op aanval laten trainen? wordt zn passing beter vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Lieve Mona,
Mijn keeper trapt elke bal blind naar voren, wat 80% balverlies oplevert. Dit terwijl hij staat ingesteld op short passing, en daarvoor zelfs een verdediger heeft aangewezen gekregen om de bal over 5 meter naartoe te spelen. Mijn vorige keeper deed dit ook.
Wat moet ik doen?
Een wanhopige steenbok.
Mijn doelstelling is om al mijn sattelietclubs kampioen te laten worden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef J.Herrer het volgende:
Als je een speler van Ajax amateurs haalt ben ik wel benieuwd naar z'n stats
Hij speelt nu toch ook niet meer bij Ajax Amateurs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
klopt.... ik bedoelde ook elke die kampioen kan worden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef kweek89 het volgende:
hoe kan ajax amateurs nou kampioen worden
dat kan je toch heul niet zien?
Is dat nodig voor een pass over vijf meter? Het probleem is dat hij het niet eens probeert, maar bij elke uittrap gewoon standaard een ram naar voren geeft. Terwijl hij staat ingesteld op 'short passing'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef Crack_david het volgende:
op aanval laten trainen? wordt zn passing beter van
Ja, dat doen ze bij mij ook. Altijd overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef J.Herrer het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij doen 80% van alle keepers dat
Dat zal in FM niet anders zijn
En sommige spelers schijten gewoon op je instructies, zo heb ik bij AMC's ook afstandsschoten op zelden staan maar ik zie ze toch minstens 6 keer in de wedstrijd van afstand poeieren
Herkenbaar. Halen ze normaliter een 6je, tegen mij halen ze opeens allemaal 10-en.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef Saviola het volgende:
Heb het even gehad voor vandaag met FM. Een mooie voorsprong van 10 punten uitgebouwd en dan 4 keer op rij 0-0 gespeeldDoor een paar goalies die aan het superkeeper-syndroom lijden.
Ik had ook zo'n DMC die de zeldzame kwaliteit had om a) elke aanval vrij te staan op de rand van de zestien, maar b) diezelfde mogelijkheid immer aangreep om de bal met een lullig vaartje over de lat te wippen. Nooit, maar dan ook nooit heeft hij gescoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze bij mij ook. Altijd over
Ja EK/WK is echt te ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef J.Herrer het volgende:
Gaat het verwerken van wedstrijden bij jullie ook zo schijttraag? Vooral bij Europese en EK/WK kwalificatie wedstrijden![]()
Echt om schijtziek van te worden
ik kan me nog een tijd herinneren dat het nog VEEL trager ging, om over het starten van een game nog maar te zwijgen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef J.Herrer het volgende:
Gaat het verwerken van wedstrijden bij jullie ook zo schijttraag? Vooral bij Europese en EK/WK kwalificatie wedstrijden![]()
Echt om schijtziek van te worden
Ik werd in m'n eerste seizoen 10e en vloog er uit in de halve finale van de beker. Uefa Cup groepsronde gehaald en toen 4e geworden. Redelijk dramatisch. Mocht wel blijven, dus er is nog hoop voor jequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef SimK het volgende:
Nou wat een seizoen weer met FeyenoordIk probeer al sinds cm 01/02 succesvol te zijn met Feyenoord. Sporadisch heb ik wel eens een kampioenschap behaald of een UEFA cup gewonnen, maar het merendeel van die games is gewoon dra-ma-tisch. In FM 09 is dit m'n eerste poging. Gisteren zei ik al dat er een derde wedstrijd nodig was om de playoffs door te komen tegen Groningen. En jawel, die werd uiteraard verloren
Makaay staat al 700 minuten droog geloof ik. Tomasson raakt het hele seizoen al geen pepernoot. Ik hoop dat ik mag aanblijven, want geen Europees halen valt niet best bij het bestuur natuurlijk.
Het enige waar ze blij mee waren was het feit dat ik de groepsfase van de UEFA cup had gehaald. Gelukkig hadden ze het niet over de 4 wedstrijden waarin vervolgens 0 punten werden behaald
10equote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik werd in m'n eerste seizoen 10e en vloog er uit in de halve finale van de beker. Uefa Cup groepsronde gehaald en toen 4e geworden. Redelijk dramatisch. Mocht wel blijven, dus er is nog hoop voor je
Oja, Happel speelt ook met Feyenoord en die staat ongeslagen bovenaan. Misschien eens informeren
Timmer werd bij mij nog keeper van het jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef SimK het volgende:
Timmer heb ik er uit gebonjourd. Die Griek uit de jeugd is wel talentvol, maar nog niet goed genoeg.
Ik heb het maar ongeveer 300 keer overnieuw hoeven te doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:18 schreef Roberto258 het volgende:
Godver speel ik 0-0 bij Ajax uit, crasht FM. Al paar keer overgespeeld, maar je raadt het al... telkens 1 of 2-0
Omdat ie steeds crashte, of omdat je percé wou winnen ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik heb het maar ongeveer 300 keer overnieuw hoeven te doen![]()
niet wou verliezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat ie steeds crashte, of omdat je percé wou winnen ?
Ah, ik snap 'm nu pas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Roberto258 het volgende:
Omdat ik opnieuw 0-0 wilde spelen inderdaad.
Hm nou, zeker in die nieuwe wedstrijdengine lijkt het wel alsof wanneer je een hele goede spits erbij hebt het hele team opeens 10x beter wordt. Middenveld speelt swingend en de goals vliegen erin, terwijl ik daarvoor ook gewoon een goede spits had, maar alles echt bagger ging...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb echt de pest aan mn middenveld
Je zou denken dat een middenveld bestaande uit: Aquino - Adrien - Perrin - Ninis toch wel van een behoorlijk niveau is maar zelfs bij de amateurs maken ze minder fouten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef heiden6 het volgende:
Eindelijk kampioen geworden met Feyenoord, in de zomer van 2013.
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef heiden6 het volgende:
Eindelijk kampioen geworden met Feyenoord, in de zomer van 2013.
[ afbeelding ]
Andrea Russotto eind 2009 transfervrij oppikken voor 25k per maand, was binnen een jaar bij mij 4 miljoen waardquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ben met een hele kleine club in Italie begonnen. Iemand tips?LIjkt me leuk om zo'n club aan de top te helpen.
Aquinaldinhoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wel Aquino transfervrij kunnen aantrekken.
Is het wel die shortpassing die dat af moet dwingen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Is dat nodig voor een pass over vijf meter? Het probleem is dat hij het niet eens probeert, maar bij elke uittrap gewoon standaard een ram naar voren geeft. Terwijl hij staat ingesteld op 'short passing'.
Kun je je tactiek uploaden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een fantastisch seizoen was het, in totaal maar 6 keer verloren in 50 officiėle wedstrijden.
Sure, zal ik vanavond even doen als ik het niet vergeet.quote:
Amen...type Inzaghiquote:
Nou ik heb Dudek ook gehaald transfervrijquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Timmer werd bij mij nog keeper van het jaarHet jaar daarop is hij vertrokken. Kreeg alleen geen enkel talent bereid om te komen keepen, dus nu heb ik de piepjonge Dudek voor een seizoen op doel staan
Wacht...Valencia dacht dat Timmer een versterking zou zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef SimK het volgende:
[..]
Nou ik heb Dudek ook gehaald transfervrijMaar eerste keeper is nu Pietje Velthuizen. Voor dik 6 miljoen aangetrokken
Hij is absoluut niet slecht, maar ik heb achteraf het idee dat het toch wel wat veel is voor die jongen.
Verder is er in de selectie een hoop veranderd. Voor Landzaat en Tomasson heb ik een mooie club in de Championship gevonden. Beide naar West Ham in een packagedeal van 4,5 miljoen. Slory wist nog niet of hij wilde bijtekenen, dus die heb ik voor 5,5 miljoen naar Napoli laten gaan. Maar de mooiste verkoop was toch wel Louis Pedro. Fortuna Sittard is overgenomen door rijke Welshmen, dus dat is samen met Ajax nu de rijkste club in Nederland. 3 miljoen voor Pedro, die nog geen ton waard is.
Nieuwe aankopen zijn oa. Omar Esparza en Ricky van Wolfswinkel. En Real Madrid bood me Drenthe aan voor 4 miljoen, maar dat hadden ze aan heel Europa gedaan. Uiteindelijk koos ie voor het geld bij Genoa.
En Henk Timmer, waarvan ik het contract had laten aflopen, heeft de trein naar Valencia gepakt
Kijken of hij dat gaat waarmaken. In m'n vorige game scoorde hij aan de lopende band, helaas niet bij mijn club.quote:
Dat is echt pijnlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef J.Herrer het volgende:
Omg, ik had een savegame met Ajax waar ik ergens in 2023 zat en zo'n beetje de beste en rijkste club allertijden was (zelfs een eigen stadion met naam), was ik onlangs een game begonnen met Saint Etienne, en dan sla ik hem op over die savegame van Ajax
![]()
![]()
Dat komt me helaas bekend voor. Ik had ongeveer het zelfde in FM08 En heb in FM09 ook al per ongeluk over mijn leeds game heen gesavedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef J.Herrer het volgende:
Omg, ik had een savegame met Ajax waar ik ergens in 2023 zat en zo'n beetje de beste en rijkste club allertijden was (zelfs een eigen stadion met naam), was ik onlangs een game begonnen met Saint Etienne, en dan sla ik hem op over die savegame van Ajax
![]()
![]()
Hehe dat is dan een nieuwe feature zeker? Maar dan is het toch geen reet meer aan als elke arabier zomaar ff een club overneemtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat is echt pijnlijk
Heb strontgeluk ghad met mijn Liverpool game.
Ik werd overgenomen, en had niet zo'n geweldig seizoen achter de rug (geen premier league, geen cup...wel op t nippertje de CL gewonnen).
Heel veel gepraat dat het nieuwe board 'een volledig nieuwe richting in wilde gaan' en ws een andere trainer wilde hebben. Ik:
Uiteindelijk overname compleet, board ging in beraad over mijn positie. Na paar weekjes het bericht gekregen dat ze besloten hadden dat ik mocht blijven, vanwege de steun van de spelersgroepMijn schattelpoemelkes
Ik kijk uiteindelijk naar finances...ben ik van 6e rijkste club ter wereld naar de 1e rijkste club ter wereld gegaan, met 400 miljoen meer dan nummer 2Ik heb mn eigen arabiertje
Nee, zat ook al in 2008. En nee, andere clubs kunnen ook overgenomen worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hehe dat is dan een nieuwe feature zeker? Maar dan is het toch geen reet meer aan als elke arabier zomaar ff een club overneemt![]()
Of wordt alleen de club overgenomen waar jij mee speelt?
Nja ik krijg nu al enkele seizoenen steevast 188 miljoen transfer budget....het is wel erg makkelijk zo jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hehe dat is dan een nieuwe feature zeker? Maar dan is het toch geen reet meer aan als elke arabier zomaar ff een club overneemt![]()
Of wordt alleen de club overgenomen waar jij mee speelt?
Ik had overigens Ajax van begins af aan opgebouwd naar de wereldtop, en uiteindelijk was Ajax iets van 730 miljoen ofzo waard, heb ik geen kameel voor nodig
Dat je het krijgt wil niet zeggen dat je het móet gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nja ik krijg nu al enkele seizoenen steevast 188 miljoen transfer budget....het is wel erg makkelijk zo ja
Vandaar dat ik in dezelfde game ook een manager voor Fortuna Sittard en PSV heb zitten
Nja maar ik ben na 5 extra CL titels, paar landstitels etc een vrij populaire ploeg, vrij weinig spelers die niet naar me toe willenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat je het krijgt wil niet zeggen dat je het móet gebruiken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef VonHinten het volgende:
Passen jullie je tactiek aan aan het weer? Dus bv. als het regent niet op short spelen?
Dat vergeet ik altijd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef VonHinten het volgende:
Passen jullie je tactiek aan aan het weer? Dus bv. als het regent niet op short spelen?
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit oplet wat voor n weer t is nee. Vraag me af hoeveel effect t zal hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat vergeet ik altijd...Maar ik denk dat het wel een voordeel kan zijn als je het doet.
zo:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hoe moet ik me die 3-4-1-2 voorstellen?
Daar heb ik echt het geduld niet voor. Ik pas het liefst zo min mogelijk aan. Ik volg meestal gewoon de tips van m'n assistent op, wat betreft dekking en verder niets.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef VonHinten het volgende:
Heb jij Vlemmings nog?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef Happel het volgende:
Enige wat ik wijzig is tempo en width. En ik volg natuurlijk de aanwijzingen van mijn assistent.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:09 schreef VonHinten het volgende:
Maakt het voor de ontwikkeling van een jeugdige speler jullie inziens uit hoeveel wedstrijden die speelt? Ik stel nu al een half seizoen een aardige jeugdspeler van 17 (inmiddels 18) jaar op. Is het spelen in het eerste beter voor zijn ontwikkeling dan spelen in U18 of in de Reserves?
Hmm, misschien es proberen, ziet er leuk uit.quote:
Hij had een clausule voor 40 miljoen euro die ik een paar jaar geleden gewoon betaald had.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
...Je hebt Aguero naar Leeds kunnen halen?
Ik heb echt krom moeten liggen om m naar Liverpool te halen
Het is niet de transfersom die me verbaasd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij had een clausule voor 40 miljoen euro die ik een paar jaar geleden gewoon betaald had.
Waarom is dat apart?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het is niet de transfersom die me verbaasd.
Dat Aguero zelf wilde, dat vind ik...apart
(btw...spitsenkoppel Aguero/Torres)
Leeds heeft zeg maar niet direct het aanzien van een grote topploeg, niet eens t aanzien van Athletico.quote:
Hij is in 2012 gekomen, toen was Leeds al kampioen van Engeland dus zo vreemd is het niet dat hij daar naar toe wilde komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Leeds heeft zeg maar niet direct het aanzien van een grote topploeg, niet eens t aanzien van Athletico.
Nja maar binnen 4 jaar bouw je niet zoveel status op als heel veel teams in het begin v/h spel al hebben. Zelfs niet als je -alles- wint.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is in 2012 gekomen, toen was Leeds al kampioen van Engeland dus zo vreemd is het niet dat hij daar naar toe wilde komen.
Jawel hoor, dat gaat vrij makkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nja maar binnen 4 jaar bouw je niet zoveel status op als heel veel teams in het begin v/h spel al hebben. Zelfs niet als je -alles- wint.
*edit* Ik zeg ook nie tdat het onmogelijk is, ik zeg alleen dat ik t apart vind
Ik heb m in mn 2e seizoen bij Liverpool weten te kopen, maar echt, het heeft ontiegelijk veel moeite gekostquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat gaat vrij makkelijk
In 4 seizoenen met Leeds de CL winnen? WTFquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef Naggelwauz het volgende:
Seizoen 4 met Leeds zit erop.
Na vorig seizoen nog de finale van de League Cup en FA Cup te hebben verloren zijn dit seizoen alle prijzen naar Leeds gegaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja ik snap m ook niet helemaal. Ik speel toch al vrij lang FM, misschien zie ik het licht niet of zo, maar zo iets ligt ver buiten mn bereik. Fortuna Sittard de eredivisie inkrijgen was al n hele kluif.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In 4 seizoenen met Leeds de CL winnen? WTF
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nja ik snap m ook niet helemaal. Ik speel toch al vrij lang FM, misschien zie ik het licht niet of zo, maar zo iets ligt ver buiten mn bereik. Fortuna Sittard de eredivisie inkrijgen was al n hele kluif.
Nogmaals: Aguero bij Leeds
Atletico is dan misschien ook al in status afgenomen, of hij had het daar wel gezien... Kan allemaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja alsof het raar is dat Aguero in het 5e seizoen van het spel naar Leeds gaat dat inmiddels al kampioen van Engeland is geworden
Gewoon heel internet afzoeken naar haalbare namen die heel goed zijn, als je dat leuk vindt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nja ik snap m ook niet helemaal. Ik speel toch al vrij lang FM, misschien zie ik het licht niet of zo, maar zo iets ligt ver buiten mn bereik. Fortuna Sittard de eredivisie inkrijgen was al n hele kluif.
Nogmaals: Aguero bij Leeds
Ik speel bewust zonder 'externe' hulpbronnen zoals talent-lijstjes. Veel scouts uitsturen, en gokken dat het een talent wordt. Soms heb je dr een miskoop tussenzitten, maar ach...maakt het alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef PimPamPetten het volgende:
[..]
Gewoon heel internet afzoeken naar haalbare namen die heel goed zijn, als je dat leuk vindt.
Ik vind het leuker om gewoon van mijn eigen kennis van spelers uit te gaan en spelers te kopen die aangebracht worden door mijn scouts
Maar dan win je niet binnen 4 jaar de CL, is maar net wat je leuk vindt
2e geworden in de groep achter Barcelona (andere 2 teams waren Celtic en Partizan).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In 4 seizoenen met Leeds de CL winnen? WTF
Het gebruik van kant en klare lijstjes heb ik nooit begrepen, het scouten en zoeken van spelers (nationale jeugdteams bekijken, op attributen zoeken in de search) is toch een van de leukste bezigheden in FM.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik speel bewust zonder 'externe' hulpbronnen zoals talent-lijstjes. Veel scouts uitsturen, en gokken dat het een talent wordt. Soms heb je dr een miskoop tussenzitten, maar ach...maakt het alleen maar leuker.
'lichtelijk' cheaten misschien...maar ik heb wel 2 jonge talentjes die ik gekocht heb met Liverpool gestalt bij Fortuna Sittard. Krijgen daar mooi speeltijd
Uitlenen aan een club in een EU-land waar hij in een aantal jaar een paspoort van dat land kan bemachtigen. Of net zo lang in de reserves zetten tot hij een Engels paspoort krijgt, maar dat duurt nog langer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef Wopper1 het volgende:
Ik heb in het 2e seizoen Fred (Braziliaan) met een vrije transfer weten aan te trekken in mijn Chelsea game. Nu zit hij wel bij de selectie maar kan ik hem niet laten meespelen (niet in vriendschappelijke wedstrijden, competitie, champions league ''wel ingeschreven''.
Er staat een screen, WV voor zijn naam. Wacht dus op werkvergunning.
Komt deze jongen ooit nog aan spelen toe? Of blijft dit zo? Wat te doen?
Oke, bedankt voor je snelle reactiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Uitlenen aan een club in een EU-land waar hij in een aantal jaar een paspoort van dat land kan bemachtigen. Of net zo lang in de reserves zetten tot hij een Engels paspoort krijgt, maar dat duurt nog langer.
Nice, dank je wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
http://www.megaupload.com/nl/?d=Y4T4GWAI
Ja, ik heb hem met een vrije transfer kunnen contracteren.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef PimPamPetten het volgende:
Fred, die van Lyon lijkt me gewoon een werkvergunning te krijgen
Anders uitlenen aan een Franse ploeg, dan zal het wel het snelste gaan
Je hebt 3 wedstrijden gespeeld en je zegt dat geen enkele tactiek lijkt te werken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bah!
Het gaat niet goed met Ajax, heb 1 keer verloren en 2 keer gelijk gespeeld, geen enkele tactiek lijkt te werken, iemand een goede tactiek? In 08 had ik een tactiek dat de nummer 10 zich met de spits(en) ging bemoeien, toen won ik alles.
Ik heb bij andere games ook al andere tactieken geprobeerd, maar daar ging het ook niet, maar nu heb ik een tactiek en nu gaat het wel wat beter gelukkigquote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt 3 wedstrijden gespeeld en je zegt dat geen enkele tactiek lijkt te werken.
Wat doe je fout?
In Real life worden die vergunningen gewoon afgegeven aan het begin van het contractquote:Op zondag 1 februari 2009 11:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem met een vrije transfer kunnen contracteren.
Kreeg eerst geen werkvergunning, en toen beroep ingediend, en kwam hij uiteindelijk wel.
Maar inmiddels 5 maanden later heeft hij wss te veel wedstrijden voor Braziliė gemist, waardoor hij niet het vereiste wedstrijden internationaal gezien gespeeld heeft.
Kan ook nergens een optie vinden om bijvoorbeeld opnieuw om een keuring te vragen oid. In het 2e elftal is hij ook niet speelgerechtigd dus zit er niks anders op om hem te verhuren met de winterstop.
En dan ook nog beweren dat Tottenham niet te verslaan isquote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt 3 wedstrijden gespeeld en je zegt dat geen enkele tactiek lijkt te werken.
Wat doe je fout?
Jij speelt ook met Millwallquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Pff, ik stond met Millwall na tien wedstrijden ofzo eerste.
Nu gaat het zwaar klote en verlies bijna alles. Sta inmiddels al middenmoot, uitzicht op promotie (via play offs) is weg.
Dat had ik precies met Feyenoord en Ajax.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
De strijd om de landstitel gaat tussen Man City en Leeds.
De FA Cup finale gaat tussen Man City en Leeds.
EN ja hoor, de CL finale gaat ook tussen Man City en Leeds.
man utd, heeft iemand met de Antillen geprobeerd het WK te halen, hij is een aantal keer heel dichtbij geweest...maar heeft het niet gehaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 00:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Zie trouwens dat het Surinaams elftal in FM allemaal 'Nederlandse' suri's in het elftal heeft. Niet echt realistisch.
Heb het ooit gedaan met Israel, kwart finale van het WK gehaald in een poule met Turkije, Frankrijk en Portugal...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe gaat het leiden van een dwerglandje eigenlijk in z'n werk? Je bent toch volkomen afhankelijk van het aanbod aan spelers? Ik zou wel eens met Suriname o.i.d aan de slag willen, maar het lijkt me niet dat ik enige invloed heb op de ontwikkeling van de spelers. En dus ook nooit een WK zal halen. Iemand die ooit zoiets geprobeerd heeft?
Het is me 1 keer gelukt met Andorra, in FM2006 dacht ik...5-4-1 counterend volgens mij, zo uit mn blote kop.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe gaat het leiden van een dwerglandje eigenlijk in z'n werk? Je bent toch volkomen afhankelijk van het aanbod aan spelers? Ik zou wel eens met Suriname o.i.d aan de slag willen, maar het lijkt me niet dat ik enige invloed heb op de ontwikkeling van de spelers. En dus ook nooit een WK zal halen. Iemand die ooit zoiets geprobeerd heeft?
In FM 2008 heb ik met Suriname het WK gehaald.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef kweek89 het volgende:
[..]
man utd, heeft iemand met de Antillen geprobeerd het WK te halen, hij is een aantal keer heel dichtbij geweest...maar heeft het niet gehaald
Ik heb t tot de finale geschopt met Uruguay...maar dat is toch net een klasse hoger dan Suriname/Bahrain/Andorraquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Roberto258 het volgende:
Ooit een verhaal gelezen van een gast die de kwartfinale haalde met Bahrain of iets dergelijks.
Daar hebben de Duitsers altijd een handje van. Dan worden de sterke elftallen uitgeschakeld door sensatie-elftallen, die het vervolgens tegen Duitsland niet waar kunnen maken en er met een droge 0-2 in de laatste minuut afgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb t tot de finale geschopt met Uruguay...maar dat is toch net een klasse hoger dan Suriname/Bahrain/Andorra
Moet wel zeggen dat ik zo'n ontiegelijke mazzel had met de loting, helemaal tot aan de finales toe, dat het niet normaal was. Vervolgens won Duitsland
Das de spielmacher van mijn Wolves in het vierde seizoen nu. Veel aan de bal, hoog passingspercentage en zo af en toe een assistje. Heurlijke spelertquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Rodney Sneijder kunnen huren met Gainsborough
Mn absolute topspeler nukoop zal wel out of the question zijn.
Wolvesquote:Op maandag 2 februari 2009 14:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Das de spielmacher van mijn Wolves in het vierde seizoen nu. Veel aan de bal, hoog passingspercentage en zo af en toe een assistje. Heurlijke spelert
Yup, hij is momenteel mijn middenveld-motor, met zn 17 jaarquote:Op maandag 2 februari 2009 14:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Das de spielmacher van mijn Wolves in het vierde seizoen nu. Veel aan de bal, hoog passingspercentage en zo af en toe een assistje. Heurlijke spelert
Hoelang stond Ebanks-Blake bij jou in de spits? Hier werd ie twee seizoenen achtereen topscorer van CC League 1 met 33 en 35 goals, maar in de PRM League draaide hij echt heel wisselvallig. Inmiddels heb ik hem voor ¤8 miljoen verpatst aan een degradatiekandidaat. Zijn stats zijn wel ok (hij moet het vooral van zijn snelheid hebben), maar zijn PPM's waren erg goed (Moves in channels, Shoots with power en Likes to beat the offside trap).quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
Wolvesik zit daar inmiddels in het seizoen 2012-2013
Ik speel met een spits en in het eerste seizoen heeft hij samen met Keogh een beetje basis/wissel gestaan en maakte hij in 30 wedstrijden 14 doelpunten in de CC Championship. Het seizoen erop speelde ik in de Premier League en daarin speelde hij 21 wedstrijden met 6 goals.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoelang stond Ebanks-Blake bij jou in de spits? Hier werd ie twee seizoenen achtereen topscorer van CC League 1 met 33 en 35 goals, maar in de PRM League draaide hij echt heel wisselvallig. Inmiddels heb ik hem voor ¤8 miljoen verpatst aan een degradatiekandidaat. Zijn stats zijn wel ok (hij moet het vooral van zijn snelheid hebben), maar zijn PPM's waren erg goed (Moves in channels, Shoots with power en Likes to beat the offside trap).
AhEbanks-Blake
Lol, die knikker ik er net uit in de Conference Leaguequote:Op maandag 2 februari 2009 00:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Sow, ik begin met een nieuwe uitdaging!
Gainsborough, van Blue Square North (6e divisie Engeland)
Heb 2 free transfers kunnen tekenen, that's it. William van de Wetering en Iry Etwi, beide meteen basisspeler
Even op holiday mode zetten? Dan moet je er wel voorbij kunnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'ja' gekozen maar er blijft een rood puntje voor het nieuwsbericht staan en ik kan het niet definitief maken, iemand bekend met dit probleem? Kan helemaal niet verder nu.
Dat is echt zo vaag hequote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Even op holiday mode zetten? Dan moet je er wel voorbij kunnen.
Trouwens, FM doet bij mij ook weer lekker vaag zegSituatie: Coppa Italia, ik win (heen) 2-0 van Chievo, en dan komt de uitwedstrijd.
Vanaf het begin merk ik dat tekst en 2D veld niet echt synchroon lopen, die tekst flikkert voor een goal terwijl er op het veld niets gebeurt.. Aan de rust staat het 1-1, maar als ik kijk bij 'Andere wedstrijden' staat er 2-1 met andere doelpuntenmakers..
Nuja. Ik kijk de 2de helft, gebeurt nog weinig, 1-1 afgelopen en ik ben door. Maar dan kijk ik weer bij 'Andere wedstrijden' en daar staat 5-2?!![]()
wat dus zou betekenen dat ik eruit lig..
1-1? => http://i43.tinypic.com/t4wsr7.jpg
5-2? => http://i41.tinypic.com/2zfqxar.jpg
Ik dus doorgaan klikken, gelukkig was de correcte uitslag dus wel 1-1Maarre.. wtf?
In het "persoonlijk" scherm van Fred kun je zien hoe lang hij nog nodig heeft tot een andere nationaliteit tot die tijd moet je hem uitlenen aan een club waar hij zo'n vergunning kan krijgen. Maar ik gok dat hij niet naar Polen of Belgiė zal willen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef Wopper1 het volgende:
Ik heb in het 2e seizoen Fred (Braziliaan) met een vrije transfer weten aan te trekken in mijn Chelsea game. Nu zit hij wel bij de selectie maar kan ik hem niet laten meespelen (niet in vriendschappelijke wedstrijden, competitie, champions league ''wel ingeschreven''.
Er staat een screen, WV voor zijn naam. Wacht dus op werkvergunning.
Komt deze jongen ooit nog aan spelen toe? Of blijft dit zo? Wat te doen?
Dat schot van Delphquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Survivalism het volgende:
Voor de Leeds mensen:
David Prutton, Swampcreaturequote:
Ik heb hem voor 13 miljoen verkocht aan zijn favoriete club Ajax.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef SimK het volgende:
Tweede seizoen met Feyenoord is van start gegaan. De eerste twee wedstrijden zijn hoopgevend: Groningen thuis werd met 3-0 gewonnen en NEC uit 0-2
Ik geef eigen jeugd veel speelminuten, zoals Fer, Wijnaldum (uiteraard) en Janota. Jammer dat Ron Blaar nu wel zijn zinnen heeft gezet op een grotere club. Vraagprijs 10 miljoen
Met wat voor tactiek speel jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Happel het volgende:
Het heeft helaas niet zo mogen zijn. In mijn eerste seizoen met Feijenoord 3de geėindigd. 27 wedstrijden ongeslagen, het ging echter mis door de weinig doelpunten die ik scoorde. Halverwege de competitie scoorde ik nauwelijks. Dat kon ik nog redelijk herstellen tegen het einde van de competitie, echter te laat. Ook tegen het einde twee verliespartijen tegen Heerenveen en FC Utrecht. Anders had ik nog grote kans gehad op de titel.
Gek hč?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Blijkbaar wil niemand in de Blue Square North spelen
Is toch een pracht-league met een allure waar de Premier League nog een puntje aan kan zuigen?quote:
Het is idd een naaispelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat is het toch ook een naaispel
Ik stond zesde, met nog tien wedstrijden te gaan. Speelde waardeloos voetbal, slecht moraal, domineerde nooit.
Nu speel ik iedere tegenstander van de mat, spelers hebben hun moraal terug, er worden prachtige combinaties gemaakt.
En nu sta ik op de laatste speeldag van het seizoen 9eKrijg elke keer toch zulke kutdoelpunten tegen, in de laatste minuten van de wedstrijd. En m'n eigen kansen worden gered door plotseling fenomenale keepers. Ik hoop dat ik na dit seizoen niet wordt ontslagen, want ik speel echt sexy voetbal nu
Ze moeten niet jankenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik merk trouwens echt het belang van positieve teamspeeches. Ik kafferder m'n spelers nogal vaak uit, voornamelijk omdat ik een gefrustreerde mongool ben, en nu ben ik van de afdeling aai over de bol. Werkt perfectHet heeft veel meer aan de moraal gelegen, dan aan m'n tactiek.
Ja, dat was ook mijn filosofie. Ik heb sowieso de vreemde neiging om me af te reageren op spelers/coaches, en dat het dan nog oplucht ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ze moeten niet janken
"Ik verdien 130K per week, maar mn manager deed heel gemeen in de rust"
Ga voetballen voor je geld lamlul
Die van mij zegt altijd hetzelfde (doe het voor de fans!), dus ik doe het lekker zelf. Na de wedstrijd is hij standaard teleurgesteld, ook al win ik met 1-0 van de koloper. Hij heeft wel een hoge rating voor motiveren, gek genoeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat mijn assistent de teamtalks doen, gaat prima, hij heeft 18 voor motivating, en weet volgens mij precies wat er gezegd moet worden tegen bepaalde spelers.
Bij sommigen is ie zelfs dissapointed na een overwinning, en zo iemand speelt dan de wedstrijd erna vaak nog veel beter.
Yup...er zijn 1/2 managers die me wel aardig vinden, de rest mot me nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn filosofie. Ik heb sowieso de vreemde neiging om me af te reageren op spelers/coaches, en dat het dan nog oplucht ookVooral diegenen die een slecht oordeel over me hebben wil ik nog wel eens terugpakken. Royale Treurnis
Vlemmings? Die zegt dat bij mij tenminste altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Die van mij zegt altijd hetzelfde (doe het voor de fans!), dus ik doe het lekker zelf. Na de wedstrijd is hij standaard teleurgesteld, ook al win ik met 1-0 van de koloper. Hij heeft wel een hoge rating voor motiveren, gek genoeg.
10 Tackling, 7 Marking hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
(oh: Mn beste verdediger heeft 8 marking en tackling)
Yupquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef SimK het volgende:
Vlemmings? Die zegt dat bij mij tenminste altijd
4-4-2, ja. Je dient gewoon die documenten te lezen, staat alles haarfijn in uitgelegd.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Met wat voor tactiek speel jij eigenlijk?
Ik ben net de winterstop uit en sta 6e. In ieder geval beter dan vorig seizoen
edit: kan je opstelling natuurlijk uit die screen afleiden. Ik speel ook 4-4-2. Doe jij toch iets slimmers dan ik
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:48 schreef thettes het volgende:
Als mensen zeiken op het Ajax bestuur, in mijn game is het terecht. Ik speel natuurlijk met Ajax en als voorstel voor sattelietclub binnen Nederland krijg ik SC Feijenoord
Als niemand op hem bied dan bestaat de kans dat hij weer vraagt of hij van de transferlijst af mag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb Keirison zoals beloofd op de transferlijst gezet in de afgelopen window, maar niemand heeft op hem gebodenIk neem niet aan dat dat mij wordt aangerekend straks?
Ik had trouwens in het overzicht van vorig seizoen beide 'worst signings' op m'n naam staan
Sja, ik zou hem in de winterstop alsnog kunnen verkopen, aangezien hij ook z'n contract niet wil verlengen. Wegens mijn financieel en sportief wanbeleid krijg ik echter geen cent om spelers aan te kopen, dus dan zou ik wel een klapper op hem moeten makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als niemand op hem bied dan bestaat de kans dat hij weer vraagt of hij van de transferlijst af mag.
Zitten wel een paar leuke namen bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben met Leeds gepromoveerd naar het Coca Cola ChampionshipGing zeer moeizaam moet ik zeggen. De verwachting was dat ik kampioen zou worden. Ik eindigde met 20 punten achter koploper Leicester als 3e.Gelukkig via de nacompetitie gepromoveerd anders zou ik niet mogen aanblijven vrees ik.
In de zomer heel veel spelers gehaald, maar nieth eel veel geld uitgegeven.
[ afbeelding ]
Niet in 1 dag. Ging het maar zo snel. Was al wat eerder begonnen. Over een heel seizoen doe ik denk ik zo'n 10 uur.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zitten wel een paar leuke namen bij![]()
Hoe speel je trouwens in godsnaam een heel seizoen uit in 1 dag?
Wie had je gekocht dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik had trouwens in het overzicht van vorig seizoen beide 'worst signings' op m'n naam staan
Daniel Sturridge Had ik 1,5 seizoen later voor 47 miljoen aan real madrid verkocht dus dat belooft wat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben met Leeds gepromoveerd naar het Coca Cola ChampionshipGing zeer moeizaam moet ik zeggen. De verwachting was dat ik kampioen zou worden. Ik eindigde met 20 punten achter koploper Leicester als 3e.Gelukkig via de nacompetitie gepromoveerd anders zou ik niet mogen aanblijven vrees ik.
In de zomer heel veel spelers gehaald, maar nieth eel veel geld uitgegeven.
[ afbeelding ]
Marcus Berg, scoorde 15 doelpunten. Viel wel lichtelijk tegen, maar er waren vast wel slechtere aankopen. Misschien omdat ik er 9 miljoen voor neer heb geteld. Dit seizoen heeft hij de hoogste rating van de eredivisie, dus hij komt wel van z'n status als miskoop afquote:
Is afhankelijk van meerdere dingen he, financieėn etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wel appart dat ik twee seizoenen lang 9e en 10e mocht worden en dat het bestuur tevreden over me was. Nu sta ik ongeslagen bovenaan na 4 wedstrijden en vinden ze dat ik beter moet presteren
Trainersquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef neen het volgende:
Wtf... de Boer, Witschge, Litmanen, Bogarde
Yup. Ik mocht in het tweede seizoen gewoon meedoen in het linkerrijtjequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef SimK het volgende:
Jij zit in het derde seizoen? Ik in het tweede namelijk, en dan willen ze dat je meedoet om de titel. Ik snap niet hoe jij dan weggekomen bent met een 10e plaats
En Berg werd door Groningen aangeboden aan alle clubs voor 3,3 miljoenIk accepteerde, maar hij ging naar Reading. Ik had hem nu erg goed kunnen gebruiken, want opa Makaay ligt er 5 maanden uit
Meestal mag je maar 1 assistent in FM ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik wilde Boerebach aanstellen als assistent.
Mocht niet, omdat ik er al genoeg had. Ontsla ik Wim jansen, mag het nog niet
Nu heb ik maar 1 assistent.
Ok, aangezien ik begon met 3 leek het me geen punt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meestal mag je maar 1 assistent in FM ja.
Dan kun je vast m'n (nogal uitgebreide :p) technische staf waarderenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef neen het volgende:
Wtf... de Boer, Witschge, Litmanen, Bogarde
Met Telstar begin ik ook met een stuk of 7 coaches, maar ik denk er niet over één te ontslaan, want ik mag er maar max 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ok, aangezien ik begon met 3 leek het me geen punt.
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar waar kun je dit zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk hoor die oud Ajacieden, maar heb je ook 7 sterren trainingen?
Bij Training -> Coaches.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:01 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar waar kun je dit zien?
Sta na 12 wedstrijden 6e met De Graafschap met 18 punten8 punten voor op de nummer 16, al speelde ik de laatste wedstrijd tegen MVV (2-1 overwinning) wel dramatisch.
grappig, de helft bestaat niet eens in mijn FM...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan kun je vast m'n (nogal uitgebreide :p) technische staf waarderen![]()
[ afbeelding ]
Bij Squad -> Staffquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef thettes het volgende:
Tactiek Jorien doet op mij toch vreemd aan
Dan ga ik voor het eerst een game starten met een MU data update.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef Oente het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/e6i455
Nieuwe MU update.
Een MU update (MU=Managers United, www.manutd.nl ) zorgt ervoor dat je FM-database wordt geactualiseerd naar de recente transfers e.d. Denk aan zaken als Wielaert naar Ajax, Toivonen naar PSV en dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:34 schreef leotje1992 het volgende:
ok wat houd die MU update eigenlijk in??
En mijn werkdruk bij de meeste trainers is licht en sommige gemiddeld wat is het beste?
Als je wilt zien of je 7 sterren training hebt moet je bij Training -> Coaches kijken.quote:
ok bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een MU update (MU=Managers United, www.manutd.nl ) zorgt ervoor dat je FM-database wordt geactualiseerd naar de recente transfers e.d. Denk aan zaken als Wielaert naar Ajax, Toivonen naar PSV en dat soort dingen.
Verder neem ik aan dat werkdruk licht het beste is.
kun je hem niet bij allebei je ouders instaleren gewoon via de cd?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een MU update (MU=Managers United, www.manutd.nl ) zorgt ervoor dat je FM-database wordt geactualiseerd naar de recente transfers e.d. Denk aan zaken als Wielaert naar Ajax, Toivonen naar PSV en dat soort dingen.
Verder neem ik aan dat werkdruk licht het beste is.
Als ik voor sta in een uitwedstrijd, ga ik rond de 75e minuut verdedigend spelen, compacter, in een lager tempo en met tijdrekken op hoog. Mij gebeurt het vrijwel nooit, dus misschien helpt ditquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Spougle het volgende:
Dit gebeurd echt veels te vaak![]()
[ afbeelding ]
En het maakt ook niet uit wat ik doe of ik nu de laatste 10 min ga counteren, verdedigen of blijf aanvallen het blijft gebeuren
Ja heb ik gedaan, maar 't probleem is dus dat ik nu een week moet wachten omdat ik vergeten ben de cd mee te nemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
kun je hem niet bij allebei je ouders instaleren gewoon via de cd?
Mij gebeurt het dan als nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als ik voor sta in een uitwedstrijd, ga ik rond de 75e minuut verdedigend spelen, compacter, in een lager tempo en met tijdrekken op hoog. Mij gebeurt het vrijwel nooit, dus misschien helpt dit.
4 sterren maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je wilt zien of je 7 sterren training hebt moet je bij Training -> Coaches kijken.
Wil je gewoon een overzicht van je trainers is inderdaad Squad -> Staff ook een optie.
Misschien spelen je spitsen allebei te diep? Bij mij was het een wereld van verschil toen ik m'n meest balvaste spits iets minder aanvallende mentaliteit gaf. Hij fungeert nu meer als sleutelspeler tussen de AM en z'n collega-spits. Hij schiet er overigens ook nog gewoon elke wedstrijd eentje in, dus hij blijft ook z'n taak als spits gewoon uitvoeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef VonHinten het volgende:
Net weer een nieuw seizoen ingegaan, 2012-2013. Ik heb mijn selectie enorm versterkt, twee goeie spitsen van 11 en 13 miljoen, goeie defensieve middenvelder van 8 miljoen, maar van de eerste vier wedstrijden eindigden er drie in 0-0Net thuis tegen Hull had ik aan het eind van de wedstrijden gewoon 2 schoten totaal, 0 op doel. Maar wel 60% balbezit en (bij elkaar opgeteld) meer dan 30 keypasses.
Ik snap er niets van.
reactie plz??quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef leotje1992 het volgende:
Ik heb een trainer met beoordeling van aanval 20 op balbehandeling staan maar er staat alleen uitstekende beoordeling hoe krijg ik dit nu naar sublieme beoordeling??
Aanval heeft niks met balbehandeling te maken.quote:
This makes sense. Damnit, heb ik net FM afgesloten..quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Misschien spelen je spitsen allebei te diep? Bij mij was het een wereld van verschil toen ik m'n meest balvaste spits iets minder aanvallende mentaliteit gaf. Hij fungeert nu meer als sleutelspeler tussen de AM en z'n collega-spits. Hij schiet er overigens ook nog gewoon elke wedstrijd eentje in, dus hij blijft ook z'n taak als spits gewoon uitvoeren.
Voor die tijd werden m'n spitsen ook nauwelijks bereikt.
bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef Juk het volgende:
[..]
Aanval heeft niks met balbehandeling te maken.
Tips voor FM: Hoewel dit voor FM 2007 is, is wat welke coach waarvoor nodig heeft niet veranderd. Even naar beneden scrollen voor een wit veld met daarin welke stats je coach moet hebben om een 7 ster training te geven.
Ik had met Ajax het omgekeerde. Tegen excelsior stond ik tot de 89e minuut nog 0-0, terwijl ze al vanaf minuut 5 met 10 man speelden. Uiteindelijk 2-0 gewonnen door twee eigen goals van hun verdedigersquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
En het maakt ook niet uit wat ik doe of ik nu de laatste 10 min ga counteren, verdedigen of blijf aanvallen het blijft gebeuren
Misschien hebben je verdedigers slechte Concentration stats.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
FM2009 is gewoon zonder cd te spelen hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef BigKahuna het volgende:
Misschien is dit illegaal ofzo, dat weet ik niet. Maar mijn ouders zijn gescheiden en ik ben de ene week bij mijn vader, en de andere week bij m'n moeder. Maar nu ben ik dus bij de één en ligt de FM09-cd bij de ander...
Is het mogelijk om nu een no-cd patch te gebruiken en waar kan ik die vinden?
idd ik heb hem 1 x geinstalleerd en weet niet eens meer waar die cd isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:02 schreef Robi02 het volgende:
[..]
FM2009 is gewoon zonder cd te spelen hoor.
Sakhoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:14 schreef Spougle het volgende:
Ik heb gewoon in het eerste seizoen met Ajax Sakho al kunnen halen voor 15 miljoen
Wow heel netjes!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:32 schreef DurQ het volgende:
Hallo,
Ik speel nog steeds FM2007, en doe het nu zo goed bij mn club dat ik het toch even wilde melden!
Ik speel nu met Glasgow Rangers, en zit nu in het jaar 2013.
Met de Rangers heb ik al bereikt:
6 x landstitel op rij
3 x Schotse beker
3 x Schotse league cup
3 x Champions league (achter elkaar)
3 x Wereldbeker (achter alkaar)
3 x Europese Supercup (achter elkaar)
Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik nu de beste manager ben met de Nederlandse nationalitiet. Ik heb nu een World Class status en sta in de top 20 van de wereld.
Mijn stadion is uitgebreid van dikke 50.000 naar nu bijna 73.000
Ik begon het spel met een begroting van 8 miljoen ongeveer, en iets van 50 miljoen aan uitstaande leningen. Nu heb ik alle leningen afgelost en heb ik een begroting van 110 miljoen!
De bepalende spelers in mijn team nu(eigenlijk alle spelers zijn bepalend);
Lauri Dalle Valle
Lasse Qvist
Antonio Cassano
Viera (portugese AMR)
John Fleck (eigen jeugd)
Karl Svensson (super DC)
Lassane Diarra
Maduro
Bojan
Preston Edwards (goede jonge keeper)
Toure (goede Tongolese rechtsachter)+
Bakery Sare
Luisao
Ben er vast nog een paar vergeten, maar dit zijn de belangrijkste!
De spelers die ik heb gekocht heb ik ook zelf gescout! Later kom je er dan op internet achter dat sommige van die spelers eigenlijk door veel mensen als talentjes worden gezien in het spel, zoals bv Ratinho die ik heb verkocht aan man utd
Verder hoop ik binnen enkele dagen van persie gratis aan me te binden, hij is aan het einde van het seizoen transfer vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |