Ik speel nog steeds een 2008 game, nu al een game van 21 dagen
Ben Twente, Nurnberg, Salzburg en een jobhopper (nu Reading)
Met Twente probeer ik een 'nederlands elftal' op te stellen met enkel spelers met de Nederlandse nationaliteit of spelers uit eigen jeugd. Tot op heden heb ik nog geen prijs gepakt, mede door geweldig presteren van AZ/Ajax. Al 3x de beker gepakt en al enkele malen doorgestoomd in de UEFA Cup. Dit seizoen heb ik de CL gehaald en ben ik 1e in de poule geworden met AC Milan (titelhouder), Dinamo Kiev en Wolfsburg
![]()
Met Salzburg ieder jaar kampioen geworden en op een keer na altijd overwintert in Europa (2x in de UEFA Cup, de rest in CL). Nu heb ik eindelijk de club weer gezond gekregen en heb ik een jong elftal dat nog lang vastligt, dit jaar ook weer door in de CL
![]()
. Competitie is een verplicht nummertje dit jaar, heb nu winterstop en heb de eerste 25 wedstrijden allemaal gewonnen.
Nurnberg is mijn echt succesnummer geworden. Begonnen in de 2e bundesliga, direct gepromoveerd, toen 3e, 2e en toen het kampioenschap gepakt. Nu ben ik een Europese topclub, al een keer de UEFA Cup gewonnen, al een keer de CL en vorig jaar weer de finale bereikt van het kampioenenbal. Heb alleen wel een waar vreemdelingenlegioen met als held Daniele Cacia, die in 280 wedstrijden evenzoveel goals heeft gemaakt:)
Met alle 3 de clubs de randvoorwaarden ook sterk verbeterd, met Twente zelfs mijn stadioncapaciteit verdubbeld naar bijna 50.000. Met Nurnberg naar de 60.000 en Salzburg 32.000
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."