op aanval laten trainen? wordt zn passing beter vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Lieve Mona,
Mijn keeper trapt elke bal blind naar voren, wat 80% balverlies oplevert. Dit terwijl hij staat ingesteld op short passing, en daarvoor zelfs een verdediger heeft aangewezen gekregen om de bal over 5 meter naartoe te spelen. Mijn vorige keeper deed dit ook.
Wat moet ik doen?
Een wanhopige steenbok.
Mijn doelstelling is om al mijn sattelietclubs kampioen te laten worden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef J.Herrer het volgende:
Als je een speler van Ajax amateurs haalt ben ik wel benieuwd naar z'n stats
Hij speelt nu toch ook niet meer bij Ajax Amateurs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
klopt.... ik bedoelde ook elke die kampioen kan worden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
Is dat nodig voor een pass over vijf meter? Het probleem is dat hij het niet eens probeert, maar bij elke uittrap gewoon standaard een ram naar voren geeft. Terwijl hij staat ingesteld op 'short passing'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef Crack_david het volgende:
op aanval laten trainen? wordt zn passing beter van
Ja, dat doen ze bij mij ook. Altijd overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef J.Herrer het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij doen 80% van alle keepers dat
Dat zal in FM niet anders zijn
En sommige spelers schijten gewoon op je instructies, zo heb ik bij AMC's ook afstandsschoten op zelden staan maar ik zie ze toch minstens 6 keer in de wedstrijd van afstand poeieren
Herkenbaar. Halen ze normaliter een 6je, tegen mij halen ze opeens allemaal 10-en.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef Saviola het volgende:
Heb het even gehad voor vandaag met FM. Een mooie voorsprong van 10 punten uitgebouwd en dan 4 keer op rij 0-0 gespeeldDoor een paar goalies die aan het superkeeper-syndroom lijden.
Ik had ook zo'n DMC die de zeldzame kwaliteit had om a) elke aanval vrij te staan op de rand van de zestien, maar b) diezelfde mogelijkheid immer aangreep om de bal met een lullig vaartje over de lat te wippen. Nooit, maar dan ook nooit heeft hij gescoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze bij mij ook. Altijd over
Ja EK/WK is echt te ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef J.Herrer het volgende:
Gaat het verwerken van wedstrijden bij jullie ook zo schijttraag? Vooral bij Europese en EK/WK kwalificatie wedstrijden![]()
Echt om schijtziek van te worden
ik kan me nog een tijd herinneren dat het nog VEEL trager ging, om over het starten van een game nog maar te zwijgen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef J.Herrer het volgende:
Gaat het verwerken van wedstrijden bij jullie ook zo schijttraag? Vooral bij Europese en EK/WK kwalificatie wedstrijden![]()
Echt om schijtziek van te worden
Ik werd in m'n eerste seizoen 10e en vloog er uit in de halve finale van de beker. Uefa Cup groepsronde gehaald en toen 4e geworden. Redelijk dramatisch. Mocht wel blijven, dus er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef SimK het volgende:
Nou wat een seizoen weer met FeyenoordIk probeer al sinds cm 01/02 succesvol te zijn met Feyenoord. Sporadisch heb ik wel eens een kampioenschap behaald of een UEFA cup gewonnen, maar het merendeel van die games is gewoon dra-ma-tisch. In FM 09 is dit m'n eerste poging. Gisteren zei ik al dat er een derde wedstrijd nodig was om de playoffs door te komen tegen Groningen. En jawel, die werd uiteraard verloren
Makaay staat al 700 minuten droog geloof ik. Tomasson raakt het hele seizoen al geen pepernoot. Ik hoop dat ik mag aanblijven, want geen Europees halen valt niet best bij het bestuur natuurlijk.
Het enige waar ze blij mee waren was het feit dat ik de groepsfase van de UEFA cup had gehaald. Gelukkig hadden ze het niet over de 4 wedstrijden waarin vervolgens 0 punten werden behaald
10equote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik werd in m'n eerste seizoen 10e en vloog er uit in de halve finale van de beker. Uefa Cup groepsronde gehaald en toen 4e geworden. Redelijk dramatisch. Mocht wel blijven, dus er is nog hoop voor je
Oja, Happel speelt ook met Feyenoord en die staat ongeslagen bovenaan. Misschien eens informeren
Timmer werd bij mij nog keeper van het jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef SimK het volgende:
Timmer heb ik er uit gebonjourd. Die Griek uit de jeugd is wel talentvol, maar nog niet goed genoeg.
Ik heb het maar ongeveer 300 keer overnieuw hoeven te doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:18 schreef Roberto258 het volgende:
Godver speel ik 0-0 bij Ajax uit, crasht FM. Al paar keer overgespeeld, maar je raadt het al... telkens 1 of 2-0
Omdat ie steeds crashte, of omdat je percé wou winnen ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik heb het maar ongeveer 300 keer overnieuw hoeven te doen![]()
niet wou verliezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat ie steeds crashte, of omdat je percé wou winnen ?
Ah, ik snap 'm nu pas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Roberto258 het volgende:
Omdat ik opnieuw 0-0 wilde spelen inderdaad.
Hm nou, zeker in die nieuwe wedstrijdengine lijkt het wel alsof wanneer je een hele goede spits erbij hebt het hele team opeens 10x beter wordt. Middenveld speelt swingend en de goals vliegen erin, terwijl ik daarvoor ook gewoon een goede spits had, maar alles echt bagger ging...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb echt de pest aan mn middenveld
Je zou denken dat een middenveld bestaande uit: Aquino - Adrien - Perrin - Ninis toch wel van een behoorlijk niveau is maar zelfs bij de amateurs maken ze minder fouten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef heiden6 het volgende:
Eindelijk kampioen geworden met Feyenoord, in de zomer van 2013.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |