Aha! Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Conekiller het volgende:
Het is het Zune logo. DE absolute faal in MP3 land
Veel mensen vinden het nogal gaar om het logo van de Microsoft Zune mp3 speler op je arm getattoeerd te hebben. Blijkbaar is deze meneer een hele grote Zune fan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Deze ben ik al vaker tegen gekomen maar ik snap hem niet
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef classpc het volgende:
Wat je dus doet is dat plaatje uitvergroten op de computer, en dan zo overtrekken op die arm.
Ik geloof dat ze daar zelfs nog speciaal papier voor hebben ofzo dat je zo met die tatoonaald over dat papier heen tekent en je dan een kopie op de arm of waar dan ook hebt zitten.
Ik weet het ook allemaal niet precies maar ik zag het op Discovery Channel dus dan is het waar.
Dat is idd net zoiets als: "I EDITED THE WIKIPEDIA PAGE THUS IT IS TRUE"quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
![]()
Dat wil niet direct zeggen dat het waar is... Het blijft tv, veel van die survival achtige programmas bijvoorbeeld zijn bij lange na niet zo gevaarlijk als dat ze je laten denken.
Nou, inderdaad. Daarom nog eentje van zijn handquote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef LordNemephis het volgende:
Die tattooshop vind je hier, en alle foto's van die site zouden zo in dit topic kunnen worden geplempt... die gast is serieus trots op die superslechte tattoo's...
how!! geniaal gemaakt zegquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als je die Kat van Miami Ink (Discovery Channel) aan het werkt ziet..![]()
die kan echt heel goed portretten tatoeëren!
edit: Pic van een van haar tattoo's:
[ afbeelding ]
en d'r website.
Uhm, ik dank dat dat juist het hele idee is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Echt dom, zo loop je dan een heel leven ''geweldig te wezen'' met je puntjes die een giraffe moeten voorstellen.
Het probleem is dat hij/zij de tanden compleet omlijnd, wat je sowieso nooit moet doen als je gaat tekenen. De rest is ook niet helemaal perfect maar het grootste probleem zijn de tanden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef Bolter het volgende:
Die kerel kan gewoon geen monden tekenen. De gezichtsuitdrukkingen raken compleet vertekend hierdoor.
En dat over het Discovery channel was duidelijk een grap, dus al die lui die er serieus op ingaan
Lekker sletterigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
..
to enjoy this ride"
ik denk dat die meetlat over 10 jaar niet meer klopt![]()
de tattoo ziet er beter uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portretten
Bijvoorbeeld
Hoe heet die alien?quote:
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef SeLang het volgende:
Nog los van het feit dat je een ultieme pauper bent als je een portret op je lichaam laat tatoeeren, meestal worden het echte horror plaatjes.
Dat hondje is geweldig.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als je die Kat van Miami Ink (Discovery Channel) aan het werkt ziet..![]()
die kan echt heel goed portretten tatoeëren!
edit: Pic van een van haar tattoo's:
[ afbeelding ]
en d'r website.
Jack!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook op zoek gaan naar een goede tattooeerder die portretten kan. Maar goed, bovenstaande is wel echt een heeeeele goede, hoort ook niet thuis in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |