Lizardman is tof!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef AngerManagement het volgende:
Staan heel wat trieste dingen tussen

.
.

Denk (weet eigenlijk vrijwel zeker) dat hij een stuk slimmer is dan 99% van de fokkers. Omdat iemand er vreemd uitziet en dingen doet die niet als "normaal"worden gezien wil nog niet zeggen dat hij een debiel is.quote:

Of het is gewoon een fucking debielquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Denk (weet eigenlijk vrijwel zeker) dat hij een stuk slimmer is dan 99% van de fokkers. Omdat iemand er vreemd uitziet en dingen doet die niet als "normaal"worden gezien wil nog niet zeggen dat hij een debiel is.
Bovendien is het iemand die heel goed weet waar hij aan begonnen is. Iets wat van een del van de mensen met tattoo's weer niet gezegd kan worden.

quote:"Ik kreeg opeens het idee, en nu ben ik de drager van deze gekke tattoo", aldus de meid. "Ik weet niet of het mijn leven ook beter zal maken." Hoax? Bepaal het zelf:

Of hij weet dat "de maatschappij" zo denkt, en doet 't expres om dat soort reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of het is gewoon een fucking debiel

pagina 1 van dit topic een filmpje...quote:Op maandag 15 december 2008 14:56 schreef PouwelZ het volgende:
AZ Kampioen tattoo iemand?
[ afbeelding ]

ah crap ja :/ zat op stage en youtube is daar gebloktquote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef ForrestX het volgende:
[..]
pagina 1 van dit topic een filmpje...

moest er toch ff om lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:15 schreef Toempf het volgende:
Je zal er maar trots op zijn:
[ afbeelding ]

Haha die gast moet zich kut voelen maar diegene die de tattoo heeft gezet is ook wel een ontzettende lul.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |