Ohjaquote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef PouwelZ het volgende:
AZ Kampioen tattoo iemand?
[ afbeelding ]
Volgens mij hadden wat mensen problemen met zijn tattoo'squote:Op zondag 21 december 2008 00:50 schreef MoltiSanti het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoo is niet echt mislukt,
eigenaar van de tattoo is daarentegen wel mislukt.
Ja, jij hebt er gezeten?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef BB-boy het volgende:
In de Amerikaanse gevangenissen krijg je als blanke klappen als je geen hakenkruis op je voorhoofd hebt
Zo goed als.quote:
Right..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo goed als.
(over een kwartier weer gevangen en gevaarlijk op SBS, mis het niet!)
OMG!quote:
Heerlijk, zwangerschapsstriemen en een behaarde doosquote:
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heerlijk, zwangerschapsstriemen en een behaarde doos![]()
die's hilarischquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Ephemera het volgende:
En deze vind ik stiekem nog wel grappig...
Ventttt.....quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo goed als.
(over een kwartier weer gevangen en gevaarlijk op SBS, mis het niet!)
[ afbeelding ]
Deze is wel heel sneu![]()
...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ventttt.....
dus jij bent OF flink mishandeld (klappen gehad/in de kont gepopt bij zeep rapen)
of je hebt een hakenkruis.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt één van mijn lievelingstopics!
Ik kwam zojuist deze tegen:
[ afbeelding ]
serieus, dit zijn eigelijk allemaal goeie tattoeages..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://xs435.xs.to/xs435/09021/1231178501328907.jpg
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portrettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef dork22 het volgende:
Dat portret van Jack Black ziet er anders toch verdomd netjes uit heur...
een echte tattoo artiest doet zoiets niet. Die lelijke dingen zullen wel zijn gezet voor een fles drank ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef robbolo het volgende:
Die mensen met die verschrikkelijke portrettenJe zou toch denken dat je research doet naar een tattoo artiest voordat je zoiets groots op je lichaam zet.
oh 't was niet echt een reactie op jou postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb t dan ook over de verschrikkelijke portretten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld
Ok, en die is ook vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef dork22 het volgende:
[..]
oh 't was niet echt een reactie op jou post[ afbeelding ]
ik vind 'm vet!!
Ik zou zoiets nooit op mijn lichaam willen, maar dit is zeker geen mislukte tattoo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef dork22 het volgende:
[..]
oh 't was niet echt een reactie op jou post![]()
[ afbeelding ]
ik vind 'm vet!!
Free ecard greetings for bithdays holidays and all occasions?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
En dan de reclamebanner onder dit topic
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Free ecard greetings for bithdays holidays and all occasions?
Lucky?!?!!? OMFGquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef robbolo het volgende:
Hier een tvp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook dieren hebben tattoo's:
[ afbeelding ]
Toch vind ik het best knap hoe ze dat gezicht erop hebben getatoeëerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
"you must be at least this tall
..
to enjoy this ride"
ik denk dat die meetlat over 10 jaar niet meer klopt![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef robbolo het volgende:
En ook dieren hebben tattoo's:
[ afbeelding ]
bwahahahahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef doppelgänger het volgende:
gottegot..wat je al niet tegen komt als je ff zoekt.
[ afbeelding ]
Sommigen moeten wel nep zijn (hoop ik)
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:57 schreef doppelgänger het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen moeten wel nep zijn (hoop ik)
en dan maar huilen dat ie met geen mogelijkheid een meisje krijgtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wel dat </head> <body> daadwerkelijk HTML code is hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nope, die gast heeft ook die stijl op z'n armen en benen etc (dus <hand></hand> etc)
ik ben niet zo dom als ik eruit ziequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Je snapt wel dat </head> <body> daadwerkelijk HTML code is he
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
* moussy was er stil van toen ze dit tegen kwam.
Kende 'm uiteraard al, maar echt ziek gewoon.quote:
Ja, en er is geen houden aan helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef IrishCoffee het volgende:
Het word steeds erger...
Welk lichaamsdeel is dat eigenlijk? Ik kan er echt niets van maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kende 'm uiteraard al, maar echt ziek gewoon.
Rechtsbovenrug lijkt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel is dat eigenlijk? Ik kan er echt niets van maken.
hoe cool ben je dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik ben niet zo dom als ik eruit zie
[ afbeelding ]
maar het is iemand anders trouwens (die nek zit lager)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Deze stinkerd zit vol mislukte disney figuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet, maar volgens mij staat dat logo ook op zijn shirt. Iemand nog ideeen waar dat logo voor staat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef LockonStratos het volgende:
Ja die tweede is tof, maar waar is die derde van?
Het logo van Obama tijdens de verkiezingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar volgens mij staat dat logo ook op zijn shirt. Iemand nog ideeen waar dat logo voor staat?
OMG, je hebt gelijk. Fijn zo'n tattooquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het logo van Obama tijdens de verkiezingen.
Echt dom, zo loop je dan een heel leven ''geweldig te wezen'' met je puntjes die een giraffe moeten voorstellen.quote:
WTFquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
* moussy was er stil van toen ze dit tegen kwam.
Ik blijf in de lach schieten bij die eerstequote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Falers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |