op aanval laten trainen? wordt zn passing beter vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Lieve Mona,
Mijn keeper trapt elke bal blind naar voren, wat 80% balverlies oplevert. Dit terwijl hij staat ingesteld op short passing, en daarvoor zelfs een verdediger heeft aangewezen gekregen om de bal over 5 meter naartoe te spelen. Mijn vorige keeper deed dit ook.
Wat moet ik doen?
Een wanhopige steenbok.
Mijn doelstelling is om al mijn sattelietclubs kampioen te laten worden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef J.Herrer het volgende:
Als je een speler van Ajax amateurs haalt ben ik wel benieuwd naar z'n stats
Hij speelt nu toch ook niet meer bij Ajax Amateurs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
klopt.... ik bedoelde ook elke die kampioen kan worden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
Is dat nodig voor een pass over vijf meter? Het probleem is dat hij het niet eens probeert, maar bij elke uittrap gewoon standaard een ram naar voren geeft. Terwijl hij staat ingesteld op 'short passing'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef Crack_david het volgende:
op aanval laten trainen? wordt zn passing beter van
Ja, dat doen ze bij mij ook. Altijd overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef J.Herrer het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij doen 80% van alle keepers dat
Dat zal in FM niet anders zijn
En sommige spelers schijten gewoon op je instructies, zo heb ik bij AMC's ook afstandsschoten op zelden staan maar ik zie ze toch minstens 6 keer in de wedstrijd van afstand poeieren
Herkenbaar. Halen ze normaliter een 6je, tegen mij halen ze opeens allemaal 10-en.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef Saviola het volgende:
Heb het even gehad voor vandaag met FM. Een mooie voorsprong van 10 punten uitgebouwd en dan 4 keer op rij 0-0 gespeeldDoor een paar goalies die aan het superkeeper-syndroom lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |