Ik haal er geen P uit,quote:
holy crap, wow die zijn goed! Johnnyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook op zoek gaan naar een goede tattooeerder die portretten kan. Maar goed, bovenstaande is wel echt een heeeeele goede, hoort ook niet thuis in dit topic.
WOW vet mooi!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Jaaa want dit is echt pauper bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet dan ook op zoek gaan naar een goede tattooeerder die portretten kan. Maar goed, bovenstaande is wel echt een heeeeele goede, hoort ook niet thuis in dit topic.
Zal wel heel dom zijn, maar ik snap niet zo goed wat er mislukt is aan die tattoo en wat 't voor moet stellen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Beregd het volgende:
Ik weet niet of deze van de Belgische voetballer legear al vernoemd is:
[ afbeelding ]
Maar het is wel vrij erg
De bekende latijnse uitspraak 'veni vidi vici': ik kwam, ik zag, ik overwon.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zal wel heel dom zijn, maar ik snap niet zo goed wat er mislukt is aan die tattoo en wat 't voor moet stellen.![]()
Ohhh nu zie ik het. Ik dacht dat het iets in spiegelbeeld was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
De bekende latijnse uitspraak 'veni vidi vici': ik kwam, ik zag, ik overwon.
Joah, dat heb ik ook gezien. Werelds .. Omdat hij altijd lachtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik zojuist op televisie, een mevrouw heeft het portret van André Pronk op haar schouder laten prikken.
André wie?
Ja, echt.
OMG wat erg!! dat laat je toch niet zetten of op zijn minst accepteer je toch niet hoe slecht ze zijn gezet!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik zojuist op televisie, een mevrouw heeft het portret van André Pronk op haar schouder laten prikken.
André wie?
Ja, echt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
André wie?
Ja, echt.
ziet er gefoto-shopt uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:35 schreef Xlarge het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet echt is
[ afbeelding ]
voorbeeldjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
hahah, geweldig
hoe heet trouwens zown tekending ?
"sarcasme"quote:
Ah, okay. Een PI was een goed idee geweest, want je weet het qua spelling maar nooit hier op Fok...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:15 schreef Conekiller het volgende:
[..]
"sarcasme"
was een extra steekje naar het hele idee van het aarsgewei.
Maar had misschien even een knipoogje ofzo erbij moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |