Oh ja, die had ik ook nog!quote:
Ze wordt ouder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef OA het volgende:
Waarom trouwens -ke?
Oh, ook met verlopen sessies?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Omdat ik met die niet kon inloggen alhier. Heel stom.
O, ik dacht dat ik het nog niet eerder had opgemerkt. N.a.v. de SR actie enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Omdat ik met die niet kon inloggen alhier. Heel stom.
Wat voor actie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef OA het volgende:
O, ik dacht dat ik het nog niet eerder had opgemerkt. N.a.v. de SR actie enzo
Ik heb er dagelijks last van, maar er is een truukje. Dat soms werkt, ook niet altijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:39 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ja, nouja. Komt morgen wel weer goed.
Ahjoh, straks alles even weer opschonen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er dagelijks last van, maar er is een truukje. Dat soms werkt, ook niet altijd
Serious Request, geld bieden om je naam aan te passen in fok.quote:
Oh, neuh. Gewoon een ordinaire kloon.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
Serious Request, geld bieden om je naam aan te passen in fok.
Kortom, voor een "update posts set username='Kuuks' where username='Kuukske'"
Ja, zo kon ik mijn gewone account en werkaccount (Textonly) tenminste uit elkaar houden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef DaMart het volgende:
Pieniemienie!
Kuukske! je bent een paar letters verloren!.
Aha! Wordt toch eens tijd dat je voor iedere sessie een aparte lay-out kan kiezen dan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ja, zo kon ik mijn gewone account en werkaccount (Textonly) tenminste uit elkaar houden.
D'r zitten oranje dingen in m'n etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pieniemienie!
Kuukske! je bent een paar letters verloren!.
Dat zou moeten kunnen, alleen werkt dat nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha! Wordt toch eens tijd dat je voor iedere sessie een aparte lay-out kan kiezen dan!.
Maar hoe is't met jou?.
Zonnebril opzetten, dan zijn ze bruin!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r zitten oranje dingen in m'n eten
Gewoon proberen dr uit te filteren/dr om heen te eten... en verder niet kijken ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonnebril opzetten, dan zijn ze bruin!
daar was ik mee bezigquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serious Request, geld bieden om je naam aan te passen in fok.
Kortom, voor een "update posts set username='Kuuks' where username='Kuukske'"
Bien. Bien. Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
Aha! Wordt toch eens tijd dat je voor iedere sessie een aparte lay-out kan kiezen dan!.
Maar hoe is't met jou?.
Gebruik Lucenequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar was ik mee bezigalleen het lukte me nog niet zo goed met een:
where ' ".$keuze" ' = ' ".zoekterm" '
wat is lucene? een bot? een programmaquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
En MPG, als je straks terugleest, kun je even een update geven van wat ik op de laatste 3 pagina's van de vorige KSC gemist heb? Dank je.
Als het wortels zijn, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r zitten oranje dingen in m'n eten
Ik heb een soort van fobie voor oranje eten en drinkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het wortels zijn, is er niks aan de hand.
Als het wat anders is, tijd voor paniek.
Als sararaats in je buurt is zou ik oppassen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]Kuuks kan niet inloggen als Kuukske CGM heeft een nieuw schoolproject CGM is bang voor Paul(tjuhhh) Fha heeft last van haar oog, Klonk weet wat creatieve oplossingen Klonk is geen meisje Pien leert nieuwe mensen kennen Er is wat gezever om een bever OA en Pheno kijken samen tv
[..]
Wat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als sararaats in je buurt is zou ik oppassen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een soort van fobie voor oranje eten en drinkenGaat al een stuk beter, ik durf het tegenwoordig gewoon op te eten als ik alle oranje dingen er uit vis
Als we het dan toch over oude koeien hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als sararaats in je buurt is zou ik oppassen.
Ik eet ze niet inderdaad... Maar ben niet meer bang om t zakje vast te houden enzo, zoals vroegerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je bent ook bang voor de blije wortels die ze bij mij op werk maken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een soort van fobie voor oranje eten en drinkenG
Dat kan ik hebben, hoef ik niet op te eten of te drinkenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ZEKER wel op gedronken wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan ik hebben, hoef ik niet op te eten of te drinken
Jee.. en dan vind je MIJ raarquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik eet ze niet inderdaad... Maar ben niet meer bang om t zakje vast te houden enzo, zoals vroeger
Nee, die appeltjes die er naast liggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezond doen tijdens een treinritje houdt ook in: een zakje wortelbolletjes
Ja, maar niks oranjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ZEKER wel op gedronken worden
Die neem ik vaker dan de worteltjes eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
Nee, die appeltjes die er naast liggenAppeltjes
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die neem ik vaker dan de worteltjes eigenlijk![]()
![]()
Oranjebitter?
[ afbeelding ]![]()
Wat moet Koninginnedag een marteling voor je zijn zeg
Dat gaat nooit lukkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn doel is om met koninginnedag een oranje tompouce ofzo te eten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT legoIk hou godverdomme EEN tandwiel over, waardoor mijn lier het nu niet doet. Ontzettend hip, honderdéénenzestig stappen terug om dat ene gore kut kloterige hoere tandwiel er weer in te krijgen neukende neuk neuk
KUT legoIk hou godverdomme EEN tandwiel over, waardoor mijn lier het nu niet doet. Ontzettend hip, honderdéénenzestig stappen terug om dat ene gore kut kloterige hoere tandwiel er weer in te krijgen neukende neuk neuk
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ze maar goed pijpt.quote:
Je wilt het niet wetenquote:
Zeker wetenquote:
Je lust daarna geen wortelen meer als je weten waar zij ze stopte...en ja, daar zijn pics van...quote:
Ja!quote:
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je lust daarna geen wortelen meer als je weten waar zij ze stopte...en ja, daar zijn pics van...
mpg werkt in een worteltjes fabriek?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worteltjes komen niet uit een fabriek, die groeien in de grondquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mpg werkt in een worteltjes fabriek?
Hey, ik heb nooit gezegd dat ze uit een fabriek komen.Ze kunnen best nog wel worden schoongemaakt worden en ingepakt in een fabriek! of in potjes met vaag mengsel water.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Worteltjes komen niet uit een fabriek, die groeien in de grond
Ja. Min of meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mpg werkt in een worteltjes fabriek?
Wortelquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Min of meer.
We snijden, wassen en verpakken diverse soorten groenten. Sla, tomaat, komkommer, wortel, etc.
Er komen geen pics, wees niet bangquote:
Dus stiekem heb je ze wel bewaard om nog eens terug te kijkenquote:
jaquote:
neequote:om nog eens terug te kijken![]()
?
Daar word je niet blij van, geloof me. Of wees voorbereid op de gevolgen.quote:
Ban/Notetechnisch gezien ook...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar word je niet blij van, geloof me. Of wees voorbereid op de gevolgen.
Oh neuh dat "regelen" Pientje en ik wel buiten dat soort kanalen omquote:
terecht. aan alle kanten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
Yvonne was geloof ik not amused als ze gepost werden.
Kloptquote:
Dat is prima, ik waarschuwde maar even.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neuh dat "regelen" Pientje en ik wel buiten dat soort kanalen om
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Gelukkig maar.quote:
Ik begin nu toch te twijfelen of ik t wel wil weten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neuh dat "regelen" Pientje en ik wel buiten dat soort kanalen om
Mwoa, het is een stukje fokhistoryquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te twijfelen of ik t wel wil weten...
Leeft zij nog?quote:
En wa kost da grapje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:39 schreef bikkeltje2 het volgende:
Lekkerste koffie komt ui:
[ afbeelding ]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwensquote:
hou dat zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
Niet neergeknuppeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
Zo, net een motorbende aan gort geschoten in het park
Nu een appeltje
Nu wel:quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistoolquote:
mag ik die eens lenen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistool
moet je GTA4 kopen en dan naar de wapenhandelaar gaan, of een Jamaicaan berovenquote:
geen foto's waar de binnenvoering van die dikke belg wordt getoucheerd door een wortel iigquote:
Joh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze ken ik!
Die kwamen toch uit de fabriek waar MPG werkte?
Dan doe ik met je mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Muck het volgende:
Now I don't claim to be an "A" student
But I'm trying to be
So maybe by being an "A" student baby
I can win your love for me
en ikquote:
dat hebben wij toch niet nodig flesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik![]()
[..]
dat hebben wij toch niet nodig fles
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jouquote:
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomen.
Ik wou t nét zeggen... en toen zag ik dat jij dat al zeiquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
oeh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuidquote:
ik was alweer een stukje verderquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jou![]()
dat woord moest ik even 3 keer lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Al dat gemeet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me afquote:
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me af
Jij speelt taxi?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mij)...
.
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?
we zijn de enige vrouwen in dit topicquote:
Ah okquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
we zijn de enige vrouwen in dit topic
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.
tompoecen zijn er het hele jaar door?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedag
Ja, maar het ging om oranjetompoucen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toompoesen zijn er het hele jaar door?HEMA!
Ik werk niet thuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?
moet je een keer doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okIk moet m nog steeds zien, maar hij staat niet bovenaan mn to-watch lijstje
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!quote:
Mwoa, je kiest de dagen wel uit. Gisteren was ik nog thuis. Eergisteren ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!
Dat wil en doe ik wel vaker.quote:
Ga ik doen, maar wel zonder chocolaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je een keer doen
in je pyjama op de bank, chocola erbij en dan kijken
TMI? Dan moet je ook niets insinuerenquote:
TMIquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMI? Dan moet je ook niets insinueren
Ach, ja, internet jeweets.quote:
quote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op Fok! herplaatsen
en je een omfg gevoel geven
quote:
Nationale IQ testquote:
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien puntenquote:
Ik heb de tv uitgezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien punten
Was ook stukken makkelijker dan de meeste andere testen.
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de tv uitgezet.
Ik was zeer teleurgesteld in het niveau van de vragen.
quote:
zenuwen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..
Das een beste briefquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...quote:
klik je op de knop updatequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klik je op de knop update![]()
* oh wacht iemand moet de updates maken *
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
die mag je achter laten op mn site als je wilquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.
Mag ik ook link achterlaten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^quote:
Klaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^
heet niks voor niks linkdump![]()
Site gemaakt voor schoolquote:
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
9 teveelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.
Brief is af, en gemaild. Het zijn tien pagina's geworden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn gitaar is goedgekeurd door band nr 2
Ik moet naar bed, mijn wekker gaat om 6 uurquote:
mijne om 12 uurquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet naar bed, mijn wekker gaat om 6 uur
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
dat was eufemistisch uitgedrukt, aangezien het hier erg goed is als je wat leuke plekjes weet. Helaas niet goedkoop, maar ach... voor de paar dagen dat ik in Jakarta ben zal het me ook een zorg zijn ookquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:57 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 28 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 160 Klonk
011. 157 Pheno
019. 133 Pien85
021. 128 Californium
049. 087 Dr_Flash
051. 086 cablegunmaster
065. 076 Ladylike
OAquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:47 schreef OA het volgende:
Inhad, Klonk![]()
Ik dacht dat je alweer thuis was Indah!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spamz0r... da's wel duidelijk
Inteeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:50 schreef OA het volgende:
Sinds gisteren. Ik help weleens met wedstrijdverslagen posten en daar hoort blijkbaar een tagje bij en toegang tot SPO.
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dat is uitslapen gek!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker zo'n kutstudent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef cablegunmaster het volgende:
nu al?
Rollator nodig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef OA het volgende:
Ik lijk wel een bejaarde... Zittend op de rand van het bad douchen, zittend plassen, naar de keuken lopen en direc een stoel pakken om te gaan zitten...
Nog net niet.quote:
Voor paupers ja!quote:
Ik heb al een week geen koffie meer op, ook geen thee trouwens, want alles smaakt zout in mijn belevingquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn gitaar is goedgekeurd door band nr 2
En hoe laat ging je slapen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk geslapen. Mag ook wel als je om 21uur al in het bedje ligt
zonder wie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zonder Stevens?
Stevens.quote:
Haaiquote:
NapperaarsteVerslinderaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh, sekretaresje van me![]()
i might reconsider, nu ik weer van die takkelange dagen maakquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh, sekretaresje van me![]()
FormormelUtselaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai![]()
[..]
NapperaarsteVerslinderaar
De Amerikaan heeft je aan het werk gekregen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
i might reconsider, nu ik weer van die takkelange dagen maak
Je drinkt zeker ook groene thee hequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef OA het volgende:
Ik lijk wel een bejaarde... Zittend op de rand van het bad douchen, zittend plassen, naar de keuken lopen en direc een stoel pakken om te gaan zitten...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Je drinkt zeker ook groene thee he?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al een week geen koffie meer op, ook geen thee trouwens, want alles smaakt zout in mijn beleving
Hmmmz...quote:
Caliquote:
quote:
Nee, maar de Amerikaan heeft een contract met een minimum-aantal contracturenvan 55 uur per week, dus die zit wel lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Amerikaan heeft je aan het werk gekregen?
quote:
Ik volgde 3 kwartier later.quote:
Oh, ik dacht al het gaat over mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
Sommige mensen he..
zo vol van zichzelf..![]()
Gelukkig ben je geen wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al het gaat over mij.
Nou ja, vol ben ik wel
Diertjuhquote:
Helleutjensquote:
*gelukzalig glimlacht*quote:
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijdquote:
*checkt. Klopt.quote:
Oh, dat ging er mis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijd
Succes met poetsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. En intussen heb ik nog bijna niks gedaan...
*Kijkt naar slagveld om zich heen*
Ik moet nu minimaal een uur van mijn pc afblijven van mezelf, ik kom straks nog wel ff terug...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijd
typo? je bedoelde natuurlijk sletje of nie?quote:
Jaquote:
Valt wel meequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck kijkt hier even om de hoek of het hier wat drukker is...
Nee dank je.. ik ben wel wakker genoeg inmiddels...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
mn zus ook, het pastte blijkbaar nog steeds
[..]
Valt wel mee
Koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |