Haha nou je slaat je er tot nog toe goed door heen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef superjood het volgende:
Laatste post:
[ afbeelding ]
Roostertje hoor
In principe niet, misschien dat je moeite hebt met de 3d engine maar die kan je gewoon uitzetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef motherflocker het volgende:
TVP
Spel ook maar gekocht. Als je 2008 moeiteloos kon draaien is 2009 dan ook geen probleem?
Nee hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:41 schreef Spougle het volgende:
Feyenoord is in een game van mij kampioen geworden, ze hebben de beker gewonnen en ze hebben het tot dat halve finale van de UEFA Cup geschopt.Een tikkeltje overrated misschien? En ze hebben Bojan trouwens ook al binnen.
Waar?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef motherflocker het volgende:
Spel gekocht, 23 euro nieuw incl verzendskosten. Best te doen.
Dat document van de FM-goden al doorgenomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Het niet-scoren van al mijn spelers begint nu toch wel irritante vormen aan te nemenDe tegenstander ramt ze er elke wedstrijd van 25 meter in, maar bij mij schieten ze nog naast als ze hem er met hun snikkel in kunnen leggen. Kost me gewoon al 12 punten nu
PSV is bij mij 195M waard.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef GGMM het volgende:
Overrated is alleen Feyenoord.. Ik ben zelf Ajax, dus kan daar niet over oordelen. Feyenoord is wel het eerste jaar kampioen geworden.
Groningen is niet overrated, die is gedegradeerd.Na een aantal jaar kan je daar ook niet veel meer over zeggen. 2 clubs zijn gekocht (Willem II en Utrecht) waardoor ze rijker zijn dan b.v. PSV.
Dan doe je het beter dan de 3 managers die PSV bij mij al versleten heeft.quote:
Nee. Lees wel af en toe op die sites, maar dat is zoveel informatie. Ben ik echt te lui voorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat document van de FM-goden al doorgenomen?
13 Jaar op rij kampioen, 1x CL finale gewonnen. 1x Halve finale CL. Finale Europa Cup (Verloren van Leverkussen).. en nu weer gaan. Speel alleen maar met jeugdspelers.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan de 3 managers die PSV bij mij al versleten heeft.
33M is de waarde van PSV nu.
Ik 205M.
Ben 'pas' 5 jaar bezig. 3 jaar kampioen, 1 keer Uefa cup en 1 keer super cup gewonnen, staan alleen nog maar 3 Nederlanders in m'n teamquote:Op maandag 19 januari 2009 23:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
13 Jaar op rij kampioen, 1x CL finale gewonnen. 1x Halve finale CL. Finale Europa Cup (Verloren van Leverkussen).. en nu weer gaan. Speel alleen maar met jeugdspelers.
Zit je wel eens in dezelfde CL groep ofzo? Lijkt me wel vetquote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef Babbatuur het volgende:
Ben Twente, Nurnberg, Salzburg en een jobhopper (nu Reading)
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nieuw op ebay.co.uk gekocht.
Nieuw staat er ;-)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:20 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.
Ik ga weer even met mijn Leeds game verder.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
League Cup gewonnen met Leeds. Are you watching sjimz?
Nieuw in seal dus onmogelijk !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:20 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.
Goed voor jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nieuw in seal dus onmogelijk !
Heb er meteen CM 01/02 bij gekocht met spelers update 08/09 bij! Dat spel heb ik vroeger zóveel gespeeld
Uit m'n hoofd: Obertanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:22 schreef leotje1992 het volgende:
Weet iemand een goede AMR voor mij achter Theo Walcott hij heeft een slechte conditie dus is snel vermoeid en wil nog een goede centrale verdediger William Gallas verkocht voor 16 miljoen en do eTouré nu ook weg.
Spelen hele seizoen al veels te slecht word er gek van kost me punten.
Wielaert vergeleken met allebei mn centrale verdedigers is stukken beter dan hun dus wielaert voor 3.5 mil gekocht.
Her liefste zoek ik een speler die op de gehele rechterkant uit de voeten kan
Wijnaldum is goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
ja maar die kost 17 miljoen ofzo beetje duur voor een tweede keus
Scheelt dat ik via ebay koop, wat je meer zekerheid geeft dankzij een goed werkend feedback systeem!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Goed voor jou!
Dat van dat seal stond er niet bij. Wil alleen maar aangeven dat er zat spotgoedkope versies als nieuw verkocht worden via marktplaats etc die niet werken omdat die registratiecode al opgebruikt is.
Anyway, veel spelplezier.
En die Skandinaviër die in FM8 zo'n held was?quote:
Lomski?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef motherflocker het volgende:
[..]
En die Skandinaviër die in FM8 zo'n held was?
Feyenoord als geheel is niet zozeer overrated, het lijkt misschien zo omdat Feyenoord in real life zo teleursteld..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef GGMM het volgende:
Overrated is alleen Feyenoord.. Ik ben zelf Ajax, dus kan daar niet over oordelen. Feyenoord is wel het eerste jaar kampioen geworden.
Groningen is niet overrated, die is gedegradeerd.Na een aantal jaar kan je daar ook niet veel meer over zeggen. 2 clubs zijn gekocht (Willem II en Utrecht) waardoor ze rijker zijn dan b.v. PSV.
Deze man!quote:
Heb je het over ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef TiMPiN het volgende:
En klopt, ajax is in iedere FM op spelers zwaaar overrated!
![]()
![]()
![]()
Feyenoord plz
Toch zullen je financiën dan vrij kut zijn. En ja, dit kan gewoon ookal heb je geen schuld en zit je binnen je loonbudget.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom krijg ik maar 20 % van transferinkomsten beschikbaar voor transferuitgaven?
Ik heb geen schuld en ook geen openstaande lening bij de bank ....
Ik bedoel dat ook niet hoor. IK vind de Ajax spelers niet overrated in deze versie hoor als ik Ajax vergelijk met Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Heb je het over ?
Ik ben niet voor feyenoord dus quote de goede persoon.
+ je moet gewoon geven dat al die spelers gewoon over-rated zijn.
Okey ... mn financieen zijn niet sterk, ik sta weliswaar in de plus maar het is maar een beetje. Wanneer verbetert die 20 % transferiinkomsten dan naar meer? Als je meer geld krijgt of zo via schrapen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Toch zullen je financiën dan vrij kut zijn. En ja, dit kan gewoon ookal heb je geen schuld en zit je binnen je loonbudget.
Goede resultaten is meer geld, wellicht je loonkosten verminderen, en als je een speler verkoopt regel het dan zo dat je het geld verspreid betaald krijgt over 12 of 24 maanden. Dat is namelijk gunstig als je er slecht voorstaat op dit moment, omdat er vooral wordt gekeken hoe je er over een tijdje voorstaat, dus dat zou het percentage van 20% kunnen doen stijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Okey ... mn financieen zijn niet sterk, ik sta weliswaar in de plus maar het is maar een beetje. Wanneer verbetert die 20 % transferiinkomsten dan naar meer? Als je meer geld krijgt of zo via schrapen?
Bedankt ik was vergeten dat die ook rechts kon spelen heb hem al gecontracteerd komt op 1 januariquote:
Kan ook nog wel print screentjes posten dat ajax in 1e divisie speelt hoor in FM 7quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
Heeft er iemand boerengehakt besteld?![]()
[ afbeelding ]
Mascio en Todorov kopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Survivalism het volgende:
Nou, ik ben dan ook maar met Leeds begonnen, alleen tot nu toe zijn de aankopen. (El Kabir gratis overgenomen) dramatisch.
Iemand nog een aardige tip als talent?
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef Saviola het volgende:
Dan heb je 2 spitsen met 18 en 19 voor finishing maar een goaltje scoren? Nee hoor ben je gek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat met het shirtje er zo in?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
Heeft er iemand boerengehakt besteld?![]()
[ afbeelding ]
Wat meer druk naar voren zetten, dan wordt het een heel stuk minder heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik kan me er ook heerlijk aan ergeren.
Net weer in drie wedstrijden achtereen een fantastische 30-yarder om de oren gekregen en bij mij gaat er nog altijd geen bal in. Het aantal keer dat ik 0-0 speel, of 1-0 verlies behelst echt 75% van mijn wedstrijden. Ik speel gewoon 4-4-2, met snelle opkomende buitenste middenvelders en spitsen van kwaliteit. Kansen krijgen ze toch ook wel, al zijn het er nog lang niet genoeg.
Er zit ergens iets goed mis in ieder geval. 9e staan met Feyenoord is vrij triest![]()
in FM dan
Mascio bestaat niet volgens mijn game.quote:
Passing staat inderdaad op direct. Zal ik eens aanpassen. Thx!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef Juk het volgende:
[..]
Wat meer druk naar voren zetten, dan wordt het een heel stuk minder heb ik gemerkt.
En hoe staat je passing? Bij mij werkte direct namelijk voor geen meter voor mijn aanvallende spelers, ik was dan veel te snel de bal weer kwijt. Hij staat nu op short en dan combineren ze lekker, veel balbezit en dus nog meer kansen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
League Cup gewonnen met Leeds. Are you watching sjimz?
hoe krijg je dat met arsenal en leeds die shirtjes erin enzo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Screentje als bewijs.
Ik heb geen shirtjes?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat met arsenal en leeds die shirtjes erin enzo?
Shirtjes in het wedstrijdscherm kan alleen in Fm2008. In Fm2009 nog niet. In Fm2009 komen ze alleen in je team-info scherm te staan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat met arsenal en leeds die shirtjes erin enzo?
Ik ga hem dan ook gebruiken als targetman. Hij is namelijk wel sterk, doelgericht en goed in de lucht. Er lopen een paar sneldheidsduvels in de buurtquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef VonHinten het volgende:
Hier is Jack Tuyp zo traag als dikke stront door een trechter. Hou ik niet van.
Gaat gewoon automatisch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef leotje1992 het volgende:
nee jou screenshot staat bij Arsenal en Leeds dat tekentje heel mooi bij mij staat er niks in hoe doe je dat?
Goede team talks, zorgen dat er geen ruzies in de selectie zijn (zo ja, verkoop één van de twee).quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:56 schreef ganzenherder het volgende:
Ok, ik heb geen harmonie in de spelersgroep en hierdoor verlies ik praktisch alllesHoe creeer ik harmonie?
Boete werkt meestal ook wel toch? En wat betreft die teamtalks, moet ik dan gewoon extra mild zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goede team talks, zorgen dat er geen ruzies in de selectie zijn (zo ja, verkoop één van de twee).
Dat verschilt. Kijk hoe je spelers reageren op je team talks in je selectie -> Assistant report -> team talk oid en als je huidige 'stijl' niet bevalt, moet je die aanpassen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Boete werkt meestal ook wel toch? En wat betreft die teamtalks, moet ik dan gewoon extra mild zijn?
Bedoel je morale?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:02 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook spelers selecteren op mentaliteit, als meerendeels van je selectie dezelfde mentaliteit heeft in combinatie met een goede tactiek heb je gewoon een perfect geoliede machine
Denk eerder bij personal info, ‘’ambitious’’ enzo.quote:
Ik laat ze ook altijd door mijn assist manager doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Hmm ik denk dat ik mijn assistent manager mijn toespraken maar laat doen dan als ik daar zo dramatisch in ben. Waar hebben toespraken het meest betrekking op, motiveren of people management?
Ik dacht motivating voor team talks, man management voor persconferenties.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Hmm ik denk dat ik mijn assistent manager mijn toespraken maar laat doen dan als ik daar zo dramatisch in ben. Waar hebben toespraken het meest betrekking op, motiveren of people management?
Als je een assistent neemt met goede motivating stat, dan gaat dat prima. Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef JeroenV het volgende:
Maakt het trouwens uit als je je assistent de persconferenties laat doen? Want die ben ik nu wel zat..
Wedstrijdbespreken doe ik wel zelf, dat vind ik redelijk makkelijk en scoor er goed mee.
FMquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Spougle het volgende:
Ik zat net gewoon tegen me computer te schreeuwen: "Speel hem, speel hem, speel hem dan af jongen"
Ik mep nog wel eens op de tafel als ik in de laatste minuut het enige schot op goal tegen krijg vanaf 30 meter, die dan ook meteen zit...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Spougle het volgende:
Ik zat net gewoon tegen me computer te schreeuwen: "Speel hem, speel hem, speel hem dan af jongen"
Als dat alles is, je moet mij eens horen flippen en schelden als ik de laatste seconde weer een cruciaal doelpunt tegen krijgquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Spougle het volgende:
Ben ik niet de enigste gelukkig. Hebben jullie ook last van een vorm van bijgeloof? Zo zet ik altijd me muis op de score van de tegenstander als ik wil dat er nog een goal word gescoordquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
In de loop der jaren alles wel gedaan eigenlijk, tegen spelers roepen zoals Spougle, opspringen en schreeuwen bij een goal, schelden bij een tegengoal.......
Dat is ook het mooie van het spel.
De enige vorm van bijgeloof die ik altijd had met CM/FM was dat als het erg goed ging ik de game niet wilde afsluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ben ik niet de enigste gelukkig. Hebben jullie ook last van een vorm van bijgeloof? Zo zet ik altijd me muis op de score van de tegenstander als ik wil dat er nog een goal word gescoord
Ik krijg altijd tegengoals als ik mijn tactiek aan het veranderen ben, het lijkt wel alsof kansen er makkelijker ingaan als je even bezig bent ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ben ik niet de enigste gelukkig. Hebben jullie ook last van een vorm van bijgeloof? Zo zet ik altijd me muis op de score van de tegenstander als ik wil dat er nog een goal word gescoord
Ik zet 'm altijd op pauzequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik krijg altijd tegengoals als ik mijn tactiek aan het veranderen ben, het lijkt wel alsof kansen er makkelijker ingaan als je even bezig bent ofzo
Hahaha ja kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De enige vorm van bijgeloof die ik altijd had met CM/FM was dat als het erg goed ging ik de game niet wilde afsluiten.
Want het leek altijd zo dat als je dan afsloot en later weer verder ging het direct niet meer zo goed ging.
Haha iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De enige vorm van bijgeloof die ik altijd had met CM/FM was dat als het erg goed ging ik de game niet wilde afsluiten.
Want het leek altijd zo dat als je dan afsloot en later weer verder ging het direct niet meer zo goed ging.
Jij hebt hem zeker stiekum gedownloadquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:44 schreef JeroenV het volgende:
Waarom werkt op vakantie gaan niet? Ik wil even wachten tot er een goede club vrij komt, maar als ik op vakantie wil gaan kom ik in het hoofdscherm, maar er gebeurt verder niets. En als ik op continue druk gaat hij gewoon maar 1 dag verder.
Tuyp loopt bij mij 1 op 1, terwijl hij maar halve wedstrijden meedeed in de oefenstage. Dat is in ieder geval meer dan Makaayquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef VonHinten het volgende:
Met mijn gepromoveerde Wolves in de 27e wedstrijd Liverpool de eerste nederlaag van het seizoen toebrengen. Uit nog welDoelpuntenmaker? Jack Tuyp als targetman, na een tip van iemand hierboven
Dat moet in de volgende fm komen. Dat je kunt schreeuwen in je microfoon en dat de spelers daar op reagerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef Spougle het volgende:
Nee ik scheld met vanalles als ik 20 kansen krijg 1 op 1 met de keeper gaat er geen 1 van inquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als dat alles is, je moet mij eens horen flippen en schelden als ik de laatste seconde weer een cruciaal doelpunt tegen krijg![]()
Kan pas als ie genoeg dagen bij je Sat.Club gespeeld heeft. In Belgie is het bijv. 3 jaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef leotje1992 het volgende:
Ojaah heb nog een vraag....
Heb Cristaldo gekocht aan het begin van het seizoen maar kreeg geen wv dus uitgeleend aan Sattelietclubje...
Nu is die weer terug hoe kan ik nu een aanvraag voor een wv indienen...??
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:20 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat moet in de volgende fm komen. Dat je kunt schreeuwen in je microfoon en dat de spelers daar op reageren
Dus als ik het goed begrijp kan het nog wel even duren..??quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kan pas als ie genoeg dagen bij je Sat.Club gespeeld heeft. In Belgie is het bijv. 3 jaar.
Atletico Madrid?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef Oente het volgende:
Ik zit weer eens met het probleem dat ik geen club kan vinden.Heb hiervoor een leuke game met Tottenham gehad, maar daar is het plezier ook inmiddels van af. Iemand suggesties?
Je kan het zelf niet aanvragen. Je kan 'm een nieuw contract aanbieden als hij bijvoorbeeld in de tussentijd veel interlands is gaan spelen, dan kan hij bijv. wel een werkvergunning krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan het nog wel even duren..??
Heb hem een jaar naar Salamanca in Spanje gestuurd waarde verdriedubbeld
Maar komt dat automatisch te staan dat ik het opnieuw aan kan vragen dan..??
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef maffemaniak het volgende:
De beste fm site!
fm.manutd.nl
Check hem uit!
Beetje dom om een link te gaan spammen die gewoon in de OP staatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef maffemaniak het volgende:
De beste fm site!
fm.manutd.nl
Check hem uit!
schouderham!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef maffemaniak het volgende:
westham!
Klopt WBA is een LL club in de Premier Leaguequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef maffemaniak het volgende:
sorry hoor, had het nog niet zien staan. Maar ik heb een keer een boek gelezen over de suporters van een LL clubje, Wesbrom albion, heb ik een aantal seizoenen mee gespeeld, erg vel lol mee gehad
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje dom om een link te gaan spammen die gewoon in de OP staat
Ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef motherflocker het volgende:
Vorige Fm-en gespeeld met A.Madrid, WHU en Fiorentina.
Dit jaar ga ik voor Villareal
Of wat raad jij aan? vind het zelf het leukste om subtopper te beginnen en dan een top club die helemaal naar de tering is er weer boven op te helpen..quote:
Ik jobhop eigenlijk nooit. Begin met een degradatiekandidaat of - zoals mijn huidige game - met een playoffkandidaat in Engeland: Wolverhampton Wanderers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Of wat raad jij aan? vind het zelf het leukste om subtopper te beginnen en dan een top club die helemaal naar de tering is er weer boven op te helpen..
Hehe, in Duitsland toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:49 schreef ganzenherder het volgende:
Jullie moeten eens voor de lol de geboorteplaats van Dirk Marcellis checken trouwens
"Mindere" clubs willen nogal eens gaan counteren. Het beste is dan om wat dieper te verdedigen en wat geslotener te spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:31 schreef Spougle het volgende:
Ik heb nu echt al uren met Ajax lopen kloten om de perfecte Ajax tactiek te vinden. Maar tot dus ver zonder succes. Het is niet dat het slecht gaat ben gewoon kampioen geworden en heb ook de beker gewonnen. Maar ik laat naar mijn idee toch nog te veel punten liggen tegen middenmoters. Op de een of andere manier creëer ik veel minder kansen tegen clubs als Groningen Twente en Heerenveen.
Je kan toch ook gewoon een leuke challenge voor jezelf verzinnen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Spougle het volgende:
Heeft er iemand zin in een nieuwe challenge?
Jij ook ja?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:35 schreef GeneraalUli het volgende:Arsenal
, wat haat ik dat team
[ afbeelding ]
Hiero!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Canisfire het volgende:
Ey iemand enig idee waar ik de Nederlandse taal kan downloaden ?
Ik werk bij gameshop twente en daar hebben ze alleen maar UK versies te koop.
neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef Reddiablo het volgende:
heb ik nog iets gemist in topic 15, 16 en nu 17?
Niet zeiken, ik heb nu CL gehaald en krijg 16mquote:Op zondag 25 januari 2009 00:50 schreef Juk het volgende:
Even een nieuwe update van mijn Leeds game.
4de seizoen dan eindelijk Europees voetbal gehaald. Een 5de plek gaf mij een plaatsje in de UEFA-cup.
Nieuw seizoen nieuwe kansen. Doelstelling voor mezelf is zo lang mogelijk meedoen om het kampioenschap en uiteindelijk CL halen. Helaas heb ik nog steeds een krenterig bestuur want wederom krijg ik een dramatisch tranfserbudget van 21 miljoen... Zeuren om meer heeft elke keer geen zin, ondanks dat ik ten opzichte van vorig seizoen mijn totale bankrekening met 23 miljoen heb laten groeien tot 61m.
77 miljoen dit seizoen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb nu CL gehaald en krijg 16m
Maar jij bent overgenomen door oliesjeiks. Als die zich terugtrekken is je club failliet.quote:
Nope, heb alleen een overname van binnenin de club gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar jij bent overgenomen door oliesjeiks. Als die zich terugtrekken is je club failliet.
Overname binnen de club heb ik ook gehad. Maar iedereen heeft volgens mij een overname gehad, die eerste voorzitter gaat altijd na 1 seizoen oid met pensioen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope, heb alleen een overname van binnenin de club gehad.
En dat is al 4 seizoenen geleden
Gewoon 4-2-4 spelenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef leotje1992 het volgende:
Ik heb een beetje te veel goede spitsen in men team en ik speel 4-4-2 met Arsenal heeft iemand een idee hoe ik het beste kan spelen of moet ik al mn spelers hier neer zetten??
Mijn spitsen zijn
Bojan Balotelli Adebayor en Vela
Adebayor is zeker nog 3-4 seizoenen lang een wereldtopper.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zou dan gewoon met 2 spitsen spelen, 1 erachter en tja, dan moet er maar 1 op de bank
Dan zou ik Adebayor laten banken omdat hij minder toekomst heeft dan die andere 3
Dat is toch weinig? Voor dat geld kan je amper een versterking binnen halen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik heb nu CL gehaald en krijg 16m
Weinig? Ik krijg 17 miljoen als ik de finale win van de CL.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is toch weinig? Voor dat geld kan je amper een versterking binnen halen.
Hoe staan je financiën er verder voor?
Aan transferbudget?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weinig? Ik krijg 17 miljoen als ik de finale win van de CL.
Nee TV geld, budget heb ik niet echt nodig.. sta er wel best goed voor.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Juk het volgende:
[..]
Aan transferbudget?
Hoe slecht zijn je financiën dan wel niet.
Het ging hier over transferbudget aan het begin van een nieuw seizoen....quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee TV geld, budget heb ik niet echt nodig.. sta er wel best goed voor.
Passing op short creeert voor mij veel meer kansen dan op direct, hoewel ik wel quick speel.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Happel het volgende:
Ik kan echt niet meer scoren. Laatste twee doelpunten kwamen voort uit corners, verder bijna niks. Is er niet iemand hier die tips heeft? Heb zo een beetje alles geprobeerd wat er te proberen viel...
Wel nog steeds ongeslagen op alle fronten.
Ja, dat is weinig. Maar ik zit er niet mee, regens zijn als je goed scout toch spotgoedkoop.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is toch weinig? Voor dat geld kan je amper een versterking binnen halen.
Hoe staan je financiën er verder voor?
Inderdaad zeer onrealistisch.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:24 schreef GGMM het volgende:
AZ is bij mij kampioen gewordenonrealistisch spel
![]()
Ik sta wel in de halve finale Champions Cup met Ajax. Eerste wedstrijd (uit) met 3-2 verloren, daar zijn mogelijkheden.
Welke club ben je?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef motherflocker het volgende:
Wat zijn een beetje goede spitsen/keepers?
Gewoon kijken van wie je het meeste geld krijgt, en waar de leukste talenten in het 2de elftal lopen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef denthemen het volgende:
Ben met Wolves begonnen, kan kiezen uit Man Utd en Liverpool als moederclubs, iemand ervaring met 1 van de 2?
United it isquote:Op maandag 26 januari 2009 13:57 schreef superjood het volgende:
[..]
Gewoon kijken van wie je het meeste geld krijgt, en waar de leukste talenten in het 2de elftal lopen.
Hier hetzelfde. En nog bij dezelfde club ookquote:Op zondag 25 januari 2009 17:35 schreef Happel het volgende:
Hoe laten jullie je spitsen spelen? Mijn rechterspits krijgt altijd een cijfer lager dan een 6 en doet het gewoon ruk, maakt niet uit wie ik er neerzet en wat ik tweak aan zijn instellingen.
crackhoerquote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef Jasza het volgende:
Iemand hier die 9.0.2 speelt zonder officiele game?
Zoja PM ff
Gewoon zo:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. En nog bij dezelfde club ook
Het voordeel met vorig seizoen is dat ik nu twee erg goede spitsen heb, dus dat er toch altijd wel eentje scoort. Vorig seizoen was ik afhankelijk van 1 goede spits en als hij uit vorm was, was het patat
Wordt je doelstelling dan ook gelijk aangepast?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef superjood het volgende:
Ik dacht ik begin een game met Ajax, word ik na 2 weken overgenomen door een groep rijke pikken uit Litouwen krijg meteen 70 miljoen transferbudget.
Die Palmiteri wou ik ook aantrekken, maar die ging naar Piacenza geloof ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef kweek89 het volgende:
doelstelling bij Ajax is toch sowieso kampioen worden ?
europees zal er ook wel niet heul veel verander vermoed ik..
Cisco gaat lekker, met gemak voor de Italiaanse c cup gekwalificeert, en eerste 3 wedstrijden in de Serie C2/B met gemakt gewonnen, verdediging en keeper is nog niet optimaal, maar middenveld(Buikema, Mascio en nog een italiaan) en aanval Wilson(brazliaan) en Palmeriti oid(was clubloos enorm goeie stats, 20 en kan nog jaren mee!), wat een held 5 uit 5)
Het wordt altijd trager naarmate de seizoenen vorderen, als het TE langzaam is moet je bij een volgende game minder leagues selecteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben nu in mijn vierde seizoen bezig, maar FM begint steeds trager te draaien, de wachttijden zijn soms echt te lang. Hebben anderen hier ook last van?
Ja ik heb daar ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben nu in mijn vierde seizoen bezig, maar FM begint steeds trager te draaien, de wachttijden zijn soms echt te lang. Hebben anderen hier ook last van?
Ik heb nu alleen Engeland tot en met CC-2.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het wordt altijd trager naarmate de seizoenen vorderen, als het TE langzaam is moet je bij een volgende game minder leagues selecteren.
Ah, hmmm, dan zou ik die andere tips aanraden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen Engeland tot en met CC-2.
FA.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Buitendam het volgende:
Welke cup heeft meer aanzien in de Engelse competetie? FA of LC?
stel je niet aanquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Naggelwauz het volgende:
Anders krijg je even een zuiver buitenspel goal tegen
Ik hoor je schelden tegen de monitor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
Check die klok dan, dit heb ik nog nooit gezien.. doorspelen tot je de gelijkmaker tegenkrijgt ofzo?Gelukkig werd kort hierna afgefloten, wat een stress zeg.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
Check die klok dan, dit heb ik nog nooit gezien.. doorspelen tot je de gelijkmaker tegenkrijgt ofzo?Gelukkig werd kort hierna afgefloten, wat een stress zeg.
Dat is idd heel frustrerend kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef Raspoetin. het volgende:
Als je even een half uurtje niets te doen hebt...
Leeds natuurlijk, zoals heel veel mensen in dit topic.quote:
In tegenstelling tot het echte voetbal?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
Het idiote is dat je dan ook niet kan kenkeren op de scheids, tenzij het een buitenspel goal was maar daar doen ze ook nooit iets aan wanneer je gelijk blijkt te hebben
Ik heb hem dit jaar ook in mijn Leeds selectie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Spougle het volgende:
Wat is die Lewandoski toch een held overal waar ik hem haal loopt ie 1 op 1
Toch nog een realistisch spel dat FM.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Het stort weer helemaal in bij Feyenoord. Zo'n goede start en nu word ik week in week uit weggetikt door VVV, Willem II en Excelsior
Waarom laat je je tegenstander niet zien?quote:
Hij speelt met Feyenoord lijkt mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom laat je je tegenstander niet zien?
Ik heb zo het idee dat je met 1-5 of iets in die richting bent afgedroogd
Haha Feyenoord inderdaad. Het werd 1-0, ik had die score niet met opzet weggehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij speelt met Feyenoord lijkt mij
Met de volgende patch is hij 27 kilo aangekomen. Markant overigens, ik had zijn gewicht niet ingevuld... maar wel als omschrijving 'stocky' (dan zou het spel redelijk gewicht moeten genereren) - maar goed, nu dus 103 kilo.quote:
Opzich vind ik dat wel realistisch, maar ik vind het wel jammer dat je ze ook nooit meer tevreden krijgt. Ron Vlaar gaat midden in het seizoen zitten miepen dat hij weg wil, ik beloof hem dat hij aan het eind van het seizoen mag vertrekken, Ron is blij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef ganzenherder het volgende:
Zo vervelend dat je spelers steeds naar een grotere club willen, zo duurt het echt lang iets op te bouwen
Bij mij toch al meerdere keren voorgekomen dat een speler die naar een grotere club wilde later zijn verzoek introk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat wel realistisch, maar ik vind het wel jammer dat je ze ook nooit meer tevreden krijgt.
Ja, transferverzoeken worden bij mij ook wel eens teruggedraaid inderdaad. Maar de spelers die ik tot nu toe een belofte heb gemaakt dat ik ze over een tijdje laat vertrekken, zijn daar niet blijer van geworden. Maar ik ben ook pas in m'n tweede seizoenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij toch al meerdere keren voorgekomen dat een speler die naar een grotere club wilde later zijn verzoek introk.
Ik heb echt nergens problemen mee bij mijn spelers. ZIjn allemaal tevreden. Roteer dan ook veel met mijn spelers. (gratis tipquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat wel realistisch, maar ik vind het wel jammer dat je ze ook nooit meer tevreden krijgt. Ron Vlaar gaat midden in het seizoen zitten miepen dat hij weg wil, ik beloof hem dat hij aan het eind van het seizoen mag vertrekken, Ron is blij.
Maar ondertussen staat er al maanden unhappy voor z'n naam. Nu speelt hij in het tweede en heb ik z'n 18-jarige vervanger maar alvast de kans gegund.
En zo heb ik net rond de winterstop nog wat rotte appels eruit gemieterd. Slory maakt alleen maar ruzie, Landzaat wil per se in de basis en Elia kan de druk niet aan.
De transferperiodes blijven toch het allerleukste uit het hele spel
Mijn 2 beste spelers hadden beide hekel aan 2 andere spelers. Die 2 andere spelers verkocht en de harmonie is nu uitstekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens problemen mee bij mijn spelers. ZIjn allemaal tevreden. Roteer dan ook veel met mijn spelers. (gratis tip)
En het zal helpen, dat ik ongeslagen ben tot op heden.
Vooral die E. v.d. Sar en N. Kanu hebben een grote toekomst voor zichquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, even een zwikkie talenten gekocht voor nop
[ afbeelding ]
ajax hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Vooral die E. v.d. Sar en N. Kanu hebben een grote toekomst voor zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |