SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Dat kan best anders hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Mirel het volgende:
Dat met die vrouw kan ook niet anders omdat de tanden individueel gedaan moeten worden en met die inkt lijkt het gewoon een vieze zooi.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef Evenveel het volgende:
[ afbeelding ]
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Voor een goede avond eerst postgeschiedenis van TS van bovenstaan topic lezen en dan pas de spoiler...C!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Verneukt én grappigquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:52 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Verneukt of grappig?
die gezichten!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef Meneer-Goud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 18:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Ronaldo naar Madrid verhuist kan die er Park van maken.
quote:Jonathan Legear heeft een nieuwe tattoo. Niets bijzonders denken we dan, of toch: de sneltrein van Anderlecht liet zich overtuigen om de Latijnse spreuk 'Vini vidi vici' op zijn voorarm te borduren. Jammer genoeg is Legear blijkbaar niet van de slimste en vergiste hij zich schromelijk. De correcte versie luidt immers 'Veni vidi vici' (ik kwam, ik zag, ik overwon). "Ik zocht het wel 20 keer op en ik stootte steeds op mijn versie. Toch vind ik ze nog steeds mooi", pocht Legear.
...
Dat moet toch wel redelijk eenvoudig aan te passen zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 20:21 schreef Quannum het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)islukte-tattoo.dhtml
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik echt even hard om lachen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Dat moet toch wel redelijk eenvoudig aan te passen zijn?
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef Enfermera het volgende:
Godverdomme, hele mooie post gemaakt met allemaal verneukte tattoos, loopt ie vast en is alles weg. Magoed.
Gaaf topic!
Hier mijn bijdrage:
'The flying 8 ball'
[ afbeelding ]
'Something nation'
[ afbeelding ]
'Bad Kitty'
[ afbeelding ]
'Du..Du hast!!'
[ afbeelding ]
"Its still questionable whats worse... the tattoo or the song."
'Scary'
[ afbeelding ]
Maar deze vond ik toch wel het meest bizar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bron: http://www.tattoosgonebad.com
Ik heb het tussen haakjes gezet omdat ik het niet zelf verzonnen heb. Ik nam het over van de site.quote:
Die stad is toch rotquote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
* moussy was er stil van toen ze dit tegen kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |