Een PI was een goed idee geweest, want je weet het qua spelling maar nooit hier op Fok...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:15 schreef Conekiller het volgende:
[..]
"sarcasme"
was een extra steekje naar het hele idee van het aarsgewei.
Maar had misschien even een knipoogje ofzo erbij moeten zetten
Blue Screen Of Death of je lichaam nog welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:49 schreef J.F.Sebastian het volgende:
nu weer wat echte tattoo's
[ afbeelding ]
pin up van Katquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef StreepjesSok het volgende:
Geweldig topic!!! Mocht ik ooit nog een tattoo nemen, wordt er niet op bezuinigd! Dat weet ik nu heeeeel zeker!
Liefst eentje van KatvonD natuurlijk, mèn wat maakt die mooie dingen
Om te vieren dat je in de overgang zit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou iemand met een tampon op z'n lijf willen rondlopen?
Als je dan een opvlieger krijgt, wordt 'ie extra roodquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Om te vieren dat je in de overgang zit?
Zoiets als de bovenste lijkt me vrij pijn doen tijdens et zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Judeljuud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer over The Connect-the-Dots Tattoo die al eerder te zien was:
http://www.flickr.com/photos/abletoven/sets/72157601700669169/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |