Ik heb geen foto's met een wortel trouwensquote:
hou dat zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
Niet neergeknuppeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
Zo, net een motorbende aan gort geschoten in het park
Nu een appeltje
Nu wel:quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistoolquote:
mag ik die eens lenen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistool
moet je GTA4 kopen en dan naar de wapenhandelaar gaan, of een Jamaicaan berovenquote:
geen foto's waar de binnenvoering van die dikke belg wordt getoucheerd door een wortel iigquote:
Joh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze ken ik!
Die kwamen toch uit de fabriek waar MPG werkte?
Dan doe ik met je mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn doel is om met koninginnedag een oranje tompouce ofzo te eten
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Muck het volgende:
Now I don't claim to be an "A" student
But I'm trying to be
So maybe by being an "A" student baby
I can win your love for me
en ikquote:
dat hebben wij toch niet nodig flesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik![]()
[..]
dat hebben wij toch niet nodig fles
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jouquote:
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomen.
Ik wou t nét zeggen... en toen zag ik dat jij dat al zeiquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
oeh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuidquote:
ik was alweer een stukje verderquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jou![]()
dat woord moest ik even 3 keer lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Al dat gemeet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me afquote:
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me af
Jij speelt taxi?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mij)...
.
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?
we zijn de enige vrouwen in dit topicquote:
Ah okquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
we zijn de enige vrouwen in dit topic
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.
tompoecen zijn er het hele jaar door?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedag
Ja, maar het ging om oranjetompoucen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toompoesen zijn er het hele jaar door?HEMA!
Ik werk niet thuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?
moet je een keer doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okIk moet m nog steeds zien, maar hij staat niet bovenaan mn to-watch lijstje
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |