Haha nou je slaat je er tot nog toe goed door heen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef superjood het volgende:
Laatste post:
[ afbeelding ]
Roostertje hoor
In principe niet, misschien dat je moeite hebt met de 3d engine maar die kan je gewoon uitzetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:52 schreef motherflocker het volgende:
TVP
Spel ook maar gekocht. Als je 2008 moeiteloos kon draaien is 2009 dan ook geen probleem?
Nee hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:41 schreef Spougle het volgende:
Feyenoord is in een game van mij kampioen geworden, ze hebben de beker gewonnen en ze hebben het tot dat halve finale van de UEFA Cup geschopt.Een tikkeltje overrated misschien? En ze hebben Bojan trouwens ook al binnen.
Waar?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef motherflocker het volgende:
Spel gekocht, 23 euro nieuw incl verzendskosten. Best te doen.
Dat document van de FM-goden al doorgenomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Het niet-scoren van al mijn spelers begint nu toch wel irritante vormen aan te nemenDe tegenstander ramt ze er elke wedstrijd van 25 meter in, maar bij mij schieten ze nog naast als ze hem er met hun snikkel in kunnen leggen. Kost me gewoon al 12 punten nu
PSV is bij mij 195M waard.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef GGMM het volgende:
Overrated is alleen Feyenoord.. Ik ben zelf Ajax, dus kan daar niet over oordelen. Feyenoord is wel het eerste jaar kampioen geworden.
Groningen is niet overrated, die is gedegradeerd.Na een aantal jaar kan je daar ook niet veel meer over zeggen. 2 clubs zijn gekocht (Willem II en Utrecht) waardoor ze rijker zijn dan b.v. PSV.
Dan doe je het beter dan de 3 managers die PSV bij mij al versleten heeft.quote:
Nee. Lees wel af en toe op die sites, maar dat is zoveel informatie. Ben ik echt te lui voorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat document van de FM-goden al doorgenomen?
13 Jaar op rij kampioen, 1x CL finale gewonnen. 1x Halve finale CL. Finale Europa Cup (Verloren van Leverkussen).. en nu weer gaan. Speel alleen maar met jeugdspelers.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan de 3 managers die PSV bij mij al versleten heeft.
33M is de waarde van PSV nu.
Ik 205M.
Ben 'pas' 5 jaar bezig. 3 jaar kampioen, 1 keer Uefa cup en 1 keer super cup gewonnen, staan alleen nog maar 3 Nederlanders in m'n teamquote:Op maandag 19 januari 2009 23:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
13 Jaar op rij kampioen, 1x CL finale gewonnen. 1x Halve finale CL. Finale Europa Cup (Verloren van Leverkussen).. en nu weer gaan. Speel alleen maar met jeugdspelers.
Zit je wel eens in dezelfde CL groep ofzo? Lijkt me wel vetquote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef Babbatuur het volgende:
Ben Twente, Nurnberg, Salzburg en een jobhopper (nu Reading)
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nieuw op ebay.co.uk gekocht.
Nieuw staat er ;-)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:20 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.
Ik ga weer even met mijn Leeds game verder.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
League Cup gewonnen met Leeds. Are you watching sjimz?
Nieuw in seal dus onmogelijk !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:20 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de registratiecode niet al opgebruikt is dan. Anders is het 23 euro down the drain.
Goed voor jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nieuw in seal dus onmogelijk !
Heb er meteen CM 01/02 bij gekocht met spelers update 08/09 bij! Dat spel heb ik vroeger zóveel gespeeld
Uit m'n hoofd: Obertanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:22 schreef leotje1992 het volgende:
Weet iemand een goede AMR voor mij achter Theo Walcott hij heeft een slechte conditie dus is snel vermoeid en wil nog een goede centrale verdediger William Gallas verkocht voor 16 miljoen en do eTouré nu ook weg.
Spelen hele seizoen al veels te slecht word er gek van kost me punten.
Wielaert vergeleken met allebei mn centrale verdedigers is stukken beter dan hun dus wielaert voor 3.5 mil gekocht.
Her liefste zoek ik een speler die op de gehele rechterkant uit de voeten kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |